Advertentie | |
|
![]() |
|
omg ik kan me dat echt niet voorstellen. dan zou ik nog eerder flirten met mijn schoonmoeder hahaha. maar nee, niet zo'n behoefte aan eerlijk gezegd.
OH WACHT ik heb wel een tante die al vier jaar ofzo een relatie heeft met haar stiefvader, mijn opa dus, en een andere tante die ooit een verhouding had met haar schoonzoon. eerstgenoemde tante hoef ik ook vooral niet tegen te komen.
|
![]() |
De verklaring zou kunnen zijn dat ze toch op je partner lijken. Eigenlijk andersom maar you get the point
![]() Mijn schoonmoeder kan in eerste instantie heel aardig overkomen en ziet er voor haar leeftijd ook niet slecht uit. Maar mijn god, ik moet er niet aan denken iets met haar te doen. |
![]() |
|
Ik kan me dat echt niet voorstellen eigenlijk
![]() Heb wel gehad dat ik het erg goed kon vinden met de ouders van een ex, maar dat ging absoluut niet verder dan dat.
|
Verwijderd
|
Als ik even terugdenk aan mijn beide ex-schoonvaders...Nee. Hoewel de eerste wel een leuke schoonvader was, maar véél te intelligent voor mij. En de tweede schoonvader heb ik welgeteld 1 keer gezien en af en toe een paar keer vreselijk horen razen door de telefoon tegen mijn ex-vriend. Dus dat moeten we ook maar niet hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
ik ken niet 1 iemand die dat doet?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
80% kan écht niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Mijn ouders gaan rustig met ons mee naar een concert). Toch denk ik niet dat mijn vriend ooit op haar zou vallen ![]() Ze is sowieso totaal niet zijn type en.. ja ik weet het niet, maar dat wíl je toch niet?
|
Nee. Hoewel m'n schoonvader niet zo oud is en zelfs een vriendin heeft gehad die jonger was dan ik
![]() Daarna zei m'n vriend ook dat ie mij nooit meer alleen ging laten met z'n vader ![]() Maar ik wil liever toch geen man van boven de 30 (wel als ik zelf ouder ben natuurlijk, haha)
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn opa is knap en charmant en een echte heer kan mijn lichting nog wat van leren |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn ex had wel een gestoorde oedipus relatie met zijn moeder
en een andere ex daar was mijn moeder wel gek van, bewaart ze nog steeds briefjes van enzo ![]() maar ik heb alleen nog maar lovers met alcoholistische vaders gehad, of ik heb de vader nooit gezien. maar ik ben niet vies van ouwe mannen dus wie weet!!!!!!!!!!!!!1 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn schoonvader is wel in orde hoor
![]() ![]() schoonmoeder is een hilarische vrouw, echt een heel plezante en een ongelooflijk knappe ![]() ![]() maar ermee flirten/... ?? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
kon je de vertaling voor vuile was niet vinden? en wat kan het jou uberhaupt schelen wat ik op internet schrijf? je kent me toch niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahahihihihhoehoehoe jullie hebben iig een stukje intelligentie van ze meegekregen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic 113# rare kwast | 496 | 15-11-2007 16:42 | |
De Kantine |
Generatiekloof TopDrop | 54 | 04-05-2007 09:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |