Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus reken maar op €50,- :/
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Op Sensation Black Edition was dat ook het geval. Chris Liebing bijvoorbeeld draaide toen gewoon een lekkere set, maar werd uitgejoeld door wat van die bekrompen gasten. Verder 'past' hardstyle gewoon niet op Innercity. Ik bedoel, er is geen 1 andere geboekte dj die ook maar een beetje zoals de stijl van Dana draait. Waarom kiest ID&T er dan tóch voor om haar op de planning te zetten?
||
Citaat:
Volgens vrienden van mij waren die boe-roepers boeren. Aprés Skigasten die alleen maar Dana kennen. O ja en Mauro, want die heeft "PhAttE NuMmErS ZoAlS KoMoDo GeMaAkt". Veel vrienden van mij zijn ook "hardstyleliefhebbers", maar ze hebben wel respect voor de andere dancescenes. Ik ben ze nu langzaam "aan het leren" om van Techno te genieten ![]() De doorgewinterde hardstyler gaat echter ook geen 50 Euro neerleggen om alleen een anderhalf uur Dana aan het werk te zien. Tenminste ik hoop dat deze groep na Sensation Black niet voor een tweede keer aan dezelfde steen stoot... Jammer genoeg zal er wel veel klootjesvolk aanwezig zijn. Boeren die hun "hee-hoo" meenemen en de muziek van Kaiser Sven niet kunnen waarderen. En dat is jammer. Want ID&T had ook de tent vol kunnen krijgen met liefhebbers.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Lifestyle |
Innercity-outfit Verifieer | 26 | 04-11-2003 19:56 | |
Muziek |
Innercity Verwijderd | 8 | 10-10-2003 15:44 | |
Muziek |
Live sets TECHNique | 36 | 31-10-2002 07:26 | |
Muziek |
Speculeren; wie denk je dat op Innercity komt? Utopia | 25 | 02-10-2002 18:02 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |