Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga m kijken
![]() Ik vind t trouwens meestal niet eens zo storend als er een keer reclame in een film zit. Ik moet vaak zo rond 2/3 van een film echt nodig plassen dus dan is t wel handig. 3 reclameblokken in 1 film vind ik wel te veel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Linda85, het gaat over een man (Norton) die een andere man ontmoet (Pitt). Deze is anti-materialistisch en heeft een hekel aan de consumptiemaatschappij...Samen richten ze de geheime Fight Club op waar mensen samenkomen en elkaar vrijwillig de hersens inslaan. Das het plot, meer vertel ik niet ![]() Btw, dat hersens inslaan: niet letterlijk nemen ![]() Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ingewikkeld niet echt nee, maar je moet wel opletten... mensen die geen film kunnen kijken zullen het dus wel ingewikkeld vinden (heb het nu niet over iemand hier voor iemand zich aangesproken voelt omdat hij of zij net gezegd heeft het een ingewikkelde film te vinden... ik heb namelijk het meeste hierboven niet gelezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
waaaaah, hij was super!!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
erm.....hoe lijkt dit op fight club ![]() Jean Claude Van Damme verkiezen boven Fight Club ![]() Misschien volgende keer maar de hele film uitkijken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|