Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2007, 21:08
Visjeblieb
Visjeblieb is offline
Gegroet mensen,

Ik ben een meisje van 17. 6 Maanden geleden heb ik een hele leuke jongen van 14 ontmoet. We zijn naar het dorp geweest, twee keer. en toen hebben we gezoend. Ik voelde me ee nbeetje schuldig, want ik had op dat moment nog een realtie ( al bijna twee jaar) en hij had ook een vriendin. Twee dagen na de kus, ging ik naar hem toe, en toen gebeurde er iets wat ik niet had verwacht. we hadden gewoon geneukd! - was nog lekker ook -
Goed, ik was dus erg verward, maar bleef hem tog zien en we hadden steeds vaker seks en zo, samen douche.
Uiteindelijk heeft hij het met zijn vriendin uit gemaakt, en toen werd het allemaal nog erger. was erg leuk
toen ik en mijn echte vriend 2 jaar en een maand hadden, kwamen we er achter dat het gewoon niet meer liep. hij heeft het uiteindelijk uit gemaakt.
nu is 14 jarige jongen mijn vriendje. In het begin zat ik een beetje met het leeftijdsverschil, maar daar merk je nix van!

goed mijn vraag is, heeft iemand ook zo'n vergelijkbare situatie. Vind het zelf nog al vreemd. en het is ook best snel dat je na twee weken ofzo, als seks met iemand hebt.
graag reacties
Oud 11-06-2007, 21:12
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Wat wil je weten? Iemand die een jonger iemand als vriend(in) heeft, iemand die relatie is begonnen terwijl hij/zij al iemand had? Iemand die al snel sex had? En of wat daarvan normaal is?

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 21:20
Visjeblieb
Visjeblieb is offline
alles wat je net zei
Oud 11-06-2007, 21:39
stout!
stout! is offline
Ik vind het niet normaal, de volgende dingen:

hele leuke jongen van 14
naar het dorp geweest
voelde me ee nbeetje schuldig
iets wat ik niet had verwacht
geneukd!
bleef hem tog zien
dat het gewoon niet meer liep
merk je nix van!
graag reacties

Maar je moet vooral doen waar je zelf gelukkig van wordt.
Oud 11-06-2007, 21:40
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline

Mijn vriend is een half jaar ouder, tot nu toe alleen maar oudere jongens gehad dus geen ervaring mee. Snel seks met iemand meer ervaring mee maar niet binnen relaties. Ik vind dat iedereen dat zelf maar moet weten. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik zelf geen heilige ben moet ik toch zeggen dat ik vreemdgaan niet goedkeur. Zou ik me wel meer dan een beetje schuldig omvoelen.

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 22:03
Verwijderd
Ik vind het niet normaal dat je vreemdgaat, ik vind het niet normaal dat je dat omschrijft als "erg leuk", ik vind het laf dat je het je vriend laat uitmaken in plaats van dit zelf te doen zodra je merkt dat je een ander leuker vindt.

En ik begrijp niet wat wij aan dit verhaaltje hebben of wat jij precies wilt weten en waarom.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 22:08
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-06-2007 @ 23:03 :
Ik vind het niet normaal dat je vreemdgaat, ik vind het niet normaal dat je dat omschrijft als "erg leuk", ik vind het laf dat je het je vriend laat uitmaken in plaats van dit zelf te doen zodra je merkt dat je een ander leuker vindt.

Dat ja. Vooral bij een relatie van 2 jaar. Dan zou je elkaar normaalgezien wel moeten vertrouwen enzo...

Na 2 weken seks hebben vind ik wel normaal, maar enkel als je zeker weet dat je relatie blijft duren. Dit is in jouw geval niet zo. Volgens mij gaat die jongen van 14 je weer bedriegen met een ander Maar jij hem misschien ook...dus tja...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 22:09
stout!
stout! is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 11-06-2007 @ 23:08 :
Na 2 weken seks hebben vind ik wel normaal
O ja, dat vind ik ook wel normaal
Oud 11-06-2007, 22:11
luchtballon
luchtballon is offline
ik vind het niet normaal om dit zomaar te geloven en niet te denken dat de TS een vieze ouwe man is?
Oud 12-06-2007, 05:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Na 2 weken seks vind ik vrij snel als het je eerste is. Maar ja, je hebt waarschijnlijk al genoeg ervaring met je exvriend die je bedrogen hebt.
Vreemdgaan normaal? Nee. En maak het dan uit met je vriend in plaats van wachten tot hij dat doet. Van twee walletjes eten kan alleen als je een open of polygame relatie hebt.
En om de leeftijd kan ik niet wakker liggen.
Oud 12-06-2007, 06:39
Verwijderd
Nee, vreemdgaan is niet normaal. Met iemand neuken als je hem voor de 2e keer ziet doen zoveel mensen. Je vriend BLIJVEN bedriegen en hem het laten uitmaken is ook niet normaal. 't leeftijdsverschil is 2 jaar, dat is in principe niks. Maar waarschijnlijk omdat jij, het meisje, ouder bent, zullen er wel een paar mensen over miepen..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 08:09
WolterB
WolterB is offline
Je zegt dat je 17 bent, in je profiel staat 18, hoe oud ben je nu eigenlijk?

Ik vind hoe jij doet niet normaal. Je gaat vreemd, bedriegt je vriend en laat het nota bene hém uitmaken. Lage, trieste actie.
Evenals van je huidige vriendje, die even hard is vreemdgegaan. Hopelijk passen jullie goed bij elkaar met zo'n instelling.
Oud 12-06-2007, 10:34
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-06-2007 @ 09:09 :
Ik vind hoe jij doet niet normaal. Je gaat vreemd, bedriegt je vriend en laat het nota bene hém uitmaken. Lage, trieste actie.
Evenals van je huidige vriendje, die even hard is vreemdgegaan. Hopelijk passen jullie goed bij elkaar met zo'n instelling.
Er zijn zoveel mensen die van twee walletjes eten. Past idd niet in het monogame ideaalbeeld van een relatie. Maar om eventjes vanachter je computer op zo'n mensen te gaan naschieten, mensen die je nota bene van haar noch pluim kent, is minstens even laag en triest.
Oud 12-06-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 12-06-2007 @ 11:34 :
Er zijn zoveel mensen die van twee walletjes eten. Past idd niet in het monogame ideaalbeeld van een relatie. Maar om eventjes vanachter je computer op zo'n mensen te gaan naschieten, mensen die je nota bene van haar noch pluim kent, is minstens even laag en triest.
Er wordt toch gevraagd naar de mening van anderen? En het is wel te verwachten dat je hier zo'n reactie krijgt. Als ze dat niet wil, moet ze hier niet posten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ze mag vreemdgaan wat ze wil, als ze daar blij mee is, maar ze vraagt hier wat wij ervan vinden. En ik vind vreemdgaan niet goed. En als ze niet monogaam wil zijn; zeg het dan eerlijk tegen je vriend die je al 2 jaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:23
Kitten
Kitten is offline
Ik zit wel een beetje in een andere situatie dan jij, maar mijn vriendin is 3 jaar, 1 maand en 2 dagen ouder dan ik . Bijna 25 dus.

Ik weet niet precies wat je wil weten, maar zo'n leeftijdsverschil kan best goed gaan. Je moet je alleen realiseren dat hij wel echt een stuk jonger is en af en toe dingen anders zijn voor hem dan voor jou. En daar moet je ook begrip voor hebben. Als je echter maar voorbereid bent op dat dat zo is, kom je al een heel end.
Oud 12-06-2007, 18:19
Antubis
Antubis is offline
Ik vind het niet bepaald normaal om er iemand op na te houden terwijl je allebei een relatie hebt. Dat is gewoon not done. Maar goed.. mijn vriendje is zelf ook vreemdgegaan (met mij, hij had nog iets met zn vriendinnetje van 1 maand die hij 1x had gezien..)
Verder heb ik in de 1e week van mijn relatie ook seks gehad.. lijkt me niet abnormaal ofzo. Mijn vriend is 3 jaar ouder dan mij. We hebben er geen problemen mee. Alleen voel ik me wat kinds als ik hem vertel wat ik op school heb gedaan.. -_-'
Oud 12-06-2007, 19:50
Verwijderd
Nee, is niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 20:03
Jones
De situatie is verre van normaal dus als ik jou was dan zou ik me maar eens af gaan vragen of jij zelf wel normaal bent. En is je vriendje wel normaal?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 20:16
Poepkind
Poepkind is offline
toen een ex vriendin van mij min of meer hetzelfde had gedaan heb ik haar keihard uitgelachen. Ik weet alleen neit meer of toen nog wel of geen vriendje meer had.
Oud 12-06-2007, 22:49
Vice
Vice is offline
Is dit een grapje?
Oud 13-06-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-06-2007 @ 20:50 :
Nee, is niet normaal.
.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 00:19
Metal
Metal is offline
"Geneukd"

Niet eens geneukdt?
Oud 13-06-2007, 06:10
Verwijderd
Neuh, niet echt normaal.. maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 07:15
Verwijderd
volgens mij moet het niet zoveel uitmaken..als je verhaal echt is en je bent ook echt 17 of 18 whatever.. dan vind ik wel dat je echt heel kinderachtig over komt..

die paar jaar verschil moet ook niet uitmaken dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2007, 01:25
Dotcom
Dotcom is offline
Mocht je geen nep-user zijn, dan is het fout wat je gedaan hebt.

A). Je hoort niet te neuken met iemand anders tijdens een relatie.
B). Je hoort schuldgevoelens te hebben.
C). Je hoort het uit te maken
D). Je hoort niet met een jongen van 14 wat te hebben.
E). Die jongen hoort niet vreemd te gaan met jou.
F). Je zult nooit liefde kennen in je leven, waardoor jij een ongelukkig leven zult lijden/leiden.
Oud 16-06-2007, 01:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 16-06-2007 @ 02:25 :
Mocht je geen nep-user zijn, dan is het fout wat je gedaan hebt.

A). Je hoort niet te neuken met iemand anders tijdens een relatie.
B). Je hoort schuldgevoelens te hebben.
C). Je hoort het uit te maken
D). Je hoort niet met een jongen van 14 wat te hebben.
E). Die jongen hoort niet vreemd te gaan met jou.
F). Je zult nooit liefde kennen in je leven, waardoor jij een ongelukkig leven zult lijden/leiden.
F lijkt me wat overbodig..waarom vind je het nodig dat te vermelden?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 02:22
Magican
Magican is offline
Je maakt spelfouten en bent dus een BrEeZAh. Dit soort mensen neuken veelvuldig met verschillende mensen, of zij een relatie hebben of niet. Dus het is normaal, voor jouw volk.
Oud 16-06-2007, 09:52
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
Er zijn zoveel mensen die van twee walletjes eten. Past idd niet in het monogame ideaalbeeld van een relatie.
teknisch gezien is de mens monogaam met 'extra pair copulatie', ofwel hij blijft met een partner maar gaat vreemd om de kans om zijn genen te doorgeven te verhogen.
Maar dit is biologisch gezien en wordt meestal niet goedgekeurd in onze maatschappij.
Oud 16-06-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Alessia schreef op 16-06-2007 @ 10:52 :
teknisch gezien is de mens monogaam met 'extra pair copulatie', ofwel hij blijft met een partner maar gaat vreemd om de kans om zijn genen te doorgeven te verhogen.
Maar dit is biologisch gezien en wordt meestal niet goedgekeurd in onze maatschappij.
Maar gaat dat dan ook op voor vrouwen? Je kunt immers maar één keer (per 9 maanden) zwanger worden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 10:28
stout!
stout! is offline
Volgens die theorie zouden we dan toch een relatie willen met een goede vader voor onze kinderen (een betrouwbare man) maar keihard genomen willen worden door de macho met de juiste maten?
Oud 16-06-2007, 10:39
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-06-2007 @ 11:28 :
Volgens die theorie zouden we dan toch een relatie willen met een goede vader voor onze kinderen (een betrouwbare man) maar keihard genomen willen worden door de macho met de juiste maten?
Het blijkt dat vrouwen tijdens hun ovulatie "mannelijke" mannen het aantrekkelijkst vinden, terwijl ze buiten de ovulatie meer richting de "minder mannelijke" man gaan, omdat die betrouwbaarder zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 12:47
stout!
stout! is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2007 @ 11:39 :
Het blijkt dat vrouwen tijdens hun ovulatie "mannelijke" mannen het aantrekkelijkst vinden, terwijl ze buiten de ovulatie meer richting de "minder mannelijke" man gaan, omdat die betrouwbaarder zijn.
Dus vrouwen hebben er net zovaal baat bij monogaam te zijn met 'extra pair copulatie' omdat ze zo een veilig thuis voor hun jongen creëeren en toch achter de beste genen aan kunnen .
Oud 16-06-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-06-2007 @ 13:47 :
Dus vrouwen hebben er net zovaal baat bij monogaam te zijn met 'extra pair copulatie' omdat ze zo een veilig thuis voor hun jongen creëeren en toch achter de beste genen aan kunnen .
Ja, dat zou kunnen. Wel is het zo dat baby's vaak op de vader lijken, dus op die manier neemt de kans dat de "nep-vader" de kinderen zal grootbrengen, af.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 13:21
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Alessia schreef op 16-06-2007 @ 10:52 :
Mwa. Dat biologisch model schiet toch enorm te kort als je het gewoon over het gedrag van één koppel wil hebben.
Oud 16-06-2007, 13:23
snoopy
snoopy is offline
Wat is je vraag?
Oud 16-06-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 16-06-2007 @ 14:21 :
Mwa. Dat biologisch model schiet toch enorm te kort als je het gewoon over het gedrag van één koppel wil hebben.
Hoe dat zo?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 16:39
Verwijderd
Ik heb echt wat gemist.
Hebben jongens op hun veertiende al sex
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
white rabbit schreef op 16-06-2007 @ 17:39 :
Ik heb echt wat gemist.
Hebben jongens op hun veertiende al sex
Jongens hebben al decennia op hun veertiende seks. Niet allemaal natuurlijk, ongeveer 1 op de 5.

Ik vind een relatie tussen iemand van 14 en iemand van 17 wel normaal. Ik vind langdurige affaires niet normaal. Ik vind de spelling 'geneukd' ook niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 16:42
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
stout! schreef op 16-06-2007 @ 13:47 :
precies! vrouwen trouwen met mannen die goed voor zijn kinderen kunnen zorgen en met de 'extra pair copulaties' kunnen voor de beste genen zorgen.
Oud 16-06-2007, 16:43
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2007 @ 13:48 :
Ja, dat zou kunnen. Wel is het zo dat baby's vaak op de vader lijken, dus op die manier neemt de kans dat de "nep-vader" de kinderen zal grootbrengen, af.
toch zijn 30% van de kinderen in England en 15-20% van de kindren in Nederland niet van de man met wie de vrouw getrouwd is..
Oud 16-06-2007, 16:47
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
meestal is het andersom

als jij het leuk vind vooral doen
Oud 16-06-2007, 16:59
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-06-2007 @ 14:28 :
Hoe dat zo?
Hoedat? Ik geloof absoluut niet dat zo'n biologisch model toepasbaar is op de keuze van een individu. Je kan daar misschien wel het algemeen gedrag van een hele populatie mee verklaren; en dan kijk je liefst niet naar een momentopname van dat volk, maar naar de evolutie van de mens, of gewoon van een hele hoop mensen, over héél véél generaties.

Maar iemand die vreemdgaat om zijn genen te beschermen/reproduceren? Komaan, dat is echt wel lachwekkend.

Naar analogie kan je waarschijnlijk wel degelijk zeggen dat het ruimtelijk inzicht van 'de vrouw' minder goed ontwikkeld is dan dat van 'de man'. Maar dat is daarom nog geen verklaring voor het feit dat mevrouw ik meer moeite heeft met achteruitparkeren dan haar man.
Oud 16-06-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 16-06-2007 @ 17:59 :
Maar iemand die vreemdgaat om zijn genen te beschermen/reproduceren? Komaan, dat is echt wel lachwekkend.
Dan snap je evolutietheorie niet. Natuurlijk is het niet zo dat mensen bewust bezig zijn met het voortbrengen van hun genen, dat zou absurd zijn aangezien holenmensen zich precies zo gedroegen en van het bestaan van genen geen weet hadden. Wel is het zo dat als bepaald (onbewust) gedrag leidt tot meer succes bij het voortbrengen van genen, natuurlijke selectie gaat werken op dit gedrag en daardoor zal dit soort gedrag 'overleven'.

Aan de andere kant heb je wel gelijk dat niet iedereen zich precies hetzelfde gedraagt, en dus kun je niet zo maar met zekerheid voorspellen of iemand vreemd zal gaan of niet en zal bij de een die prikkel waarschijnlijk minder aanwezig zijn dan bij de ander.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 18:18
Dvine
Dvine is offline
Ik vind het een beetje vreemd dat je vreemdgaat, maar ik vind de leeftijdsverschil niet raar. Ik val altijd op oudere jongens, maar leeftijd hoeft niets uit te maken

En ik vind dat seks moet kunnen, maar wel wanneer je oud genoeg bent en je er allebei klaar voor bent. Ik vind het wel vreemd dat je na twee weken al seks hebt, vooral gezien de leeftijd van je nieuwe vlam. Maarja, zolang jullie allebei graag willen enzo
Oud 19-06-2007, 14:45
Vince
Vince is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 05-06-2007 @ 13:35 :
De correcte Nederlandse spelling van D of T op het eind van een woord in het Nederlands levert voor sommigen problemen op. Dit geldt met name voor de spelling van vormen van werkwoorden.
Oud 19-06-2007, 15:04
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
ik vind het wat de rest ook al zegt vrij triest.
Maar TS reageert al niet eens meer, het zou me ook niks verbazen, dat ze gewoon het hele verhaal lult, en nu zit te lachen om de reacties ofzo..
Oud 19-06-2007, 16:02
Crimson
Crimson is offline
boeie iedereen gaat zo ongeveer vreemd

verder, een vriendin van me is bijna 19 en haar vriendje is net 15. dus het kan wel blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 16:10
Verwijderd
ehm waarom kan het dan dus blijkbaar wel? omdat dat een vriendin van jou is?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 19-06-2007 @ 17:10 :
ehm waarom kan het dan dus blijkbaar wel? omdat dat een vriendin van jou is?
Echt he.

Ont: Nee, het is niet normaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten