Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2007, 02:36
Verwijderd
Ik kom net terug van een new rave feestje wat nog lang niet afgelopen was en het was heel leuk, maar ik ben zo ziek en moe dat ik nu echt moet gaan slapen. Verder kwam ik iemand tegen die ik even tegen moest komen en daar ben ik nu content over. Morgen ga ik gratis naar Justin Timberlake omdat mijn ex me gisteren opbelde dat hij gastenlijstplekken over had, hoezee! Doeiii.
Advertentie
Oud 16-06-2007, 05:19
Verwijderd
en ik kom net terug van een show van the evens en hrsta, hrsta was geniaal zoals altijd en the evens waren "mindblowing", wat is ian mackaye toch een onzettend briljante gast. na de show nog een tijdje met hem gechilled en hij is ook nog eens ontzettend aardig
anywayz ik heb me goed vermaakt vanavond, morgen een gratis festival hier in het park waar allerlei lui van constellation gaan improviseren, zal ook ongetwijfeld tof worden!
Oud 16-06-2007, 07:13
Moustache
Moustache is offline
Ik heb voor de verandering weer eens gewerkt en dat was leuk want ik werkte met een jongen die ik 9 jaar niet had gezien dus dat was dolle pret. Daarna de stad in geweest en dat had ik beter niet kunnen doen omdat mijn pa me om half 8 wekte om me eraan te herinneren dat ik moest helpen een terras in de tuin leggen dus nu ben ik zwaar vertiefd en ga ik zo weer slaaaaapen.
Oud 16-06-2007, 08:10
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
moya. schreef op 16-06-2007 @ 06:19 :
the evens waren "mindblowing", wat is ian mackaye toch een onzettend briljante gast. na de show nog een tijdje met hem gechilled en hij is ook nog eens ontzettend aardig

ik kom daarheen oké? ik ben heel klein en heb aan een boterham per dag genoeg.

Oud 16-06-2007, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 16-06-2007 @ 01:54 :
iced cappocino
wat een uivinding, ik zou zelfs op en neer naar boz gaan alleen voor die iced cappuccino.
Oud 16-06-2007, 12:34
Moustache
Moustache is offline
Nou mijn dag is eindelijk begonnen met een stevig ontbijt, een lange douche en het nieuws dat een vriendin ongeveer 300m bij mij vandaan komt wonen in Utrecht. Zo de stad in voor kleren en een kop koffie, daarna een potje oldsch00l stratego met mn pa, daarna koken en dan partyhardy
Oud 16-06-2007, 12:34
Drez
Drez is offline
ik ben al sinds vanmorgen niks aan het doen omdat ik eigenlijk moet studeren. maar nu heb ik bijna alle never mind the buzzcocks gekeken en dat is ook nuttig. straks 1 uurtje werken en dan maar echt studeren zz.
Oud 16-06-2007, 12:59
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben al een paar uur bezig met school en ik moet vandaag van mezelf al m'n opdrachten afkrijgen want anders mag ik sowieso geen tentamen maken oww maar ik ben nu al aan de tweede van de vier en nog best positief erover. nog.
Oud 16-06-2007, 13:17
Verwijderd
Ik ben een ring kwijt die ik nooit af doe en ik kan me dus ook niet herinneren dat ik 'm vandaag heb afgedaan maar toch is 'ie weeeeeeeggg en ik kan 'm niet vindennnnnnnnn en ik ben wat zulk soort dingen betreft een gewoontedier dus ik kan daar niet tegen, mijn hele hand voelt raar nu
Oud 16-06-2007, 13:23
Verwijderd
@ para:
mss tijdens het slapen uitgegaan? al bij je bed gezocht enzo? heb dat ook wel eensgehad met een ring die ik altijd om had, gelukkig heb ik een nieuwe vervanger anders zou ik gek wordennn

hmm heb nog niks gedaan eigenlijk, was al om 9 uur wakker terwijl ik wou uitslapen vandaag, no way. straks ga ik naar een verjaardagsfeest van iemand en zometeen met een paar matties bij iemand thuis chillen.
Oud 16-06-2007, 13:44
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren helemaal zat gegaan in hillegom bij askforbob, daarna naar de kroeg en heeeeel veel zatter worden. nu brak en zo maar eens de wijde wereld in.
Oud 16-06-2007, 13:55
Broeder
Broeder is offline
Ik moest iemand leren inefficiënt te werken en ze had het vlug door.
Oud 16-06-2007, 14:03
Jones
M'n huisgenoot heeft net een gaatje geboord in de waterleiding en het is best moeilijk om een loodgieter te vinden in het weekend.
Oud 16-06-2007, 14:07
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hahaha
Oud 16-06-2007, 14:12
Electriq
Electriq is offline
Mn telefoon bleek vanmorgen naar zn grootje dus ik was lichtelijk in paniek want ik doe alles met dat ding. Nu typen typen typen typen en woohoo ik ga deze zomer 3 dagen naar Spanje VOOR GRATIS en ik dacht nog wel dat ik alleen maar zou werken
Oud 16-06-2007, 14:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net the last kiss gekeken en ik raad hem aan alleen al om de leuke jongens die erin spelen:

en rachel bilson is ook leuk!
Oud 16-06-2007, 14:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Nee, want sleutels kwijt geraakt vanacht.
Oud 16-06-2007, 14:28
kuik
kuik is offline
ik sliep uit tot 11 uur en daarna naar de stad met mijn moeder voor een vaderdagcadeautje en nu ga ik even een studieboek bij iemand afleveren om aan haar te lenen en zometeen komen er matties van vroeger langs en dat wordt vast tof voor de rest spreek ik nu studiegenootjes en iedereen is in de UB of thuis aan het leren en dat euuuuuuuuh ja is een beetje verwarrend, want naar mijn gevoel is het nog helemaal geen tijd om te gaan studeren
Oud 16-06-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 16-06-2007 @ 15:21 :
Nee, want sleutels kwijt geraakt vanacht.
Wtf is het kwijtraakdag ofzo.

@ Tonsilillilii: Nee, niet in/bij m'n bed, want ik heb vannacht niet geslapen. En ik heb er vanmiddag nog mee lopen spelen, maar dat was bij de computer dus toen kon 'ie er ook niet af zijn gevallen. BLLLL

Oja en ONTOPIC ik heb net heel veel debiele cadeaus gekocht voor m'n broertje, maar gelukkig is hij zelf ook een debiel dus dan is het goed. Ik werd ook heel chagrijnig om de kinderen bij de Bart Smit en toen dacht ik 'bah kenserkinderen, waarom gaan ze niet weg ofzo' en toen besefte ik me dat ik in een speelgoedzaak stond en toen moest ik lachen ah ah ah. Ik zag ook iemand die op Otissss leek maar het was 'r denk ik niet want ze woont in Amsterdam en dan ga je niet in prutdorpen rondlopen. Ik ben voor de zekerheid wel heel lifestyleverantwoord bijna van m'n fiets geflikkerd.

Oh en het was vaderdag in het winkelcentrum dus er liep een band rond, het was echt net een tekenfilm. Allemaal van die dikke kleine mannetjes in gekke witte uniformpjes en de allerdikste speelde TUBA en ze deden allemaal van die er-komen-dikke-mensen-aan-liedjes. Als je voldoende slaap gehad hebt is het vast allemaal heel normaal maar ik vond het hoogst surrealistisch allemaal.

Ik schrijf echt te lange verhalen als ik koffie op heb Eigenlijk moet ik nu dus slapen maar ik heb zin om m'n pc uit elkaar te schroeven heh.
Oud 16-06-2007, 15:35
655321
655321 is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 16-06-2007 @ 14:44 :
Gisteren helemaal zat gegaan in hillegom bij askforbob, daarna naar de kroeg en heeeeel veel zatter worden. nu brak en zo maar eens de wijde wereld in.
Ik was gisteren op een feestje en daar was een gast uit Haarlem en die kende jou en hij leek ook lichteliijk op je, dat was heel toevallig. Gelukkig was mijn zus ook op het feestje en besloten we samen dat het daar uiteindelijk tijd werd om weg te gaan.
Vandaag heb ik tapijt gekocht met mn mama en straks ga ik hier eten (sloeber) en dan naar Utrecht naar een feestje en daarna naar mn vriendje om daar te slapen.
Oud 16-06-2007, 15:46
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
wie was dat dan, naam?
Oud 16-06-2007, 16:05
Verwijderd
Ik ging gister naar een feestje en dat was leuk, vandaag tot twee uur geslapen en toen ging ik low budget boodschappen doen want geen geld meer, en het enige wat we toen hadden als ontbijt was een stokbrood en rosbief maar dat was nog best lekker.
Verder hebben scarlett en ik helemaal niets gedaan en nu ga ik de regen en wind trotseren om naar huis te fietsen iehh.
Oud 16-06-2007, 16:21
655321
655321 is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 16-06-2007 @ 16:46 :
wie was dat dan, naam?
Martijn.
Oud 16-06-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 16-06-2007 @ 09:10 :
ik kom daarheen oké? ik ben heel klein en heb aan een boterham per dag genoeg.

is goed hoor! ik heb nog wel een slaapbank over in mijn studio en bagels in overvloed

tot straks dan!

({)
Oud 16-06-2007, 17:06
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging naar Albert Heyn want ik trek die Export niet meer zo lekker op een of andere manier dus toen besloot ik maar Euroshopper te drinken en ik vind het heerlijk!!!!! Ook de kaas ruikt beter en de olijven zijn lekkerder. Ik kocht ook melk want ik dacht aan Olie B. het Melkbeertje maar ik word er altijd misselijk van en toen ging ik het drinken en toen werd ik misselijk SJAH Nou straks ga ik koken voor SisterOfMercy en dan komt Nobucta het wordt een waar forumfeest en daarna gaan we naar het Poortgebouw om kampvuur nazi muziek aan te horen en dan gaan we de Sneep dansen en dan laat ik lekker iedereen onder mn oksels ruiken want die stinken heel erg ha ha ha! Maar eerst ga ik naar de Jumbo om geld te pinnen want ik heb geen CaSh MEER
Oud 16-06-2007, 17:10
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
655321 schreef op 16-06-2007 @ 17:21 :
Martijn.
hmm zegt me zo 1 2 3 niks, wat voor knakkert was het dan en hoe kende hij mij?
Oud 16-06-2007, 18:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Drez schreef op 16-06-2007 @ 13:34 :
maar nu heb ik bijna alle never mind the buzzcocks gekeken en dat is ook nuttig.
Moet je een keer bij mij langskomen. Ik denk dat ik eens tuk of 20 tapes vol heb. Vanaf 1997. En de afleveringen met Bill Bailey heb ik sowieso allemaal. Dagenlang plezier!

ot: Ik ben naar de stad geweest en heb teveel rondgeslenterd en te weinig gekocht, en daarna naar m'n oma geweest want die dacht dat ik dood was omdat ze me al zo lang niet meer had gezien. En nu ga ik canneloni eten en straks een poging doen tot leren.
Oud 16-06-2007, 18:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga lekker naar het strand iets drinken op een terrasje want hier in den haag schijnt ze zon en is de hemel blauw?<3
Oud 16-06-2007, 19:03
Drez
Drez is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-06-2007 @ 19:32 :
Moet je een keer bij mij langskomen. Ik denk dat ik eens tuk of 20 tapes vol heb. Vanaf 1997. En de afleveringen met Bill Bailey heb ik sowieso allemaal. Dagenlang plezier!
Ha tof . Maar ik heb vooral een crush op Simon Amstell sinds vandaag haahh.
En nu ga ik echt studeren, grr.
Oud 16-06-2007, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Simon Amstell zat ook een keer naast Phill Jupitus toen Mark LaMarr 't nog presenteerde. Hij noemde Mark toen ook 'daddy'.
Oud 16-06-2007, 19:58
Faerie
Faerie is offline
Nee want ik heb gewerkt van 8 tot 5 en dat was kut en nu heb ik pijn in m'n benen en ben ik moe. Misschien vanavond nog de stad in maar ik heb geen zin om 20 minuten door de regen te fietsen. Nu nog ff aflevering 21 van Heroes kijken
Oud 16-06-2007, 20:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 16-06-2007 @ 19:33 :
ik ga lekker naar het strand iets drinken op een terrasje want hier in den haag schijnt ze zon en is de hemel blauw?<3
dat ging dus niet door want 20 min later ging het storten hahah
Oud 16-06-2007, 21:18
Drez
Drez is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-06-2007 @ 20:48 :
Simon Amstell zat ook een keer naast Phill Jupitus toen Mark LaMarr 't nog presenteerde. Hij noemde Mark toen ook 'daddy'.
<3
weet je welk seizoen & ep dat is?(a)
Oud 16-06-2007, 21:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Drez schreef op 16-06-2007 @ 22:18 :
<3
weet je welk seizoen & ep dat is?(a)
Seizoen 13, aflevering 8 (27 October '03) of Seizoen 16, aflevering 11 (20 Maart '05)

Volgens de episode guide.

edit: Ik heb net even nageteld en ik blijk zo'n 120+ afleveringen te hebben.
De oudste die ik op tape heb is series 2, ep 2 (22 sept. '97)
De 1e van series 2 heb ik ook, maar nog maar een ieniemini stukje. Toen dacht ik er nog niet zo bij na dat ik mss alles zou willen bewaren. [/obsessed]

Laatst gewijzigd op 16-06-2007 om 21:58.
Oud 16-06-2007, 22:28
Drez
Drez is offline
woooo, held wat gaaf!

op youtube staat veel te weinig maar ik ga die eps zoeken ha.
Oud 16-06-2007, 23:50
ragdoll
ragdoll is offline
never mind the buzzcocks

ik heb vandaag een ikeakast in elkaar gezet met mijn vader en uiteraard zijn er familiedrama's ontstaan.
En verder hebben de goden het op mij gemunt de afgelopen paar dagen want ik struikel over alles en ik stoot me en ik voel me een motorisch gestoorde mongool
Oud 17-06-2007, 00:36
Verwijderd
the big lebowski was op tv (L)(L)(L)
Oud 17-06-2007, 01:30
Verwijderd
ik ben zo dronken dat slaat nergens meer op
net terug van een feestje... ik probeer nu even nuchter te worden!
Oud 17-06-2007, 02:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je typt nog aardig voor iemand die lam is.

ot:
Ik kwam er net achter dat er een politicus is die Tiny Kox heet en daar moest ik zeer hartelijk om lachen.

Aan z'n hoofd te zien moet die naam ook wel erg toepasselijk zijn.

Oud 17-06-2007, 04:41
Metal
Metal is offline
Pff. Chaos weekend.
Oud 17-06-2007, 09:27
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-06-2007 @ 03:00 :

ot:
Ik kwam er net achter dat er een politicus is die Tiny Kox heet en daar moest ik zeer hartelijk om lachen.

[afbeelding]

als ik hem was zou ik echt een andere naam aannemen
Oud 17-06-2007, 11:30
Verwijderd
Samenwerking met een funky pop artiest geregeld . sikey
Oud 17-06-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:

ot:

[afbeelding]
lmao!
Oud 17-06-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
ja ik weet nog waar de backspace zit als ik dronken ben.

Wat is drank toch stom trouwens maja
Oud 17-06-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 16-06-2007 @ 06:19 :
en ik kom net terug van een show van the evens en hrsta, hrsta was geniaal zoals altijd en the evens waren "mindblowing", wat is ian mackaye toch een onzettend briljante gast. na de show nog een tijdje met hem gechilled en hij is ook nog eens ontzettend aardig
anywayz ik heb me goed vermaakt vanavond, morgen een gratis festival hier in het park waar allerlei lui van constellation gaan improviseren, zal ook ongetwijfeld tof worden!
Cool man, lul.
Oud 17-06-2007, 12:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja, ik ben blond.
Oud 17-06-2007, 12:09
Moustache
Moustache is offline
Ik heb gisteravond een feestje gehad alwaar ik een werkelijk briljant gesprek heb gehad over watermeloenen
Vervolgens naar de stad afgetogen en wat mensen gezien die ik al een tijdje niet gezien had dus dat was heel prima. Nu ben ik zo brak als maar zijn kan maar gelukkig hoef ik vandaag ook helemaal niks
Oud 17-06-2007, 12:11
innogen
innogen is offline
Citaat:
Drez schreef op 16-06-2007 @ 20:03 :
Ha tof . Maar ik heb vooral een crush op Simon Amstell sinds vandaag haahh.

Join the club

@moya.; ja wat barmadu zei dus
Oud 17-06-2007, 12:18
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:

ot:

[afbeelding]
ik heb op hem gestemd afgelopen keer
Oud 17-06-2007, 12:25
Verwijderd
Vanacht werd ik dronken en toen gingen we buiten verstoppertje spelen,.
Dadelijk ga ik paintballen en vanavond studeren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten