Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2007, 09:33
Nona
Nona is offline
Uit de media krijg ik altijd het idee dat iedereen helemaal bezig is met zijn kleurtje, zijn vetrolletjes en spiermassa, en liefst al vanaf de kerstvakantie. Maar ik ken eigenlijk niemand die zich daar zo enorm mee bezig houdt.

Wat doe jij voor je zomerlijf? Lig je van tevoren in de zon, gebruik je bruiningscrème, komt de hars uit de kast, de halters, ga je op een hongerdieet of probeer je juist aan te komen???

Ik doe zelf vrij weinig. Ik probeer zo nu en dan in de zon te gaan liggen, maar dat wil niet met dit weer.
Oud 27-06-2007, 09:36
Verwijderd
Aan het begin van de lente gebruikte ik bruinende bodylotion, omdat ik anders op de eerste dag in een rokje zulke melkflesbenen heb. En ik ga voordat ik op vakantie vertrek m'n onderbenen harsen zodat ik die niet in krappe campingdouches hoef te scheren.

edit: ik ga overigens niet naar het strand, dus ik doe het niet voor een 'strandlichaam'

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 09:53
Mara
Mara is offline
Ik probeer om wat kilo's kwijt te raken maar dat 'mag' ik eigenlijk niet meer wegens problemen (nee, geen ondergewicht). Dat lukt daardoor dus eigenlijk ook nooit.

Verder ga ik onder de zonnebank maar dat is in eerste instantie tegen m'n zonneallergie, dat ik er iets minder bleek van word is ook wel hip.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:17
snoopy
snoopy is offline
Niks eigenlijk. Ik scheer m'n benen wat vaker enzo, maar verder...
Ik word vanzelf wel bruin, ik ben niet te dik en tsja... tis wel goed zo
Oud 27-06-2007, 10:36
Verwijderd
Ik ook niets. Ja, m'n benen worden inderdaad vaker geschoren, omdat ik vaker rokjes draag. Ik zou wel graag iets aan m'n buik doen; die is echt dik geworden. Maar ik heb geen zin
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:44
Anika
Elke week bedenk ik me wel een keer dat ik misschien moet proberen om een kilootje of twee kwijt te raken, maar ik ben te lui om er wat voor te doen en honger lijden zie ik al helemaal niet zitten. Dus eigenlijk doe ik er niks aan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:58
Flijn
Flijn is offline
Ik begin rond april met hardlopen, maar dat is eigenlijk meer omdat het weer dan vriendelijk genoeg is. En ik heb een gezond gewicht dus wat dat betreft verandert er niet veel.
In de zon liggen mislukt bij mij altijd

Oja edit: ik ken dus ook niemand die hier echt mee bezig is.

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 11:03.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 11:39
Lorelei
Lorelei is offline
Uhm..

Eigenlijk niets. Als de zon niet snel gaat schijnen ga ik wel binnenkort een keertje naar de zonnebank omdat ik er half juli goed uit wil zien en m'n benen worden wat vaker geschoren en zo. Maar ik heb geen zonnebank kuurtjes, bruinende lotions, afval programma's, oid.
Oud 27-06-2007, 11:41
Verwijderd
Ik doe niet speciaal iets voor een strandlichaam. In principe train ik gewoon het hele jaar door, maar helaas kon ik vorig jaar vanaf de zomer tot aan half januari niet trainen ivm tijdgebrek en dus ben ik dit jaar niet 'strandklaar'. Hoewel ik het een kutwoord vind, want imho moet je gewoon structureel sporten en je niet na de zomer volproppen en jezelf vetmesten. Hoewel het na de zomer wel ideaal is om te gaan bulken en meer spiermassa te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 11:46
Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb mezelf juist als doel gezet om in de zomer te gaan werken aan mezelf. Omdat ik er dan tijd voor heb, en het weer meewerkt. Ik wil na de zomer een goede conditie hebben, en strakkere spieren. Dus ben ik gaan hardlopen, net 2x gedaan En ga ik proberen om ook nog wat te zwemmen en buikspieroefeningen te doen. Ik heb namelijk totaal geen conditie en ook geen spieren!
afvallen is niet nodig, en bruinen heeft toch geen zin!
Oud 27-06-2007, 12:03
Peacefully
Peacefully is offline
niks
Oud 27-06-2007, 12:20
Verwijderd
Helemaal niets, lekker makkelijk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 12:31
gurl19
gurl19 is offline
Ik probeer in elk straaltje zon te liggen, liefst met bikini.
Ik zeg altijd dat ik ga lijnen zodat ik strak in mn bikini kan. Maar ik houd het nooit vol!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 12:32
Vice
Vice is offline
niks
Oud 27-06-2007, 12:48
IcedEarth
IcedEarth is offline
ehm niet echt iets geloof ik, misschien dat ik m'n benen of oksels een keer extra scheer voor dat ik ga zwemmen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 13:28
Verwijderd
Ik heb geen strandlichaam. Ik word wel "bruin" in de zon, waarom zou ik daar van tevoren moeite voor gaan doen? Daarnaast ben ik in de zomervakantie meestal een kilo of twee lichter omdat ik dan meer beweeg en minder zin heb in eten, dus dat is ook al opgelost. En mijn benen ontharen vind ik leuk dus dat doe ik sowieso wel. Klaar
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 14:33
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Hmmm, ben al sinds januari bezig in de sportschool, maar meer voor mijn eigen gezondheid. Ik ben niet verschrikkelijk dik ofzo, maar vergeleken met mijn bovenlichaam zijn mijn benen vrij breed. Die probeer ik dus gewoon wat strakker te krijgen met krachttraining, maar ik ga niet extreem diëten want mijn gewicht en vetpercentage enzo is oké
Benen scheren doe ik niet heel veel, want het haar op mijn benen is vrijwel niet te zien. Als ik naar Spanje vertrek, neem ik m`n scheermesje wel mee, maar ik ga niet elke dag m`n benen scheren. Daar ben ik ook te lui voor trouwens
Oud 27-06-2007, 14:41
Rambo
Rambo is offline
Ik train in principe het hele jaar door, maar in de zomer zorg ik wel dat ik niet met overtollig bors/buik haar rondloop en in de lente pak ik iets meer zonnebank zodat ik er een beetje fatsoenlijk uit zie.
Oud 27-06-2007, 15:53
Gothic
Gothic is offline
niets eigenlijk, hoogstens in de zon zitten soms en ik ben zomers op m'n zwaarst omdat ik 3-4 maanden niet sport en wel lekker en veel blijf eten... boeiend. Hou teveel van ijs ...
Oud 27-06-2007, 17:57
Verwijderd
Niet zo zeer voor het strand, maar voor mezelf: ik train weer en probeer spiermassa te kweken.

Hopelijk zie ik er dan weer wat normaler uit
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 18:45
infrasoft
infrasoft is offline
eigenlijk helemaal niets
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 18:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Niets. Ik word vanzelf bruin en ookal is m'n buikje wat boller en m'n benen wat dikker, doe ik er niets aan. Ik vind het juist wel goed staan. Alleen ben ik nu weer druk m'n benen aan het epileren. In de winter af en toe gewoon met een scheermesje, maar nu doet het weer pijn. (maar de haartjes blijven wel lang weg; zeker hoe hoger je komt )
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 19:08
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb een zonnebankkuurtje, verder niets
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 19:24
***ailá***
***ailá*** is offline
Nix. Ik onthaar, maar dat doe ik al het hele jaar door
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 20:11
dennis018
dennis018 is offline
helemaal niets (behalfe dan mn oksels een keertje extra scheren ), zomerkleurtje moet ik maar op het strandopdoen

k vind bruinwordcremes en crap allemaal niets
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 21:40
FrantiC
FrantiC is offline
- minder eten
- meer sporten
- een borstverkleining krijgen
Oud 28-06-2007, 09:27
Verwijderd
nilks nada noppes!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 09:45
Fosca
Fosca is offline
Mijn vriendje heeft een zonnenbank dus ik denk dat ik daar maar eens onder ga liggen.

Verder niet eigenlijk, sporten begin ik mee na de vakantie en benen harsen is niet nodig. Wij gaan altijd naar naturistencampings en daar kun je makkelijk je benen scheren onder de douche
Oud 28-06-2007, 09:54
ekki
ekki is offline
Ik ben niet van plan het strand te bezoeken, behalve dan wellicht om te vliegen, maar iig niet om te zonnen. Verder word ik vanzelf een beetje bruiner (smeer wel zonnebrand).
Oud 28-06-2007, 12:16
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat tegen de tijd dat ik deze zomer op het strand lig ik al heel wat kilo's ben kwijtgeraakt door het reizen (want ik eet dan altijd veel minder+ vreemd eten reageert mijn lijf soms 'heftig' op ) en dat ik al bruin ben van het lopen in de zon (voor zover mogelijk in regenseizoen) en bovendien interesseert het me op vakantie niet zo hoe ik eruit zie.

Als ik het huidige weer + mijn studieschema bekijk, lijkt het me niet waarschijnlijk dat ik voor vertrek nog op het strand lig .
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 13:29
Jones
Niks eigenlijk. Hooguit er voor zorgen dat ik al een paar keer in de zon heb gelegen zodat ik niet verbrand.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:49
Verwijderd
Als ik al naar het strand ga dan is dat om te wandelen ofzo, dus zorg ik niet voor een strand lijf. Ik zou het wel willen, maar ik ken mezelf en weet dat ik niet kan honger lijden en al die ijsjes kan weerstaan . En bruin word ik niet. Vroeger smeerde ik van dat spul, maar dat hielp toch niet en nu probeer ik gewoon mijn melkflessen te accepteren
En ik begin altijd heldhaftig met epileren waarna ik eindig met scheren omdat ik een watje ben
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 20:48
Nuck
Nuck is offline
Niet echt iets bijzonders, ben tevreden met m'n lichaam . Alleen als ik nog terribly wit ben, wil ik soms even onder de zonnebank gaan liggen.
Oud 28-06-2007, 21:40
Verwijderd
Naast het normale epileergebeuren doe ik het niets aan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 21:57
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-06-2007 @ 10:33 :
Uit de media krijg ik altijd het idee dat iedereen helemaal bezig is met zijn kleurtje, zijn vetrolletjes en spiermassa, en liefst al vanaf de kerstvakantie. Maar ik ken eigenlijk niemand die zich daar zo enorm mee bezig houdt.
en blijkbaar valt het hier ook wel mee
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:10
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Rambo schreef op 27-06-2007 @ 15:41 :
Ik train in principe het hele jaar door, maar in de zomer zorg ik wel dat ik niet met overtollig bors/buik haar rondloop en in de lente pak ik iets meer zonnebank zodat ik er een beetje fatsoenlijk uit zie.
Oud 29-06-2007, 12:13
Balance
Balance is offline
Ik had in januari het voornemen om 5 kilo af te vallen. Dat is ook gelukt. Maar helaas is het er nu ook weer bij.
Oud 29-06-2007, 12:51
Hoii
Hoii is offline
52 weken lang, twee dagen per week naar de sportschool
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:58
Verwijderd
Ik heb een hekel aan de zonnebank en mensen die onder de zonnebank gaan. Ik word vrij snel bruin, en ik verbrand (bijna) nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 13:10
Verwijderd
Er komt geen vakantie deze zomer voor mij, dus ik ga ook niet in bikini. Daarbij komt dat ik eerst minimaal 6 kilo moet afvallen wil ik er weer 1 aanschaffen. En ja, ik heb al een aardig kleurtje (Voor mijn doen) uit Peru meegenomen. En nou ja, ik scheer m'n benen weer wat vaker. in de winter wil dat nog wel eens erbij in schieten
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 13:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
DIY schreef op 29-06-2007 @ 13:58 :
Ik heb een hekel aan de zonnebank en mensen die onder de zonnebank gaan. Ik word vrij snel bruin, en ik verbrand (bijna) nooit.
Waarom heb je een hekel aan mensen die onder de zonnebank gaan?
Oud 29-06-2007, 13:50
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-06-2007 @ 13:13 :
Ik had in januari het voornemen om 5 kilo af te vallen. Dat is niet gelukt.
Verder lig ik in de zon zodra dat kan, maar niet met als hoofddoel bruin te worden. Toen ik nog thuis woonde ging ik wel eens onder de zonnebank, maar nu dus eigenlijk ook nooit meer. En mijn benen ed. epileer ik het hele jaar door.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-06-2007 @ 14:29 :
Waarom heb je een hekel aan mensen die onder de zonnebank gaan?
Niet persé aan de mensen zelf, gewoon omdat het er niet uitziet.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
DIY schreef op 29-06-2007 @ 15:52 :
Niet persé aan de mensen zelf, gewoon omdat het er niet uitziet.
Dat is ook maar afhankelijk van de mate waarin iemand zonne-bankt natuurlijk. Als je eens per maand, week of whatever (heb er geen verstand van) gaat zie je er weinig van, maar idd, van die halve chocolaatjes die eruit zien alsof ze op wintersport zijn geweest moeten maar eens leren dat het niet de bedoeling is neger te worden van dat ding.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 16:37
remy476
remy476 is offline
Ik sport. maarja dat doe ik 5x per week al 2 jaar. dus dat is niet echt speciaal voor het strand.

K let nu wel meer op mijn voeding. Dus minder verzadigde vetten e.d.

Bruin ben ik al want ik ben in mei al op vakantie geweest.
Oud 30-06-2007, 17:12
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb al een strandlichaam Alleen wordt ik niet bruin en verbrand ik altijd, maarja boeiend.
Oud 01-07-2007, 00:04
marrel
marrel is offline
K heb wel een heel klein beetje (lees 3 keer over 4 weken) wat zelfbruiner op m'n benen gebruikt omdat ik nog helemaal geen zon daar had laten komen maar verder niet echt.
Ow en ik ben begonnen met epileren (normaal scheer ik zo om de 2 dagen -_-') helse pijn maar goed resultaat.
Sporten.. wel sinds kort mee begonnen (en wegens de vakantie al weer gesport) maar das 'niet genoeg geweest voor resultaat
Oud 01-07-2007, 00:52
Sade
Sade is offline
Niets want ik heb van nature een strandlichaam mhuhuhuhu
Oud 01-07-2007, 02:10
Dexter_M
Dexter_M is offline
zo 5x per week naar de sportschool gaan, en voor de rest ontharen en onder de zonnebank
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 09:18
Lotte
Lotte is offline
Ik keek laatst in de spiegel en eigenlijk was ik best tevreden In tegenstelling tot voorgaande jaren..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten