Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2007, 17:56
mischabarton
mischabarton is offline
hey ..
ik ben lesbisch..
weet het ongeveer 3 jaar zeker.
ik heb nu een vriendin.
we houden heel veel van elkaar en vinden elkaar geweldig.
alleen ik vraag me af wat mensen van lesbisch vinden
en waaro vinden jongens het zo koel om meiden te zien zoenen? das toch juist sneu voor jongens? ik snap dat niet
en vinden jullie dat omhelzen,hand in hand lopen, kussen in het openbaar kan?
en hebben jullie nog tips voor mij en mijn vriendin? romantische dingen (A)

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2007, 18:06
tuttebel
tuttebel is offline
jongens vinden het geil om 2 meisjes te zien die 'geil' zijn. en sommigen zien hun kans op een trio. ten minste, dat is wat ik altijd gehoord heb.

ik vind het best kunnen, in het openbaar. maar ik snap ook dat oudere mensen of conservatieve mensen het niet vinden kunnen..dus doe gewoon rustig aan. ga elkaar niet helemaal opvreten midden in de stad (dat is al ranzig bij hetero-koppels), maar een zoentje geven in een café kan best.

en tips voor dingen om te doen kun je vinden op liefde&relatie, bovenaan in een topic ergens.
Oud 02-07-2007, 18:13
Gothic
Gothic is offline
Ik vind hetzelfde van (les)bi's als van hetero's.

Laatst gewijzigd op 02-07-2007 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:15
Verwijderd
Ik vind lesbies maar lesbisch.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:22
bamboocha
bamboocha is offline
Ja.. vind het gewoon normaal.. een vriendin van mij is het ook.. niks mis mee..
Je hebt alleen wel kans dat oudere mensen.. (bijv. je ouders als ze het niet weten.. of andere familieleden.. of compleet vreemde) denken dat het maar 'gewoon een fase' is en zeggen dat het wel overgaat.. Ik weet niet of je zoiets al hebt meegemaakt? Of dat je familie het weet enz. Maar daar heb je anders denk ik wel kans op..
Maar gewoon lekker doen wat je zelf wilt.. en je daar niks van aantrekken
Oud 02-07-2007, 18:33
mischabarton
mischabarton is offline
mijn ouders weten het al. en nee het is geen fase want ik heb dat gevoel al 3 jaar. en mijn ouders vinden het goed dat ik met die vriendin heb en haar ouders ook..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:43
TopDrop
TopDrop is offline
Vrouwen zijn ook veel leuker dan mannen (Uitzonderingen daar gelaten)
Oud 02-07-2007, 18:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
mischabarton schreef op 02-07-2007 @ 18:56 :
alleen ik vraag me af wat mensen van lesbisch vinden
en waaro vinden jongens het zo koel om meiden te zien zoenen? das toch juist sneu voor jongens? ik snap dat niet

xxx
Ik vind lesbische mensen niet anders dan hetero mensen. Het zijn gewoon personen

Een meisje is al geil, dan zijn twee meisjes nog geiler. Plus het idee dat hij mee kan doen is natuurlijk sexy.

Omhelzen, hand in hand lopen en kussen in het openbaar kan gewoon, net zoals bij een hetero stel. Té klef in het openbaar vind ik wel heel vervelend. Maar dat geldt voor alle stelletjes.

En romantische dingen kun je hier vinden
Oud 02-07-2007, 19:04
bingomassacre
bingomassacre is offline
Mannen vinden het geil als 2 hete vrouwen met elkaar zoenen/seksen. Als 2 lelijke vrouwen met elkaar zoenen dan moeten ze er niks van hebben heur.
Verder beoordeel ik mensen niet op hun geaardheid en vind ik het in het algemeen smerig als twee mensen in het openbaar langer dan 1 minuut aan het tongworstelen zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:41
Luna
Luna is offline
ik vind het prima maar niet voor mezelf.
Oud 02-07-2007, 19:45
Verwijderd
Het zal me echt een zorg zijn... Wat Gothic zegt dus.

En idd, voor romantische dingen is een prachtig topic.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:46
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik vind er niets vreemds of anders aan. Mijn twee beste vriendinnen vallen op meisjes.
Openbaar tongworstelen vind ik altijd smerig, bij homo's en hetero's
Oud 02-07-2007, 19:57
Verwijderd
wat valt er van te vinden
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 20:17
Verwijderd
Vind er hetzelfde van als van hetero

En ik denk dat het juist goed is als homo/lesbi stellen ook bijvoorbeeld hand in hand lopen, nu zijn er nog te veel mensen die denken dat homoseksualiteit iets geks is simpelweg omdat ze het nooit op straat tegenkomen. Niet dat je 't dáár voor moet doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 21:56
Verwijderd
Ik vraag me af hoe het kan dat sommige mensen hetero zijn en anderen niet. Ik vraag me af waar dat nou precies aan ligt.
Dat komt toch niet zomaar uit de lucht vallen

Verder: prima wat je doet
Het gaat ook niet om geaardheid maar hoe iemand zelf is he uiteindelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:06
Verwijderd
Ik vind het ook altijd wel lief om 2 vrouwen of 2 mannen hand in hand te zien. Omdat toch nog altijd een beetje onderdrukt is enzo en zij laten gewoon openlijk zien dat ze voor elkaar gaan. Dat vind ik leuk.

Maar dat vind ik met sommige hetero's ook.
Ik kijk niet echt anders naar homo's of (les)bi's dan naar hetero's. Sja.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-07-2007 @ 19:49 :
Ik vind lesbische mensen niet anders dan hetero mensen. Het zijn gewoon personen

Een meisje is al geil, dan zijn twee meisjes nog geiler. Plus het idee dat hij mee kan doen is natuurlijk sexy.

Omhelzen, hand in hand lopen en kussen in het openbaar kan gewoon, net zoals bij een hetero stel. Té klef in het openbaar vind ik wel heel vervelend. Maar dat geldt voor alle stelletjes.

En romantische dingen kun je hier vinden
Dat ja.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 11:10
Poepkind
Poepkind is offline
Ik vind klef in het openbaar altijd vervelend, maar van tieners kan ik het wel tolereren.
Oud 03-07-2007, 12:14
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 02-07-2007 @ 20:41 :
ik vind het prima maar niet voor mezelf.
Ja. Een vriendin is laatst uit de kast gekomen en dat was echt zo normaal en vanzelfsprekend.

Maar ik merk wel dat ik iets langer blijf kijken als ik twee meisjes of twee jongens gearmd over straat zie lopen of kussen, ik weet niet precies waar dat aan ligt.
Oud 03-07-2007, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 02-07-2007 @ 20:57 :
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 12:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb er absoluut geen problemen mee. Gewoon knuffelen, kusjes geven en hand in hand lopen moet gewoon kunnen vind ik. Echt klef zijn in het openbaar heb ik een hekel aan maar dat heb ik met alle stelletjes, ook met hetero-stelletjes.
Oud 03-07-2007, 13:05
Magican
Magican is offline
Zolang ze maar niet aan me gaan zitten!!!!!1!!1!!!elf!!!!
Oud 03-07-2007, 13:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Magican schreef op 03-07-2007 @ 14:05 :
Zolang ze maar niet aan me gaan zitten!!!!!1!!1!!!elf!!!!
Nou, ik denk niet dat er veel lesbische meiden aan jou willen zitten

OT: tsja, wat er al eerder gezegd is.
Oud 03-07-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 02-07-2007 @ 20:57 :
@ Naojan: ik weet het niet zeker maar ik geloof dat t gewoon iets genetisch is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 14:04
Verwijderd
De meest geaccepteerde theorie op het moment, is dat er een genetische predispositie is die onder invloed van hormonen in de baarmoeder en vroege kindertijd wel of niet tot uiting kan komen, maar echt bewezen is dat niet. In elk geval is het wel zo dat mensen over het algemeen een lichamelijke seksuele respons hebben in reactie op feromonen uit het zweet van mensen van 1 bepaald geslacht, en dat correspondeert natuurlijk met het geslacht waar je op valt. Ik weet niet hoe dat dan met biseksuelen zit.
En sorry voor het 'dure taalgebruik' zo hier en daar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2007, 15:43
Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb er geen problemen mee, maar ik hou er niet van als er vlakbij mij in de buurt gezoend en gevoosd wordt, maar dat geldt ook voor hetero's Een vriendin van mij is ook lesbisch, alleen zij lijkt het op een of andere manier een beetje op te dringen, ze heeft het er echt 24/7 over, beetje irritant. Doe dat dus vooral niet!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 16:39
Verwijderd
Lesbisch, ik vind er niks "anders" aan dan aan hetero, eerlijk gezegd. Mensen die elkaar op proberen te eten op openbare gelegenheden vind ik sowieso niet kunnen, of het nou man-man, vrouw-man, of man-vrouw is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:06
Vice
Vice is offline
Citaat:

Jongens/mannen (en natuurlijk meisjes/vrouwen) zien het verschil niet tussen biseksuele meisjes en homoseksuele meisjes en aangezien biseksuele meisjes ook op jongens vallen, hopen sommige jongens dat ze gevraagd worden voor een trio. Waarom één als je er ook twee kunt krijgen.
Oud 03-07-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 03-07-2007 @ 17:39 :
Lesbisch, ik vind er niks "anders" aan dan aan hetero, eerlijk gezegd. Mensen die elkaar op proberen te eten op openbare gelegenheden vind ik sowieso niet kunnen, of het nou man-man, vrouw-man, of man-vrouw is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 19:41
freakinaround
freakinaround is offline
i'm as gay as can be and i love it.
Oud 03-07-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 03-07-2007 @ 15:04 :
De meest geaccepteerde theorie op het moment, is dat er een genetische predispositie is die onder invloed van hormonen in de baarmoeder en vroege kindertijd wel of niet tot uiting kan komen, maar echt bewezen is dat niet. In elk geval is het wel zo dat mensen over het algemeen een lichamelijke seksuele respons hebben in reactie op feromonen uit het zweet van mensen van 1 bepaald geslacht, en dat correspondeert natuurlijk met het geslacht waar je op valt. Ik weet niet hoe dat dan met biseksuelen zit.
En sorry voor het 'dure taalgebruik' zo hier en daar
Maar waar komt die genetische predispositie dan vandaan?
Dan moet er toch al eerder iets 'fout' zijn gegaan?
Of zeg ik nu iets heel doms?

Ik vind het soms gewoon jammer dat wetenschappers geneigd zijn (imho) om alles uit genen te verklaren.
Die genen zijn toch ook gevormd ooit, waarom is dat bij het ene mens zus en het andere zo, daar moet toch een reden voor zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 03-07-2007 @ 20:47 :

Ik vind het soms gewoon jammer dat wetenschappers geneigd zijn (imho) om alles uit genen te verklaren.
Die genen zijn toch ook gevormd ooit, waarom is dat bij het ene mens zus en het andere zo, daar moet toch een reden voor zijn?
Joh, noem het God en je hebt je verklaring. Waarom is de ene klein en de ander groot, krijgt een gezond levend iemand longkanker en een kettingroker niet?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 21:42
Supersuri
Supersuri is offline
Het is jouw leven, en als jij je er gelukkig bij voelt moet je het doen.

Te intiem met zoenen enzo openbaar vind ik niks, maar dat vind ik ook van hetero's.

En voor romantische dingen moet jij zelf maar iets bedenken. Kook voor je vriendin of ga met haar picknicken. Ik rij wel is met de bus langs een grasveldje waar ik altijd wel wat mensen zie picknicken, dus misschien is dat een idee.
Oud 03-07-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 03-07-2007 @ 20:59 :
Joh, noem het God en je hebt je verklaring. Waarom is de ene klein en de ander groot, krijgt een gezond levend iemand longkanker en een kettingroker niet?
God is te makkelijk.
Ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik kan niet geloven/aannemen dat dat 'zomaar' komt. Dat moet toch ergens door gekomen zijn?

Laatst gewijzigd op 03-07-2007 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Supersuri schreef op 03-07-2007 @ 22:42 :
Het is jouw leven, en als jij je er gelukkig bij voelt moet je het doen.
Die vlieger gaat misschien in dit geval wel op, maar niet altijd.
Er is ook nog zoiets als verantwoordelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 23:10
Myuki
Myuki is offline
ik vind het wel interessanter dan hetero's, omdat 't voor mij minder normaal is.
Oud 03-07-2007, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 03-07-2007 @ 20:47 :

omdat een grote genetische variatie in een populatie vaak voordelen heeft. ook aan homoseksualiteit zitten voordelen. zo kan een verwant zonder kinderen bijvoorbeeld zorgen voor de kinderen van een broer/zus en op die manier nog steeds (de helft van) zijn eigen genen doorgeven. een populatie die helemaal hetzelfde is is kwetsbaar, want als dan één niet geschikt is voor het milieu waar in ze leven, is iedereen ongeschikt -> massale sterfte -> soort uitgestorven
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 01:11
Confus1oN
Confus1oN is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-07-2007 @ 19:13 :
Ik vind hetzelfde van (les)bi's als van hetero's.
datte
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 10:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind dat knuffelen, omhelzen en een kus op de mond geven zou moeten kunnen. En iedereen doet hier nu wel heel politiek correct en op zich is het ook wel leuk om te lezen dat veel mensen hier zo makkelijk erover denken, maar helaas doen een hoop andere mensen dat niet, die kijken wel zo ongelooflijk afkeurend En afscheid nemen is sowieso al niet leuk, maar dan nog minder of zo.
Oud 09-07-2007, 20:35
yanah-kee
yanah-kee is offline
aa kopop ik ben zelf lesbisch en ik vind het prima zo m'n ouders weten het niet maar kheb het al een paar keer gedaan met een meisje hoor

ps : het was kei ''lekker''
Oud 09-07-2007, 20:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind het een non-issue maar helaas zijn er nog genoeg mensen op de wereld die menen dat homo's/lesbi's/bi's anders zijn dan hetero's.
Oud 09-07-2007, 21:27
Southtown
Southtown is offline
Niets mis mee met lesbisch te zijn. Alvast nog een fijne tijd met je vriendin toegewenst
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 18:25
kimmmpie
kimmmpie is offline
heeey ik ben meisje 16 jaar ben ook lesbish en ben opzoek naar un leuke lieven vriendin liefst in de omgeving breda enzo dus zijn daar nog leuke meisjes meld mij aan je hoeft nie perse ook 16 te zijn

kimberly_wimpy@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 18:42
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
kimmmpie schreef op 10-07-2007 @ 19:25 :
heeey ik ben meisje 16 jaar ben ook lesbish en ben opzoek naar un leuke lieven vriendin liefst in de omgeving breda enzo dus zijn daar nog leuke meisjes meld mij aan je hoeft nie perse ook 16 te zijn

"Meisje" "16 jaar" "lesbisch"... sorry, maar in die truc vallen we alang niet meer

Mijn excuses als daadwerkelijk een 16-jarig meisje bent, maar op het internet zijn er voldoende perverte jagers om op je hoede te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 18:46
kimmmpie
kimmmpie is offline
heej ik ben toevalig wel egt 16 en lesbish weet dat er viezerikke zijn maar zo benk nie ben egt 16 en opzoek dus

dus dont worry leuke meisjes voeg mij toe

Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 19:06
George
George is offline
Citaat:
kimmmpie schreef op 10-07-2007 @ 19:46 :
heej ik ben toevalig wel egt 16 en lesbish weet dat er viezerikke zijn maar zo benk nie ben egt 16 en opzoek dus

dus dont worry leuke meisjes voeg mij toe

Mocht je geen faker zijn, dan maak je op sites als expreszo.nl meer kans dan hier.
Oud 10-07-2007, 19:17
Konijn
Konijn is offline
Het maakt mij niet uit, ik vind het niks anders.
Ik heb een stuk of zes lesbische vriendinnen in mijn vriendenkring, en een lesbische tante en homoseksuele oom.
Vrij normaal voor mij dus.

Verder vind ik hand in hand lopen en omhelzen wel ok, en zoenen liever niet in het openbaar. Maar dat geldt ook voor hetero's.
Oud 10-07-2007, 19:19
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik vind zoenen in het openbaar ect hetzelfde 'kunnen' als 2 jongens of meisje jongen
Oud 10-07-2007, 21:45
I C U
I C U is offline
Ik zeg: gewoon doen.

Hand in hand lopen kan, omhelzen kan, zoenen kan in zoverre als dat ook bij jongen-meisjerelaties kan.

Nadeel is dat je wel meer rare blikken krijgt...
Oud 10-07-2007, 21:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

xxx
ja, ja en ja.
net zo goed als een heteroseksueel stel dat kan
Reageren

Regels voor berichten