Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2007, 11:29
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 12:05 :

al is het aa cup maakt niet uitzolang ze maar lief is
En zo denken de meeste vrouwen/meisjes dus ook.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:31
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-06-2007 @ 12:28 :
Ik typ die 100 dingen hierboven en het blijft stil... en ik post dit, en je geeft dit antwoord?!

wat is er mis met mijn antwoord?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:35
weetnie
weetnie is offline
volgens mij dwaal ik van de topic af

dus ier een paar vraagjes:

1. is 4.5 in happy stand dik/normaal/dun

2.kent iemand hier een manier die werkt om te zorgen dat mijn pennis lager/dikker wordt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:37
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 12:35 :
volgens mij dwaal ik van de topic af

dus ier een paar vraagjes:

1. is 4.5 in happy stand dik/normaal/dun

2.kent iemand hier een manier die werkt om te zorgen dat mijn pennis lager/dikker wordt
Punt 1 - Je antwoord was fout omdat je de rest van wat ik zei negeerde

Punt 2 - Ik heb geen flauw idee of dat groot of klein is. Maakt ook geen donder uit

Punt 3 - Nee, en ik zou het je ook niet aanraden. Hij groeit het meest als je em in je hoofd laat groeien. Net zoals je er groot en klein uit kan zien aan de hand van je houding.
Oud 05-06-2007, 11:53
Scatterheart
Scatterheart is offline
Voor penetratie is 13cm. niet zo'n punt, alleen bij het pijpen kan het wel een ander verhaal zijn, het oog wil ook wat.

Maar er zijn vast meisjes die 13cm. geen probleem vinden.
Oud 05-06-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-06-2007 @ 12:53 :
Voor penetratie is 13cm. niet zo'n punt, alleen bij het pijpen kan het wel een ander verhaal zijn, het oog wil ook wat.

Maar er zijn vast meisjes die 13cm. geen probleem vinden.
Aan de andere kant wordt het wel gemakkelijker om 'm helemaal in je mond te krijgen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 12:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2007 @ 13:15 :
Aan de andere kant wordt het wel gemakkelijker om 'm helemaal in je mond te krijgen

Ik moest onzettend lachen toen een ex-vriendinnetje van een vriend van mij heel trots zei (en hij dat beaamde) "Maar ik kan echt deepthroaten tot aan zijn balzak" ("Jaaa dat kan ze echt"). Ik was onder de indruk, totdat ik me plotseling herinnerde dat ik zijn lul eens heb gezien toen hij zich in een dronken bui stond af te trekken op het moment dat ik voorbij liep... Na wat flashbacks zei ik: "Ja maar als mijn vriend zo'n minimaal formaatje had gehad, was deepthroaten ook dat voor mij geen enkel probleem geweest" En een trotse glimlach verdween, en een eenzame stilte volgde...

Och het is voor hem als klein geschapen persoon, vast een hemelse ervaring geweest. Het heeft dus best voordelen
Oud 05-06-2007, 13:15
vosje16
vosje16 is offline
Om op je vragen te antwoorden:
1) Ja, het is klein en dun.
2) Nee, er valt niets aan te doen.

Persoonlijk heb ik liever te klein/dun dan te groot/dik. Leer er nu maar mee leven dat je een kleine hebt. Als je iemand zoekt om van te houden en die persoon houdt ook van jou, dan maakt het niet uit hoe klein/groot hij is.

Ik heb zelf een AA-cup, maar mijn ex en mijn huidige vriend hebben mij daar nooit voor gedumpt hoor En ik heb mijn ex ook niet gedumpt omdat zijn penis te groot was en mijn huidige vriend ook niet gedumpt omdat hij een kleine had...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:19
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 05-06-2007 @ 13:31 :

Ik moest onzettend lachen toen een ex-vriendinnetje van een vriend van mij heel trots zei (en hij dat beaamde) "Maar ik kan echt deepthroaten tot aan zijn balzak" ("Jaaa dat kan ze echt"). Ik was onder de indruk, totdat ik me plotseling herinnerde dat ik zijn lul eens heb gezien toen hij zich in een dronken bui stond af te trekken op het moment dat ik voorbij liep... Na wat flashbacks zei ik: "Ja maar als mijn vriend zo'n minimaal formaatje had gehad, was deepthroaten ook dat voor mij geen enkel probleem geweest" En een trotse glimlach verdween, en een eenzame stilte volgde...

Och het is voor hem als klein geschapen persoon, vast een hemelse ervaring geweest. Het heeft dus best voordelen
Niet-zo-heel-diep-throaten wordt dat dan
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:28
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 05-06-2007 @ 14:15 :
Om op je vragen te antwoorden:
1) Ja, het is klein en dun.
2) Nee, er valt niets aan te doen.
oke ik hou wel op met vragen word hier enkelt maar meer depri van d8 eerst daat hij klein was met normaale dikte maar nu blijkt hij ook nog dun te zijn

mischien eot ik dan toch maar naar korea
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:34
Scatterheart
Scatterheart is offline
Maar je hebt ook nog een tong!
Oud 05-06-2007, 13:45
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-06-2007 @ 14:34 :
Maar je hebt ook nog een tong!
ja daar kan ik lekker veel mee

ik geef toe ben mislukt als man
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 04-06-2007 @ 20:49 :
Liever een klein geschapen iemand die weet wat hem te doen staat, dan een grote lul die men niet weet te hanteren.
Ja. Punt? Over het algemeen zie ik geen reden waarom iemand met een kleine lul deze beter zou kunnen hanteren dan iemand met een grote lul, dus over het algemeen ben je slechter af.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:49
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 14:45 :

Ik zou me eerst even zorgen maken over een chronisch gebrek aan gevoel voor humor dan over je lul.
Oud 05-06-2007, 14:00
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:

Mislukt wil ik niet zeggen. Schrale ( ) troost, ik weet het.
Oud 05-06-2007, 14:05
weetnie
weetnie is offline
het was ' gods ' wil (niet dat ik in god geloof)

ofteel als god bestaat wil ik snel dood

heb nog een appeltje met hem te schillen

kom maar op met al je kracht
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:27
Magican
Magican is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 15:05 :
het was ' gods ' wil (niet dat ik in god geloof)

ofteel als god bestaat wil ik snel dood

heb nog een appeltje met hem te schillen

kom maar op met al je kracht
Volgens mij ben jij geen 18 maar 13. In dat geval moet je gewoon even afwachten, het groeit vanzelf wel.
Oud 05-06-2007, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 05-06-2007 @ 17:27 :
Volgens mij ben jij geen 18 maar 13. In dat geval moet je gewoon even afwachten, het groeit vanzelf wel.
je haalt me de woorden uit de mond.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:43
Verwijderd
Ik zou eerder afknappen op je spelling dan op je penis.

13 cm is tamelijk normaal, iets ondergemiddeld.

Een gemiddelde penis heeft een omtrek van 12 cm in erectie. 12/pi = 3,8, dus de gemiddelde dikte is 3,8. Daar zit je dus iets boven.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:49
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-06-2007 @ 17:43 :
Ik zou eerder afknappen op je spelling dan op je penis.

13 cm is tamelijk normaal, iets ondergemiddeld.

Een gemiddelde penis heeft een omtrek van 12 cm in erectie. 12/pi = 3,8, dus de gemiddelde dikte is 3,8. Daar zit je dus iets boven.
blij toe dat y toch iets diker s dan gemmidelt

spelling is zo verot omdat dit een draadloos toetsenbord is(haalt soms toeten door enlkaar/slaat over

en ja ben 18 zelfs bijna 19 als y nog zou groeien zou ik blij zijn maar dat it er denk ik niet in
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:27
Verwijderd
Geef je toetsenbord maar de schuld.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:51
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 05-06-2007 @ 18:27 :
Geef je toetsenbord maar de schuld.
nog 2 delig toetsenbord ook 1 cijfer,letters en tekens 2 functie toetsen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:05
eefjee
eefjee is offline
Dude..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:21
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
eefjee schreef op 05-06-2007 @ 19:05 :
Dude..

+
Oud 05-06-2007, 18:23
Supersuri
Supersuri is offline
Heeft er een meisje wel is tegen je gezegt dat die te klein was?

En geloof me groot is ook niet alles hoor Denk dat je beter te klein kan hebben dan te groot, hoef je niet bang te zijn dat je je vriendin pijn doet.
Oud 05-06-2007, 18:24
weetnie
weetnie is offline
on topic (alweer):

ik heb gehoort dat een penispomp wel werkt in het laten groeien van je penis.

dus weet iemand waar ik het discreet kan bestellen(woon nog bij ouders thuis)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:32
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 05-06-2007 @ 19:23 :
Heeft er een meisje wel is tegen je gezegt dat die te klein was?

En geloof me groot is ook niet alles hoor Denk dat je beter te klein kan hebben dan te groot, hoef je niet bang te zijn dat je je vriendin pijn doet.
nee zoals al eerder in deze topic gezegt nog geen relatie gehad sinds me 11

het niet pijn hoeven doen is een punt waar je gelijk in hebt + punt

maar bang wezen dat het niet genoeg is voor plezier van haar in mijn geval dus is en groot - punt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
weetnie schreef op 05-06-2007 @ 19:24 :
on topic (alweer):

ik heb gehoort dat een penispomp wel werkt in het laten groeien van je penis.

dus weet iemand waar ik het discreet kan bestellen(woon nog bij ouders thuis)
Zet je slaapkamerdeur open, schraap je keel en roep naar beneden: "Pap, ga verdoemme eens naar www.pumpurpenis.com en bestel voor mij een penispomp, wil je, maar een beetje discreet tegen mam want niet iedereen hoeft het te weten he."
Oud 05-06-2007, 18:40
vosje16
vosje16 is offline
Wat doet precies een penispomp (geen zin om op google te zoeken)? Is dat hetzelfde als een vacuumpomp? Dit hebben we namelijk gezien in de les klinische psychiatrie en als ik het mij goed herinner zorgt dit er enkel voor dat je een erectie kunt krijgen (indien je erectiestoornissen hebt). Volgens mij zorgt dat niet voor een grotere penis...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:41
Scatterheart
Scatterheart is offline
Grappig dat vooral mannen zo zeker weten dat vrouwen liever een kleine piemel voelen dan een grotere 'omdat het anders pijn doet'. Ok, als we het over 23cm., dat soort derde armen gaan hebben, dat is een ander verhaal.
Oud 05-06-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
vosje16 schreef op 05-06-2007 @ 19:40 :
Wat doet precies een penispomp (geen zin om op google te zoeken)? Is dat hetzelfde als een vacuumpomp? Dit hebben we namelijk gezien in de les klinische psychiatrie en als ik het mij goed herinner zorgt dit er enkel voor dat je een erectie kunt krijgen (indien je erectiestoornissen hebt). Volgens mij zorgt dat niet voor een grotere penis...
ik denk dat hij inderdaad een vacuumpomp bedoelt.

Maar ik denk ook dat dit een hopeloos geval is. Er hebben nu een stuk of vijftig meisjes tegen hem gezegd dat een iets-ondergemiddelde penis geen enkel probleem is en hij lijkt dat niet eens te lézen, laat staan het tot zich door te laten dringen. Kennelijk wil hij het niet weten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 19:58
Scatterheart
Scatterheart is offline
er zijn ook al zoveel topics geweest over dit onderwerp en iedereen keer wordt hetzelfde beweerd. en dan nog, helaas moet je het toch maar doen met je piemel, dus er valt weinig meer aan toe te voegen.
Oud 05-06-2007, 20:54
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-06-2007 @ 19:44 :
ik denk dat hij inderdaad een vacuumpomp bedoelt.

Maar ik denk ook dat dit een hopeloos geval is. Er hebben nu een stuk of vijftig meisjes tegen hem gezegd dat een iets-ondergemiddelde penis geen enkel probleem is en hij lijkt dat niet eens te lézen, laat staan het tot zich door te laten dringen. Kennelijk wil hij het niet weten.
lees het wel allemaal soms wel 3 keer achter elkaar

sorry voor het door dramen maar dit is namelijk een heel gevoelig onderwerp bij mij

ja ik kan berijpen dat somige mensen zoiets hebben van hou je bek

sorry voor het verkeerde taal gebruik

p.s vind het heel opvallend dat veel meisjes hier op reageren van is niet erg .

en dat de jongens zoiets hebben van dat meen je niet.

nogmaals excus voor door dramen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:02
Verwijderd
wat ben jij een zeikerd zeg.

wees blij dat je uberhaupt een lul hebt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:04
vosje16
vosje16 is offline
Als je er echt zo mee inzit dat het niet tot je doordringt dat de meeste meisjes dat echt niet erg vinden en dat je daardoor ook niet op meisjes durft afstappen enzo, dan zou ik als ik jou was toch eens langsgaan bij een psycholoog. Die zal je waarschijnlijk wel kunnen geruststellen en je meer zelfvertrouwen leren hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 23:04
Kitten
Kitten is offline
Ik ben het eens met vosje, er is niets mis met je lichaam, slechts met jouw geestesbeeld ervan.
Oud 05-06-2007, 23:12
Clemenzia
Clemenzia is offline
Die van mij is even groot (of klein wat u wilt) maar je zelfvertrouwen is wel het grootste probleem. Wat ik me nou afvraag.. een vraag voor de meiden hiero.. als je dus bezig bent met iemand met een penis van 14 cm kan het toch nog wel lekker zijn ofniet?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 00:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mortification schreef op 05-06-2007 @ 14:45 :
Ja. Punt? Over het algemeen zie ik geen reden waarom iemand met een kleine lul deze beter zou kunnen hanteren dan iemand met een grote lul, dus over het algemeen ben je slechter af.
Punt? Dat al dat gezeik over een fucking penis maar bullshit is, en dat de kunstjes die je met de aanwezige lengte- en breedte weet te presteren voor de meeste vrouwen hoogstwaarschijnlijk zwaarder zullen wegen.
Oud 06-06-2007, 05:43
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 06-06-2007 @ 01:27 :
Punt? Dat al dat gezeik over een fucking penis maar bullshit is, en dat de kunstjes die je met de aanwezige lengte- en breedte weet te presteren voor de meeste vrouwen hoogstwaarschijnlijk zwaarder zullen wegen.
Ja, maar er is geen reden om aan te nemen dat hij zijn lul beter zou kunnen hanteren dan een ander persoon met een eventueel grotere lul. Dus is hij slechter af.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 06-06-2007 @ 06:43 :
Ja, maar er is geen reden om aan te nemen dat hij zijn lul beter zou kunnen hanteren dan een ander persoon met een eventueel grotere lul. Dus is hij slechter af.
Daarbij ga je er van uit dat een vrouw het verschil tussen een paar cm meer of minder kan voelen. Maar de vagina in rust is zo'n 10-12 cm diep, bij seks wordt ze dieper al naar gelang de stimulatie. Dus vanaf een minimum van 10-12 cm, is er wat de lengte betreft geen verschil meer te voelen.
(dit is dan ongeacht dikte en ongeacht het feit dat er wel meisjes/vrouwen zijn die een grote penis er gewoon opwindender uit vinden zien)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 09:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mortification schreef op 06-06-2007 @ 06:43 :
Wat Sarah zegt.

Daarbij, het gaat erom dat die fucking onzekerheid over een verdomde penis echt onnodig is in dit geval. Hij is bang dat de meisjes hem zullen uitlachen, en ik (en velen met mij) beweren dat meisjes over het algemeen waarschijnlijk liever een klein geschapen jongen hebben die weet hoe hij moet neuken, dan een groot geschapen jongen die meer is van het 'in-uit-in-uit-saaaaaaaai', want op die manier is het weinig bevredigend en word ook ik op den duur echt niet meer heet van wat extra lengte- en/of breedte.
Oud 06-06-2007, 15:49
Magican
Magican is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 05-06-2007 @ 22:02 :
wat ben jij een zeikerd zeg.

wees blij dat je uberhaupt een lul hebt
Inderdaad, je zou maar een vrouw zijn.
Oud 06-06-2007, 16:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
HvJ schreef op 06-06-2007 @ 10:39 :
Daarbij, het gaat erom dat die fucking onzekerheid over een verdomde penis echt onnodig is in dit geval. Hij is bang dat de meisjes hem zullen uitlachen, en ik (en velen met mij) beweren dat meisjes over het algemeen waarschijnlijk liever een klein geschapen jongen hebben die weet hoe hij moet neuken, dan een groot geschapen jongen die meer is van het 'in-uit-in-uit-saaaaaaaai', want op die manier is het weinig bevredigend en word ook ik op den duur echt niet meer heet van wat extra lengte- en/of breedte.
Zijn punt was dat dat standaard verhaal van "beter een kleine die weet wat 'ie er mee doet dan een grote die er niks van bakt" natuurlijk gewoon onzin is. Iemand met een grote heeft dezelfde potentiele kwaliteiten als iemand met een kleine.

Daarnaast is het ook onzin dat vrouwen geen voorkeur voor een 'grotere' hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2007 @ 17:07 :
Zijn punt was dat dat standaard verhaal van "beter een kleine die weet wat 'ie er mee doet dan een grote die er niks van bakt" natuurlijk gewoon onzin is. Iemand met een grote heeft dezelfde potentiele kwaliteiten als iemand met een kleine.

Bovendien valt er iets van bakken aan te leren, en aan de lengte van de penis niets te doen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 16:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
But many women who extolled exceptional dimensions maintained that women saying otherwise were deluding themselves. One exuberant 44-year-old stated, "If women say the size of a man's penis doesn't matter they haven't been with a man with a big one!! Fabulous!" A 32-year-old commented, "Penis size matters much less in terms of appearance than in tactile terms. When women say size doesn't matter, they're usually lying."
http://psychologytoday.com/articles/...-000022&page=1

Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 17:02
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
T_ID schreef op 05-06-2007 @ 11:31 :
Hoezo is dat raar? Het is echt een fabeltje dat seks zonder gevoelens of relatie iets is waar je blij van kan worden of blijven. Je betreed pas irrationele gebieden als je dingen gaat roepen als 'pas na een drie jaar trouwen en geen seks voor het huwelijk'.

Mijn ervaring is dat de mensen die roepen dat het puur om seks moet gaan en dat dat iets cools is juist degenen zijn die geen vriendin kunnen vinden.Ik herinner me dat ik iemand die beweerde 7 one night stands te hebben gehad onder de neus wreef dat hij dus klaarblijkelijk te lelijk, dom of bot was om een relatie langer dan een nacht vol te houden, en dat dat niets is om trots op te zijn.

Het werd me niet in dank afgenomen, maar is wel de botte waarheid.
Nee dat is niet de waarheid, dat was gewoon een verklaring die jou wel beviel. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 17:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kunnen vinden.Ik herinner me dat ik iemand die beweerde 7 one night stands te hebben gehad onder de neus wreef dat hij dus klaarblijkelijk te lelijk, dom of bot was om een relatie langer dan een nacht vol te houden, en dat dat niets is om trots op te zijn.
En hoe ga je iemand die beiden, dus zowel lange relaties alsook one-night-stands gehad heeft uitleggen dan? Tijdelijk te dom en lelijk? Het is complete onzin namelijk. Soms hebben mensen, zowel mannen als vrouwen, gewoon zin in seks zonder het hebben van een relatie. De eerste keer seks met iemand op wie je niet verliefd bent, kan net zo goed helemaal geweldig zijn. Ik ken genoeg meiden met wie ik met erg veel plezier naar bed zou gaan, maar waarmee ik absoluut geen relatie zou willen hebben. Seks is ook zonder liefde lekker.

Citaat:

Het werd me niet in dank afgenomen, maar is wel de botte waarheid.
Nee, het is jouw mening dat een ONS niet 'kan', niet meer, niet minder. Dat het niks voor jou is, prima, maar ga niet doen alsof jouw mening de enige echte waarheid is.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 17:14
Smokin'
Smokin' is offline
Om even wat meer op de materie in te gaan... Stel dat we er vanuit gaan dat sex voor vrouwen onder meer aangenaam is omdat zenuwuiteinden in/bij de vagina geprikkeld worden. Dan is het aannemelijk dat hierbij twee factoren een rol spelen; I) de manier waarop de man zijn penis inbrengt(snelheid, hoek) en II) de dikte van de penis. Het lijkt mij plausibel dat een redelijke dikke penis een beter stimulatie kan verzorgen dan een penis met de dikte van een vuplen(aangenomen dat deze bestaan).
Dan zijn er natuurlijk nog allerlei andere factoren die een rol spelen. Zo vermoed ik dat er ook gewoon 'grote' vagina's bestaan. Deze zijn ruimer en 'flubberiger' dan andere, meer strakke vagina's. Ook dit zal een rol spelen in hoe de sex ervaren word.

Kijk ook hier eens..als je je echt zorgen maakt om de grote van je penis.. http://www.youtube.com/watch?v=TfHqv8YAA9w serieus erg grappig..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 17:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2007 @ 17:07 :

Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar het is bullshit om je zo druk te maken over je penislengte, als je weet dat menig meisje/vrouw met een maatje minder ook wel genoegen neemt. Het aantal meisjes dat in lachen uitbarst bij het aanschouwen van 13cm is denk ik toch vrij beperkt. Die onzekerheid zou mij persoonlijk nog eerder afschrikken.

Citaat:
Hooo, hooo... Er staat nergens dat vrouwen GEEN voorkeur hebben voor een grotere. Een beetje nuance is nog wel op zijn plaats zeg.

Ik heb ook mijn VOORKEUR liggen bij een groter geschapen man, maar een ONS zal ik echt mijn bed niet uitjagen zodra ik ontdek dat de persoon in kwestie wat aan de kleine kant is. En als ik een leuke jongen leer kennen kan me de maat van zijn onderbroek echt gestolen worden. Ja, jammer dan.

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 17:48.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten