Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2002, 03:24
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik ben vorig jaar naar innercity geweest. En ik vond het niet echt geweldig. Vervelende mensen, boeren, voor wie het feestje echt het hoogtepunt van het jaar was ofzo. Maar als ik dit jaar zal gaan - ik denk het overigens niet- maar dan zal ik voor progressive en speadfreax gaan. Dat vond ik toen het leukst qua muziek en publiek...
Als je het vorig jaar een vervelend publiek vond, dan kun je deze keer al helemaal je borst nat maken.

Ik bedoel Tiësto, Marco V. en vooral die gare Dana trekken de foute mensen aan.

Heel jammer.

Ach ja. Des te meer leuke mensen in de House & Technoarea
Oud 19-10-2002, 10:05
RuffThugg
RuffThugg is offline
1. Hoe duur zijn de kaarten?
2. Ik zou voor SPDFRX gaan, progressive en Laidback Luke en misschienBenny Rodrigues(NOW&WOW #02, NOW).
Maar dat hangt toch echt van de prijs af.

Ow ja, ben wel benieuwd of je dan een live versie van Sorry te horen krijgt met Dennis G.
Oud 20-10-2002, 14:08
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
1. Hoe duur zijn de kaarten?
2. Ik zou voor SPDFRX gaan, progressive en Laidback Luke en misschienBenny Rodrigues(NOW&WOW #02, NOW).
Maar dat hangt toch echt van de prijs af.

Ow ja, ben wel benieuwd of je dan een live versie van Sorry te horen krijgt met Dennis G.
Kaarten zijn €47,50 ex. fee.

Dus reken maar op €50,-

:/
Oud 20-10-2002, 14:24
TECHNique
TECHNique is offline
Ben wel tevreden over de lineup.
Alhoewel ik Dana wel goed vind, vind ik neit dat ze thuis hoort op innercity.
Oud 20-10-2002, 17:33
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Wat een gezeik zeg over Dana, oke ze is voor de gemiddelde boer in Nederland de # 1 dj. Maar van de andere kant ze kan ook hele dikke techno aan mekaar mixen als het moet, dus w8 ik pas met oordelen over haar na de 21e..
Oud 20-10-2002, 18:26
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Kapiteinkoek schreef:
Wat een gezeik zeg over Dana, oke ze is voor de gemiddelde boer in Nederland de # 1 dj. Maar van de andere kant ze kan ook hele dikke techno aan mekaar mixen als het moet, dus w8 ik pas met oordelen over haar na de 21e..
Wanneer heb jij dan Dana techno horen draaien? Ik iig nog nooit.
Oud 20-10-2002, 18:42
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Kapiteinkoek schreef:
Kom op nou zeg. Dana draait hardstyle, en dat zal ze ook gaan draaien op Innercity. Gevolg is dat er heel wat mensen zullen afkomen op Dana terwijl diezelfde groep de rest van dj's geen ruk aan zullen vinden.

Op Sensation Black Edition was dat ook het geval. Chris Liebing bijvoorbeeld draaide toen gewoon een lekkere set, maar werd uitgejoeld door wat van die bekrompen gasten.

Verder 'past' hardstyle gewoon niet op Innercity. Ik bedoel, er is geen 1 andere geboekte dj die ook maar een beetje zoals de stijl van Dana draait. Waarom kiest ID&T er dan tóch voor om haar op de planning te zetten?
Oud 21-10-2002, 06:32
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Op Sensation Black Edition was dat ook het geval. Chris Liebing bijvoorbeeld draaide toen gewoon een lekkere set, maar werd uitgejoeld door wat van die bekrompen gasten.

Hm. Ik denk dat je hier niet de schuld kan geven aan de echte Hardstylers.

Volgens vrienden van mij waren die boe-roepers boeren. Aprés Skigasten die alleen maar Dana kennen. O ja en Mauro, want die heeft "PhAttE NuMmErS ZoAlS KoMoDo GeMaAkt".

Veel vrienden van mij zijn ook "hardstyleliefhebbers", maar ze hebben wel respect voor de andere dancescenes. Ik ben ze nu langzaam "aan het leren" om van Techno te genieten .

De doorgewinterde hardstyler gaat echter ook geen 50 Euro neerleggen om alleen een anderhalf uur Dana aan het werk te zien. Tenminste ik hoop dat deze groep na Sensation Black niet voor een tweede keer aan dezelfde steen stoot...

Jammer genoeg zal er wel veel klootjesvolk aanwezig zijn. Boeren die hun "hee-hoo" meenemen en de muziek van Kaiser Sven niet kunnen waarderen. En dat is jammer. Want ID&T had ook de tent vol kunnen krijgen met liefhebbers.
Oud 21-10-2002, 09:28
FDL
FDL is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Kom op nou zeg. Dana draait hardstyle, en dat zal ze ook gaan draaien op Innercity. Gevolg is dat er heel wat mensen zullen afkomen op Dana terwijl diezelfde groep de rest van dj's geen ruk aan zullen vinden.

Verder 'past' hardstyle gewoon niet op Innercity. Ik bedoel, er is geen 1 andere geboekte dj die ook maar een beetje zoals de stijl van Dana draait. Waarom kiest ID&T er dan tóch voor om haar op de planning te zetten?
T was bij chris ook dat zn Final Scratch crashde. Want hij kan echt veel beter dan op sensatione black. 2 week erna was ie op NatureOne en blies ie de hele tentomver . Dana kan wel techno draaien ( tijdje terug nog in Zwolle bij B#se in your face@ The-Q) maar ga dr maar van uit dat t hardstyle word..... En ach, dr zijn genoeg leuke namen in de Techno area(Vorig jaar ook t vetst daaro ) dus als je geen dana wilt horen ga je daar toch naartoe?
Advertentie

Regels voor berichten