Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kamer schoonmaken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe vandaag heel erg weinig, ik sleep wat meubelen door de kamer heen en denk aan alle dingen die ik nog moet doen. Straks ga ik sushi eten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zag metal vandaag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mijn computer is naar de kloteeeee
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het schijnt dat er een keer twee jongens zijn verdwaald, ze zijn pas maanden later gevonden, toen waren ze al dood van de honger en/of onderkoeling. Ze hebben alle tijd die ze geleefd hebben rondjes gelopen in één heel klein deel van de grotten, waar toen geen mensen meer kwamen omdat er niks te mijnen viel. Ze hadden ook geen licht want ze hadden één zaklamp mee met brakke batterijen, dat weten ze want die lamp is ook gevonden. Na dat verhaal liet de gids ons 100 meter lopen met het licht uit, hij stond dan ergens achter een bocht en wij moesten de muur vasthouden en rechtdoor blijven lopen in het donkerste donker dat bestaat, drie meter onder de grond ofzo. In tijden van lampen en electriciteit en bovenal: lichtvervuiling en straatverlichting, is het heel raar om een écht donker mee te maken en er langer dan 30 seconden in te moeten functioneren. Als je daar loopt zonder licht, dat is echt gruwelijk gaaf en gruwelijk eng tegelijk. Ook al weet je dat je met z'n vijftienen bent en praat iedereen de hele tijd een beetje zenuwachtig dus stil is het niet en je weet dat je alleen rechtdoor moet en dat er geen extreme hoogteverschillen zijn in de vloer en dat de gids een stukje verderop staat met een lamp, alsnog space je 'm volledig op dat je niks ziet. Je gaat steeds langzamer lopen want je hebt telkens het gevoel alsof je tegen een muur oploopt, als je de muur loslaat krijg je hartkloppingen want het lijkt alsof je letterlijk in the middle of nowhere staat en eigenlijk wil je op de grond gaan liggen want dat lijkt je enige houvast aan de wereld, je hersenen raken verward en summonen rare vlekken en figuren voor je ogen omdat ze niet snappen dat je je ogen open hebt maar dat je echtechtecht helemaal NIKS kan zien. En het maakt niet uit of je je ogen open of dicht hebt, het is even donker en er is geen mogelijkheid tot 'je ogen er aan laten wennen' want je zit te diep onder de grond, dus er is simpelweg geen licht. Misschien is het maar een sterk verhaal, van die jongens, om toerisme aan te trekken enzo. Maar het moet echt een van de naarste manieren zijn om dood te gaan, daar ronddwalen in het donker en weten dat je er waarschijnlijk nooit meer uitkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Verder druk weekend gehad, moeten zwoegen op FoR; net nog naar Life of Agony geweest en dadelijk mn eigen bed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bier drinken en bbq'en IN de grotten? ![]() @ Carn: Nouja, de dood is ook vrij tijdloos, dus als ze een jaar of 20 geleden doodgingen dan zal het wel sindsdien verteld worden bij elke rondleiding. Of bedoel je dat kindjes van groep vijf zulke verhalen niet moeten horen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is erg tof ![]() is weer eens wat anders als in de buitenlucht.. ook al mag het niet..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag gechilled in Utrecht. Nu wat Samurai Champloo aan 't kijken en 't bevalt. Mhoh, binnenkort beginnen aan eigen animatiefilm. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, de tijden waarin enorm veel mensen doodgingen in grotten is een beetje voorbij, dus wel logisch dat ze vasthouden aan dit semi-recente verhaal ![]() @ moya. - Lijkt me erg gaaf inderdaad, maar wel logisch dat het eigenlijk niet mag hehe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mergel is gaaf, ja. Vooral Sibbener blok. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||