Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2007, 09:56
yavanna
yavanna is offline
Bij mij zeggen leraren ook heel vaak: Als je het niet weet, kijk dan heel lang in Binas totdat je iets tegenkomt wat erop lijkt en gebruik dat dan.

Ja niemand kan zonder Binas op het vwo
Advertentie
Oud 03-06-2007, 10:06
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Lyne schreef op 02-06-2007 @ 23:38 :
Onze wiskunde leraar, noemde Binas altijd 'de bijbel', can you blame me?
voor informatietabellen natuurkunde/scheikunde en de formules is het een heel goed boek ja, maar qua biologie zou dat betekenen dat er zowat iedere maand een nieuwe binas moet worden gepubliceerd om up to date te blijven qua biologietabellen.
Oud 03-06-2007, 10:08
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
yavanna schreef op 03-06-2007 @ 09:56 :

Ja niemand kan zonder Binas op het vwo
ik deed mijn examen natuurkunde, scheikunde en biologie praktisch zonder binas omdat:

1. ik alle formules zo vaak had gezien dat ik ze wel kon dromen
2. vaak voorkomende gegevens ook uit mn hoofd wist omdat ze zo vaak voorbij zijn gekomen.
3. bij biologie gebruikte onze school biodata en ook die heb ik niet vaak gebruikt omdat datv toch alleen maar tijd kost.
Oud 03-06-2007, 11:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 03-06-2007 @ 10:08 :

3. bij biologie gebruikte onze school biodata en ook die heb ik niet vaak gebruikt omdat datv toch alleen maar tijd kost.
Ik hoop toch dat je veelvuldig gebruikt hebt gemaakt van biodata/binas tijdens je examen, maar zoveel vragen kon je alleen maar weten door binas (ik keek echt niet al die hormonen uit m'n hoofd).

Maar ik zal volgend jaar bij bmw wel leren hoe het zonder binas moet.
Oud 03-06-2007, 22:01
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-06-2007 @ 11:44 :
Ik hoop toch dat je veelvuldig gebruikt hebt gemaakt van biodata/binas tijdens je examen, maar zoveel vragen kon je alleen maar weten door binas (ik keek echt niet al die hormonen uit m'n hoofd).

Maar ik zal volgend jaar bij bmw wel leren hoe het zonder binas moet.
ik heb mijn binas /biodata nauwelijks gebruikt op mn examens in 2004 en voor de exacte vakken scoorde ik allemaal boven de 8 (behalve biologie dat werd een 7,5 ....)

bij bmw zul je inderdaad alles overnieuw krijgen en dan een stukje uitgebreider en binas wordt vanaf dag 1 afgezworen hehe

Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 22:06.
Oud 06-06-2007, 13:51
Changshan
Changshan is offline
Hm, ik heb inderdaad verhalen gehoord over dat het vorige keren veel gemakkelijker was te doen zonder Binas o.i.d..

Nu lijkt het er echter op dat bijna alle vragen georienteerd zijn op het kunnen opzoeken van de juiste tabel in Binas/Biodata en het kunnen uitvoeren van de juiste berekening aan de hand dáárvan.
Oud 06-06-2007, 13:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Changshan schreef op 06-06-2007 @ 13:51 :
Hm, ik heb inderdaad verhalen gehoord over dat het vorige keren veel gemakkelijker was te doen zonder Binas o.i.d..

Nu lijkt het er echter op dat bijna alle vragen georienteerd zijn op het kunnen opzoeken van de juiste tabel in Binas/Biodata en het kunnen uitvoeren van de juiste berekening aan de hand dáárvan.
Hmhm, ook die vraag over die percentages zuurstof (ofzo), was alleen te beantwoorden met binas volgens mij.
Advertentie

Regels voor berichten