Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2007, 14:45
Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Luna schreef op 31-05-2007 @ 13:22 :
koop een witte, dan lijk je bruiner.
ja bij een-beetje-bruine mensen werkt dat inderdaad, ik lijk er roze-er door. PLUS dat witte badkleding sowieso totaal uit den boze is haha
Oud 31-05-2007, 17:51
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben er verslaafd aan..

Ik draag meestal halters vullingomdat mijn borsten dan wat groter lijken en op een of ander manier elke keer perfect aansluiten. Heb dit jaar al een bikini bij de livera gekocht. Broekje is bruin met een geprint riempje erin. Topje is geprint. En gister eentje bij de intersport. Groen met een bloem erop.

Ik wil eigenlijk ook nog een zwarte, maar ik heb er ook nog twee liggen van vorig jaar
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 18:14
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik draag altijd halterbikini's,
wel een stevige dus geen touwtjes van livera

daar hebben ze maten zoals 36/38/40/enz met cupmaten

waardoor ik ondanks een smalle taille en
redelijk cupmaat (D) in vergelijking daarmee
toch een passende bikini heb
voor ongeveer 25euro gewoon livera merk
Oud 31-05-2007, 18:46
Vreemde-eend
Vreemde-eend is offline
Weet iemand waar je leuke bikini's kan kopen?
Ik heb geen leuke, en moet er snel een vidnen om naar het strand te gaan
Oud 31-05-2007, 19:01
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Vreemde-eend schreef op 31-05-2007 @ 19:46 :
Weet iemand waar je leuke bikini's kan kopen?
Ik heb geen leuke, en moet er snel een vidnen om naar het strand te gaan
loop eens een winkelcentrum in
en kijk eens bij hema, h&m, hunkemoller, livera etc

ik persoonlijk slaag voor bikini's altijd bij livera
maar dat is persoonlijke smaak
Oud 31-05-2007, 20:45
Soulwing
Soulwing is offline
in alle leuke bikni's pas je natuurlijk niet met een dergelijke cup..
dusja. k heb een bruin en zwart bovenstukje die ik wissel met heel veel verschillende broekjes
Oud 31-05-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Soulwing schreef op 31-05-2007 @ 21:45 :
in alle leuke bikni's pas je natuurlijk niet met een dergelijke cup..
dusja. k heb een bruin en zwart bovenstukje die ik wissel met heel veel verschillende broekjes
nee want met cup a pas je een bikinitopje? ik heb tot een jaar geleden met kindermaat bikini's gelopen...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 22:45
Verwijderd
Cupmaat D moet doenbaar zijn, toen liep ik ook met beugelbikini's. Lingeriezaken, H&M, Wehkamp, whatever.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 05:42
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 31-05-2007 @ 15:06 :
ik vind de mijne wel tof. ik kon geen plaatje vinden op het internet dus dan maar zo :

[afbeelding]

edit: valt dit nu eigenlijk onder bikini of badpak?
semikini volgens mij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 14:56
LADIEJ
LADIEJ is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 30-05-2007 @ 16:03 :
Ik heb deze bikini: [afbeelding]

Nu nog dat figuur
toofff waar heb je die van ?? als ik vrage mag bloos
Oud 01-06-2007, 18:08
Verwijderd
Ik heb teveel bikini's. Stuk of 20.
En dan in teveel kleuren.

Ook dat ik een leuk broekje koop en dan een saai bovenstukje.

Ik heb vorige zomer echt hele gave gekocht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 18:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
Sooz schreef op 31-05-2007 @ 15:45 :
PLUS dat witte badkleding sowieso totaal uit den boze is haha
ik weet het
Oud 01-06-2007, 18:14
June bug
June bug is offline
Ik heb al 2 jaar geen nieuwe bikini gekocht en zoveel zwem ik ook niet dus dat is niet zo erg. Ik vind ook bijna nergens een leuke bikini in de goeie maat. En van die triangel-dingen zijn superleuk maar ik kan ze niet aan want ze staan me voor geen meter en ik ben ook altijd bang dat ik mn bovenstukje dan kwijtben als ik t water in spring
Oud 03-06-2007, 22:27
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Hee, ik heb even een vraagje over bikini's bij de wehkamp en het leek me het beste om die hier te posten:
Wie heeft er weleens een bikini bij wehkamp besteld van het merk Beachwave en viel deze ruim of juist strak, wil namelijk een bikini bestellen en qua shirtjes koop ik altijd S of 36 en broeken 36/38 maar het broekje is in 38 uitverkocht!
Alvast bedankt voor je hulp!
Oud 03-06-2007, 22:31
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Heleeeeen schreef op 03-06-2007 @ 23:27 :
Hee, ik heb even een vraagje over bikini's bij de wehkamp en het leek me het beste om die hier te posten:
Wie heeft er weleens een bikini bij wehkamp besteld van het merk Beachwave en viel deze ruim of juist strak, wil namelijk een bikini bestellen en qua shirtjes koop ik altijd S of 36 en broeken 36/38 maar het broekje is in 38 uitverkocht!
Het enige wat ik weet is dat als de broekjes te klein zijn, dat je dan automatisch zwembandjes krijgt. Misschien handig wanneer je niet goed kan zwemmen.
Oud 03-06-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 01-06-2007 @ 19:14 :
Ik heb al 2 jaar geen nieuwe bikini gekocht en zoveel zwem ik ook niet dus dat is niet zo erg. Ik vind ook bijna nergens een leuke bikini in de goeie maat. En van die triangel-dingen zijn superleuk maar ik kan ze niet aan want ze staan me voor geen meter en ik ben ook altijd bang dat ik mn bovenstukje dan kwijtben als ik t water in spring
om maar te zwijgen over "vrienden" die denken dat t leuk is om aan die touwtjes te trekken verdomme
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 17:06
June bug
June bug is offline
Citaat:
koekjes schreef op 03-06-2007 @ 23:33 :
om maar te zwijgen over "vrienden" die denken dat t leuk is om aan die touwtjes te trekken verdomme
dubbele knoop
Oud 04-06-2007, 17:32
Suey
Suey is offline
Citaat:
Heleeeeen schreef op 03-06-2007 @ 23:27 :
Ik heb er ooit een gehad van beachwave en die viel denk ik eerder ruim dan strak. Was wel een fijne

Verder moet ik ook nodig een nieuwe, jammer dat de meeste mooie niet binnen mijn budget passen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 17:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een Halterbikini van de Hema, zwart met roze stipjes en een roze bloemetje erop, een Felgroen/felroze gestreepte tankini.
Maar ik draag ze geen van beiden, want dat durf ik niet.
Oud 04-06-2007, 18:00
Verwijderd
De tijd is aangebroken dat ik geen halterbikini meer aankan/wil.

Wat nu.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:21
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 04-06-2007 @ 18:36 :
Ik heb een Halterbikini van de Hema, zwart met roze stipjes en een roze bloemetje erop, een Felgroen/felroze gestreepte tankini.
Maar ik draag ze geen van beiden, want dat durf ik niet.
Waarom heb je ze in godsnaam dan gekocht?

Citaat:
Stefenootje schreef op 04-06-2007 @ 19:00 :
De tijd is aangebroken dat ik geen halterbikini meer aankan/wil.

Wat nu.
Topless
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 04-06-2007 @ 19:21 :

Topless
Die zat eraan te komen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 04-06-2007 @ 18:06 :
dubbele knoop
driedubbele trekken ze nog los
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 04-06-2007 @ 19:21 :
Waarom heb je ze in godsnaam dan gekocht?
Voor 'noodgevallen'.

Zo moest ik bijv. een keer met een vriendin mee naar 't strand en toen had ik geen badkleding en zwemmen met je spijkerbroek/t-shirt aan is niet echt fijn. Dus voor het geval dat heb ik maar een bikini gekocht.

Maar ik heb die dingen al 2 jaar en heb ze pas 2 keer aangehad, waarvan slechts 1 keer om te zwemmen.
Oud 08-06-2007, 12:11
Verwijderd

deze heb ik
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 12:49
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Ik heb r 1 van de O'neill dit jaar. Móest een nieuwe, want geopereerd ^^. Nu wel een halter, maar met cup, anders lijk ik echt heuujl breed. En hij is echt mooi !
Oud 08-06-2007, 13:07
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 08-06-2007 @ 13:11 :
[afbeelding]

deze heb ik
dies leuk
Oud 08-06-2007, 13:10
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
LaAnnE. schreef op 08-06-2007 @ 13:49 :
Ik heb r 1 van de O'neill dit jaar. Móest een nieuwe, want geopereerd ^^. Nu wel een halter, maar met cup, anders lijk ik echt heuujl breed. En hij is echt mooi !
Je moest een nieuwe, want je bent geopereerd?
Oud 08-06-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 08-06-2007 @ 14:10 :
Je moest een nieuwe, want je bent geopereerd?
Was zij niet de forumer die haar borsten had laten verkleinen? Wellicht daarom een nieuwe bikini?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:37
Verwijderd
Ik heb een nieuwe, een knalroze!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:43
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik heb een knalgroene van de h&m met kleine witte bolletjes. Halter topje en dat broekje heeft van die dikke strikjes langs de zijkant (niet gewoon touwtje, maar in stof zeg maar).

Die ik wel wil:

and so on and so forth :-)
Oud 08-06-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 30-05-2007 @ 17:52 :
Ik heb al jaren geen badpak of bikini meer gekocht omdat ik het teveel gezeik en te duur door mijn cupmaat vond. Ik heb een tijd bikini's gedragen, toen ik nog binnen enigszins verkrijgbare maten viel, een simpele zwarte en een geruite. Daarnaast heb ik een badpak gehad, lelijk, maar het was in mijn maat.

Nu heb ik de bikini-lijn van Marlies Dekkers ontdekt en als ik geld over heb en kans om te zwemmen, dan ga ik er daarvan eentje uitzoeken.
http://www.marliesdekkers.com/
Ik heb een hele mooie van Marlies. 140 euro. Kutwijf. Maar het is wel een mooie.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 17:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik krijg altijd zo'n lekker minderwaardigheidscomplex van die bikinimodellen. ik heb meer buikspieren dan zi allemaal bij elkaar maar het ammere is dat er een speklaag op zit waar een robbe nog u tegen zou zeggen.
Oud 08-06-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 30-05-2007 @ 17:52 :
Ik heb al jaren geen badpak of bikini meer gekocht omdat ik het teveel gezeik en te duur door mijn cupmaat vond. Ik heb een tijd bikini's gedragen, toen ik nog binnen enigszins verkrijgbare maten viel, een simpele zwarte en een geruite. Daarnaast heb ik een badpak gehad, lelijk, maar het was in mijn maat.

Nu heb ik de bikini-lijn van Marlies Dekkers ontdekt en als ik geld over heb en kans om te zwemmen, dan ga ik er daarvan eentje uitzoeken.
http://www.marliesdekkers.com/
in Beverwijk zit een marlies dekkers outlet
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 23:56
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 08-06-2007 @ 18:55 :
ik krijg altijd zo'n lekker minderwaardigheidscomplex van die bikinimodellen. ik heb meer buikspieren dan zi allemaal bij elkaar maar het ammere is dat er een speklaag op zit waar een robbe nog u tegen zou zeggen.
ja same here, afgezien van de buikspieren dan.. :-)
Oud 13-07-2007, 08:29
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
palindrome schreef op 30-05-2007 @ 15:08 :
Wie draagt ze wel en wie niet?

Of draag je liever een badpak?

En welke bikini vind je het fijnst/mooist: een triangel-, tankini-, beugel- of push-upbikini?

En houdt je van kleurtjes of heb je 'm liever gewoon in een effen kleur?

Combineer je broekjes/topjes of koop je liever een standaard setje?

Post met plaatjes
Doe mij maar een triangel (niet met dunne draadjes) of halterbikini zonder push-up, vulling e.d troep en zonder een gigantisch decolleté, in vrolijke kleurtjes en gewoon een setje. (1 bikinisetje is mij al duur genoeg) En dat broekje dan graag eentje die over de benen horizontaal doorloopt zeg maar (niet zo eentje waarbij je schaamlippen er half uitvallen als je je omdraait), en van achteren niet telkens tussen mijn bilspleet blijft hangen.

Of een badpak met zo'n rokje eraan vast. Hoef je niet alsmaar je bikinilijnharen weg te halen want dat ziet dan toch niemand, hehehehe.
Oud 13-07-2007, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 08-06-2007 @ 16:43 :
Ik heb een knalgroene van de h&m met kleine witte bolletjes. Halter topje en dat broekje heeft van die dikke strikjes langs de zijkant (niet gewoon touwtje, maar in stof zeg maar).

Die ik wel wil:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

and so on and so forth :-)
die 2e is tof!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 12:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
kheb mijn droombikini gezien en ze was 180 euro...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 16:05
dolly fisher
dolly fisher is offline
wat is dat toch met marlies dekkers, ik vind het wel zo spuuglelijk en haar zo spuugirritant.
sowieso 'een' marlies dekkers ulllll.
en er dan nog dik geld voor willen neertellen ook.

ik heb allemaal verschillende boven en onderstukjes meestal triangel en zelden tot nooit met print.
een zekere forummer genaamd avelon droeg weleens 2 broekjes over elkaar, wat me op een dag goed uitkwam toen ik een wit broekje aanhad, wat in de zee pas goed tot me doordong.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 16:08
Crimson
Crimson is offline
hee mutant ik weet niet wat voor cupmaat je hebt, maar o neill heeft gewoon cup d hoor, bij veel sportzaken kun je precies kopen wat je wilt. ik heb een bovenstukje cup d maat 38 en een onderstukje maat 40 ofzo, je kan idd geen 1000 bikini's kopen omdat zo'n bikini wel 60 euro is, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 17:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een zwarte tankini met grote paarse/turquoise stippen maar die draag ik eigenlijk niet meer omdat ik hem een beetje kinderachtig vind. Verder heb ik een streepjes triangel bikini. Ik wil eigenlijk een nieuwe maar heb geen zin om te shoppen en ik kon niets leuks vinden dus ik houd het voorlopig maar bij die laatste denk ik Probleem bij mij is dat of het broekje te klein is of het topje te groot. Ik heb ook een badpak maar die draag ik alleen als ik echt banen ga zwemmen ofzo.
Oud 15-07-2007, 17:58
Poepkind
Poepkind is offline
via internet kan je bij de hunk tegenwoordig grote maten kopen, mn huisgenootje is daar geslaagd.

Ik vind triangel met een dunne vulling en knooptouwtjes het beste. Voorgevormde push up vallen altijd je tieten uit als je gaat zwemmen/duiken. Bij triangel hupt alles gewoon mee
Oud 15-07-2007, 22:17
Verwijderd

Ik heb deze en ik ben er wel tevreden mee
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 10:19
vixen
vixen is offline
Ik heb bij de h&m een zwart broekje gekocht, een gestreept topje en nog een broekje met kleurtjes en aapjes. Niks past bij elkaar, maar ze zijn allemaal leuk. En ik heb een surfshortje van protest en nog een van element maar die passen ook weer nergens bij dus nu heb ik nog niks. Het is toch geen weer om te zwemmen.
Oud 18-07-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 16-07-2007 @ 11:19 :
Ik heb bij de h&m een zwart broekje gekocht, een gestreept topje en nog een broekje met kleurtjes en aapjes. Niks past bij elkaar, maar ze zijn allemaal leuk. En ik heb een surfshortje van protest en nog een van element maar die passen ook weer nergens bij dus nu heb ik nog niks. Het is toch geen weer om te zwemmen.
dat heb ik ook. ik heb veel dingen die afzonderlijk leuk zijn, maar verder voor geen meter bij elkaar passen. ik draag het ook nooit bij elkaar, maar soms een bikinibroekje met een hemdje/tshirt er boven anders kan ik het namelijk nooit aan.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 18:22
Verwijderd
ik vind leuke breokjes erg belangrijk ivm topless zonnen dus geen saaie broekjes. deze zomer is mn billabong stuk gegaan maar daar was het broekje toch stom van dus dat maakt niet heel veel uit. ik heb nog twee rooie, een blauwe en een zwarte. ligt er een beetje aan wat de plannen zijn, als ik mn wekelijkse baantjes trek moet het er een zijn die niet met duiken/borstcrawlen opzij schuift
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 19:46
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
uuuf schreef op 18-07-2007 @ 17:52 :
dat heb ik ook. ik heb veel dingen die afzonderlijk leuk zijn, maar verder voor geen meter bij elkaar passen. ik draag het ook nooit bij elkaar, maar soms een bikinibroekje met een hemdje/tshirt er boven anders kan ik het namelijk nooit aan.
Is een leuk broekje/ topje niet aan te vullen met een goedkoop effen topje/broekje van de zeeman ofzo? Blijft de aandacht ook op het leuke stukje.

OT: Kon geen tankinihemdje D vinden met ondersteuning maar heb nu zo'n lame-ass lycra fitnesshemd van de H&M van 2 euro. Ongeveer 10 cm uit de taille weggelockt, staat nu keimooi.
Nu nog een keer zwemmen (voor het eerst in 4 jaar).
Oud 18-07-2007, 19:50
Verwijderd
ik vind een bikinitop veel belangrijker dan broekjes heurr, persoonlijk vind ik het veel leuker staan als bikini en broekje niet het zelfde zijn
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 19:25
le_mug
le_mug is offline
wat een hitsige wulpse dames hier in dit topic
Oud 20-07-2007, 09:14
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik kan ook nooit fatsoenlijke bikini's vinden. Laatst zag ik er eindelijk eentje in mijn maat, voor 160 €, uhh nee

Als ik al ooit zwem is het meestal in een meertje ofzo, dus ik heb gewoon een goedkoop frutding van de zeeman en daar doe ik dan een jurkje over
Reageren

Regels voor berichten