Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-06-2007 @ 14:59 :
Oh, bij ons is het precies andersom... Ik vind het water veel te heet als mijn vriend de temperatuur bepaalt. Meestal doen we dan ook een compromis als we samen onder de douche staan.
Bij ons ook. Dus we doen iets er tussenin (anders sta ik er naast) en vaak doet hij hem nog even heel heet als ik er al onder weg ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2007, 18:40
Verwijderd
Als wij samen douchen, dan hebben we een soort overlap; meestal ga ik eerst en dan komt hij er even later bij, dan moet 't water ietsje warmer, dan ga ik weg en gaat de koudwaterkraan nog iets verder dicht. Ik hem m'n water graag rond de 35 graden, als ik de thermostaatkraan van mijn ouders moet geloven. En mijn man zit rond de 40 graden. Dat doet bij mij gewoon pijn
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:53
Verwijderd
Samen douchen is heel fijn<3. Meestal gewoon beetje afwisselen hij onder de straal, dan ik en weer omwisselen. Alst even kan doen we het wel samen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 19:06
Li
Li is offline
Bij mijn of zijn ouders gaan we altijd lekker samen douchen en badderen. Maar in mijn eigen huis is die waterstraal te koud om er met z'n tweeen lang onder te staan en in zijn badkamer is de straal te klein en krijg je het koud
50/50 dus
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-06-2007 @ 19:46 :
en in bad gaan vind ik vies, we hebben ook geen van beiden een douche btw
Haha, domme fout We hebben dus geen van beiden een bad thuis
Douches wel natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-06-2007 @ 12:31 :
Haha, domme fout We hebben dus geen van beiden een bad thuis
Douches wel natuurlijk
In bad gaan vies? Waarom? Ik bedoel, je spoelt je naderhand net zo goed af met een douchekop, toch? Dan is zwemmen ook vies...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-06-2007 @ 12:39 :
In bad gaan vies? Waarom? Ik bedoel, je spoelt je naderhand net zo goed af met een douchekop, toch? Dan is zwemmen ook vies...
Ik vind het gewoon een vies idee. Het water wordt ook kouder, vind het beetje zonde om steeds de kraan te laten lopen en ben het bovendien al na 5 minuten beu. Van zwemmen ben ik ook geen fan nee
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 12:31
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Samen douchen doen we sowiezo zeker iedere zondagochtend. ook als we weg moeten, dan staan we gewoon kwartiertje eerder op. Zaterdags soms samen, maar dan wel heel snel want ik moet altijd vroeg op dan.

Het hele weekend zijn m'n huisgenoten weg, dus soms douchen we dan wel de hele dag door...

als hij of ok van sporten/scouting komen, dan douchen we gewoon ff snel alleen

In bad liggen is ook wel fijn, maar niet te lang en niet te vaak. is idd wel een beetje krap
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 14:39
Pluis
Pluis is offline
samen douchen is leuk! in bad gaan ook, maar een bad is over het algemeen eigenlijk net iets te klein voor 2 personen. áls ik al een keer beschikking heb over een bad, dan wil ik hem ook voor mezelf
Oud 20-06-2007, 14:39
Silvie
Silvie is offline
Samen douchen is fijn!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 08:57
Verwijderd
Er bestaan duo-baden, daar kan je goed in met z'n tweeën. (duh )

Toen we verhuisden en de badkamer op gingen knappen, hebben moesten we natuurlijk wel een bad hebben waar we met z'n tweeën in konden...we moesten er een inbouwkastmuurtje voor doorbreken en de inbouwkast opofferen, maar dan heb je ook wat.

Mijn man doucht nooit, hij gaat altijd in bad (hij heeft een hekel aan douchen, vandaar dat we een bad hebben), ik douche soms en ga soms alleen in bad en soms gaan we samen in bad.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 12:22
Verwijderd
heeerlijk samen douchen!! jammer genoeg nog niet met vriendlief gedaan.. En mijn en zijn douche zijn kut. Als je alleen staat moet je al n regendans doen om je haar uit te spoelen. \met mn tweeen is dan alleen maar ramp..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 13:09
Kitten
Kitten is offline
Samen douchen tenzij er functioneel wordt gedouched. Want hoe je het ook wend of keert, samen douchen duurt toch altijd wat langer
Oud 23-06-2007, 13:09
BleuEyes
BleuEyes is offline
Samen douchen, maar als je haast hebt gaat dat wat minder goed. Samen in bad is ook wel leuk, mits het bad natuurlijk groot is. Later kopen wij ook een groot bad en nemen we een grote douchekop!
Oud 24-06-2007, 23:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
liever alleen want mijn vriend heeft kaaiveel kalk in de douchekop dus dan heb je sowieso al een klein kutstraaltje en bovendien is bij mij de romantiek ver te zoeken als ik mijn haar inzeep. ik krijg dat negen van de tien keer in mijn ogen als ik dat niet in opperste concentratie met mijn ogen stijf dicht doe.
Oud 25-06-2007, 07:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 25-06-2007 @ 00:34 :
liever alleen want mijn vriend heeft kaaiveel kalk in de douchekop dus dan heb je sowieso al een klein kutstraaltje en bovendien is bij mij de romantiek ver te zoeken als ik mijn haar inzeep. ik krijg dat negen van de tien keer in mijn ogen als ik dat niet in opperste concentratie met mijn ogen stijf dicht doe.
Offtopic: Tegen dat kalk in de douchekop, doe er wat kalkreiniger in, laat dit intrekken en spoel het daarna af. Herhaal dit een paar keer. Mijn douche kreeg toen ineens 2x zoveel water en een betere straal
Oud 25-06-2007, 12:23
Verwijderd
Samen douchen is leuk!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 12:41
Verwijderd
Liever alleen, want anders duurt het zo lang.
Als we alle tijd hebben is samen douchen ook wel eens gezellig.
En samen in bad kan niet, want alleen hij heeft een bad, en van zijn moeder mogen we niet samen in bad omdat ze bang is dat we de badkamer ruïneren ..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 13:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-06-2007 @ 08:04 :
Offtopic: Tegen dat kalk in de douchekop, doe er wat kalkreiniger in, laat dit intrekken en spoel het daarna af. Herhaal dit een paar keer. Mijn douche kreeg toen ineens 2x zoveel water en een betere straal
ja dat heb ik hem al aangeraden maar hij woont in het verkeerde deel van maastricht waar ontzettend veel kalk in het water zit, schijnbaar niet tegenop te ontkalken. ik geef hem voor kerst een anti-kalkmagneetje denk ik
Oud 25-06-2007, 15:00
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Als we 's avonds douchen dan douchen we meestal samen, wel zo gezellig . Alleen hebben we dan altijd de discussie dat hij de douche aanzet (omdat ik altijd eeuwig bezig ben met tandenpoetsen enzo), en ik vindt hem dan te koud en hard. 's Ochtends moet meestal een van de twee vroeg op (terwijl de ander nog even kan blijven liggen) dus dan douchen we nooit samen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:03
Verwijderd
Samen voor de gezelligheid, maar persoonlijke dingen à la scheren en dergelijke doen zij en ik allebei liever alleen. Is nog leip ook, sta je daar onder de douche met dodelijke attributen te zwaaien waar de ander bij is.

Het ligbad hier wordt omwille van de snelheid in de regel niet gebruikt. Luxe ding, maar het kost zoveel tijd en water.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2007 @ 20:03 :
Samen voor de gezelligheid, maar persoonlijke dingen à la scheren en dergelijke doen zij en ik allebei liever alleen. Is nog leip ook, sta je daar onder de douche met dodelijke attributen te zwaaien waar de ander bij is.

Het ligbad hier wordt omwille van de snelheid in de regel niet gebruikt. Luxe ding, maar het kost zoveel tijd en water.
Oeiii, nare, wie heb je aan de haak geslagen? Of beter gezegd, wie heeft jou aan de haak geslagen, want je vond relaties toch nogal onhandig?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2007 @ 19:41 :
als wij douchen terwijl we in hetzelfde huis zijn doen we dat altijd samen
maar later als we groot zijn willen we wel een extra brede douchekop!
+ samen in bad doen we alleen in hotels in het buitenland, want hebben we beiden niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 21:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-06-2007 @ 08:04 :
Offtopic: Geprobeerd, maar kalk zit net zo goed in de hele leiding en daar krijg je het niet zo makkelijk uit. Vorige keer, twee jaar geleden, kostte dat grapje me 250 euro en nu is het dus weer bijna net zo erg als toen.

Ik vind samen douchen eigenlijk best goed te doen, zelfs als mijn vriendin zeep in haar ogen douwt, maar het gebeurt eigenlijk niet zo heel vaak.
Oud 25-06-2007, 23:02
Snitzel
Snitzel is offline
Samen douchen, het meest lekkere op de wereld vind ik dat.

Samen in bad doe ik liever niet denk ik.. weet niet echt.. heb ik nog nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 05:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
botulismf schreef op 25-06-2007 @ 22:12 :
Offtopic: Geprobeerd, maar kalk zit net zo goed in de hele leiding en daar krijg je het niet zo makkelijk uit. Vorige keer, twee jaar geleden, kostte dat grapje me 250 euro en nu is het dus weer bijna net zo erg als toen.

Ik vind samen douchen eigenlijk best goed te doen, zelfs als mijn vriendin zeep in haar ogen douwt, maar het gebeurt eigenlijk niet zo heel vaak.
Offtopic: Jeetje. Dat is echt naar

Samen douchen is fijn. Eerst een samen vinden, dan kan dat fijne ook weer gebeuren
Oud 26-06-2007, 10:04
Neko*
Neko* is offline
Samen douchen is echt fijn. <3 We houden allebei van een lekker hete douche, dus dat is ook heel handig.
en ik houd ervan als hij mijn haren wast.

Ik ben zelf niet zo'n fan van in bad gaan. Maar soms is het best leuk. Ook zo'n keer, zo heel lief. Was ik helemaal moe van een stressvolle week, maar ik had beloofd om langs te komen. Had ie t bad al vollaten lopen, en wierook en kaarsjes aan. En n glas wijn erbij. Dat was zo heerlijk bijkomen!

Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 11:42
Dvine
Dvine is offline
Laatste keer badderen was geen succes Bad was namelijk veeeel te klein

Douchen is wel keifijn <3
Oud 26-06-2007, 12:00
Verwijderd
Samen douchen is heerlijk! Behalve dan als je haast hebt. Heerlijk om elkaar in te zepen en de haren van de ander te wassen.

Probleem met samen douchen met m'n exvriendje was wel altijd dat hij de douche te koud vond en ik te warm.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 12:50
drukknoopje
drukknoopje is offline
We wisselen elkaar vaak af, hij gaat dan eerst onder de douche, en als hij klaar is met wassen en evt scheren, bonkt ie op de vloer zodat ik hem hoor en dan kom ik erbij, dan gaan we even samen en dan gaat hij afdrogen en kan ik wassen enzo. Dat vind ik vooral in de winter wel fijn want we hebben geen verwarming in de douche dus als hij eerst gaat is het al lekker warm in de douche. Maar hij douched altijd op het heetste van de thermostaatkraan en ik op 38 graden dus dat is wel eens een punt van discussie.

We hebben geen bad, dus dan kan niet samen, hebben we wel eens bij zijn ouders gedaan maar ik vind het niet zo handig. hij zit elke keer met zijn botten in de weg haha.

En later als we een andere douche hebben willen we twee grote douchekoppen met een flinke straal.
Oud 26-06-2007, 15:46
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2007 @ 20:19 :
Oeiii, nare, wie heb je aan de haak geslagen? Of beter gezegd, wie heeft jou aan de haak geslagen, want je vond relaties toch nogal onhandig?
Ja welke forumscharrel is nu de gelukkige?

Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:27
Verwijderd
Samen douchen is af en toe leuk.
Vooral als die mn haar inzeept.
maar dan doe ik nooit mn echte beautyroutine van een half uur ;x.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2007 @ 20:03 :
Een kwartier douchen staat qua watergebruik gelijk aan vol bad.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 27-06-2007 @ 11:28 :
Het probleem is dat als ik in bad ga, ik ook nog wel vijf tot tien minuten nodig heb om alle shampoo/cremespoeling weer uit m'n haar te krijgen. Vandaar dat ik het maar niet te vaak doe Aan de andere kant doe ik het bad zelden echt vol als ik er wel in ga liggen - gewoon net tot ik onder water ben.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 11:58
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2007 @ 19:41 :
als wij douchen terwijl we in hetzelfde huis zijn doen we dat altijd samen
maar later als we groot zijn willen we wel een extra brede douchekop!
en in bad is ook wel chill Muziekje erbij, beetje te drinken enzo lalala
Oud 27-06-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Kingofthemall schreef op 27-06-2007 @ 12:58 :
en in bad is ook wel chill Muziekje erbij, beetje te drinken enzo lalala
Een vriendin van mij gaat vaak met d'r beste vriendin of d'r moeder in bad liggen, wijn erbij, tv-programma's of tijdschriften en dan uren liggen kletsen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 14:39
Verwijderd
Wij badderen wel eens samen, heel romantisch is dat. <3
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2007 @ 12:47 :
Het probleem is dat als ik in bad ga, ik ook nog wel vijf tot tien minuten nodig heb om alle shampoo/cremespoeling weer uit m'n haar te krijgen. Vandaar dat ik het maar niet te vaak doe Aan de andere kant doe ik het bad zelden echt vol als ik er wel in ga liggen - gewoon net tot ik onder water ben.
Vol is gewoon dat je gewoon onder de waterrand past zegmaar.
Dus bij een ligbad zo'n 30 centimeter onder de rand.

Ik ken maar weinig mensen die echt een bad tot aan de rand vullen.

Ik hou om die reden ook meer van de douche trouwens.
Gewoon alles onder de douche snel uitspoelen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 21:48
I C U
I C U is offline
Samen douchen is leuk Zeker weten. Maar dan moet ik er wel zin in hebben, soms wil ik gewoon douchen om het douchen zonder andere mensen om me heen ofzo.

Een bad heb ik nog nooit geprobeerd
Oud 27-06-2007, 21:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-06-2007 @ 20:05 :
Vol is gewoon dat je gewoon onder de waterrand past zegmaar.
Dus bij een ligbad zo'n 30 centimeter onder de rand.

Ik ken maar weinig mensen die echt een bad tot aan de rand vullen.
Als je eenm bad tot aan de rand vult en je stapt erin dan stroomtie over
haha maar alle baden die ik ken hebben zo'n water uit laat systeem (gewoon een gat eigenlijk, net als bij wasbakken) waardoor je het bad niet té vol kunt hebben.
Oud 27-06-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 27-06-2007 @ 11:28 :
Zie hier de reden dat ik vijf minuten douche.

Offtopic, ze heeft niets met het forum te maken. Ik ben in een andere fase van mijn leven beland.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:00
Melpomene
Melpomene is offline
Mooi gedaan ouwe
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:20
Verwijderd
Shit, nu maken wij al helemaal geen kans meer Mouna.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:30
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 28-06-2007 @ 11:20 :
Shit, nu maken wij al helemaal geen kans meer Mouna.
Het forum heeft een ware adonis verloren, dit is een zware dag voor alle forumchicks
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 11:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2007 @ 22:53 :
Offtopic, ze heeft niets met het forum te maken. Ik ben in een andere fase van mijn leven beland.
Gefeliciteerd hoor
Oud 28-06-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2007 @ 23:53 :
Zie hier de reden dat ik vijf minuten douche.

Nou, hup, foto van je chick
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:04
Verwijderd
In de elf maanden dat ik met mijn vriend heb, heb ik nog nooit alleen gedoucht geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:04
Verwijderd
Als we bij elkaar zijn bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:31
Verwijderd
Samen!<3 Behalve als ik ongesteld ben, want dan voel ik me vies.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 18:51
Nuck
Nuck is offline
Ik vind samen douchen wel gezellig, maar liever alleen. Ik hou van ruimte
Reageren

Regels voor berichten