Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Welke datum voor de meeting komt jou het beste uit?
Vrijdag 6 Juli 21 60.00%
Zaterdag 7 Juli 5 14.29%
Zondag 8 Juli 5 14.29%
Vrijdag 13 Juli 8 22.86%
Zaterdag 14 Juli 5 14.29%
Zondag 15 Juli 3 8.57%
Anders, namelijk... 8 22.86%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2007, 15:57
Verwijderd
En waar en hoe laat? Want misschien wil ik wel komen toch, maar ik vind het een beetje eng .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2007, 15:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 01-07-2007 @ 16:57 :
En waar en hoe laat? Want misschien wil ik wel komen toch, maar ik vind het een beetje eng .
meeting point om 4 uur (als ik goed gelezen heb)

ik vind het ook wel eng hoor.. wil sowieso wel dan sonho komt
Oud 01-07-2007, 16:06
Gothic
Gothic is offline
ik vind het ook eng, terwijl ik toch al teveel meetings heb gedaan . Ondanks dat ik al aantal mensen ken. Maar als Leonoor komt, vind ik het niet meer eng ...

Maar wie wil er nou eten dan?

Miracle, kwast, daantje? Want er moeten wel meer mensen komen vind ik. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

En wie komt er zeker en kan even zijn/haar telefoonnummer pm-en... in ruil krijg je de mijne terug
Oud 01-07-2007, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 01-07-2007 @ 16:57 :
Ik vind het ook eng, ik ken geen mens. (Nja, behalve dan via het forum, he. ) Kom gewoon!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 16:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-07-2007 @ 17:06 :
Maar wie wil er nou eten dan?

Miracle, kwast, daantje? Want er moeten wel meer mensen komen vind ik. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

En wie komt er zeker en kan even zijn/haar telefoonnummer pm-en... in ruil krijg je de mijne terug
Ik wil ook mee eten

Zoiets?
16.00u meetingpoint Utrecht Centraal
Kruimel
Faded-Away
Friday
HvJ
Masterdj
Gothic: Wil wel een hapje eten, komt zeker als Leonoor komt en waarschijnlijk als de rest komt (toch?)
Daantje_0705: wil 's avonds komen.
Ann
lentekriebel: alleen na 19.00u
x-spekkie-x
rare kwast?
miracle?

18.00u eten
Gothic
Miracle
rare kwast
x-spekkie-x
Oud 01-07-2007, 16:51
Verwijderd
@rare kwast: Koop een agenda.

@Gothic: Als ik kom, blijf ik ook eten (tenzij we ergens gaan eten wat ik niet te eten vind maar dan ga ik er wel gewoon bij zitten zonder te eten ).

@Iedereen: We eten elkaar toch niet op?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:04
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb al een agenda.. maar ben gewoon een zeef
Oud 01-07-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 18:04 :
ik heb al een agenda.. maar ben gewoon een zeef
Ik ook en daarom heb ik een agenda. Zolang ik dingen daarin opschrijf hoef ik niet tig keer te vragen wanneer iets is.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:10
rare kwast
rare kwast is offline
ja maar ik schrijf het dus niet op omdat de datum al langs me heen gaat (is gegaan)
zelfde voor vrijgezellenfeest, er wordt zoveel overlegd dat ik d draad kwijt ben en t nog niet weer..
Oud 01-07-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 18:10 :
ja maar ik schrijf het dus niet op omdat de datum al langs me heen gaat (is gegaan)
zelfde voor vrijgezellenfeest, er wordt zoveel overlegd dat ik d draad kwijt ben en t nog niet weer..
In het vervolg dan meteen als het afgesproken is vragen wat de datum is en het meteen opschrijven in je agenda. En hier stond het vast ergens in het topic genoemd.

Maar je weet het nu, heb je het al opgeschreven?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:03
rare kwast
rare kwast is offline
ja mevrouw ik heb t opgeschreven.. en ja klopt maar teruglezen doe ik bijna nooit
Oud 01-07-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 19:03 :
ja mevrouw ik heb t opgeschreven..
Goed zo.

Citaat:
en ja klopt maar teruglezen doe ik bijna nooit
Dat is een keuze. (Van mij hoef je het niet te doen, maar jij had het er over dat je je schaamde ed, wat dus niet nodig is als je terug leest. )
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:16
rare kwast
rare kwast is offline
dat had ook meer betrekking tot vrijgezellen.. vind het moeilijk alles te volgen en me er voor te intreseren
Oud 01-07-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-07-2007 @ 19:16 :
dat had ook meer betrekking tot vrijgezellen.. vind het moeilijk alles te volgen en me er voor te intreseren
Vrij standaard kenmerk van depressie.
(Maar wel (erg) vervelend, daar niet van. )
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:35
rare kwast
rare kwast is offline
tis idem erg standaard en lastig.. doe mn best.. meer kan ook niet
Oud 01-07-2007, 22:23
Ann
Ann is offline
Ik wil ook mee eten

de tijd maakt me niets uit want ik ben toch vrij
Oud 01-07-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2007 @ 17:51 :
@Iedereen: We eten elkaar toch niet op?
Je weet maar nooit.

Ik wil trouwens ook graag mee-eten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 00:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Kruimel
Faded-Away
Friday
HvJ
Masterdj
Gothic: Wil wel een hapje eten, komt zeker als Leonoor komt en waarschijnlijk als de rest komt (toch?)
Ann
x-spekkie-x
rare kwast?
miracle?

18.00u eten
Gothic
Miracle
rare kwast
HvJ
Masterdj
x-spekkie-x
Oud 02-07-2007, 08:13
Verwijderd
Kruimel
Faded-Away
Friday
HvJ
Masterdj
Ann
x-spekkie-x
rare kwast?
miracle?

18.00u eten
Gothic
Miracle
rare kwast
HvJ
Masterdj
x-spekkie-x
Friday
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:00
Ann
Ann is offline
Kruimel
Faded-Away
Friday
HvJ
Masterdj
Ann
x-spekkie-x
rare kwast?
miracle?

18.00u eten
Gothic
Miracle
rare kwast
HvJ
Masterdj
x-spekkie-x
Friday
Ann
Oud 02-07-2007, 11:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waar gaan we eten?
Het is misschien wel handig om te reserveren als we met een groepje komen

Ik heb even via dinnersite gezocht en kwam op het volgende restaurant: Le Connaisseur - 3 gangenkeuzemenu voor €15.50, allerlei gerechten en het ligt op maar 800 meter van Utrecht Centraal.
Oud 02-07-2007, 11:53
Verwijderd
Kruimel
Faded-Away
Friday
HvJ
Masterdj
Ann
x-spekkie-x
rare kwast?
miracle?

18.00u eten
Gothic
Miracle
rare kwast
HvJ
Masterdj
x-spekkie-x
Friday
Ann
Sonho (Zéér waarschijnlijk. Ik ben tot 17 uur in Amsterdam, maar dan haal ik 18 uur vast wel.)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:18
Nona
Nona is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-07-2007 @ 12:05 :
Waar gaan we eten?

Ik heb even via dinnersite gezocht en kwam op het volgende restaurant: Le Connaisseur - 3 gangenkeuzemenu voor €15.50, allerlei gerechten en het ligt op maar 800 meter van Utrecht Centraal.
Kunnen we niet betere ergens gaan zitten waar we niet vuil aangekeken worden als we lawaai maken?
Oud 02-07-2007, 12:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, shit zeg. Ik kan nu ineens beter overdag ipv 's avonds omdat ik waarschijnlijk donderdag al m'n laatste dag stage heb en ik 's avonds naar huis ga in Middelburg. Ik moet er ff overna denken en als ik 's avonds kom dan moet ik wel uiterlijk tegen acht uur de trein hebben anders kom ik niet meer thuis.
Oud 02-07-2007, 12:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-07-2007 @ 13:18 :
Kunnen we niet betere ergens gaan zitten waar we niet vuil aangekeken worden als we lawaai maken?
Misschien is Mac Donalds/Burger King oid beter? Ik weet alleen niet of er mensen zijn die daar niet durven te eten en ergens anders wel...
Oud 02-07-2007, 13:15
Ann
Ann is offline
Bij de mac of de burger kun je ook altijd salades bestellen. Maar iedereen moet dat natuurlijk voor zich bepalen. En ik denk ook dat we rekening moeten houden met ieders budget. Ik ben makkelijk, ik vind alles best.
Oud 02-07-2007, 13:21
Verwijderd
Als jullie goedkoop/lekker willen eten met een groepje in utrecht kan je naar de Mr. Jacks gaan. Biltstraat geloofik.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:26
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-07-2007 @ 12:05 :
Waar gaan we eten?

Het was toch niet de bedoeling om een drie gangenmenu te gaan eten? Sorry, daar pas ik voor.
(Nou weet ik sowieso niet zeker of ik kom, maar dat terzijde.)
Oud 02-07-2007, 17:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Miracle schreef op 02-07-2007 @ 14:26 :
Het was toch niet de bedoeling om een drie gangenmenu te gaan eten? Sorry, daar pas ik voor.
Je kunt daar wel erg lekker eten overgens, maar ik eet daar altijd al als ik in Utrecht eet. Mc is wat mij betreft prima, ik ga alleen niet naar een andere (BK of KFC). En volgens mij komen er toch geen mensen met een eetstoornis eten, het blijft namelijk eten waar andere mensen bij zijn...

Overgens zie ik niet in waarom wij tijdens het eten lawaai maken?
Oud 02-07-2007, 17:50
rare kwast
rare kwast is offline
sonho komt eten!!!!
Oud 02-07-2007, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-07-2007 @ 18:44 :
En volgens mij komen er toch geen mensen met een eetstoornis eten, het blijft namelijk eten waar andere mensen bij zijn...

Mc Donalds eten, eet ik echt niet. Maar dat komt ook omdat ik geen vlees/vis eet. Dat zegt overginds niet dat jullie rekening moeten gaan houden met mij, daar ben ik te lastig voor qua eten. Ik koop anders gewoon brood bij de AH to go op het station.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-07-2007 @ 18:50 :
sonho komt eten!!!!
Oud 02-07-2007, 18:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-07-2007 @ 19:11 :

Mc Donalds eten, eet ik echt niet. Maar dat komt ook omdat ik geen vlees/vis eet. Dat zegt overginds niet dat jullie rekening moeten gaan houden met mij, daar ben ik te lastig voor qua eten. Ik koop anders gewoon brood bij de AH to go op het station.
Waar zou je wel willen eten? Ik wil best bij de connaiseur eten, super lekker... kun je ook salades eten en vegetarisch en ook gewoon friet...

Zolang ik maar ergens een Mc flurry/swirl kan eten
Oud 02-07-2007, 18:15
Verwijderd
Ik eet ook geen vlees/vis, waardoor de Mac nu niet bepaald mijn eerste keuze is, maar als anderen er geen bezwaar tegen hebben kijk ik wel of ze een groenteburger hebben of zo.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-07-2007 @ 19:12 :
Waar zou je wel willen eten? Ik wil best bij de connaiseur eten, super lekker... kun je ook salades eten en vegetarisch en ook gewoon friet...

Zolang ik maar ergens een Mc flurry/swirl kan eten
Als er ergens salade met brood te eten is, vind ik het prima. Friet is nog niet zo gewoon en éénpansgerechten vind ik ook moeilijk. Dus als er ergens salade is, vind ik het prima. Maar nogmaals, als jullie allemaal graag bij de Mc willen eten, koop ik wat bij de AH to go, geen probleem. Oh, en misschien kan ik dan ook wel meedoen met de Mcflurry.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:28
rare kwast
rare kwast is offline
ik stem dan ook liever voor geen mac

maaruh mc flurry of SWIRL is MUST
Oud 02-07-2007, 18:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Miracle schreef op 02-07-2007 @ 14:26 :
Nee, wat ik bedoel is dat €15.50 voor een driegangenmenu super goedkoop is. Dat betekent dat je zeker voor 10 euro al een hoofdgerecht hebt.

En je kunt daar vast vragen om een maaltijdsalade (evt met brood), de ingrediënten hebben ze altijd in huis. En vegetarische gerechten zullen ze ook wel hebben.

McDonalds vind ik vies. (Sorry ) En ik neem aan dat iedereen die blijft eten toch wel 12 euro budget heeft om een hoofdgerecht en een drankje te kunnen betalen.

Bovendien is de sfeer in een restaurant veel gezelliger, en zoveel lawaai zullen we niet maken

(Oh, en mr. jacks is pizza en grieks, dat is pas vreselijk eten als je gewoon een salade wilt )
Oud 02-07-2007, 19:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-07-2007 @ 19:24 :
Als er ergens salade met brood te eten is, vind ik het prima. Friet is nog niet zo gewoon en éénpansgerechten vind ik ook moeilijk. Dus als er ergens salade is, vind ik het prima. Maar nogmaals, als jullie allemaal graag bij de Mc willen eten, koop ik wat bij de AH to go, geen probleem. Oh, en misschien kan ik dan ook wel meedoen met de Mcflurry.
De Mc is goedkoop en lekker voor wat je ervoor betaalt . Ik wil best fatsoenlijk eten, maar ik weet niet of iedereen 20 euro wil rekenen voor eten. Friet is gewoon voor mij .

http://www.leconnaisseur.nl/index2.html

Hier kun je het menu bekijken. Maar het is natuurlijk vrijdagavond, dus als we daar gaan eten moeten we reserveren en voor 6 uur bestellen, dan krijg je geloof ik elk 2e menu voor de helft... (weet niet of dat op vrijdag geldt, of je krijgt korting als je voor 6 uur eet/besteld)

[edit]Daar zorgt ook de aangename prijsstelling voor: een compleet 3-gangen keuzemenu vanaf € 15,50. Bovendien serveren wij elke dag tot 18.00 uur elk 2de menu voor € 7,75! Op maandag t/m donderdag geldt deze Grand Menu-aanbieding zelfs de hele avond.
Oud 02-07-2007, 19:07
rare kwast
rare kwast is offline
voor 18.00 gaat dat wel lukken?
niet iedereen is er dan toch al??
Oud 02-07-2007, 19:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-07-2007 @ 20:07 :
voor 18.00 gaat dat wel lukken?
niet iedereen is er dan toch al??
Waarschijnlijk niet nee.

Alleen is het sowieso van de helft onduidelijk of ze echt komen en hoe laat...
Oud 02-07-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-07-2007 @ 19:11 :
Mc Donalds eten, eet ik echt niet. Maar dat komt ook omdat ik geen vlees/vis eet.
Ik ook niet, maar patat en salade is vlees-/visvrij?

Als ik kom maakt het mij niet zoveel uit (maar op dit moment is mijn energielevel echt -heelveel ).
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:36
rare kwast
rare kwast is offline
ik kom sowieso eten..
(denk )
Oud 02-07-2007, 19:47
Verwijderd
haaaaa,zaterdag en zondag 7 en 8 juli dus, kan ik moet ik wle snel zijn ivm een kookrooster hier enzo.

o en de 14e kan ik óók!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 02-07-2007 @ 20:47 :
haaaaa,zaterdag en zondag 7 en 8 juli dus, kan ik moet ik wle snel zijn ivm een kookrooster hier enzo.

o en de 14e kan ik óók!
De datum is al lang vastgesteld.
(Op 6 juli dus. )
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2007 @ 20:20 :
Ik ook niet, maar patat en salade is vlees-/visvrij?
Maar patat is eng.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:56
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-07-2007 @ 20:55 :
Maar patat is eng.
Dan blijft altijd die salade nog over.

En dat ging je ergens anders toch ook eten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2007 @ 20:56 :
Dan blijft altijd die salade nog over.

En dat ging je ergens anders toch ook eten.
Ja, als ze vega salades bij de Mc hebben is het wel oke. (Ik weet niet of ze die hebben.) Maar toch minder oke dan een restaurant, de Mc klinkt zo... vies.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-07-2007 @ 21:05 :
Ja, als ze vega salades bij de Mc hebben is het wel oke. (Ik weet niet of ze die hebben.) Maar toch minder oke dan een restaurant, de Mc klinkt zo... vies.
Die hebben ze (side salad en de Griekse salade).

Ik weet dat de Mc vies 'klinkt' voor sommige mensen en het is natuurlijk ook geen echt restaurant te noemen oid...maar de sla zal echt niet veel anders zijn dan sla in een 'echt' restaurant, 't komt allemaal van een krop.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 20:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-07-2007 @ 20:55 :
Maar patat is eng.
een paar kan best
poffertjes waren/zijn ook eng..
ze eten jou niet op hoor.. ze moetne bang voor jou zijn
Oud 02-07-2007, 21:39
Ann
Ann is offline
Ik lust geen patat Maar die griekse salade is wel lekker bij de mac.

Waar spreken we op het station eigenlijk af, gewoon het trefpunt?
Reageren

Regels voor berichten