Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2007, 17:57
DanielC
DanielC is offline
Haha, ik PM wel, dit kan echt niet op het forum. Zeg het maar als je 'm in je PM box wil.

nu willen we wel een echte foto. Dinalfos.

Laatst gewijzigd op 07-07-2007 om 18:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2007, 18:50
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 07-07-2007 @ 16:50 :
Ik met mijn geniale huis van mijn ouders met alles erop en eraan word hier gewoon genegeerd, omdat het huis in kwestie toevallig in Tilburg staat...
Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Is het goed bereikbaar enzo? Als in: 2 minuutjes van het station af, oid?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 07-07-2007 @ 19:50 :
Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Is het goed bereikbaar enzo? Als in: 2 minuutjes van het station af, oid?
10/15 minuutjes lopen.
En evt. ook wel met de bus, maar dat doe ik nooit.

Maareh... ik sta best open voor Amsterdam hoor, ik ben niet zo'n boer die bang is voor de grote stad Maar het zou inderdaad fijn zijn als de avond dan is wanneer de week-OV weer geldig is.

En mochten we het dus in het huis van mijn ouders gaan vieren, dan moet dat wel binnen nu en ongeveer 2 weken gebeuren, want daarna zijn ze weer terug van vakantie
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 20:35
Uice
Uice is offline
Dan ben ik daar eigenlijk wel voor.
Oud 07-07-2007, 21:32
Verwijderd
ik ook wel ja.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 07-07-2007 @ 18:57 :
Haha, ik PM wel, dit kan echt niet op het forum. Zeg het maar als je 'm in je PM box wil.

nu willen we wel een echte foto. Dinalfos.
Misschien kun je deze grap ook met iemand anders uithalen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 01:58
Verwijderd
Ohh, ik wil ook een PM.

En Tilburg mjaaa dat is weer zo ver weg als je geen OV hebt
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 04:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-07-2007 @ 02:58 :
Ohh, ik wil ook een PM.
Niet.

Citaat:
En Tilburg mjaaa dat is weer zo ver weg als je geen OV hebt
Maar we moeten tot een beslissingngngng komen!
Oud 08-07-2007, 05:42
first eror
first eror is offline
Anders doen we 't bij opa thuis!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 08:52
DanielC
DanielC is offline
Tilburg is fine with me. Ik moet deze week woensdag, donerdag en vrijdag nog werken, en dan heb ik vakantie t/m 31 juli.

Para: You've got mail.
Oud 08-07-2007, 09:10
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
DanielC schreef op 07-07-2007 @ 18:57 :

Hot damn. Was een gewone blote piemel-foto weer niet voldoende?
Oud 08-07-2007, 09:18
DanielC
DanielC is offline
Hey, het moest die van mij toch zijn.
Oud 08-07-2007, 11:07
King Ralph
King Ralph is offline
Daan, Marloes, en anderen

Indien nodig kunnen jullie ook nog wat van mijn collectie gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:37
Verwijderd
Liever in Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 08-07-2007 @ 13:37 :
Liever in Amsterdam.
Natuurlijk, maar zolang daar geen locatie is schiet niemand iets op met dit soort berichten.
Oud 08-07-2007, 13:15
Verwijderd
Ik stem voor Tilburggg totdat iemand met een prachtlocatie in Amsterdam aan komt zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:21
Uice
Uice is offline
Ja, nou, als we het daar nou even eens over worden kunnen we het daarna min of meer eens worden over het programma.
Oud 08-07-2007, 16:55
DanielC
DanielC is offline
Ja, we moeten voor het programma ook wel weten wie er komt. We kunnen wel allemaal rekening gaan houden met brave romantische komedies omdat veel mensen dat leuk vinden. Maar als die lui toch niet komen zou dat natuurlijk zinloos zijn.
Oud 08-07-2007, 17:00
Verwijderd
Het kon toch bij metroidminded?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 08-07-2007 @ 18:00 :
Het kon toch bij metroidminded?
Ja, ik dacht ook dat hij dat gezegd had?

Een retourtje Tilburg is voor mij 30,- en dan reken ik de strippenkaarten niet eens mee want het dichtsbijzijnde treinstation is vanaf hier een uur met de bus

Oja, die penis van Daniel kende ik al huhu. Wat een internetheld
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:05
DanielC
DanielC is offline
Ja, en ik kan 45 euro betalen voor een retourtje A'dam. Dat is leuk. Mooie penis heb ik he.
Oud 08-07-2007, 17:06
Verwijderd
Haha, dat is ook kut. Waar woon je dan ergens?

Eigenlijk moeten we even iemand strikken uit Utrecht ofzo.

[edit] Mooie penis had je, ja

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:15
DanielC
DanielC is offline
Ik vraag me af hoe dat gaat, als je iemand met zo'n penis penetreert.

Ik woon in Middelburg. Voor mij kost een retourtje tilburg 28 euro, dat is nog wel te overzien.
Oud 08-07-2007, 17:16
DanielC
DanielC is offline
Er is een verschil tussen Methusulah en MetroidMinded, Juicy.
Oud 08-07-2007, 17:17
Uice
Uice is offline
Wat ingewikkeld allemaal.
Oud 08-07-2007, 17:31
Verwijderd
Ja. Als ik eenmaal verhuisd ben dan zeg ik gewoon van 'Ok, filmmeeting bij mij, we gaan britcoms kijken, het is in Amsterdam en je bent er overmorgen maar want anders ben je stom.'
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:39
DanielC
DanielC is offline
We moeten wel even opschieten met een beslissing maken.

Ik zeg: maak dankbaar gebruik van Minke haar aanbod.
Oud 08-07-2007, 17:47
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Heeft niemand van jullie een auto die op tournee kan?

(Brabant ziet er zo wel een beetje uit als de naughty bits van Nederland...)

En wat betreft het programma; romcom gaat wel érg ver, maar liever ook geen 1984. Het moet wel een beetje vodkavriendelijk blijven.
Oud 08-07-2007, 17:53
Verwijderd
Als je met iemand met OV mee kan reizen, is het 16,20 van Amsterdam naar Tilburg. Scheelt ook alweer aardig wat.

Maar goed, zeg maar wat jullie willen, ik ben ook bereid om naar Amsterdam te komen, voor 16,20
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 18:53 :
Als je met iemand met OV mee kan reizen, is het 16,20 van Amsterdam naar Tilburg. Scheelt ook alweer aardig wat.
Oeh, dat valt wel te overzien. Ok, dan wordt het wat mij betreft Tilburg.

Als iedereen het eens is met Tilburg - zullen we dan gewoon met de mensen die in (de buurt van) Amsterdam wonen afspreken op CS en dan samen reizen? Voor de OV-goodness enzo?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:14
first eror
first eror is offline
In Amsterdam was ik graag binnen komen vallen, maar Tilburg wordt lastig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-07-2007 @ 19:02 :
Oeh, dat valt wel te overzien. Ok, dan wordt het wat mij betreft Tilburg.

Als iedereen het eens is met Tilburg - zullen we dan gewoon met de mensen die in (de buurt van) Amsterdam wonen afspreken op CS en dan samen reizen? Voor de OV-goodness enzo?
Prima.

Daan wil trouwens dat ik Big Bird Cage meeneem.
Oud 08-07-2007, 18:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-07-2007 @ 18:31 :
Ja. Als ik eenmaal verhuisd ben dan zeg ik gewoon van 'Ok, filmmeeting bij mij, we gaan britcoms kijken, het is in Amsterdam en je bent er overmorgen maar want anders ben je stom.'

Bij mijn aankomende woonplek zou 't ook heel goed mogelijk zijn, alleen is dat in Oegstgeest. Niet heel erg centraal, maar ik heb wel gigantisch veel Britse Komedies.
Oud 08-07-2007, 19:11
innogen
innogen is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-07-2007 @ 19:48 :

Bij mijn aankomende woonplek zou 't ook heel goed mogelijk zijn, alleen is dat in Oegstgeest. Niet heel erg centraal, maar ik heb wel gigantisch veel Britse Komedies.
Haha een forummeeting in oegstgeest, oh dear oh dear ik moet er nog wel terug kunnen komen heh

Oh en het lijkt mij ook wel lachen om allerhande gave films te gaan kijken, ondanks dat ik geen diehard ftv&r poster ben (Niet dat ik uberhaupt tijd heb maar toch.) Sowieso moet the big lebowski erbij zitten
Oud 08-07-2007, 19:15
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
innogen schreef op 08-07-2007 @ 20:11 :

Oh en het lijkt mij ook wel lachen om allerhande gave films te gaan kijken, ondanks dat ik geen diehard ftv&r poster ben
Ik las "heb" ipv "ben".
Dacht al, "WTF, bestaan er posters... ???".
Als broodjes over de moddafokkin tafel!
Oud 08-07-2007, 19:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
innogen schreef op 08-07-2007 @ 20:11 :
Haha een forummeeting in oegstgeest, oh dear oh dear ik moet er nog wel terug kunnen komen heh
Don't worry, Ik heb semi-bouwvakkers in de familie, dus voordat je terug bent is alles wel weer opgebouwd.

Big Lebowski is een puik idee, maar dan moeten we wel allemaal White Russians gaan drinken. En bowlingschoenen aan.
En ik koop wel een tapijtje 'to tie the room together'.
Oud 08-07-2007, 20:02
DanielC
DanielC is offline
Alsjeblieft niet. Zet dan O, Brother op ofzo. Njah, het maakt me niet uit ook.

Juice: Heb je Big Doll House ook?

Ik zat zelf te denken aan Man Bites Dog. Maar ik weet niet wat anderen daar van vinden. Ik heb eventueel ook nog een leuke, ietwat obscure, Cronenberg liggen; Fast Company erg leuk, en lekker simpel kijkvoer. EN tieten. Maarja, je moet er van houden...

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:28
innogen
innogen is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 08-07-2007 @ 20:15 :
Ik las "heb" ipv "ben".
Dacht al, "WTF, bestaan er posters... ???".
Als broodjes over de moddafokkin tafel!
haha, ja dat zou wat zijn zeg

@TT; gelukkig maar dan.

@DanielC; heb je iets tegen The Dude? Dat kan echt niet hoor
Oud 08-07-2007, 20:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 08-07-2007 @ 21:02 :
Juice: Heb je Big Doll House ook?
Nee, nog niet.

Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-07-2007 @ 20:25 :
Big Lebowski is een puik idee, maar dan moeten we wel allemaal White Russians gaan drinken. En bowlingschoenen aan.
En ik koop wel een tapijtje 'to tie the room together'.
Je vergeet blowen, gekkie. Maar wel teringpuik inderdaad.
Oud 08-07-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 08-07-2007 @ 21:02 :
Ik zat zelf te denken aan Man Bites Dog. Maar ik weet niet wat anderen daar van vinden.
C'est arrivé près de chez vous!
Een film die ik absoluut weleens wil zien, maar weet niet of het zo geschikt is voor een filmavond.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:36
Verwijderd
We kunnen natuurlijk ook een Gendarme-marathon houden!

Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
he krek, tilburg is 5 euro voor mij. en botulismf en ik zijn die-hard filmkijkers dus wie weet. wanneer is dit allemaal?

hey en white russian kan ook zonder the big lebowski eej.
Oud 08-07-2007, 21:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 21:36 :
We kunnen natuurlijk ook een Gendarme-marathon houden!

Mooi niet.
Oud 08-07-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2007 @ 22:10 :
Mooi niet.
Jammer, het viel te proberen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-07-2007 @ 18:53 :

Maar goed, zeg maar wat jullie willen, ik ben ook bereid om naar Amsterdam te komen, voor 16,20
Is er in de zomer wel korting dan? Wanneer wilde je die meeting houden? Iedereen weet wel wanneer OV niet werkt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 08-07-2007 @ 23:14 :
Is er in de zomer wel korting dan? Wanneer wilde je die meeting houden? Iedereen weet wel wanneer OV niet werkt denk ik.
Dat zoeken we even op...
Ja, de korting geldt dan ook.

