![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is gwn idd een bepaalde klasse waar dit soort dingen vaak gebeuren en daar zijn vaak allochtonen bij. Punt. Wees blij dat ik je nog geen racist noem, hoe hard je ook roept dat je niet discrimineert |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In dat geval wel ja. Bovendien was dit maar een voorbeeld, over het algemeen is dit wel de heersende opvatting onder niet-westerse allochtonen. Nu ga je natuurlijk om een bron vragen. Dit baseer ik gwn op wat ik om me heen zie en wat ik meemaak in mijn omgeving (en dat zijn allochtonen) Verder vind ik gwn dat iemand gestraft moet worden voor zijn vergrijp. En dan laat ik ras, huidskleur, cultuur, weet ik veel buiten beschouwing. Gewoon de Nederlandse wetten gelden, dit is Nederland. Sommigen van jullie willen dat allochtonen zwaarder gestraft moeten worden. Prima, maar verander dan eerst de wet en erken daarmee dan dat je gwn een racist bent. Ik vind die arme vrouw dan ook niet schuldig. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je niet meer vermanend mag spreken als iemand je onbeschoft behandelt. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals dit bericht, erg vervelend ,valt niet goed te praten,maar is wel een resultaat van de beste lerares haar eigen gedrag.Hoe verwerpelijk het gedrag ook moge zijn van diegene die haar afgetuigd hebben.
||
Citaat:
De dader hier miste duidelijk een goede opvoeding, want anders zou hij respect hebben voor vrouwen en zijn leraressen niet durven mishandelen.
||
Citaat:
Ik doelde meer op: het is logisch dat je geen mensen pijn mag aandoen. Net zoals het logisch is dat je geen diefstal mag plegen. Deze simpele geschreven regels worden gewoon vergeten. Ik vind dat dit niet met de opvoeding te maken heeft. Opvoeding is juist een smoes voor een persoon die gewoon opgesloten en beboet moet worden voor zijn daden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Als dat de volgens jou de heersende opvatting is onder allochtonen (je reinste quatsch, natuurlijk) dan dienen ze hun grote xenofobe waffels te houden. Citaat:
||
Citaat:
Dat mensen het direct zoveel over opvoeding hebben is omdat de oplossing voor dergelijke figuren daar toch wel ligt. Op straffe dat Jompo weer een scheldkannonade afsteekt wil ik best beweren dat de opvoeding in allochtone gezinnen uit specifieke groepen de oorzaak is dat figuren zoals uit dit nieuwsbericht niet te handhaven zijn in de samenleving.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Oh sorry, dit was er maar 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Allochtone kinderen worden wat hun ouders betreft netjes opgevoed naar allochtone waarden.
Buiten gelden echter autochtone waarden, waar diezelfde ouders lijnrecht tegenover staan. Want het is hier maar een losgeslagen bende. Dus ook die kinderen leren die waarden niet respecteren, waar ze wel dag in dag uit mee geconfronteerd worden. De waarden niet, en de mensen niet die die waarden aanhangen en uitdragen ook niet. Als allochtoon krijg je dan een beetje minachting voor dat autochtone tuig. Dat wordt dan weer gekoppeld aan jaloezie, want dat autochtone tuig met die minderwaardige opvatingen en gedagingen, staan maatschappelijk hoger op de ladder dan hun allochtone ouders en zijzelf. En ze doen dingen die zij zelf ook best wel zouden willen maar niet mogen. Sex. Drank. Uitgaan. Dat roept frustratie op. Die agressie uit zich in haat en minachting, en helaas ook vaak agressie en geweld. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je hierboven zei klopt wel gedeeltelijk... Ik ken wel mensen voor wie dit opgaat. Maar geldt natuurlijk niet voor iedereen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jullie weten dat dit een telegraafbericht is?
maar ot: wat een mongolen. en wanneer leren mensen eens dat ze roepende pubers moeten negeren... sorry hoor maar als iemand die ik totaal niet ken hoer tegen me roept kan ik er niet echt wakker van liggen, ja hij moet zn muil houden maar waarom zou ik mijn tijd verdoen aan iemand die zo dom is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en hé.. huidskleur heeft weinig met je gedrag te maken.. dat je mogelijk een afstammeling bent van een 'achtergesteld' volk uit de periferie van een land met een andere cultuur mogelijk.. dat je geen rooskleurig toekomsperspectief hebt omdat je vind dat alles nu moet en niet over tien jaar zou ook kunnen bijdragen.. maar dreigende groepen en messentrekken zijn kansloze fenonemen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ze de dienstplicht zouden herinvoeren, zou ik dienst weigeren. Gelukkig is er ook totaal geen draagvlak voor. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien bevorderd het Nederlands nationalisme en er zijn toch groepen die daar wel een beetje van zouden kunnen gebruiken
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het werkt zelfs met verschillende nationaliteiten, als een turk iets slechts zegt over marrokanen komt hij er eerder mee weg dan als een blanke het zou zeggen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las was dat je helemaal niks over de mening van de leerlingen over de lerares te weten kwam. Ik bedoel, misschien heeft die lerares die leerlingen wel heel lang lopen treiteren e.d. (net als op onze school vaak het geval is). Dan kan ik best begrijpen dat op een gegeven moment de maat vol is en er uit wanhoop zoiets gebeurt. De lerares werd een beetje als heilige engel afgebeeld.
Ten tweede had enige tijd daarvoor iemand van nederlandse afkomst daar een allochtoon in die buurt beschoten met een pistool. Dat lees je dan niet op het nationale nieuws. De sfeer in dat dorp zal dan wel al niet meer zo goed zijn geweest door dan incident. Dit gebeurde dus in hetzelfde dorp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd