Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2007, 18:39
__
__ is offline
het gaat raar en kut en we doen echt heel vreemd tegen mekaar maar ik heb net een mail gestuurd en ik hoop echt heel erg dat t nou weer goed zal gaan. en over 1,5 week gaan we allebei op vakantie met vrienden en dan zien we elkaar iets van 2 weken niet (maar goed zo vaak zien we elkaar sowieso niet) maar ik denk dat dat juist wel goed is. iets met waarderen wat je hebt als je het even niet hebt etc etc..
Advertentie
Oud 09-07-2007, 19:03
Sade
Sade is offline
Kut, want volgens mij heb ik net de laatste nawee gehad in het closure proces (van m'n relatie die toch alweer een tijdje uit is).

Kut dus om alles weer even op te rakelen, maar fijn om er in het vervolg misschien meer vrede mee te hebben
Oud 09-07-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 09-07-2007 @ 20:03 :
Kut, want volgens mij heb ik net de laatste nawee gehad in het closure proces (van m'n relatie die toch alweer een tijdje uit is).

Kut dus om alles weer even op te rakelen, maar fijn om er in het vervolg misschien meer vrede mee te hebben
heb ik ook nog heeel soms

duurt een paar daagjes, de verleiding om te bellen of te sms'en kan ik dan met moeite weerstaan en vervolgens gaat het altijd weer beter dan daarvoor en duurt zo een periode korter en wordt de tijd ertussen langer.. ofzo
Oud 09-07-2007, 19:20
Sade
Sade is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-07-2007 @ 20:10 :
heb ik ook nog heeel soms
PM
Oud 09-07-2007, 19:20
Verwijderd
Afgelopen weekend mijn eerste dozen bij hem uitgepakt, wat voelt het allemaal goed! Ik vind het zo heerlijk hoe hij alle onrust in mijn buik over dingen, altijd weer tot rust weet te brengen.

Het was wel een heerlijk weekend. Zaterdags bij vrienden wezen eten, daarna in Antwerpen naar de bios geweest, zondag kwamen zn schoonzus en nichtje even bij ons ontbijten, 's middags kwamen er nog vrienden langs..

Aankomend weekend gaat hij op mijn aansporen waarschijnlijk langs bij een ex om een vier jaar oude belofte na te komen. Ik wou even een weekendje voor mijn vrienden en vriendinnen. Vrijdag een feest van een vriend, zaterdagavond naar het vondelpark met diezelfde vriend, overdag nog een vriendin zien en zondag een andere vriend eindelijk weer eens zien! Ik heb er superveel zin in!!

En ik vind het dus fijn dat die dingen gewoon kunnen zonder enige jaloezie of afgunst
Oud 09-07-2007, 19:24
Sade
Sade is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-07-2007 @ 20:20 :
En ik vind het dus fijn dat die dingen gewoon kunnen zonder enige jaloezie of afgunst
Vind ik ook cool
Oud 09-07-2007, 19:31
Verwijderd
oh oh oh en ik vind hem zo schattig in zijn typische hem-trekjes!

Dan hebben we haast, zijn we al een kwartier bezig met weggaan en de gesprekjes afronden, lopen we ein-de-lijk de deur uit, zegt ie op het allerlaatste moment "hee, is dat niet zo'n [automerk wat ik niet meer weet]?" waardoor hij weer een heel nieuw gesprek opent. Super onhandig, maar dan kan ik hem echt wel opeten! Dat lukt alleen hem ie-de-re keer weer En als hij dan eindelijk klaar is met zn gesprekje, zegt ie "Nou, schatje, ga je mee?" alsof hij op mij stond te wachten! Te snoezig <3

(en ook best irritant soms, maar de snoezigheid en zijn verontschuldigende lachje erna winnen het daar altijd van )
Oud 09-07-2007, 20:15
neardo
neardo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-07-2007 @ 20:31 :
oh oh oh en ik vind hem zo schattig in zijn typische hem-trekjes!

En als hij dan eindelijk klaar is met zn gesprekje, zegt ie "Nou, schatje, ga je mee?" alsof hij op mij stond te wachten! Te snoezig <3

(en ook best irritant soms, maar de snoezigheid en zijn verontschuldigende lachje erna winnen het daar altijd van )
Dat klinkt als een trekje waar je je later heel erg aan gaat ergeren.
Oud 09-07-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
neardo schreef op 09-07-2007 @ 21:15 :
Dat klinkt als een trekje waar je je later heel erg aan gaat ergeren.
Ach joh, dat heb je toch lekker zelf in de hand. Ik vind dat zo zonde van mijn tijd en energie. Het is serieus zo dat ik me in de anderhalf jaar dat hij mijn vriend is echt nog nooit aan hem heb geergerd. Als er al een irritatie is, dan zit daar iets heel anders achter.

Ik erger me in het algemeen erg weinig aan mensen. Op die paar dagen in de maand na dan, maar dan mag het

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 20:41.
Oud 09-07-2007, 20:54
zeep007
zeep007 is offline
De bruiloft van mijn zus was super! Alleen met directe familie, ofwel mijn zussen en ouders en aanhang. Hartstikke leuk, met een helderziende, wat te grappig was.
En dan ben ik zo trots met hem aan mijn zijde. Heerlijk hoe alles dan zo natuurlijk is, zeg maar.
Oud 09-07-2007, 20:56
neardo
neardo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-07-2007 @ 21:38 :
Ach joh, dat heb je toch lekker zelf in de hand. Ik vind dat zo zonde van mijn tijd en energie. Het is serieus zo dat ik me in de anderhalf jaar dat hij mijn vriend is echt nog nooit aan hem heb geergerd. Als er al een irritatie is, dan zit daar iets heel anders achter.

Ik erger me in het algemeen erg weinig aan mensen. Op die paar dagen in de maand na dan, maar dan mag het
Ik zeg toch niet dat je het uit moet maken ofzo
Oud 09-07-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
neardo schreef op 09-07-2007 @ 21:56 :
Ik zeg toch niet dat je het uit moet maken ofzo
Euh nee, volgens mij zeg ik dan weer niet dat jij dat zegt

Ik zie/hoor alleen zo veel stelletjes die zich groen en geel ergeren aan elkaar om van die niks-dingen, ik snap dat nooit.
Oud 09-07-2007, 22:20
Verwijderd
Hij leeft nog
Oud 09-07-2007, 22:37
Verwijderd
jaaaaa
goehoed!
Oud 09-07-2007, 22:38
Verwijderd
hij heeft wel m'n tand door mn lip geramd, maar dat mag de pret niet drukken. :')
Oud 09-07-2007, 23:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
De hele verdomde dag bezig geweest om mijn ouders te overtuigen en te vertellen over onze 'samenwoon-plannen'. Gaan ze allebei akkoord, doet hij zo krom als een hoepel en gaat 'ie ruzie lopen schoppen. Nee hosanna, op dit moment heb ik echt even idee dat ik 13 uur lang voor niets bezig ben geweest. En daar heb ik nu zo godsgruwelijk de ziekte over, dat... nouja laat ook maar. Kansloos gedoe.
Oud 10-07-2007, 02:21
vedetje
vedetje is offline
auch, dan komt mijn broer binnen in mijn kamer terwijl hij er is... de eerste maal dat hij hem zag.

Gelukkig waren we heel onschuldig bezig, zelf geen simpele aanraking.

En erachter
-'wat doe jij met jongens in je kamer?'
'ha, dat zou je wel graag willen weten'
-'waarom die glimlac?'
hij hielp me met literatuur

en de conversatie was afgesloten

en nu hadden we weer een plan bedacht van wat we zouden zeggen, hé

en aangezien mijn broer niets heeft gevraagd hebben we nu een weddenschap over of mijn ouders iets zullen vragen... hmmm, eventjes kijken of mijn broer iets zal zeggen en of het mijn ouders iets kan schelen

interessant!

hmm, misschien ga ik een maand in januari naar london, met mijn broertje, en toen ik het hem zei wou hij meegaan

ervoren hadden we het erover samen het noorden van zuid-amerika een maand te ontdekken

ik ben benieuwd hoe het allemaal zal uitdraaien
Oud 10-07-2007, 08:19
Verwijderd
Morgen 2 jaar samen. Dat was hij in eerste instantie al vergeten, maar ach, we zouden toch niets bijzonders gaan doen. En nu gaan we dat waarschijnlijk al niet eens meer halen. Of het gaat morgen uit, ook lekker ironisch.
En ik weet wel dat hij gelijk heeft, we worden steeds meer 'gewoon' vriend-vriendin dan dat we een relatie hebben. We hebben het gezellig samen, houden van elkaar, voelen ons vertrouwd bij elkaar, maar echt relatiemateriaal is het steeds minder. Met name geloof ik omdat we ons er allebei niet meer 100% voor kunnen geven. Alsof we nog niet klaar zijn voor zo-serieus-samen-zijn. Nou ja, mocht ie het inderdaad uitmaken, dan gaan we laten gewoon alsnog samen trouwen [/rationele modus]: *stiekem heel hard huilt*
Oud 10-07-2007, 09:44
I C U
I C U is offline
Even een heftig 'ik mis hem' moment. Hopelijk worden die momenten idd steeds korter en de periodes ertussen idd steeds langer. Kan niet wachten

Shrek the Third is echt briljant, trouwens Heerlijke film!
Oud 10-07-2007, 09:51
Dott
Dott is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-07-2007 @ 13:42 :
Waar?
Markelo
Oud 10-07-2007, 10:00
Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 09-07-2007 @ 18:38 :
Wow, er veranderd hier wel een hoop als je even niet zo vaak meer post.

*heel veel knuffels uitdeelt*

OT: Nog steeds wel erg goed. Hij gaat woensdag nacht op vakantie, 2 weken. Gaat nog moeilijk worden, ik heb hem de afgelopen tijd echt elke dag gezien...

Gelukkig ga ik zaterdag een week paardrijden. Heerlijk. Zooo'n zin in. ^^ Gewoon niks, alleen maar Lianne, paarden, paarden en nog meer paarden.

En dat was t eigenlijk wel. Ik geloof niet dat ik erg interesante verhalen post de laatste tijd. Maar ik hoop dat mijn positieve berichten toch t topic wat opvrolijken....
hahaha, lianne, paarden paarden en nog eens paarden hahahahah... alleen maar lianne, dat klinkt zo grappig hahahahaha..

En dat verhaaltje van mij ging trouwens over Ray, hij is zo waar een keer echt gekomen cool he??

OT: ik mis mn beste vriendinnetje (ja rianne jou ja ) maar gaat wel weer over ik zie d'r zaterdag wel weer

Verder gewoon heerlijk rustig.. zodat ik alles op een rij kan zetten
Oud 10-07-2007, 10:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, ik word bedolven onder de lieve smsjes en over drie uur zie ik hem weer <3 Heb er nu al zin in
Oud 10-07-2007, 10:49
Verwijderd
Oke, ik dit zag ik op zich niet echt aankomen...
Fuck it, ik heb hem serieus gevráágd of ik gewoon een scharrel was! Ik bedoel, hij had toch ook gewoon 'ja' kunnen zeggen?! Dan hadden we een leuke avond/dag gehad en that's it, maar hij wilde zélf!

Kutzooi.
Oud 10-07-2007, 10:52
Verwijderd
vrijgezel zijn is heerlijk, ik geniet er met volle teugen van. ik ontmoet ineens weer de leukste mensen en haal mijn tentamens, haha .
Oud 10-07-2007, 12:02
Dott
Dott is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 10-07-2007 @ 11:49 :
Oke, ik dit zag ik op zich niet echt aankomen...
Fuck it, ik heb hem serieus gevráágd of ik gewoon een scharrel was! Ik bedoel, hij had toch ook gewoon 'ja' kunnen zeggen?! Dan hadden we een leuke avond/dag gehad en that's it, maar hij wilde zélf!

Kutzooi.
ik volg het ff niet..
Oud 10-07-2007, 12:41
farai
farai is offline
ik heb het idee dat hij toch nog ergens mee zit maar het gaat echt helemaal goed komen. het moet gewoon. ik geloof erin.
Oud 10-07-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Dott schreef op 10-07-2007 @ 13:02 :
ik volg het ff niet..
Begrijpelijk

Nou ja, ik heb drie weken geleden na wat om elkaar-heen-gedraai eindelijk gezoend met een jongen (een hele avond, zeg maar) en ben de volgende ochtend/dag bij hem langs gegaan.
Toen was het ook gezellig; om hele stomme dingen lopen lachen, lekker kletsen, zoenen etc. voelde gewoon goed.
Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen dus daarna heb ik hem gesmst of ik een uit de hand gelopen scharrel was, of dat hij er echt iets in zag.
Zijn antwoord was: "Huh?! Nee man, jij bent geen scharrel Jij moet blijven"

Nou oke Nog een aantal keer afgesproken, allemaal leuk&gezellig enzo, totdat hij zaterdag ineens besloot dat dat de laatste keer was dat ik hem zou zien, want hij zou gaan verhuizen en hij had me niet moeten versieren, want hij wist al langer dat 'ie zou gaan verhuizen.
Dus ik zei dat dat idd niet ideaal zou zijn, nee, maar het voor mij geen reden is om het niet te proberen.

Nou ja, hij was nogal dronken verder dus ik ben er niet teveel op in gegaan. Hij liet gisteren weten dat 'ie veilig was thuisgekomen en sorry voor het feit dat hij zo dronken was en that's it.

Oke, lang verhaal, maar ik voel me gewoon kut. Ben bijna drie jaar vrijgezel geweest na een enorme klote relatie van 2.5 jaar waardoor ik een lange tijd gewoon niet *klaar* ben geweest om iemand anders leuk te vinden en nu laat ik iemand toe en dan krijg je dit..
en ik moet ongesteld worden
Oud 10-07-2007, 13:09
Verwijderd
Mijn kleine broertje is duidelijk niet klein meer, hij heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald

En ik vind hem zo ontzettend lief, met zijn mooie kop en lieve dingetjes. Ik ben verliefd
Oud 10-07-2007, 13:27
Dott
Dott is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 10-07-2007 @ 14:02 :
Begrijpelijk

Nou ja, ik heb drie weken geleden na wat om elkaar-heen-gedraai eindelijk gezoend met een jongen (een hele avond, zeg maar) en ben de volgende ochtend/dag bij hem langs gegaan.
Toen was het ook gezellig; om hele stomme dingen lopen lachen, lekker kletsen, zoenen etc. voelde gewoon goed.
Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen dus daarna heb ik hem gesmst of ik een uit de hand gelopen scharrel was, of dat hij er echt iets in zag.
Zijn antwoord was: "Huh?! Nee man, jij bent geen scharrel Jij moet blijven"

Nou oke Nog een aantal keer afgesproken, allemaal leuk&gezellig enzo, totdat hij zaterdag ineens besloot dat dat de laatste keer was dat ik hem zou zien, want hij zou gaan verhuizen en hij had me niet moeten versieren, want hij wist al langer dat 'ie zou gaan verhuizen.
Dus ik zei dat dat idd niet ideaal zou zijn, nee, maar het voor mij geen reden is om het niet te proberen.

Nou ja, hij was nogal dronken verder dus ik ben er niet teveel op in gegaan. Hij liet gisteren weten dat 'ie veilig was thuisgekomen en sorry voor het feit dat hij zo dronken was en that's it.

Oke, lang verhaal, maar ik voel me gewoon kut. Ben bijna drie jaar vrijgezel geweest na een enorme klote relatie van 2.5 jaar waardoor ik een lange tijd gewoon niet *klaar* ben geweest om iemand anders leuk te vinden en nu laat ik iemand toe en dan krijg je dit..
en ik moet ongesteld worden
*chocolade deelt*
Oud 10-07-2007, 13:45
Metal
Metal is offline
Oke, oke, nu is er wel weer even genoeg tussen sterretjes gesproken.
Oud 10-07-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 10-07-2007 @ 14:45 :
Oke, oke, nu is er wel weer even genoeg tussen sterretjes gesproken.

ot: gaat z'n gang, prima dus wel jammer dat ik hem deze week amper zie, maar zaterdag naar de bios en zondag naar de dierentuin!
Oud 10-07-2007, 17:52
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een superlang mailtje van hem en godver ik mis hem best wel heel erg
Oud 10-07-2007, 17:54
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Goed! Ik hoop stiekem heel hard dat ie aangenomen wordt in Eindhoven. Straks woont ie nog eerder in Eindhoven dan ik.
Oud 10-07-2007, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 08-07-2007 @ 22:10 :
Thanks @ Dott en Skyblue.

Hij voelde zich wel rot, want daarna deed hij ineens zwaar afstandelijk en sloot hij zich af enzovoorts.
Ik besloot in mijn eigen bed te gaan liggen; hij heeft het niet eens gemerkt.
De volgende ochtend mocht ik hem ineens niet meer kussen. Ik vroeg me af wat er was veranderd; hij zei dat hij zich niet kon inhouden als ik dat deed en dat hem dat duidelijk was geworden.

Nog steeds ben ik jaloers. Zij is bedrogen, maar toch wil ik hem. En ik voel me schuldig. Aan hem merkte ik de rest van de dag dus helemaal niets; hij kuste me gewoon weer opnieuw, enzovoorts. We hebben verder geen seks meer gehad.

Ik voel me echt schuldig. Ik dacht dat ik beter was dan dit, dat ik me niet liet gebruiken - ook al weet ik dat hij mij leuk vindt en wij elkaar stiekem te leuk vinden, maar gewoon te ver van elkaar af wonen.

En hij durfde het eerst niet te vertellen. Ik vraag me af wat hij nu denkt en voelt. En of hij het gaat vertellen - guess not.

Nou ja, zijn probleem. Ik voel me enorm schuldig, want dit is toch iets wat ik nooit zou doen?! Ik blokkeerde altijd, ik kon het nooit, ik vond het laag als mensen dat deden.
En nu ben ik zelf één van hen.

Of til ik er te zwaar aan.. ik hoop het maar, want ik voel me echt een kutwijf..
Echt precies, maar dan ook precies hetzelfde bij mij. Op het jaloerse na dan: dat heb ik nooit gehad Na de eerste keer dat het gebeurde hebben we er heel goed over gepraat. Hij wilde het niet vertellen, omdat hij niet dacht dat zij het ooit ging begrijpen. Nu weet ik niet meer hoe het zit, omdat we er daarna nooit meer echt over gepraat hebben. Ik wil het er ondertussen heel graag weer eens over hebben, omdat ik wel wil weten hoe het zit. Maar ik durf het niet, en er lijkt nooit een geschikt moment te zijn
Ik voelde me eerst ook een ontzettend kutwijf en had nooit gedacht dat ik zo laag kon zijn. Ondertussen til ik er soms iets minder zwaar aan, maar dat lukt eigenlijk alleen als ik bedenk dat het eigenlijk zijn verantwoordelijkheid is. Al is het bij mij extra lastig omdat ik haar ook ken.
In ieder geval, samenvatting: *knuffel* het komt wel goed

Ontopic: ik voel me ontzettend leeg. Eigenlijk voel ik gewoon helemaal niks
Oud 10-07-2007, 19:08
Verwijderd
Ik word niet meer wijs uit alles wat er door me heen gaat. Verwarrend!
Oud 10-07-2007, 19:19
Signy
Signy is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 10-07-2007 @ 18:52 :
ik mis hem best wel heel erg
Oud 10-07-2007, 19:38
Verwijderd
Mijn beste vriendinnetje is mijn beste vriendinnetje niet meer, blijkbaar. Ik voel me nu echt zwaar kut, klote en welke rotwoorden je ook nog maar kunt verzinnen. Dit doet echt zeer. En nu vind ik het al helemaal stom dat ie zo ver weg is. Met z'n vriendin nog wel...
Oud 10-07-2007, 20:13
miekmuis
miekmuis is offline
Ahw, mijn ex van heel lang geleden vroeg me mee naar de receptie van zijn zus. Lief! En mijn beste vriendinnetje is het liefste vriendinnetje dat ik me maar kan wensen!
Oud 10-07-2007, 20:45
Verwijderd
En hij leeft nog steeds. En na nu hoor ik waarschijnlijk een week niet meer van hem want anders valt z'n mobiel te snel uit, die kan ie namelijk niet opladen op een gletscher. Maar ik ben al lang dat ie het liften overleefd heeft. Als ie in een gletscherspleet dondert, hoor ik het wel.

Zinzinzin in volgende week
Oud 10-07-2007, 21:35
I C U
I C U is offline
Werk was wel weer te doen, alleen ARGH! Zo frustrerend als mensen hun werk niet goed doen en ik dus vervolgens niets kan met die puinzooi. Maar goed.

Ik heb een aantal leuke collegaatjes Alleen soms is het zo raar om te zeggen: hé, zullen we wat leuks gaan doen buiten werk? Maar goed, waarom ook niet?
Oud 10-07-2007, 21:44
Verwijderd
Oke, nou kan hij écht opzouten; ik probeer hem te bellen omdat ik gewoon even echt duidelijkheid wil en hij drukt het inkomende gesprek gewoon wég.
Neanderthaler.
Oud 10-07-2007, 21:51
Dott
Dott is offline
Morgen ga ik naar die vriend toe die maandag hier is geweest.
Het is gewoon heerlijk om te kunnen knuffelen en praten over 'vroeger' en hoe we elkaar bijna waren kwijtgeraakt.
Ik heb er echt zin in
Morgen om half 9 met de trein, maar dat heb ik er wel voor over.
Oud 10-07-2007, 22:03
Nienna*
Nienna* is offline
Thanks @ Skyblue..

Ik krijg hem niet uit mijn hoofd . Ik weet dat hij niet terugmailt (doet hij nooit) en toch krijg ik kriebels wanneer ik mijn mail opstart.
Zucht.
Waarom kom ik niet gewoon iemand tegen die net zo leuk is, maar dan betrouwbaar en dichtbij?
*vloekt*
Oud 10-07-2007, 22:46
Verwijderd
Oei.
Oud 10-07-2007, 22:50
Verwijderd
Verdomme. Het gaat heel slecht met m'n opa. En nu mis ik hem ontzettend, terwijl ik dat niet mag en vooral niet kan. Ik maak overal een rotzooi van
Oud 10-07-2007, 22:51
Verwijderd
ik mis wat
Oud 10-07-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Martha my dear schreef op 10-07-2007 @ 22:44 :
Oke, nou kan hij écht opzouten; ik probeer hem te bellen omdat ik gewoon even echt duidelijkheid wil en hij drukt het inkomende gesprek gewoon wég.
Neanderthaler.
And things just got better; hij staat ook fijn zoenend op een foto van zaterdagavond. Met een ander meisje welteverstaan
Oud 10-07-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 10-07-2007 @ 23:51 :
ik mis wat
de scharrel van de week?

ot: het is raar en stom, om te beseffen dat er een héél jaar studententijd voorbij zijn én dat ik binnenkort twintig ben (ik ga dóóód) en nog steeds bij de steeds kleiner wordende groep mensen hoor die nog nooit een serieus vriendje heeft gehad. Het losergevoel is nu wel op zijn plaats zegmaar, en ook het verdomme dit duurt me te lang ik wil ook gevoel.
Maarrr, er is hoop, een beetje. Laatst stond ik helemaal uit mezelf stil bij het feit dat er een zeer mooi en interessant manspersoon twee krukken verder zat. Het kwam natuurlijk niet bij me op om met hem te gaan praten (wat gezien de situatie heel makkelijk had gekunt en nog logisch was ook), maar goed, dan doe ik dan de volgende keer wel. *wishfull thinking*

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 23:13.
Oud 10-07-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 11-07-2007 @ 00:07 :
de scharrel van de week?

die was te makkelijk, maar nee

dat mis ik niet
Oud 11-07-2007, 00:18
__
__ is offline
ik voel me ontzettend onzeker en dus niet zo heel prima, maar ik ga er maar het beste van proberen te maken en mn happy face opzetten. ik wil hem echt niet kwijtraken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten