Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 18:10
empyrian
empyrian is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 18:26
lady_x
lady_x is offline
nog zo één
Oud 18-10-2002, 18:27
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
lady_x schreef:
nog zo één
ik maak wel een keer een pack met allemaal van dit soort pieces, speciaal voor jou.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:16
Ilsch
Ilsch is offline
omg, verschrikkelijk om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:19
Verwijderd
Copy&paste je stukjes huid over de mond heen? Want het kleurverschil tussen bijv. neus en mond (donkere tint tegenover lichte tint) is wat te opvallend...

Litteken en ogen zijn wel koel
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:21
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Copy&paste je stukjes huid over de mond heen? Want het kleurverschil tussen bijv. neus en mond (donkere tint tegenover lichte tint) is wat te opvallend...

Litteken en ogen zijn wel koel
nee, eigenlijk klopten de tinten precies, maar ik heb gaandeweg de neus een beetje geburned...maar die mond heb ik verwijderd met de Patching tool...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:24
Rufus Lee
Rufus Lee is offline

Dat is eng

I like it!!!!
Oud 18-10-2002, 19:54
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
empyrian schreef:
ik maak wel een keer een pack met allemaal van dit soort pieces, speciaal voor jou.
Nee liever niet
Oud 18-10-2002, 21:40
Verwijderd
Zo te zien zie ik nog een stukje van de bovenlip, misschien ff bijwerken voor de rest mooi gedaan!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 21:49
S
S is offline
WAUW.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:13
lady_x
lady_x is offline
Wat vinden jullie daar mooi aan
Oud 18-10-2002, 22:23
Verwijderd
Die ogen zijn fantastisch. Zwarte ogen geven mij altijd koude rillingen en deze zijn geweldig. Kinderen zijn sowieso al vreselijke monsters, meer deze...

Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat de onderkant van haar gezicht een landkaart is, of anders een getekend woestijnuitzicht met pyramiden. Eerste indruk die blijft hangen. Jammer.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 23:29
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Die ogen zijn fantastisch. Zwarte ogen geven mij altijd koude rillingen en deze zijn geweldig. Kinderen zijn sowieso al vreselijke monsters, meer deze...

Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat de onderkant van haar gezicht een landkaart is, of anders een getekend woestijnuitzicht met pyramiden. Eerste indruk die blijft hangen. Jammer.

LUH-3417
whehe die heb ik nog nooit eerder gehoord
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 08:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
geweldig.. zo'n onschuldig meisje met grote ogen en blond haar, en dan dat gezicht helemaal verminkt.. echt dope
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 12:37
NecroDopey
NecroDopey is offline
Whoaa kvind 'm fantastisch! Die ogen, wouw! Waar kan ik 'm op posterformaat bestellen?
Oud 20-10-2002, 13:18
skandalouz
skandalouz is offline
Ik vind juist dat je best wat van de weggewerkte mond mag zien. Als je nog vaag een stukje lip ofzo ziet is dat beter dan dat het helemaal een egaal stuk huid is!!

....vind ik

Mzzl
Oud 20-10-2002, 13:20
strafcorner
strafcorner is offline
een beetje teveel van hetzelfde , leuk/mooi gedaan allenmaal hoor maar dit kunstje kennen we nu wel...
Oud 20-10-2002, 15:37
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
een beetje teveel van hetzelfde , leuk/mooi gedaan allenmaal hoor maar dit kunstje kennen we nu wel...
das dan jammer voor jou, want ik ga er net zo hard mee door.

Citaat:
NecroDopey schreef:
Whoaa kvind 'm fantastisch! Die ogen, wouw! Waar kan ik 'm op posterformaat bestellen?
nergens =\ misschien dat ik ooit een DA Prints accountje neem...dan laat ik het je wel weten =]
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 17:59
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
kben met het Luh eens... Volgens mij heb je gewoon een kaart van het Nijldal op d'r gezicht geprojecteerd... Dat "litteken" onder aan d'r wang vin k nie wat.
Oud 20-10-2002, 20:22
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
kben met het Luh eens... Volgens mij heb je gewoon een kaart van het Nijldal op d'r gezicht geprojecteerd... Dat "litteken" onder aan d'r wang vin k nie wat.
ja klopt! wat goed dat je dat meteen ziet, het Nijldal! baha =] l4444m3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 23:51
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
empyrian schreef:
das dan jammer voor jou, want ik ga er net zo hard mee door.

nergens =\ misschien dat ik ooit een DA Prints accountje neem...dan laat ik het je wel weten =]
heej ventje als je niet tegen kritieque kan of er niet naar wil luistern post dan gewoon niet dit forum is er niet alleen om jouw zelfvertrouwen op te krikken...
Oud 28-10-2002, 09:16
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
heej ventje als je niet tegen kritieque kan of er niet naar wil luistern post dan gewoon niet dit forum is er niet alleen om jouw zelfvertrouwen op te krikken...
je kan ook een keer NIET zeiken, want ik ga mn dingen toch niet aanpassen omdat 1 persoon het niet leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 09:54
Verwijderd
Punt van dit forum is juist om opbouwende kritiek te krijgen zodat je je werk kan verbeteren...Deze mensen geven kritiek, aan jou om te bepalen of je er wat mee doet. Maar mensen afkraken als ze het niet mooi vinden is pas lame.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:05
Type
Type is offline
je bent beter aan het worden, steeds minder aan het overdo-en met die overlay van textures en kleuren, steeds meer het realistisch-enge aan het maken...

Je wordt steeds beter... Goed zo...
Oud 01-11-2002, 19:56
Roos
Roos is offline
Jezus deze is écht mooi... die huilende oogjes..

enige aanmerking: de neus (ter hoogte van iets onder de ogen) ziet er een beetje ge-edit uit. Verder: prachtig
Reageren

Regels voor berichten