Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2007, 17:39
DanielC
DanielC is offline
MargotTenenbaum loopt ook altijd uit haar anus te stinken. Ik kan me wel inhouden, maar of dat haar ook lukt. Dat is nog maar de vraag.
Oud 10-07-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 18:32 :
Nou, als Minke dat ook even goedkeurt, dan is het 'vast' toch?

Stap drie: Hoe laat willen we afspreken?
Eh, begin van de avond?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 18:39 :
MargotTenenbaum loopt ook altijd uit haar anus te stinken. Ik kan me wel inhouden, maar of dat haar ook lukt. Dat is nog maar de vraag.
omg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 17:57
DanielC
DanielC is offline
Het is toch zeker zo.

N00dles, wat zie jij als begin van de avond?
Oud 10-07-2007, 19:06
Uice
Uice is offline
18:00?
Oud 10-07-2007, 19:07
DanielC
DanielC is offline
Dus dan eten we lekker gezellig samen, ofzo? Wat leuk!

Margot, als je een scheet laat tijdens het eten krijg je er van langs.
Oud 10-07-2007, 19:22
Uice
Uice is offline
Sowieso zijn dergelijke gassen wat mij betreft uit den boze.
Oud 10-07-2007, 19:28
DanielC
DanielC is offline
Inderdaad. Als je je niet kan gedragen ga je maar lekker thuis de ongelikte beer uithangen!

Of Minke moet het goed vinden natuurlijk, we zijn uiteindelijk in haar tempel.
Oud 10-07-2007, 19:28
Uice
Uice is offline
Ja, dus zij moet ook maar beslissen of er wel daadwerkelijk gegeten gaat worden, zoals jij zo fier beweert.
Oud 10-07-2007, 19:32
DanielC
DanielC is offline
We kunnen toch ook een lekker frietje eten op weg daarnaartoe ofzo. Ik roep maar wat. We hoeven niet haar hele keuken te gaan bevuilen natuurlijk.
Oud 10-07-2007, 19:44
Verwijderd
Zo, nou, dan zal ik nog even zeggen wat ik er allemaal van vind.
Donderdag 18.00 uur is volgens mij wel prima. Samen eten vind ik wel leuk, moet ik zeggen. Wat we kunnen doen, is (wanneer jullie allemaal - ongeveer - tegelijk aankomen in Tilburg) ik jullie van het station kom halen en dat we dan onderweg even boodschappen doen enzo (incl. bier). Hebben we dat ook weer gehad, en hoef ik van tevoren niet in m'n eentje met bier te gaan sjouwen
Goed plan?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 20:32 :
We kunnen toch ook een lekker frietje eten op weg daarnaartoe ofzo. Ik roep maar wat. We hoeven niet haar hele keuken te gaan bevuilen natuurlijk.
Ik weet niet hoe jij kookt?
En er is hier een afwasmachine!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 19:47
DanielC
DanielC is offline
Als ik kook voor vrienden ofzo dan komen die 's avonds en begin ik om half 10 met alles voorbereiden en dan heb ik de hele middag om mijn rommel op te ruimen. Nee, ik kan best beschaafd doen. Maar met z'n allen dan om boodschappen is wel een idee. Ik heb er zin in!
Oud 10-07-2007, 19:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-07-2007 @ 20:44 :
Zo, nou, dan zal ik nog even zeggen wat ik er allemaal van vind.
Donderdag 18.00 uur is volgens mij wel prima. Samen eten vind ik wel leuk, moet ik zeggen. Wat we kunnen doen, is (wanneer jullie allemaal - ongeveer - tegelijk aankomen in Tilburg) ik jullie van het station kom halen en dat we dan onderweg even boodschappen doen enzo (incl. bier). Hebben we dat ook weer gehad, en hoef ik van tevoren niet in m'n eentje met bier te gaan sjouwen
Goed plan?
Ja, prima.
Oud 10-07-2007, 19:52
DanielC
DanielC is offline
Weten we al wie er komen?

Sowieso:
Minke
Paranoide
Juice
N00dles
MargotTenenbaum
DanielC

Misschien? Of misschien wel helemaal niet.
Darth Lotteke
Trimm Trabb
innogen
Tonsillitis
BotulismF

?? Zoiets. Ofzo.
Oud 10-07-2007, 20:00
Uice
Uice is offline
Donderdag 19 juli 18:00 dus.

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 20:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou ik zal kijken of ik kan en zin heb
Oud 10-07-2007, 20:41
Verwijderd
en 's avonds/'s nachts dan? blijven we allemaal slapen? of hoe zit dat? (ik ga daarna naar zeeland)

juice ik neem aan dat je donderdag 19-7 bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 20:43
Uice
Uice is offline
Ja, gecorrigeerd.
Oud 10-07-2007, 20:54
Uice
Uice is offline
Zal ik ook nog Simpsons meenemen trouwens? Is daar vraag naar?

En is je speler regiovrij, Minke?
Oud 10-07-2007, 20:54
DanielC
DanielC is offline
Van mij hoeft dat niet. Maar Marloes, Para en N00dles zullen dat ongetwijfeld ontzettend cool vinden.
Oud 10-07-2007, 21:01
Uice
Uice is offline
Dan kan ik namelijk Ren & Stimpy meenemen, mocht daar animo voor zijn.
Oud 10-07-2007, 21:07
DanielC
DanielC is offline
Zijn er nog mensen geinteresseerd in Hersenhonger? Dat is natuurlijk lachen voor zo'n avond! En ik kan nu wel allemaal dingen gaan opnoemen, maar wat willen jullie graag zien? Moet het goed zijn, of slecht? Lachen, huilen of misschien een spannende griezelfilm? Classics of modern? Hollywood of world-cinema? Zeg het maar.
Oud 10-07-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 21:54 :
Van mij hoeft dat niet. Maar Marloes, Para en N00dles zullen dat ongetwijfeld ontzettend cool vinden.
Je haalt me de woorden uit de mond.

Ik neem The Office en Spaced wel mee, al was het alleen maar om een beetje een aandeel te hebben in de berg kijkzooi die op Minke's salontafel gedumpt gaat worden.
En doe Hersenhonger maar van mij. Ben er wel benieuwd naar.

Goed idee, btw, van die supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:17
King Ralph
King Ralph is offline
Als jullie nog films willen zien die niemand van jullie heeft, en misschien ook niemand gezien heeft, kan Daan altijd mijn DVD kast nog even kaal komen plukken van te voren.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:19
DanielC
DanielC is offline
Hou eens op, opschepper.
Oud 10-07-2007, 21:21
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 22:19 :
Hou eens op, opschepper.
Ik bied het alleen maar aan. Wees blij.....

(Had vandaag weer drie CC's binnen met de post incl. 1 OOP-CC)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:25
DanielC
DanielC is offline
Voor deze keer zal ik je sparen.
Oud 10-07-2007, 21:27
Uice
Uice is offline
Nogmaals, is er behoefte aan Ren & Stimpy of zeggen jullie 'nee dat vind ik irritant en vies want ik heb niet echt humor'?
Oud 10-07-2007, 21:27
DanielC
DanielC is offline
Ik heb er nog nooit van gehoord, Juice. Je doet maar wat je niet laten kan.

[edit]oh, die 2. Irritant.
Oud 10-07-2007, 21:30
Uice
Uice is offline
Wat, je hebt nog nooit gehoord van

?

[edit] Ik dacht al.
Oud 10-07-2007, 21:57
Verwijderd
Ik heb nu even Tori Amos/AbFab-avond, dus ik ben er maar sporadisch...

Ik heb werkelijk geen idee of de speler regiovrij is, sorry
Verder heb ik hier ook al The Office, seizoen 1, 3 films van Monty Python en ook "And now for something completely different" en 3 seizoenen Bottom. Oh, en ook twee seizoenen Fawlty towers.
Ik ben dus sowieso wel voor comedy, ook omdat ik héél slecht tegen enge films kan (echt waar)
En mijn eigen film die ik mee zou nemen... geen idee, een vriend zegt dat ik "Naked" mee moet nemen, die natuurlijk ontzettend goed is, maar ik weet niet of men daarop zit te wachten.

En over slapen... ja, je kan zeker blijven slapen, alleen (niets persoonlijks) ik vind het niet zo tof om de bedden van mijn ouders en zusjes te gaan beslapen, want die zullen het vast geen prettig idee vinden als er onbekende forummers in hun bed hebben geslapen Duss... matrassen heb ik hier wel een paar, geloof ik, verder zijn slaapzakken e.d. gewenst en evt. dus wat matjes/luchtbedden, maar dat hangt er een beetje van af van wie blijft slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-07-2007 @ 22:30 :
Wat, je hebt nog nooit gehoord van

[afbeelding]

?

[edit] Ik dacht al.
Ik heb er echt nog nooit van gehoord
Ik ga nu even YouTuben. En m'n AbFab-vriend slaat me op dit moment, om deze reden, in elkaar...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-07-2007 @ 22:57 :
Ik heb nu even Tori Amos/AbFab-avond, dus ik ben er maar sporadisch...

Ik heb werkelijk geen idee of de speler regiovrij is, sorry
Verder heb ik hier ook al The Office, seizoen 1, 3 films van Monty Python en ook "And now for something completely different" en 3 seizoenen Bottom. Oh, en ook twee seizoenen Fawlty towers.
Ik ben dus sowieso wel voor comedy, ook omdat ik héél slecht tegen enge films kan (echt waar)
En mijn eigen film die ik mee zou nemen... geen idee, een vriend zegt dat ik "Naked" mee moet nemen, die natuurlijk ontzettend goed is, maar ik weet niet of men daarop zit te wachten.

En over slapen... ja, je kan zeker blijven slapen, alleen (niets persoonlijks) ik vind het niet zo tof om de bedden van mijn ouders en zusjes te gaan beslapen, want die zullen het vast geen prettig idee vinden als er onbekende forummers in hun bed hebben geslapen Duss... matrassen heb ik hier wel een paar, geloof ik, verder zijn slaapzakken e.d. gewenst en evt. dus wat matjes/luchtbedden, maar dat hangt er een beetje van af van wie blijft slapen.
Naked <3

Enneh, wordt er uberhaupt geslapen dan?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:08
Uice
Uice is offline
Naar wat ik gewend ben van filmnachten hoort de enige slaap voor te komen op de bank tijdens saaie passages.
Oud 10-07-2007, 22:18
Verwijderd
Ja, gewoon koffie en niks geen slaap. Slapen is immers voor mietjes.

En verder is 18:00 prima enzo maar ik ga nog wel later uitgebreid reageren want nu moet ik Invader Zim kijken.

Oja, ik kan trouwens ook heel slecht tegen enge films en vooral 's nachts en ik ga dan de hele tijd heel hard gillen en helemaal in elkaar gekropen in een hoekje zitten, dus die moet ik niet. Tenzij het hele slechte jaren '50 horror is met liters nepbloed en verschrikkelijk slechte special effects en een bijzonder ongeloofwaardig plot, want dat is dan wel weer briljant. Maar goed, als een hoop mensen heel graag een nare uberhorror willen zien dan ga ik wel een uurtje of anderhalf in de keuken chillen met Minke ofzo, want die moet ook geen horror.

Simpsons is wel gaaf maar ik denk dat velen 't al wel gezien hebben. The Office vind ik wel een prachtplan, want van UK heb ik iig nog niks gezien.

Oja oja en Ren & Stimpy mag ook wel mee
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-07-2007 @ 18:57 :
Het is toch zeker zo.

N00dles, wat zie jij als begin van de avond?
oh, eh , 18:00 dus idd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-07-2007 @ 23:18 :
Tenzij het hele slechte jaren '50 horror is met liters nepbloed
Jaren '50 horror met liters nepbloed? Jij moet je filmhistoriekennis eens bijwerken.

Citaat:
Simpsons is wel gaaf maar ik denk dat velen 't al wel gezien hebben.
Ach quatsch. Vast niet alles. Bovendien kunnen we anders dat spel spelen waar je zuipt als je een verwijzing spot.

Citaat:
The Office vind ik wel een prachtplan, want van UK heb ik iig nog niks gezien.
Ha, jij gaat nog kennis maken met Gareth en Keith. Ergens ben ik jaloers op je.
Oud 10-07-2007, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-07-2007 @ 21:00 :
Donderdag 19 juli 18:00 dus.
gvd, dan kan ik niet want ik moet tot 7 uur werken en de volgende dag ook weer, dus een allnighter kan dus ook niet.
Grrrmbl...

En het klonk allemaal zo mooi. Britcoms, Ren & Stimpy, koffie....

*zucht*
Volgende keer dan maar. Maar dan zonder artyfarty films en alleen maar britcoms en foute tekenfilms.

@Paranoide: Schaam je dat je The Office UK niet kent! Ik denk echt wel dat het jouw humor is en als anglofiel moet ik natuurlijk zeggen dat 'ie hondermiljoen keer droger en slimmer en beter is dan de Amerikaanse. David Brent is eigenlijk supertriest, Je kan meeleven met Dawn en Tim (met die amerikaanse pieloos kan dat echt niet, want die zijn te mooi en perfect dus die gun je geen echte liefde) en Gareth pwnt gewoon alles.

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-07-2007 @ 23:43 :
Jaren '50 horror met liters nepbloed? Jij moet je filmhistoriekennis eens bijwerken.
Ja, het nepbloed is eigenlijk meer Rob Zombie maar dat zijn ook slechte horrorfilms geloof ik dus ik vond dat hij er wel bij mocht.
Citaat:
Ach quatsch. Vast niet alles. Bovendien kunnen we anders dat spel spelen waar je zuipt als je een verwijzing spot.
Dat spel win ik. Maar Simpsons vind ik ook best hoor, ook als je de aflevering(en) in kwestie al kent is het goede kost.
Citaat:
Ha, jij gaat nog kennis maken met Gareth en Keith. Ergens ben ik jaloers op je.
Hehe, ik ken dat gevoel. Mensen gave films en series laten zien is echt leuk, maar je gaat altijd terugverlangen naar de keer dat jij het voor 't eerst zag en het die gave grote impact van de eerste keer kijken had.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:15
Verwijderd
@ MadameMinke: Ik zou wel graag blijven 'slapen' en Daniel denk ik ook wel, want wij moeten terug naar Middelburg en de laatste treinen rijden al vrij vroeg. Als ik dat doe wil ik wel zeker weten dat ik op iets van een matras kan slapen (hoeft niet per se in een echt bed) en niet op een matje van 5 centimeter of een bank die uit 3 uit elkaar schuivende delen bestaat - dat heb ik vorige keer meegemaakt op een feestje omdat ik niet in iemands bed mocht slapen en doe ik nooit meer, dan ga ik liever naar huis.

@ Juice: Ren & Stimpy: helden! Breng maar mee.

Edit: @ Para: Ik kan niet tegen hele ranzige dngen

Edit 2: Ik heb geen slaapzak
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 11-07-2007 @ 00:15 :
Het lukt dus wel alleen als Minke regiovrij heeft he.
Oud 10-07-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 11-07-2007 @ 00:17 :
Ik ben echt een leek, dus neem maar mee, dan proberen we het wel uit.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:39
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 11-07-2007 @ 00:15 :
@ MadameMinke: Ik zou wel graag blijven 'slapen' en Daniel denk ik ook wel, want wij moeten terug naar Middelburg en de laatste treinen rijden al vrij vroeg. Als ik dat doe wil ik wel zeker weten dat ik op iets van een matras kan slapen (hoeft niet per se in een echt bed) en niet op een matje van 5 centimeter of een bank die uit 3 uit elkaar schuivende delen bestaat - dat heb ik vorige keer meegemaakt op een feestje omdat ik niet in iemands bed mocht slapen en doe ik nooit meer, dan ga ik liever naar huis.

Edit: @ Para: Ik kan niet tegen hele ranzige dngen

Edit 2: Ik heb geen slaapzak
Hey,
Ik kan ten minste één slaapzak van mijn kamer meenemen, ik denk dat de rest hier in huis mee op vakantie is. Maar ik zorg wel dat er een goed bed of matras is, met deken/dekbed/slaapzak o.i.d. Dan moet er alleen nog de kans zijn dat je überhaupt kán slapen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:47
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-07-2007 @ 00:17 :
En anders gewoon regiovrij maken.

Merk en typenummer opzoeken. Google Merk+Type+Regionfree en volg bij een link de instructies.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:50
Verwijderd
Ja, wat is dat voor een slaapgemiep. We blijven gewoon diehard wakker hoor.

Of nouja, mensen mogen wel gaan slapen natuurlijk maar dan gaan Juice, N00dles en ik ze wel uitlachen en er naar wijzen en roepen van 'hahahaha mietje' en als ze weg zijn stiekem de gaafste films onder de bank vandaan trekken en die gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-07-2007 @ 00:50 :
Ja, wat is dat voor een slaapgemiep. We blijven gewoon diehard wakker hoor.

Of nouja, mensen mogen wel gaan slapen natuurlijk maar dan gaan Juice, N00dles en ik ze wel uitlachen en er naar wijzen en roepen van 'hahahaha mietje' en als ze weg zijn stiekem de gaafste films onder de bank vandaan trekken en die gaan kijken.
En 'sliep uit sliep uit' doet het ook altijd goed. Dan ga ik wel huilen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:58
Verwijderd
Ja en 'nànànànànaaa' als jullie half omvallen en de spannendste stukjes missen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 00:00
Verwijderd
Ook ja.
Of willekeurig een vervelende opmerking op de toon van
'Piraterij is een misdrijf'
uit dat filmpje op de A-film-dvd's.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat: