Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
duurt een paar daagjes, de verleiding om te bellen of te sms'en kan ik dan met moeite weerstaan en vervolgens gaat het altijd weer beter dan daarvoor en duurt zo een periode korter en wordt de tijd ertussen langer.. ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik erger me in het algemeen erg weinig aan mensen. Op die paar dagen in de maand na dan, maar dan mag het ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 20:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie/hoor alleen zo veel stelletjes die zich groen en geel ergeren aan elkaar om van die niks-dingen, ik snap dat nooit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En dat verhaaltje van mij ging trouwens over Ray, hij is zo waar een keer echt gekomen ![]() OT: ik mis mn beste vriendinnetje (ja rianne jou ja ![]() ![]() ![]() Verder gewoon heerlijk rustig.. zodat ik alles op een rij kan zetten
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, ik heb drie weken geleden na wat om elkaar-heen-gedraai eindelijk gezoend met een jongen (een hele avond, zeg maar) en ben de volgende ochtend/dag bij hem langs gegaan. Toen was het ook gezellig; om hele stomme dingen lopen lachen, lekker kletsen, zoenen etc. voelde gewoon goed. Ik wilde het zekere voor het onzekere nemen dus daarna heb ik hem gesmst of ik een uit de hand gelopen scharrel was, of dat hij er echt iets in zag. Zijn antwoord was: "Huh?! Nee man, jij bent geen scharrel ![]() Nou oke ![]() Dus ik zei dat dat idd niet ideaal zou zijn, nee, maar het voor mij geen reden is om het niet te proberen. Nou ja, hij was nogal dronken verder dus ik ben er niet teveel op in gegaan. Hij liet gisteren weten dat 'ie veilig was thuisgekomen en sorry voor het feit dat hij zo dronken was en that's it. ![]() Oke, lang verhaal, maar ik voel me gewoon kut. Ben bijna drie jaar vrijgezel geweest na een enorme klote relatie van 2.5 jaar waardoor ik een lange tijd gewoon niet *klaar* ben geweest om iemand anders leuk te vinden en nu laat ik iemand toe en dan krijg je dit.. en ik moet ongesteld worden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: gaat z'n gang, prima dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik voelde me eerst ook een ontzettend kutwijf en had nooit gedacht dat ik zo laag kon zijn. Ondertussen til ik er soms iets minder zwaar aan, maar dat lukt eigenlijk alleen als ik bedenk dat het eigenlijk zijn verantwoordelijkheid is. Al is het bij mij extra lastig omdat ik haar ook ken. In ieder geval, samenvatting: *knuffel* het komt wel goed ![]() Ontopic: ik voel me ontzettend leeg. Eigenlijk voel ik gewoon helemaal niks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: het is raar en stom, om te beseffen dat er een héél jaar studententijd voorbij zijn én dat ik binnenkort twintig ben (ik ga dóóód) en nog steeds bij de steeds kleiner wordende groep mensen hoor die nog nooit een serieus vriendje heeft gehad. Het losergevoel is nu wel op zijn plaats zegmaar, en ook het verdomme dit duurt me te lang ik wil ook gevoel. Maarrr, er is hoop, een beetje. Laatst stond ik helemaal uit mezelf stil bij het feit dat er een zeer mooi en interessant manspersoon twee krukken verder zat. Het kwam natuurlijk niet bij me op om met hem te gaan praten (wat gezien de situatie heel makkelijk had gekunt en nog logisch was ook), maar goed, dan doe ik dan de volgende keer wel. *wishfull thinking* Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 23:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat mis ik niet ![]() |
![]() |
|
|