Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hercules Ja ach, je moet toch wat zo vroeg op de ochtend. Dus maar even een Disney uit de digitale kast gepakt. Een vergeetbaar, middelmatig filmpje, dat wel prachtige animatie en leuke personages heeft (Hades met stem van James Woods ![]() 6/10 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, dat leer je op mijn opleiding.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik krijg wel de neiging om te klikken maar dan krijgt de site een bezoeker erbij en dat gun ik hem niet.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *kijkt naar Rooster* |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij ben ik trouwens één van de weinige die Boss of it All echt heel vet vond ![]() Zodiac: Jake Gyllenhaal <3 Maar ook voor de rest een zeer puike film. Niets in de film steekt er echt boven uit, maar alles mooi uitgewerkt met oog op detail, beste film die momenteel in de bios te zien is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() en de film was idd geen echte topper. Citaat:
![]() (en de docu zag ik nadat ik de film had gezien) Precieze betekenissen haal ik er natuurlijk niet overal uit, maar van het in het water pissen toch wel. Elephant staat nog op mijn to see lijstje, oa door deze film. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ok ook 'objectief' gezien zal lion king wel beter zijn dan brother bear, daar ga ik niet aan twijfelen. maar denk ook dat beide films voor (enigzins) verschillende doelgroepen zijn gemaakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |