Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er is hier een afwasmachine! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zijn er nog mensen geinteresseerd in Hersenhonger? Dat is natuurlijk lachen voor zo'n avond! En ik kan nu wel allemaal dingen gaan opnoemen, maar wat willen jullie graag zien? Moet het goed zijn, of slecht? Lachen, huilen of misschien een spannende griezelfilm? Classics of modern? Hollywood of world-cinema? Zeg het maar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem The Office en Spaced wel mee, al was het alleen maar om een beetje een aandeel te hebben in de berg kijkzooi die op Minke's salontafel gedumpt gaat worden. En doe Hersenhonger maar van mij. Ben er wel benieuwd naar. Goed idee, btw, van die supermarkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Had vandaag weer drie CC's binnen met de post incl. 1 OOP-CC) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga nu even YouTuben. En m'n AbFab-vriend slaat me op dit moment, om deze reden, in elkaar... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enneh, wordt er uberhaupt geslapen dan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Grrrmbl... En het klonk allemaal zo mooi. Britcoms, Ren & Stimpy, koffie.... *zucht* Volgende keer dan maar. Maar dan zonder artyfarty films en alleen maar britcoms en foute tekenfilms. @Paranoide: Schaam je dat je The Office UK niet kent! Ik denk echt wel dat het jouw humor is en als anglofiel moet ik natuurlijk zeggen dat 'ie hondermiljoen keer droger en slimmer en beter is dan de Amerikaanse. David Brent is eigenlijk supertriest, Je kan meeleven met Dawn en Tim (met die amerikaanse pieloos kan dat echt niet, want die zijn te mooi en perfect dus die gun je geen echte liefde) en Gareth pwnt gewoon alles.
Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 22:58. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan ten minste één slaapzak van mijn kamer meenemen, ik denk dat de rest hier in huis mee op vakantie is. Maar ik zorg wel dat er een goed bed of matras is, met deken/dekbed/slaapzak o.i.d. Dan moet er alleen nog de kans zijn dat je überhaupt kán slapen... |
![]() |
||
Citaat:
Merk en typenummer opzoeken. Google Merk+Type+Regionfree en volg bij een link de instructies. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|