Ja, nou ja, het moet dus sowieso binnen twee weken, voordat mijn ouders weer terug zijn... Komende week heb ik al wel wat dingen. Het zou evt. woensdag of donderdag kunnen (dan moet ik wel de DK-meeting missen maar ik vind deze meeting tien keer leuker ) Vrijdag, zaterdag en zondag heb ik ook nog niets gepland... De week erna kan, als het goed is, ook nog (dat hangt een beetje van mijn werk af, maar als het goed is, heb ik dan nog vakantie).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:03
Verwijderd
Ik heb praktisch vakantie vanaf woensdag, en om dat beetje geld voor OV kan ik niet wakker liggen (toch met korting). Ik vind het allemaal best wat locatie betreft, en zelfs qua films ga ik er van uit dat het goed komt. Als er maar wat te zuipen valt
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 08-07-2007 @ 21:48 :
he krek, tilburg is 5 euro voor mij. en botulismf en ik zijn die-hard filmkijkers dus wie weet. wanneer is dit allemaal?

hey en white russian kan ook zonder the big lebowski eej.
Oeh ja, ook komen Jullie wil ik wel een keer zien.
Wanneer het is, ik verwijs je door naar de post van Minke hierboven. Ergens binnen de komende twee weken dus.

- - -
The Big Lebowski heb ik wel al drieduizend keer gezien want ik heb 'm op DVD en hij is gaaf. Nu zou je zeggen van 'geen vuiltje aan de lucht, toch?' maar gave films op DVD hebben houdt in dat je constant mensen krijgt die 'm met je willen kijken.
Maar goed, op zich zou ik het niet erg vinden om 'm nog een keer te zien.

Ik heb ook nog een plan voor het programma, wat zouden jullie er van zeggen als we gewoon allemaal één film uit onze collectie (of filmmap van de pc, als het moet) meenemen? Wel met beleid, want als iemand aankomt met Titanic dan mag hij of zij een schoen naar diens hoofd verwachten, maar ik denk dat de mensen hier wel een wat betere filmsmaak hebben. Op die manier is er altijd op z'n minst één film bij die jij tof vindt. En als we het een beetje overleggen dan kun je er van uitgaan dat de meerderheid het op z'n minst ok vindt, dus dan is het voor iedereen gaaf.

En dan wisselen we de films af met (half)uurtjes Monty Pythons Flying Circus en/of Blackadder en/of whatever aan gave comedy. Ik neem wel een Bottom-boxje mee En dan moet Juice even z'n Monty Python box meesjouwen en iemand anders het whatever aan gave comedy en dan zit het wat tussendoorvermaak ook snor, njae?

(Ik ben trouwens ook voor elk uur een rookpauze van 10 minuten maar ik ben bang dat ik dat er niet doorheen krijg hehe. Dat wordt stukken film missen voor mij. )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 03:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-07-2007 @ 00:57 :
Ik heb ook nog een plan voor het programma, wat zouden jullie er van zeggen als we gewoon allemaal één film uit onze collectie (of filmmap van de pc, als het moet) meenemen?
Mwoah, bepaalde mensen hebben een veel gavere collectie waaruit meer te putten valt. Ik ging als Batman meenemen en van Daan moet ook nog Bid bird cage mee, en van jou MP.

Citaat:
Wel met beleid, want als iemand aankomt met Titanic dan mag hij of zij een schoen naar diens hoofd verwachten, maar ik denk dat de mensen hier wel een wat betere filmsmaak hebben.
Ga je dan je eigen schoen uitdoen?

Citaat:
En dan wisselen we de films af met (half)uurtjes Monty Pythons Flying Circus en/of Blackadder en/of whatever aan gave comedy.
Ja.
Oud 09-07-2007, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-07-2007 @ 04:46 :
Mwoah, bepaalde mensen hebben een veel gavere collectie waaruit meer te putten valt. Ik ging als Batman meenemen en van Daan moet ook nog Bid bird cage mee, en van jou MP.
Hahaha, smiecht, een beetje je eigen collectie ophemelen Wat is Big Bird Cage voor een beest? (Jaja, IMDB, maar ik ben zo lui en straks ga ik slapen dus njae. /slap excuus)

Citaat:
Juice schreef op 09-07-2007 @ 04:46 :
Ga je dan je eigen schoen uitdoen?
Ik heb het eerder gedaan hoor. Toen ik nog kisten met stalen platen er in droeg.

Nu ga ik wel dreigen met andermans schoenen, want als ik nu beloof dat ik met m'n eigen schoenen ga gooien dan krijgen we straks dat er tien van die grapjassen komen opdagen met DVDtjes van Titanic. Ik heb jullie wel door hoor. Beetje mijn schoenen willen stelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten