Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 24-05-2007 @ 22:48 :
Het ligt in Amsterdam, maar wel in een nare kutbuurt genaamd de Bijlmer, waar de meeste Amsterdammers ook vrij weinig mee hebben.

de bijlmer valt best mee, zeker het gedeelte rondom het stadion.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2007, 10:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 24-05-2007 @ 22:49 :
Moeite waard om eens een bezoekje te brengen aan het stadion ?Hoelang en hoeveel gaat me dat kosten zo'n rondleiding ?
Ik zou niet weten waarom. Als je niet naar een wedstrijd of optreden gaat is er echt geen enkele reden om naar die buurt te gaan.
Oud 25-05-2007, 10:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 11:57 :
Die lame-ass "boulevard".
Oud 25-05-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-05-2007 @ 11:59 :
Die lame-ass "boulevard".
ja, dat bedoel ik dus niet, eerder het amsterdamse poort gebeuren aan de andere kan van het station

rondom de arena is het sowieso sfeerloos, leeg en ruk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 11:06
dallie
dallie is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 12:04 :

rondom de arena is het sowieso sfeerloos, leeg en ruk
Gigantische gelijkenis met je karakter dus
Oud 25-05-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 25-05-2007 @ 12:06 :
stoer hoor!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 11:17
dallie
dallie is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 12:09 :
stoer hoor!
Enorm
Oud 25-05-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 11:57 :
Als je vanuit station duivendrecht en station bijlmer arena kijkt zie je dat de meeste flat in de sloop zijn. De buurt word nog steeds gezien als achterstandswijk voor nederlandse termen. Maar de buurt is veel minder erg dan wat jaartjes terug.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 09:14
Verwijderd
amsterdam is redelijk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 11:28
ULTRA8
ULTRA8 is offline
IK HOU VAN AMSTERDAM ! Zalige stad ! Heb me rot geamuseerd! Ik hoop dat ik ooit in Nederland mag komen wonen!
Oud 02-06-2007, 14:13
Verwijderd
Wat heb je allemaal uitgespookt?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 14:16
Verwijderd
België is veel leuker dan Nederland, dus.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 14:37
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Een dagje Amsterdam in een notendop.

Na een 3uur durende reis,die zorgde dat we goed gezin aankwamen in Nederland. Daar aangekomen zijn we een boottocht gaan maken op de Amstel. Ik had van deze gelegenheid gebruikt gemaakt om nog eventjes de achtergestelde uren in te halen door eventjes te maffen op de boot. Daarna hadden we 1uur en half vrij. Dan maar wezen shoppen met de lady's in de Kalverenstraat (overigens een zalige straat !) heel kostelijk geamuseerd daar. Nadien stond er een uitstapje naar het Begijnenhof gepland,het kon niemand een moer schelen wat daar te zien was. Dus zijn we daar lekker gaan chillen op een bank, daar gaat onze educatieve-culturele uitstap ! Daarna stond op het programma : Madame Tusaud. Heel véél fun gemaakt,vooral het griezelparcour was schrikken en gieren ! Na Madame Tusaud zijn we naar het Anne Frank huis geweest. Ik had er persoonlijk veel meer van verwacht en vond het iets té toeristisch (lees commercieël) aangelegd.Daarna zijn we te voet naar het Leidseplein gestapt en daar was het weer genieten van een zalige typische Nederlandse sfeer. Daar een Burger-King(wat in België overgens niet bestaat ) gaan eten met enkel vrienden en vriendinnen. Daarna wat rond gedwaald in Amsterdam en een glaasje gaan drinken aan het HardRock Café.
Heineken bier smaakt echt niet !

Kortom Amsterdam is zalig !De massa's coffeeshops en het water rond de stad ademen een hele fijne sfeer uit. Helemaal anders dan in België.

Greetz
Oud 02-06-2007, 18:03
Uice
Uice is offline
En dan te denken dat je nog de minst interessante plekken hebt gezocht. Niet eens in de Jordaan geweest!
Oud 03-06-2007, 16:21
Verwijderd
Een slotje lijkt me interessanter.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 14:31
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 02-06-2007 @ 15:37 :
Een dagje Amsterdam in een notendop.

Na een 3uur durende reis,die zorgde dat we goed gezin aankwamen in Nederland. Daar aangekomen zijn we een boottocht gaan maken op de Amstel. Ik had van deze gelegenheid gebruikt gemaakt om nog eventjes de achtergestelde uren in te halen door eventjes te maffen op de boot. Daarna hadden we 1uur en half vrij. Dan maar wezen shoppen met de lady's in de Kalverenstraat (overigens een zalige straat !) heel kostelijk geamuseerd daar. Nadien stond er een uitstapje naar het Begijnenhof gepland,het kon niemand een moer schelen wat daar te zien was. Dus zijn we daar lekker gaan chillen op een bank, daar gaat onze educatieve-culturele uitstap ! Daarna stond op het programma : Madame Tusaud. Heel véél fun gemaakt,vooral het griezelparcour was schrikken en gieren ! Na Madame Tusaud zijn we naar het Anne Frank huis geweest. Ik had er persoonlijk veel meer van verwacht en vond het iets té toeristisch (lees commercieël) aangelegd.Daarna zijn we te voet naar het Leidseplein gestapt en daar was het weer genieten van een zalige typische Nederlandse sfeer. Daar een Burger-King(wat in België overgens niet bestaat ) gaan eten met enkel vrienden en vriendinnen. Daarna wat rond gedwaald in Amsterdam en een glaasje gaan drinken aan het HardRock Café.

Kortom Amsterdam is zalig !De massa's coffeeshops en het water rond de stad ademen een hele fijne sfeer uit. Helemaal anders dan in België.

Greetz
je hebt dus het hard rock cafe gevonden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 16:50
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Jup wel eventjes moeten navragen waar het eigenlijk was. Want aan die wegwijzers geraakte ik niet aan uit ! Als je aan de ene kant stond wezen ze naar de andere kant en omgekeerd ook ! Dan maar eventjes gevraagt !

PS : Hebben jullie in Nederland geen remmen op de fietsen ?
Oud 04-06-2007, 17:33
Tiño
Tiño is offline
wij remmen alleen voor autochtonen.

of liep jij stiekem op een zogenaamd ''fietspad''
Oud 09-06-2007, 15:59
ULTRA8
ULTRA8 is offline
fototje van A'dam

Als jullie willen gooi ik nog een fotopresenatie via youtube erop ?

Greetz !
Oud 09-06-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
ULTRA8 schreef op 02-06-2007 @ 15:37 :

De massa's coffeeshops en het water rond de stad ademen een hele fijne sfeer uit.

Ik wil wel ff fotopresentatie zien hoor
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 00:07
teenager
teenager is offline
wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad in de leukste stad van nederland misschien wel de leukste stad van west-europa
kom nog eens terug
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 11:33
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Het filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=KvQNpzrQikw&eurl=

PS : Ik ben de gene met de HardRock- New York T-shirt of Adidas jacketje ! Zo zien jullie ook eens wie ik ben
Oud 10-06-2007, 13:19
teenager
teenager is offline
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Tiño schreef op 04-06-2007 @ 18:33 :
wij remmen alleen voor autochtonen.
Maar dat hoeft meestal niet. Als er iemand op een fietspad loopt ga ik er vanuit dat het een toerist is en dan rem ik idd niet.
Oud 15-06-2007, 07:16
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-05-2007 @ 00:31 :
Meh, die hoerenbuurten zijn niet Amsterdam. Er lopen alleen maar toeristen rond en alle winkels zijn daarop gericht. Je wordt uitsluitend in het Engels aangesproken als je daar toevallig eens verzeild raakt.
de hoerenbuurten zijn niet amsterdam ?

gast alsjeblieft zeg.

De hoerenbuurt is 1 van de oudste wijken in amsterdam. Met een grote historie
Oud 17-06-2007, 09:17
Verwijderd
Lieve Mushu,

Chet Baker, is niet gesprongen uit dat hotel, maar gevallen, hij was namelijk onder invloed van nogal wat geestverruimende middelen.

Zijn inschatting van het kozijn waar hij op wilde plaatsnemen was doordoor enigsinds getroubleerd. Zo kon het gebeuren dat hij eraf donderde, en dat niet overleefde...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 11:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Lolz, Amsterdam, een veredelde gemeentewerf.
Oud 17-06-2007, 11:35
dallie
dallie is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 10-06-2007 @ 12:33 :
Het filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=KvQNpzrQikw&eurl=

PS : Ik ben de gene met de HardRock- New York T-shirt of Adidas jacketje ! Zo zien jullie ook eens wie ik ben
Are you a fag? Waarom dat liedje omg...
Oud 17-06-2007, 14:32
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Citaat:
Are you a fag? Waarom dat liedje omg...
Ik heb het fimpje niet gemaak !
Oud 17-06-2007, 16:35
Verwijderd
De Pijp, Vondelpark

amsterdam (L)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 16:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 15-06-2007 @ 08:16 :
de hoerenbuurten zijn niet amsterdam ?

gast alsjeblieft zeg.

De hoerenbuurt is 1 van de oudste wijken in amsterdam. Met een grote historie
Meh, ik doelde op die kleurrijke steegjes waar gasten je in het Engels aanspreken met de vraag of je grote tieten wilt zien, waar je niets meer ziet van die rijke historie.
Oud 17-06-2007, 16:38
Uice
Uice is offline
Ah fuck, in Madam Tussauds doen alsof je met echte beroemdheden aan het chillen bent. Wat is daar nu precies de lol van?
Oud 17-06-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 17-06-2007 @ 17:38 :
Ah fuck, in Madam Tussauds doen alsof je met echte beroemdheden aan het chillen bent. Wat is daar nu precies de lol van?
niet iedereen is gezegend met voldoende aangeboren intelligentie om te begrijpen dat het simpelweg LAME is
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 16:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
nivea schreef op 17-06-2007 @ 17:40 :
niet iedereen is gezegend met voldoende aangeboren intelligentie om te begrijpen dat het simpelweg LAME is
Ja, maar ik snap het gewoon niet. Je weet dat het niet echt George Clooney is bij wie je aan tafel zit. De mensen aan wie je de foto laat zien weten dat ook. En als ze het niet weten vragen ze als je die foto's laat zien 'wauw, ken jij George Clooney?', en dan zeg je 'nee, dat is een beeld'. Voor wie is dat dan is godsnaam leuk?
Oud 17-06-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 17-06-2007 @ 17:43 :
Ja, maar ik snap het gewoon niet. Je weet dat het niet echt George Clooney is bij wie je aan tafel zit. De mensen aan wie je de foto laat zien weten dat ook. En als ze het niet weten vragen ze als je die foto's laat zien 'wauw, ken jij George Clooney?', en dan zeg je 'nee, dat is een beeld'. Voor wie is dat dan is godsnaam leuk?
je hebt ook van die mensen die in het laatste geval zeggen 'oh ja, ik heb hem ooit eens ontmoet' oid, dus voor hen zal het waarschijnlijk geweldig zijn. en anders weet ik het ook niet

ik zag ooit een foto van een kennis en haar moeder en 'arnold schwarzenegger' en ik herkende hem niet eens, dus ik vroeg: oh is dat je vader?
en toen stond ik heel erg voor schut
voor die mensen die stomme vragen krijgen als de mijne zal het dus ook erg vermakelijk zijn DENK IK
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 19:37
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Ach ja,Madam Tusaut heeft mooie plaatjes opgeleverd . Hoef jij niet te muggenziften.. Ik snap echt niet wat je probleem is,indien je probleem heb laten we dat als volwassen uitspreken via PM.
Oud 18-06-2007, 08:41
Verwijderd
Overigens: het is niet Kalverenstraat, zoals je stelde, maar Kalverstraat.

Heineken en amstel is bocht. Ja.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 10:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 17-06-2007 @ 20:37 :
Ach ja,Madam Tusaut heeft mooie plaatjes opgeleverd . Hoef jij niet te muggenziften.. Ik snap echt niet wat je probleem is,indien je probleem heb laten we dat als volwassen uitspreken via PM.
Ik heb geen probleem.
Oud 18-06-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 25-05-2007 @ 12:06 :
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Krynn schreef op 25-05-2007 @ 11:37 :
Stap uit op Bijlmer ArenA. Dat station is prachtig geworden