Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
enigste leuke progamma met mannelijke modellen is the janice dickinson modeling agency ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
al zorgt janice's persoonlijkheid vooral vor de leukheidsfactor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alhoewel ik zeker weet dat ze nog een keer het commentaar krijgt dat ze geen model is maar meer een presentatrice ofzo. Ik zie haar nog wel een of andere hippe-meiden-make-up-glitter show doen op de Amerikaanse Jetix. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De een reageert nou eenmaal anders dan een ander als het op ziek-zijn aankomt, de ene kan wat meer opbrengen dan de andere. Wel een beetje redelijk blijven allemaal. Iedereen scheen dat aspect te vergeten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Let op: Spoiler! ttp://img364.imageshack.us/img364/15...hoto621qw5.jpg En nee idd...deze foto is nog niet in de serie naar voren gekomen, maar ik weet niet of dit ook dé foto wordt die nog in de serie naar voren gaat komen want er waren er meerderen van Brooke met die slang en deze had ik daaruit gekozen ![]()
Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 08:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
En dan foto 21 van de 34 ![]() Dat was het plaatje die ik eerder gepost had, maar ik had er niet aan gedacht dat het logischerwijs wél een spoiler is omdat het aangeeft wie er in de toekomst nog wel of niet inzit. *dom dom dom* ![]() Let wel op: (!!!) Het is de officiële site van ANTM dus het geeft ook al de winnares aan van seizoen 7 als je verder gaat surfen op de site. So I suggest you stick to the photos als je verder nix wilt weten ![]()
||
Citaat:
http:// |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zij was ziek maar ze hadden haar beoordeeld op vorige foto's en houdingen etc. Naderhand had Monique iets in de trant van "This was a complete waste of time" gezegd. Hoezo ondankbaar nest? ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar het idee erachter was dus dat je altijd toonbaar moet blijven voor een foto. Dus al wankel je, blijf krachtig kijken. En het ging metname om de eindpose: die moest krachtig zijn en de kleding goed verkopen. Megg slaagt er duidelijk niet in. Van Brooke snap ik niet dat ze geen eindpose hebben gebruikt, daar ging het juist om.. Die rechter schoen van AJ lijkt veel te groot en die tweeling vind ik het erg goed doen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat heeft Brooke een eng lichaam. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] America's Next Top Model x-spekkie-x | 500 | 13-11-2009 11:09 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Holland's Next Topmodel Jahney | 500 | 26-09-2006 15:59 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 |