Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 19:15
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-06-2007 @ 19:45 :
hahaha jouw kinderen lijken op mijn pony
Ja, want ze komen iedere dag met schone kleren naar school en gaan met kleren vol zand, etensresten en ontlasting weer naar huis.
Oud 14-06-2007, 19:20
botulismf
botulismf is offline
Oh ik besprak vanmiddag de meest belachelijke namen met een collega en toen zei hij dat hij ooit een kind had meegemaakt dat de naam Halleluja had gekregen.

Ik zou mijn kind serieus nog eerder Dieuwertje noemen.
Oud 14-06-2007, 19:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-06-2007 @ 20:20 :
Oh ik besprak vanmiddag de meest belachelijke namen met een collega en toen zei hij dat hij ooit een kind had meegemaakt dat de naam Halleluja had gekregen.

Ik zou mijn kind serieus nog eerder Dieuwertje noemen.
no waii als wij een meisje krijgen moet ze ofelia heten
Oud 14-06-2007, 19:36
botulismf
botulismf is offline
Ha, dat vind ik eigenlijk best gaaf.
Oud 14-06-2007, 19:40
kuik
kuik is offline
ik had bij teddy bear hospital een kind dat blessing heette maar in de bijlmer hebben al die kinderen namen waar ik nog nooit van gehoord heb, wel tof tough.

ot:
gister heb ik te veel kleren gekocht en leuke dingen voor mijn moeder en nu alleen nog een vaderdagcadeautje. vanmorgen had ik weer snijzaal en 's middags lichamelijk onderzoek met een islamitisch meisje. zij wilde dus graag het gordijntje dicht houden wat heel begrijpelijk is als je daar in je ondergoed ligt, maar de begeleidende huisarts ging daar nogal respectloos mee om door gewoon het gordijntje open te trekken. daarna mochten we ons gepalpeerde structuren in de hals zelf echografisch controleren en dat was best vet daarna heb ik zelfs in het ziekenhuis gegeten omg en nu ga chillen met mn beste mattie.
Oud 14-06-2007, 19:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
kuik schreef op 14-06-2007 @ 20:40 :
ik had bij teddy bear hospital een kind dat blessing heette maar in de bijlmer hebben al die kinderen namen waar ik nog nooit van gehoord heb, wel tof tough.

ja dingen als serenity en lateecha en chaleeta en souvlaki enzo
Oud 14-06-2007, 19:55
botulismf
botulismf is offline
Ik heb ook de gezusters Joy, Destiny en Melody gekend.
En dingen als Faarne, Gebbe, Moos en Wibran.
Oud 14-06-2007, 19:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat is het toch heerlijk verfrissend om gewoon Lies te heten
Oud 14-06-2007, 20:08
Verwijderd
Ik vind Lies ook best een toffe naam tho'.

Vandaag skipte ik engels, had ik de meest beroerde les projectmanagement ooit, kwam ik er achter dat ik zelfs na 140 euro gestort te hebben toch nog 160 euro rood sta (aiai) ging ik als zijnde een 'surprise' met nog 4 vrienden naar een vriendinnetje wat geslaagd is voor haar vwo, kocht ik wiet, at ik vieze shoarma (iehw als ik er aan denk word ik weer misselijk), ging ik in de regen met mijn zus onderbroeken en shirtjes kopen en nu moet ik mijn tas inpakken maar ik weet niet waar te beginnen! Oh, en ik ga morgenochtend weg en er moeten nog dingen gewassen worden, ook heel handig.

EN IK HOOP DAT HET MORGEN DROOG IS GVD
Oud 14-06-2007, 20:11
botulismf
botulismf is offline
Mijn naam wordt trouwens nog steeds door het gros van mijn collega's uitgesproken zoals de Fransen 'keel' uitspreken.
Oud 14-06-2007, 20:14
Verwijderd
Mijn achternichtje heet Lila, dat vind ik echt bizar.
Oud 14-06-2007, 20:14
Verwijderd
Een jongen uit mijn klas heet Georgios wat je uitspreekt als 'Jorgos' en ál mijn leraren noemen hem 'Djordjos'.
Oud 14-06-2007, 20:22
*amélie*
*amélie* is offline
Mijn nichtje heet Semela en ik word altijd naar als ik die naam hoor...

Gefeliciteerd @ geslaagden!
Succes @ herkansers!

Gister haalde ik twee vaccinaties en nu is mijn arm heel blauw en doet zeer
Vandaag werkte ik en werd er weer eens bevestigd dat sommige mensen echt te dom zijn. Kreeg ik om 16.00 uur een telefoontje dat mijn zusje geslaagd is met 2 onvoldoendes haha. En moet ik de eindredactie voor een paper doen, maar natuurlijk heeft niemand nog zijn deel gemaild

Dus kijk ik nu maar naar Dirty Dancing <3
Oud 14-06-2007, 20:23
innogen
innogen is offline
Ik ken vaag iemand die Heaven Leigh heet en dat spreek je dus uit als heavinly, hoe erg is dat.

Oeh en Dirty Dancing is op tv, Patrick Swayzee rr
Oud 14-06-2007, 20:24
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 14-06-2007 @ 21:22 :
Mijn nichtje heet Semela en ik word altijd naar als ik die naam hoor...
Spreek je dat uit als Seméla of als Sèmela? Het klinkt hoe dan ook als Salmonella.
Oud 14-06-2007, 20:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 14-06-2007 @ 21:14 :
Een jongen uit mijn klas heet Georgios wat je uitspreekt als 'Jorgos' en ál mijn leraren noemen hem 'Djordjos'.
ik zou hem om hem te jennen op zijn duits uispreken. kejorkos
Oud 14-06-2007, 20:37
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-06-2007 @ 21:24 :
Spreek je dat uit als Seméla of als Sèmela? Het klinkt hoe dan ook als Salmonella.
Op die tweede manier. Ik weet nog steeds niet als wat het klinkt, maar het klinkt vies
Oud 14-06-2007, 20:42
K-pax
K-pax is offline
Vandaag weer eens gedoe met de energieleverancier. We krijgen dubbele acceptgiro's en ineens leek het alsof we echt rond de 500 euro moesten betalen. Bel ik die lui op word ik ook nog eens door de gast aan de telefoon behandeld als een zeer lastige klant ( ik was uiterst vriendelijk). Gelukkig belde mijn huisgenoot even op na mijn poging en kwam achter de waarheid. Meerdere acceptgiro's die tellen voor hetzelfde geld

Morgen lekker werken
Oud 14-06-2007, 20:42
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2007 @ 16:20 :
GESLAAGD.
Gaaf. Al kon dat volgens mij bijna niet missen.
Oud 14-06-2007, 21:02
Verwijderd
Btw mensen, weet iemand hier wat de standaar boete voor zwartrijden in de metro is?
Oud 14-06-2007, 21:16
Verwijderd
ehmm vanochtend was ik best vroeg opgestaan en toen rond de middag naar mijn vriend gegaan en hij is geslaagd hoorayyyy. daar straks was ik nog even bij homies gaan chillen en nu zit ik een cadeau te bedenken voor een classmate die al jarig is geweest maar zaterdag een feest geeft.
Oud 14-06-2007, 21:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-06-2007 @ 20:58 :
wat is het toch heerlijk verfrissend om gewoon Lies te heten
ik zag laatst voor breda vanuit de auto een anw-bordje waarop stond lies > en toen moest ik aan jou denken haha. want jij woont/woonde toch daar ergens?

ik heb vanochtend in mn slaap tegen mn moeder gepraat. ze vertelde: ik kwam eerst om half 7 en toen zei ik 'samiraaaa het is half zeveeeen' en toen zei je 'pff dat vind ik te vroeg hoor' en toen kwam ik om kwart voor 7 en zei je 'dat lijkt er meer op'. uiteindelijk was ik om 7 uur opgestaan. ik wist er niks meer van.
Oud 14-06-2007, 21:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-06-2007 @ 22:44 :
ik zag laatst voor breda vanuit de auto een anw-bordje waarop stond lies > en toen moest ik aan jou denken haha. want jij woont/woonde toch daar ergens?
hahaha ja ik woon naast breda
Oud 14-06-2007, 23:18
Verwijderd
Aaah ik zit echt te genieten van Hertenkamp op tv.
Oud 14-06-2007, 23:21
Verwijderd
ik van dr phil
Oud 14-06-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 15-06-2007 @ 00:18 :
Aaah ik zit echt te genieten van Hertenkamp op tv.
Nl3? Hoe laat?
Oud 14-06-2007, 23:44
Verwijderd
ik was op t werk en dat was ok alleen toen kwam er een rare vrouw gillen dat er baby eendjes lagen en we ze moesten helpen en toen belde we de dierenambulance maar die mongolen kwamen niet want het waren eendjes, dus wij ze naar binnen gebracht enzo, eentje had een rare nek en kon amper lopen en de andere was gewoon zielig, en toen had een achterlijke collega van mij die manke in dr shirt gestopt want daar was t warm, maar toen moest ie poepen en trok ze dr shirt omhoog, resultaat: dood eendje (zieliiig) en ik heb me maar ontfermd over de andere, en die piepte de hele tijd tot ik m vastpakte, toen ging ie slapen enzo maar die heeft zij nou ook mee naar huis, ik hoop dat ie morgen nog leeft als ze op t werk komt en dan gaan we de vogelopvang bellen en m daar laten, want wij hebben geen tijd. en toen liep ik naar huis met een andere collega en toen zagen we een lieve muis en nou ben ik thuis en heb ik mn handen 100000 keer gewassen en zit ik nu drop te eten.
Oud 14-06-2007, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 15-06-2007 @ 00:22 :
Nl3? Hoe laat?
Het begon om vijf voor twaalf.
Maar staat ook op uitzendinggemist.nl.
Oud 15-06-2007, 00:06
Verwijderd
waarom zou je op het forum posten dat je op dát moment geniet van iets op de tv. confused.
Oud 15-06-2007, 00:28
tuttebel
tuttebel is offline
Lekker uitgeslapen want pas om 11 uur college..al hoorde ik mensen op t balkon dus ik trek mn deken wat hoger, zie ik mn huisbaas naar me zwaaien.
nou ja toen maar opgestaan en saai hoorcollege, t laatste van t jaar. nog wat gedronken in n café.
kadootje gekocht voor een vriendinnetje en thuis wat getracht te leren voor de tentamens.
en net klaar met werken bij t theater waar niemand weg leek te willen gaan.
Oud 15-06-2007, 01:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd heel laat wakker en toen heb ik gechilled en een beetje m'n 'huiswerk' doorgelezen. Daarna 3 lullige uurtjes gewerkt en toen ik terug kwam regende 't zo erg dat heel station Barendrecht blank stond. Ik moest door een zwembad heenwaden voor ik bij de roltrap was en nu zijn m'n werkschoenen doorweekt. meh.
Gelukkig heb ik een lieftallige zwager die me zomaar kwam ophalen met de auto, anders was ik nu wrs verdronken.
Net nog wat extra revision gedaan voor m'n examen morgenochtend, terwijl ik m'n voeten aan 't soaken was, en nu moet ik eigenlijk gaan slapen, want ik wil dat examen wel halen.

oh ja, en ik vond deze foto en nu ben ik verliefd.
Oud 15-06-2007, 02:41
Haligh
Haligh is offline
nouuuuuuuu!
ik ben net met wat vrienden een examnfeest binnengewandeld waarvan we niemand kenden, maar het bier was 1,25 .
en er was een gast op de grote markt die constant ruzie met ons zocht en achterna liep pfff.
en toen ik mijn fiets ging halen werden een vriend en ik WEER lastig gevallen, maar dit keer zocht hij ruzie met nog meer mensen en dat liep op vechten uit, dus belde ik 112.
die fuckers kwamen 20 minuten te laat en de agent die mijn VERKLARING opnam schreef alles met een bic pen op zijn HAND,

en nu lig ik een band nadat ik net een vriend de deur uit heb geschopt die een tosti wou.
Oud 15-06-2007, 04:34
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 14-06-2007 @ 21:42 :
Gaaf. Al kon dat volgens mij bijna niet missen.
Dank.

- - -
Ok, ik was dus geslaagd. Toen wilde ik richting school gaan voor de spannende alcoholvrije eindexamenborrel, maar toen belden de ouders van 'oh noes wacht, we komen nu naar huis en we brengen champagne', dus toen bleef ik maar thuis. Champagne drinken dus, toen in de laatste tien minuten dat het kon nog langs school voor een cijferlijst en de prijzende woorden van het handvol mensen dat er nog was. Tooooeennnn ging ik naar huis en wilde ik eigenlijk lekker autistisch alleen bier drinken en tekenfilms kijken, maar toen raakte ik een beetje dronken en belde ik een vriendin op om te vragen of ze mee wilde, in de regen rondrennen en heel hard gillen. Dat gingen we dus doen en mijn moeder gaf me opeens een enorme vlag mee want ze is nog niet goed genoeg ingeburgerd. Toen liep ik dus opeens al gillend met een vlag rond, allemaal erg spannend. Vervolgens bleek ik bier bij me te hebben dus dat dronken we op en toen besloten we opeens naar een of andere dubieuze pub te gaan. Dat bleek geen Ierse pub te zijn en het zat er vol mensen die ik niet kende, maar gelukkig schonken ze er Duvel. Er zaten ook twee Wilders-stemmers die ik kende en die wel gaaf zijn behalve dat ze Wilders stemmen en die waren heel enthousiast over mijn vlag. Er zijn daar geloof ik allerlei dubieuze dingen gebeurd, maar toen gingen we opeens naar het huis van een meisje en toen bij een tramhalte zitten met twee kratten en zes mensen en toen was het tijd voor de laatste nachtbus en nu ben ik THUIS en ik ga denk de nacht doorhalen zodat ik morgen nog een herkansing aan kan vragen. Hoewel ik eigenlijk zoiets heb van fak it, ik heb een voldoende, maar mja ik wil een 9 en geen 8

Oja, ik ging dus Duvel drinken en toen kreeg ik opeens een grijze DUVELPET. Toen ging de rest ook Duvel drinken want ze wilden ook petten en nu zijn er heel veel verdachte foto's van mensen met allemaal Duvelshit. Waaronder van mij. Maar petten staan mij niet. En petten waar merken op staan al helemaal, al is Duvel wel meesterlijk bier op zich. Dus ik vrees echt het ergste voor morgen want er werd telkens geroepen van 'OMG ALLEMAAL OP INTERNET ZETTEN, ALLEMAAL'

[edit] Doe je zo je best om foutloos te typen, vergeet je allemaal woorden

Laatst gewijzigd op 15-06-2007 om 15:05.
Oud 15-06-2007, 08:12
Verwijderd
Hahaha @ paranoide.

Ik viel vannacht om half drie in slaap terwijl ik een smsje aan t typen was, haha. Ik ga zo douchen, ontbijten enzo en dan om half twaalf op weg naar Harlingen. Oh en ik zie vanaf vandaag mijn vader 21 dagen niet en dat vind ik eigenlijk best erg .
Oud 15-06-2007, 08:44
Verwijderd
En ik ben een hele belangrijke brief kwijt die ik móet hebben op terschelling gooooooodverrr

edit: gevonden, godzijdank

Laatst gewijzigd op 15-06-2007 om 08:50.
Oud 15-06-2007, 10:54
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond met vriendinnetjes eten en daarna uit, en dat was best gezellig. Toen was ik om 3 uur thuis en moest ik vanochtend om 8 uur opstaan om een workshop cameratechnieken te gaan doen dus toen heb ik duffe filmpjes gemaakt en was ik al om kwart over 10 klaar ipv om half 1 wat ik verwacht had. Dus maar weer naar huis, zo nog ff naar de stad en vanavond lam zijn want ik ben echt vet moe
En morgen naar Justin Timberlake w00ptie
Oud 15-06-2007, 11:00
Verwijderd
ik wilde gisteren met de auto naar een vriendinnetje van me die geslaagd was, maar het begon ineens te storten. resultaat: auto's die alle kanten op glibberden en malloten die 20 gingen rijden op een weg waar je normaal 80 mag. dat was wel ene beetje overdreven. toen maar geschuild bij een vriend van me, maar toen kwam er kortsluiting omdat de kelder blank stond en er liep ook water uit de muur daarna alsnog naar dat feestje gegaan, want ik had het beloofd, maar bij haar thuis stond de straat blank. eerst met de auto hun oprit op gereden, daar kreeg ik laarzen, en toen de auto geparkeerd midden op een grasveld, en daarna die laarzen aangetrokken en door het water gebaggerd huhu. wat een avontuur
Oud 15-06-2007, 11:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
Oh god ik heb zo m'n eerste sollicitatie en ik voel me erg ongemakkelijk ik heb geen idee wat ze gaan vragen en of het formeel/informeel is dus ik ben maar gewoon net gekleed maar straks is het té of denken ze dat mn bril voor de show is, aangezien ik hem niet draag op de pasfoto die ik ze gestuurd heb. Ohhhhhhh en het regent en ik kan daar toch niet zeiknat aankomen . Nouja nog maar even mn sollicitatiebrief uit mn hoofd leren.
Wie zet er dan ook "Bied mij de kans om u er in een gesprek van te overtuigen dat ik bekwaam ben voor een plek als medewerker van uw hotel en ik verzeker u dat u geen spijt zult krijgen!" op zo'n brief, dat is vragen om moeilijkheden, nu hebben ze waarschijnlijk belachelijke verwachtingen haha.
Oud 15-06-2007, 11:38
Jones
Citaat:
Larry Flint schreef op 15-06-2007 @ 12:30 :
"Bied mij de kans om u er in een gesprek van te overtuigen dat ik bekwaam ben voor een plek als medewerker van uw hotel en ik verzeker u dat u geen spijt zult krijgen!"
Kan toch al niet meer fout gaan?

OT: Vanaf half 9 gelezen, zo werken en met een beetje geluk het lezen weer voortzetten ergens op een parkeerplaats
Oud 15-06-2007, 11:38
__
__ is offline
ik ben gister uitgeweest in den bosch om te vieren dat een vriendin geslaagd was, en dat was supergezellig vandaag heb ik geen flikker te doen dus ik ben maar weer terug naar bed gegaan en ik denk dat ik hier de rest van de dag blijf. zo even film kijken ofzo, misschien Babel eindelijk eens kijken. oja vanavond werken en daar heb ik absoluut geen zin in.

@Jukeboxxx, gefeliciteerd met je rijbewijs! eerste keer toch of niet?
Oud 15-06-2007, 11:42
Moustache
Moustache is offline
Vannacht tot 1.00 gewerkt om me vervolgens in de stad in het feestgedruis van eindexamengeslaagden te mengen. Mezelf de ellende in gedronken en om half 6 mijn bed maar eens opgezocht, en vandaag vrolijk wéér werken. Oh joy.
Oud 15-06-2007, 12:19
ragdoll
ragdoll is offline
Gisteren was ik in paradiso en daar was een jongen met uiterst fascinerend haar maar toen ik hem even observeerde dacht hij dat ik met hem flirtte geloof ik vervolgens werd ik bij het wachten op de nachtbus bekogeld met NACHO'S dus toen vroeg ik de zestienjarige knullen in kwestie of hun moeder geen spijt had dat ze geen abortus had laten plegen. Dat vonden ze niet zo leuk.
Oud 15-06-2007, 12:24
Verwijderd
Ik heb vanochtend twee toetsen gemaakt en dat ging goed, en ik had een 9 op Frans dus daar was ik wel blij mee
En zometeen ga ik naar de kapper en owee als ze mijn haar nog meer verneukt.
Oud 15-06-2007, 12:27
Verwijderd
Mijn ouders zijn zondag 30 jaar getrouwd en nou hebben we in het geniep picca's geschoten en gaan we vanavond beide ouders van het werk kidnappen om uit eten te gaan in utrecht en dan krjigen ze onze foto's + 100 canadese dollars want ze gaan naar canada en dan denk ik dat ze HEEEEEL blij zijn.
Oud 15-06-2007, 12:56
*oma*
*oma* is offline
Ik had gisteren een personeelsfeestje met eerst een borrel en daarna Shrek 3. Daarna nog tot half 5 uitgeweest en vanochtend presentatie scriptie. Dus nu voel ik me een beetje brak...
Om half drie worden de cijfers bekend gemaakt.
Oud 15-06-2007, 13:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
@ masha

ja ik kreeg gisteren les in vraag aanbod vergelijkingen van deef de kanarie omdat ik een 3 had voor mn economietoets en toen maakte ik vandaag een proeftoets voor een herkansing en daar haalde ik een 9,5 voor. toen maakte ik mn herkansing en die ging iets minder dan de proeftoets maar ik denk wel voldoende. dat betekent dat ik nu niets meer hoef te doen en dat heb ik gevierd met de nutteloze laatste 4 uur vrij te nemen. hoera! en vanavond ga ik friet en kaassoufflé's eten en naar de diploma-uitreiking van een vriendin en bier drinken.
Oud 15-06-2007, 13:03
innogen
innogen is offline
Citaat:
*oma* schreef op 15-06-2007 @ 13:56 :
Om drie uur worden de cijfers bekend gemaakt.
En ik ben te zenuwachtig voor woorden. Ik kan het gewoon niet niet halen
Oud 15-06-2007, 13:09
Missy
Missy is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 15-06-2007 @ 13:27 :
Mijn ouders zijn zondag 30 jaar getrouwd en nou hebben we in het geniep picca's geschoten en gaan we vanavond beide ouders van het werk kidnappen om uit eten te gaan in utrecht en dan krjigen ze onze foto's + 100 canadese dollars want ze gaan naar canada en dan denk ik dat ze HEEEEEL blij zijn.
Tof.

Ik heb vandaag een mislukte wiskunde tentamen. Lang leve de herkansingen. Chocolade én geen geld voor een vaderdagcadeau.
Oud 15-06-2007, 13:23
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
innogen schreef op 15-06-2007 @ 14:03 :
En ik ben te zenuwachtig voor woorden. Ik kan het gewoon niet niet halen
Aaah! Ik voel met je mee
Oud 15-06-2007, 13:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 02:22 :

oh ja, en ik vond deze foto en nu ben ik verliefd.
krek dat zijn vikingsen

Regels voor berichten