Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*zo jaloers is* Laura en Leatitia vind ik trouwens twee hele mooie namen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In eerste instantie heb ik braaf zelf nog 2 weken naar een kamer gezocht in de woonplaats van mijn vriend, maarja, kamers in Rotterdam zijn nou niet echt goedkoop. En aangezien ik fulltime stage zou gaan lopen, waar ik weinig zou verdienen, maar daarnaast vanwege tijdgebrek niet de mogelijkheid had om ook nog een fatsoenlijk betalende baan aan te nemen, kon ik me financieel niet echt veel veroorloven. Voor minder dan €300 in de maand was er geen fatsoenlijke kamer te krijgen, waar ik bovendien toch maar weinig zou zitten, omdat ik 1) fulltime en met wisselende diensten stageliep en 2) de tijd die mijn vriend en ik samen konden besteden ik bij hém zou zitten, omdat hij wél een relaxte kamer voor zichzelf had. Dus hebben we vanuit financiele overwegingen (naast dat we het ook graag wilden natuurlijk) ervoor gekozen om gelijk te gaan samenwonen. Was voor ons beiden voordeliger. En het is de beste keuze die we hebben kunnen maken denk ik. We werken beiden fulltime en hebben onze eigen dingen die we doen en die geregeld moeten worden, dus behalve dan dat we praktisch elke nacht samen slapen, zie ik weinig verschil tussen zelf op kamers of samenwonen. En nee, ik mis het daarom niet. Heb de ervaring dan ook wel nooit opgedaan, maar ik zie niet wat het mij meer zou geven dan wat ik nu heb. Dat anderen mensen daarentegen dan weer een heel andere keuze maken, kan ik me ook goed voorstellen. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor persoon je bent ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind het niet zo shockerend, eigenlijk. Wel fijn. In het begin woonde ik ook met mijn vriend en een andere huisgenoot, dus dat was altijd wel prima. Gezellig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Niet dat anderen dat niet kunnen ma je begrijpt wat ik bedoel. ![]()
||
Citaat:
Succes met samenwonen alvast ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als alles lekker gaat geniet ik echter vooral van mijn privacy. Ik bepaal lekker zelf welke muziek ik aanzet, wat er op tv is en als ik even chagerijnig ben is er niemand die daar last van heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |