Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En evt. ook wel met de bus, maar dat doe ik nooit. Maareh... ik sta best open voor Amsterdam hoor, ik ben niet zo'n boer die bang is voor de grote stad ![]() En mochten we het dus in het huis van mijn ouders gaan vieren, dan moet dat wel binnen nu en ongeveer 2 weken gebeuren, want daarna zijn ze weer terug van vakantie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een retourtje Tilburg is voor mij 30,- en dan reken ik de strippenkaarten niet eens mee want het dichtsbijzijnde treinstation is vanaf hier een uur met de bus ![]() Oja, die penis van Daniel kende ik al huhu. Wat een internetheld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als iedereen het eens is met Tilburg - zullen we dan gewoon met de mensen die in (de buurt van) Amsterdam wonen afspreken op CS en dan samen reizen? Voor de OV-goodness enzo? |
![]() |
||
Citaat:
Daan wil trouwens dat ik Big Bird Cage meeneem. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Bij mijn aankomende woonplek zou 't ook heel goed mogelijk zijn, alleen is dat in Oegstgeest. Niet heel erg centraal, maar ik heb wel gigantisch veel Britse Komedies. ![]()
||
Citaat:
![]() Oh en het lijkt mij ook wel lachen om allerhande gave films te gaan kijken, ondanks dat ik geen diehard ftv&r poster ben ![]() ![]()
||
Citaat:
Dacht al, "WTF, bestaan er posters... ![]() Als broodjes over de moddafokkin tafel!
||
Citaat:
![]() Big Lebowski is een puik idee, maar dan moeten we wel allemaal White Russians gaan drinken. En bowlingschoenen aan. En ik koop wel een tapijtje 'to tie the room together'.
|
Alsjeblieft niet. Zet dan O, Brother op ofzo.
![]() Juice: Heb je Big Doll House ook? Ik zat zelf te denken aan Man Bites Dog. Maar ik weet niet wat anderen daar van vinden. Ik heb eventueel ook nog een leuke, ietwat obscure, Cronenberg liggen; Fast Company erg leuk, en lekker simpel kijkvoer. EN tieten. Maarja, je moet er van houden...
Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 20:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @TT; gelukkig maar dan. @DanielC; heb je iets tegen The Dude? ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een film die ik absoluut weleens wil zien, maar weet niet of het zo geschikt is voor een filmavond. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, de korting geldt dan ook. Ja, nou ja, het moet dus sowieso binnen twee weken, voordat mijn ouders weer terug zijn... Komende week heb ik al wel wat dingen. Het zou evt. woensdag of donderdag kunnen (dan moet ik wel de DK-meeting missen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanneer het is, ik verwijs je door naar de post van Minke hierboven. Ergens binnen de komende twee weken dus. - - - The Big Lebowski heb ik wel al drieduizend keer gezien want ik heb 'm op DVD en hij is gaaf. Nu zou je zeggen van 'geen vuiltje aan de lucht, toch?' maar gave films op DVD hebben houdt in dat je constant mensen krijgt die 'm met je willen kijken. Maar goed, op zich zou ik het niet erg vinden om 'm nog een keer te zien. Ik heb ook nog een plan voor het programma, wat zouden jullie er van zeggen als we gewoon allemaal één film uit onze collectie (of filmmap van de pc, als het moet) meenemen? Wel met beleid, want als iemand aankomt met Titanic dan mag hij of zij een schoen naar diens hoofd verwachten, maar ik denk dat de mensen hier wel een wat betere filmsmaak hebben. ![]() En dan wisselen we de films af met (half)uurtjes Monty Pythons Flying Circus en/of Blackadder en/of whatever aan gave comedy. Ik neem wel een Bottom-boxje mee ![]() (Ik ben trouwens ook voor elk uur een rookpauze van 10 minuten maar ik ben bang dat ik dat er niet doorheen krijg hehe. ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Nu ga ik wel dreigen met andermans schoenen, want als ik nu beloof dat ik met m'n eigen schoenen ga gooien dan krijgen we straks dat er tien van die grapjassen komen opdagen met DVDtjes van Titanic. Ik heb jullie wel door hoor. Beetje mijn schoenen willen stelen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|