|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van een bleke huid? | |||
Echt een enorme afknapper, totaal niet mooi! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 7.54% |
Niet zo mooi maar niet iedereen is perfect. |
21 | 10.55% |
Alleen lelijk als de persoon zelf ook niet mooi is. |
88 | 44.22% |
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. |
44 | 22.11% |
Ik vind een bleke huid mooier dan een gebruine huid, 1 van de zeven schoonheden! |
31 | 15.58% |
Aantal stemmers: 199. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is ook een kwestie van smaak. Ik vind beetje gebruind gewoon stukken mooier. Betekent niet dat ik jongens die bleek zijn allemaal niet leuk vind, natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar meestal niet. Net als dat sommige mensen houden van lange mensen, dikke mensen, dunne mensen of grote/kleine borsten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nouja ik heb een heel bleke huid, maar krijg wel eens te horen dat ik er gezond uit zie (overigens de meeste tijd niet meer toch) het kan dus kennelijk wel dat mensen je er gezond uit vinden zien met een bleke huid |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind het altijd er interessant te lezen dat mensen trots zijn op iets waar ze niets voor gedaan hebben om het te bereiken.
||
Citaat:
Je mag trouwens ook best je mening geven, maar doe dat alsjeblieft niet als je er verder niet zoveel over weet, want het heeft ook lang geduurd voordat ik die dingen wilde geloven daar heb ik zelf ook moeite voor moeten doen, en er zijn nog genoeg dingen waar ik niet blij mee ben. Ik doe moeite om dingen te bereiken, en daar ben ik trots op. Ik vind het trouwens altijd wel interessant om te lezen, hoe sommige mensen andere beoordelen over wie ze niks weten.. Maar waarvan ze denken dat ze alles weten. Maar goed.. Ik weet wel beter..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik blijf erbij, ik vind het niet mooi en ik vind mensen die wat bruiner zijn er gezonder uitzien en een stuk mooier. Als je zo politiek correct bent, mag je dit dan ook accepteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja.. Ik heb het geaccepteerd.. En het maakt toch verder niet uit of ik anders gelijk blij was geweest of niet.. Ik ben nú in ieder geval blij en daar gaat het om.. Ik vind het wel mooi staan nu.. en iedereen mag daar van vinden wat hij/zij wil en dat accepteer ik echt wel hoor.. Ik geef gewoon m'n eigen mening er ook bij.. En ik denk ook nieteens dat het er omgaat hoeveel mensen bleek wel en niet mooi vinden.. ik denk dat het er omgaat dat je blij bent met hoe je er zelf uitziet.. En als ik trouwens een complimentje maak is het niet om iemand zich beter te laten voelen.. Maar omdat ik het echt zo vind. En sowieso.. Al met al.. gaat het er denk ik niet om wat andere van je kleur vinden, maar wat je er zelf van vind. Maar goed ik sta open voor alle meningen en iedereen mag natuurlijk dus ook z'n eigen mening geven.. en ik post dit allemaal niet omdat ik denk dat ik een beter antwoord vind. Ik vind het ook wel goed om andere meningen te horen natuurlijk. Ennnn.. verder denk ik wel dat het bij me past?.. Sommige andere zeiden een beetje hoe ze eruit zagen.. Dus voor degene die het misschien willen weten? (haha niet dat er echt mensen zullen zijn die het echt graag willen weten ![]() Ik heb bruin haar, blauwe ogen.. bruine sproetjes.. en hele blanke huid dus.. Dus ik vind het er wel bij passen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
haha ik ben niet diegene die wil horen dat dr bleke huid zo mooi is.. ![]() Dat haal je allemaal uit mn reactie? haha.. echt he... hoe sneu |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf ben ik heel blank, ook met rood haar en sproeten. Ik vind het niet absoluut mooi, maar zeker ook niet lelijk. Maar dit geldt natuurlijk voor ieder type dat er bestaat. Sowieso is het in mijn ogen nogal een stomme vraag. Hoe kun je nou per definitie zeggen dat een donkere huidskleur aantrekkelijker is dan een blanke? En dat zónder andere uiterlijke kenmerken mee te nemen in je oordeel. Dus nee, een bepaalde huidskleur is niet per definitie mooier dan de andere, omdat het, veel meer nog te maken heeft met alle andere uiterlijke kenmerken, zoals lichaams, -en gezichtbouw, lichamelijke verzorging, gezondheid en uitstraling. Denk maar niet dat een kerel je helemaal en alléén door je huidskleur afwijst óf opeens dumpt als-ie een meisje kan krijgen met een donkerdere huidskleur. Dom lullen, on the other hand, is wel een goede reden. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
make-up - vettige huid -thatGirl- | 23 | 21-10-2015 16:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebank Ceesje | 13 | 10-10-2005 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vel Verwijderd | 17 | 12-11-2004 20:34 | |