Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
innerlijk;
- dromer (Met stip op 1. Anders begrijpt ze me toch niet..) - beetje eigenwijs (beetje discussie is goed) - toegewijd - romantisch - beetje intelligentie (niet dat ik het gevoel heb tegen een vlaflip te praten..) - geen massamens (gewoon een beetje apart...) - humor! uiterlijk; - bruin/donker haar (in een staart is meestal het mooist) - mooie ogen (dromerige ogen, niet te 'fel', maar een beetje diep.. - mooie glimlach (tsja.. wel heel subjectief denk ik :-/) - niet te lang - normaal gebouwd, maar hoeft geen supermodel uiterlijk (integendeel, normale meiden vind ik meestal leuker. Ja, dit is aangetoond ![]()
|
Innerlijk:
*Humor *Sociaal *Eerlijk *niet bang om voor zijn eigen meningen en minderheden uit te komen (bijv. iemand die zegt dat hij eigenlijk veel banger in het donker is dan jij ![]() *vrij *idd ook intelligent, betrouwbaar enz. enz. *rustig, maar in een vrolijke bui juist weer erg druk.. *creatief *gewoon lekker gek Uiterlijk: * das een leuke.. Ik vind echt maar 1 op de 378463 jongens echt heel erg mooi. En die ene jongen ziet er best klein uit, zo rond de 1.70 tot 1.80. Hij is best alternatoef gekleed (wat ik nu ion mijn hoofd heb is een wijde ribbroek, met een adidasje erop bijv.) maar is heel zacht en kijkt erg lief uit zijn ogen. Wat ook erg aantrekkelijk is vind ik een mooi lichaam, niet te dik en gespierd... En, wat echt een zwak voor me is: lang haar.. en dan niet de paardenstaarten lang haar, maar het haar wat tussen kort en lang zit zeg maar.. Nja... Brandon Boyd, das een heel goed voorbeeld van dit alles. Mja.. das echt meer een droomjongen..
Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 21:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En soms denk ik niet eens OEH! maar vind ik hem gewoon interessant... en dan heel leuk... en dan denk ik alsnog 'damn ik vind hem niet knap, waarom vind ik hem wel leuk?' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Pffffff..... das moeilijk want het verschilt nog wel eens
Over het algemeen genomen: Uiterlijk: De meest uiteenlopende types, van gekleurde jongens met (duh) bruine ogen, tot blonde jongens met blauwe ogen. Ik vind echt veel verschillende types mooi. Ik vind krulletjes mooi, maar steil haar vind ik ook mooi. Kroeshaar ook, maar dan wel kort. Ook op kapsels is dus geen peil te trekken, dat ligt aan de persoon. Wat me wel opvalt, is dat alle jongens die ik er leuk uit vind zien, dun zijn. Dat vind ik mooi. Qua kleding val ik meestal op de wat alternatievere types, sowieso geeeen polo's of van die hoogwaterbroeken. Hij moet zich wel een beetje kunnen kleden. De ogen vind ik erg belangrijk, in iemands ogen kun je alles lezen. Innerlijk: * gewoon lekker zichzelf, doet zichzelf niet beter voor dan hij is * aardig * lief * grappig * eerlijk/betrouwbaar * niet arrogant * ondernemend * niet te lui * intelligent * verantwoordelijk * geen moederskindje * niet te gierig * tegengasgever (deze punten staan in willekeurige volgorde btw)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wel allemaal mooie ogen ![]() ![]() Ow, ze zijn wel allemaal eigenwijs en iig tamelijk intelligent ![]() |
![]() |
|
alleen het allerbelangrijkste, natuurlijk zijn dr nog wel meer goede eigenschappen wat leuk is als hij die heeft maar die staan dr nie bij
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
omdat ik geen zin heb heel mijn lijstje voor een ideale jongen te typen, houd ik het maar gewoon kort:
type uiterlijk: beetje hockeytype: classy/sportief/trendy gekleed donker haar lichte ogen niet zo heel groot, maar ook niet klein normaal postuur (niet te schriel, niet te dik) beetje stoere kaaklijn, niet zo'n smal gezichtje qua houding moet 'ie zeker in zijn schoenen staan, iig niet te verlegen overkomen type innerlijk: - betrouwbaar natuurlijk - lief - iemand waarmee je goede/gevoelige gesprekken kunt hebben (iemand die zijn gevoel kan tonen) - niet saai, dus ondernemend, uitdagend - intelligent, in ieder geval dat je op de zelfde golflengte zit en elkaar kunt begrijpen en nog wel meer eigenschappen, maar ik heb geen zin nog meer te typen ![]()
|
Mooie jongens met donker halflang haar met slag en blauwe ogen
sportief/netjes gekleed, jaja het hockeytype qua karakter zelfverzekerd rustig humoristisch eerlijk & betrouwbaar lief ![]() intelligent, ik vind het heel belangrijk om goede gesprekken te kunnen voeren. en hij moet vooral zijn eigen leven leiden, zijn eigen vrienden hebben, gewoon het goed voor elkaar hebben en dan toch nog een plekje voor mij overhebben!
|
tis very belangrijk vind ik dat ie heeeeeeel lief is ( wel? ja!
![]() ik moet met hem kunnen lachen... hij moet niet arrogant zijn... maar ook nie te weinig zelfvertrouwen hebben... een beetje slim is mooi meegenomen, dat praat wat makkelijker... uiterlijk: lichtbruin / donkerbruin haar, kort, stekkelZz ofzoow... bruine ogen ![]() langer dan ik met een mooi bovenlichaam...
|
Innerlijk:
WEL: Héél erg lief, (be)trouw(baar), eerlijk, meelevend, gevoelig, intelligent (goed gesprek moet kunnen), spontaan, maar een beetje verlegen is ook best cute.. NIET: Erg preuts of héél erg verlegen, dom, onbetrouwbaar, arrogant, sletterig, fliterig, roken, gemeen, gevoelloos, nuchter, ongeïnterreseerd..etc.. Uiterlijk: Lang haar (liefst met van die natuurlijke verkleuringen erin vind ik verschrikkelijk mooi!!), mooie ogen, ongeveer 1.75, lief gezichtje, egale huid, vlotte kleding , niet te dun, beetje mollig is heel leuk maar niet extreem dik |
![]() |
|
|