Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2007, 13:17
Muchacha
Muchacha is offline
Mijn ex had voor zijn ex in een boom heel dik " I <3 Kirsten" gekerft... Het zou me niet verbazen moest het er nu na 8 jaar nog steeds instaan. Ik had me in haar plaats wel speciaal gevoeld, maar arm boom

Zelf heb ik eens een briefje op mijn buik geplakt met "I love you". Ging ie smorgens onder mijn pyamavest en voelde hij het briefje. Melig
Oud 26-02-2007, 13:21
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 26-02-2007 @ 01:42 :
Ik deed het dan ook niet bij jou.

hoewel ik het ook wel een twijfelachtige actie vind.
Oud 26-02-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
nee, dat moet er nog eens bijkomen!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 17:56
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-02-2007 @ 13:30 :
Ik zie een liefdesverklaring sowieso niet als iets groots. Meer als een klein gebaar, zoals het zeggen van 'ik hou van jou' of een extreem lief kaartje sturen op een moeilijk moment enzo

Toen we 6 maanden hadden ging ie 's avonds opeens heel mysterieus in z'n broekzak graaien... Hij had 'iets voor me'. 'Maar het is niet wat je denkt!' Haha. Had hij de sleutel van z'n kamer gegeven! Zooo lief! Vooral omdat het echt heel onverwacht was.
Nu kan ik 'm pas écht stalken .
Oud 26-02-2007, 18:12
snoopy
snoopy is offline
was niet echt een liefdesverklaring, maar wel superlief. Het was in een periode dat ik een examenles moest geven op school en zenuwachtig was. Bovendien was hij erg gestresst en reageerde dat een beetje op mij af.
Toen ik bij hem thuis kwam (hij was er nog niet) stond er een heel mooi gedekt dienblad met 1 bloemetje in een vaas. Er lag een briefje op en daar stond iets op als:

"hee lief, ik weet dat je het zwaar hebt met dansen en mij als stressed-out vriendje. Daarom heb ik vast wat te eten voor je gemaakt (zie koelkast). Alleen de pijnboompitjes ontbreken nog, die neem ik zo mee".

Dat vond ik echt heel erg lief, vooral omdat hij het zelf dus ook hartstikke druk had.
Oud 26-02-2007, 18:54
Nuck
Nuck is offline
Toen m'n vriendje en ik een jaar samen waren, had ie een cadeautje voor mij met een superlief kaartje. Dat soort dingetjes, lieve kaartjes of briefjes zijn misschien niet superorigineel maar ik word er wel heel blij van
Oud 26-02-2007, 19:09
thegoodlife
thegoodlife is offline
Moet nog komen.

Picture this. 's ochtends wakker worden in Parijs, hotelkamer vol met rozen, ontbijt op bed, en de dag erna doorvliegen naar Italie. Denk dat em dat wel gaat worden
Oud 01-03-2007, 09:39
Poffertje
Poffertje is offline
Toen ik net met m'n vriend had heb ik een super lief klein liefdesverklarinkje gekregen.
(we wonen best wel een eind van elkaar af)

Was heel subtiel en heel lief

Een kaartje met een poppetje aan de linker kant en eentje aan de andere kant. Met daar tussen een enorm doolhof er tussen. En daar boven "Weet je wat het probleem is?" en daar onder met pijltjes naar de poppetjes "Ik ben hier en jij bent daar"
En daar onder "EN DAT VIND IK NIET LEUK!"

Op de achter kan "Hou enorm veel van je en kan niet wachten je weer te zien!"

^-^
Vond 'm leuk
Oud 01-03-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
thegoodlife schreef op 26-02-2007 @ 20:09 :
Moet nog komen.

Picture this. 's ochtends wakker worden in Parijs, hotelkamer vol met rozen, ontbijt op bed, en de dag erna doorvliegen naar Italie. Denk dat em dat wel gaat worden
Ik blijf liever een week in Parijs om vervolgens twee weken naar Italië te gaan... als je maar 1 dag gaat en de helft daarvan ontbijt op bed aan het opeten bent, kun je net zo goed thuisblijven.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:11
Verwijderd
Hij zei ooit eens dattie rozijntjes zo lekker vond, dus ik haalde wel eens rozijntjes voor hem. Ik vond dat best wel getuigen van liefde.

En hij wil altijd mijn tas dragen als ik uit de trein kom, omdattie zo zwaar voor me is, dat vind ik ook liefde.

En dattie op mijn brief die ik meekreeg toen ik een week naar Rome ging schreef 'Niet openen tot je in Rome bent, nieuwsgierig Aagje'. En dat ik die brief zowat openscheurde toen ik net de aankomsthal uitliep.

Dattie totaal onverwachts op Schiphol stond om me op te halen (en ik straal voorbij hem liep, omdat ik m niet zag).
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:38
Johnny88
Johnny88 is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 22-02-2007 @ 20:10 :
Liefde hoor je niet te hoeven verklaren

Hier sluit ik bij aan. Liefde is universeel
Oud 01-03-2007, 17:11
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
kadesh schreef op 26-02-2007 @ 18:56 :

Toen we 6 maanden hadden ging ie 's avonds opeens heel mysterieus in z'n broekzak graaien... Hij had 'iets voor me'. 'Maar het is niet wat je denkt!' Haha. Had hij de sleutel van z'n kamer gegeven! Zooo lief! Vooral omdat het echt heel onverwacht was.
Nu kan ik 'm pas écht stalken .
Zo leuk Ik heb ook onlangs de sleutels van zijn kamer gekregen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 01-03-2007 @ 18:11 :
Zo leuk Ik heb ook onlangs de sleutels van zijn kamer gekregen
Ik krijg ze maar niet, pf Vast wraak; in mijn oude kamer heeft een vriendin van mij een jaar de sleutel gehad terwijl hij dus altijd moest wachten tot ik erin kon. Nu heeft een vriend van hem z'n sleutel en kan ik dus altijd aanbellen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 06:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-03-2007 @ 12:11 :
Dattie totaal onverwachts op Schiphol stond om me op te halen (en ik straal voorbij hem liep, omdat ik m niet zag).
Weet je hoe frustrerend dat is?

Ik wilde mijn ex destijds ophalen op schiphol (verrassing). Dus ik stond op tijd bij de aankomsthal. Heb ik hem schijnbaar gemist
Na een uur belde ik hem op: 'waar ben je? ik sta je op te wachten op schiphol'. Toen bleek ie allang in de trein naar huis te zitten
Oud 02-03-2007, 08:31
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-03-2007 @ 07:32 :
Weet je hoe frustrerend dat is?

Ik wilde mijn ex destijds ophalen op schiphol (verrassing). Dus ik stond op tijd bij de aankomsthal. Heb ik hem schijnbaar gemist
Na een uur belde ik hem op: 'waar ben je? ik sta je op te wachten op schiphol'. Toen bleek ie allang in de trein naar huis te zitten
Hij stond bij mn ouders&zusje enzo.
Dus ik had m eigenlijk niet kunnen missen. Maar toch.

Ik had m meteen gebeld, toen ik zelfs nog ín de slurf liep. Zeidie dattie op de verjaardag van zn pa was. Ergens in mn achterhoofd zo'n klein stemmetje 'dat was toch pas over een week'. Nouja.. veel plezier gewenst enzo .

Zo lief <3 .
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Poffertje schreef op 01-03-2007 @ 10:39 :
Toen ik net met m'n vriend had heb ik een super lief klein liefdesverklarinkje gekregen.
(we wonen best wel een eind van elkaar af)

Was heel subtiel en heel lief

Een kaartje met een poppetje aan de linker kant en eentje aan de andere kant. Met daar tussen een enorm doolhof er tussen. En daar boven "Weet je wat het probleem is?" en daar onder met pijltjes naar de poppetjes "Ik ben hier en jij bent daar"
En daar onder "EN DAT VIND IK NIET LEUK!"

Op de achter kan "Hou enorm veel van je en kan niet wachten je weer te zien!"

^-^
Vond 'm leuk
he datzelfde kaartje heb ik ooit naar m'n vriend gestuurd
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 07:46
Venus in Furs
Venus in Furs is offline
Met oud en nieuw kwam m'n huidige vriend een cadeautje langsbrengen wat ik pas mocht openen na 12 uur. We konden met oud en nieuw namelijk niet bij elkaar zijn.
Het cadeau was een boekje wat hij zelf had gemaakt met allemaal tekst en tekeningen over dingen die we het afgelopen jaar hebben meegemaakt. Dat vond ik echt zó lief! Hij moet er echt uren mee bezig zijn geweest...
Oud 06-06-2007, 08:07
Bloem
Bloem is offline
Hoi, zou je er een beetje op willen letten dat je niet al te oude topics upt? Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 09:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Laatst werd er op Rotterdam Centraal om 7 uur in de ochtend omgeroepen "Lieve ... Ik houd ontzettend veel van je, en vroeg me af... wil je misschien met mij trouwen?". En maanden terug eens door een jongen: "Marieke, ik vind je geweldig, ik herhaal: Marieke, ik vind je geweldig!" Dat vond ik toch wel heel erg lief, al zou ik me rotschrikken, en dat deed 'Marieke' ook daadwerkelijk (ze stond naast me )

Zelf zou ik het wel leuk vinden wanneer een jongen/man later iets doet waarin hij 1 van mijn paarden, of een bulk carrier in betrekt. Ik houd normaal gesproken helemaal niet zo van overdreven liefdes-gebeuren, maar als iemand iets leuks/geks met bovenstaande dingen zou weten te verzinnen (mits veilig), dan zou ik dat waarschijnlijk best heel lief & bijzonder kunnen vinden.

Originele liefdesverklaringen, zitten voor mij vaak in de spontane acties.
Oud 06-06-2007, 19:42
Verwijderd
Awel éhj..
Kwaz Duz Rond Valentijn Nr Mijn Toekomstige Vriendje Ggn..
& We Hadden Afgesproekn Met NG Een ander Koppeltje Erbij...
We Hingen Wat Rnd..& Uiteindelijk Ware Die 2 GAste Opeenz Weg..
Wij KEiii Kwaad..
..Uiteindelijk Kwamen Ze Bij Onz Staan ..Gingen Op HUn Knieën Zitten...Namen De Roos achter Hun rug Vandaan && Vroegen of we hun Valentijn Wouden Zijn...

Jaja...In de Zevenden Hemel Waz Ik..

xxx
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 19:56
Verwijderd
...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:14
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
iam_kelleke_ schreef op 06-06-2007 @ 20:42 :
Awel éhj..
Wij KEiii Kwaad..
..Uiteindelijk Kwamen Ze Bij Onz Staan ..Gingen Op HUn Knieën Zitten...Namen De Roos achter Hun rug Vandaan && Vroegen of we hun Valentijn Wouden Zijn...

xxx
WaAroM lEes Je EErSt DeZe MEdedeLinG NiEt? DaN ZIe jE Nl Dat dIT HééL ErG IRRITANT iS.. SNaPT U dAt?

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1479987
Oud 08-06-2007, 06:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
iam_kelleke_ schreef op 06-06-2007 @ 20:42 :
Awel éhj..
Wij KEiii Kwaad..

xxx
Zou je je taalgebruik willen aanpassen? Breezertaal gebruiken wij hier niet
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1479987
Oud 08-06-2007, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren