Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2007, 11:16
I C U
I C U is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 22-07-2007 @ 11:58 :
Hij blijft nog tot woensdag weg maar ik zie hem pas weer ergens volgende week zondag/maandag.. Hij blijft eerst namelijk nog bij zn ouders en dat is echt ver weg van waar ik zit. Dan pas komt hij naar de stad waar we allebei studeren.. Echt ik mis hem zo erg, alles gebeurt opeens nu hij er niet is, net nu ik hem eigenlijk zo hard nodig heb..
Uhu, zeker heel rot.

Vorig jaar was ik met een groep vrienden naar Blanes, en een van die gasten heeft nog steeds een relatie met een goede vriendin van me... Anyway, dat ging ook niet helemaal goed, net in die week, en ik geloof dat hij elke avond wel een uur of twee verdwenen was om te bellen en God mag weten hoeveel smsjes hij heeft gestuurd en gekregen... Ik moet eerlijk bekennen dat we er uiteindelijk wel een beetje de balen van hadden dat hij zoveel weg was. Tuurlijk, het is belangrijk, maar je bent op vakantie!

Mjah, m'n punt is dat hij het waarschijnlijk heel rot voor je vindt en het waarschijnlijk jammer vindt dat hij je niet meer kan steunen, maar dat hij moeilijk dagelijks uren met je aan de phone kan hangen. Oké, hij kan wel wat gevoeliger zijn naar jou toe als in wat minder smsen over z'n escapades en misschien zo nu en dan bellen, al is het maar 10 minuten om ff te laten weten van hoe en van wat. Maar probeer het hem niet teveel te verwijten. Ofzo.

Overigens snap ik jou ook weer verdomd goed. Puh, lastige situatie.
Oud 22-07-2007, 12:27
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 21-07-2007 @ 10:56 :
Vanavond een soort van date met de jongen van dond avond.
Omg hij is echt leuk, knap, lief, lekker, grappig, vrolijk, sexy en stoer enz. Owww volgens mij ben ik verliefd /
En hij gaf me veel complimentjes, hij had niet gedacht dat ik met hem zou zoenen ahhh. En hij vond het jammer dat hij vandaag weg ging. Ow en hij zoent ook heel lief en lekker.
En ik moet niet gaan nadenken want dan word ik gek.
Oud 22-07-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dzjun schreef op 22-07-2007 @ 11:58 :
Hij blijft nog tot woensdag weg maar ik zie hem pas weer ergens volgende week zondag/maandag.. Hij blijft eerst namelijk nog bij zn ouders en dat is echt ver weg van waar ik zit. Dan pas komt hij naar de stad waar we allebei studeren.. Echt ik mis hem zo erg, alles gebeurt opeens nu hij er niet is, net nu ik hem eigenlijk zo hard nodig heb..
Je hebt hem niet nodig, je doet het toch prima zonder hem? Natuurlijk is het fijner als hij er nu was om bij weg te kruipen, maar dat wil niet zeggen dat je het niet eventjes alleen kunt doen.

En verder wel een beetje herkenbaar want mijn vriendje vertelt ook de hele tijd hoe leuk het is terwijl ik ook wel wil horen dat hij míj weer wil zien, maar daar ga ik dan natuurlijk weer niet om vragen (en zelf ook niet zeggen omdat ik niet afhankelijk wil doen, waardoor hij natuurlijk denkt, ja haha, mij mis je ook niet, god, wat kunnen we toch moeilijk doen ). Maar goed, ik ben blij dat hij het zo leuk heeft, hij heeft er dan ook al maanden naar uitgekeken.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 13:02.
Oud 22-07-2007, 14:43
Verwijderd
Ik doe de laatste tijd echt heel raar. Ik word er een beetje gek van. Gelukkig gaat het nog steeds goed met ons en voel ik me ook weer wat beter nu, want ik vind het zo vervelend voor hem.
Oud 22-07-2007, 15:51
Verwijderd
arghhh hij is zo lief (L) ik had vanmorgen perongeluk een hersenschudding opgelopen en hij was vet lief voor me, aww.
Oud 22-07-2007, 17:23
ViperDax
ViperDax is offline
Waarom moet het zo moeilijk zijn... ik ga kapot aan alle gedachten die door mijn kop spoken, en ze laat nog niet eens iets horen....
Oud 22-07-2007, 17:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg twee van zulke lieve smsjes en dan gaat alles kriebelen Morgen zie ik hem weer
Oud 22-07-2007, 17:49
Pluis
Pluis is offline
Oke nu is het genoeg. 5 jongens in 2 weken is niet meer grappig. en nou moet ik me straks zeker ook nog verantwoorden bij mn beste vriendinnetje... (maarja wat moet ik dan ook met de broer van háár vriendje)
Oud 22-07-2007, 18:10
woezel
woezel is offline
sletterig
Oud 22-07-2007, 18:42
Dott
Dott is offline
Verliefd, verliefd, verliefd en nog meer verliefd en nu zit ik op zijn schoot.. lol
Oud 22-07-2007, 19:38
Verwijderd
Ik hoop zo erg dat ik niet gebeld word, want dan zie ik hem morgen weer! <3
Oud 22-07-2007, 19:51
ViperDax
ViperDax is offline
heel erg slecht, het is definitief over...

some body shoot me please!!
Oud 22-07-2007, 20:02
Jenni
Jenni is offline
Citaat:
uuuf schreef op 22-07-2007 @ 16:51 :
arghhh hij is zo lief (L) ik had vanmorgen perongeluk een hersenschudding opgelopen en hij was vet lief voor me, aww.
Maar goed ook dat het perongeluk was
Oud 22-07-2007, 20:18
I C U
I C U is offline
Nu smst ie niet eens terug... Puh! Maar, we bekijken het posi: er is iets van een date genoemd. Ofzo. Tja, we merken het wel, ik vermaak me iig prima, wat mr. Cute heeft wél teruggesmst hihi. Goed bezig!
Oud 22-07-2007, 20:26
Luna
Luna is offline
hij was naar dour geweest en zei daarna tegen me: nou, er was echt totaal geen concurrentie, helemaal geen (leuke) meisjes.

ja ik voel me bij hem volledig op mn gemak en mn vriendinnetje zei gister dat ze het zooo leuk zou vinden als we écht wat met elkaar kregen.
Oud 22-07-2007, 21:42
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 22-07-2007 @ 20:51 :
heel erg slecht, het is definitief over...

some body shoot me please!!
*knuf*

@ dott;
blij dat je je zo goed en verliefd voelt.

ot: Ik mis hem! Maar ik zit vol leuke ideeën die we samen kunnen gaan doen als hij terug is. Dat helpt.

en bijna Wacken
Oud 22-07-2007, 21:50
Verwijderd
ik heb de laatste tijd steeds vaker weer behoefte aan een maatje

om geheimen mee te delen, impulsief gek mee te doen en voor al uw wilde vrijpartijen
Oud 22-07-2007, 22:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi.

Oud 22-07-2007, 22:38
vedetje
vedetje is offline
gestolen momenten

zo voelt het

ik wil me terugtrekken in mijn wereld, in onze wereld en de rest vergeten

vergeten dat het gedoemd is

ik haat de realiteit, ik haat de toekomst

maar ik kan het niet vergeten

ik doe zo mijn best maar het lukt niet

en het gaat slecht met me: ik heb geen zin in eten en als het hongergevoel me dwingt ben ik direct voldaan, ik kan niet studeren, morgen heb ik examens, ik voel me verwijderd van mijn familie, zij zijn de oorzaak en toch hou ik zielsveel van hen, ik slaap veel meer dan ik nodig heb, en toch ben ik doodmoe, nu en dan begint mijn lichaam te trillen en klappertand ik, terwijl het toch niet koud is, ik wil mijn vrienden niet zien, ze zullen het niet begrijpen...

en dan hoor ik hem, en hij weerspiegelt mijn eigen staat: ziek, vol onbegrip, moe, gedesconcentreerd, woede, frustratie...

en ik vertel hem hoe ik droom over hem, elke nacht, hoe ik hem mis, hoe ik bij hem wil zijn
en hij vertelt me dat hij me nodig heeft, dat hij me wil kunnen omhelzen, beter zijn en me kunnen zien

gestolen momenten

ik ben te zwak, en hij gaat het me verwijten, misschien nu nog niet, maar het is slechts een kwestie van tijd

en ik wou dat ik kon doen alsof, genieten van elk moment met hem en het noodlot vergeten
Oud 22-07-2007, 23:07
dallie
dallie is offline
Citaat:
vedetje schreef op 22-07-2007 @ 23:38 :
gestolen momenten

zo voelt het

ik wil me terugtrekken in mijn wereld, in onze wereld en de rest vergeten

vergeten dat het gedoemd is

ik haat de realiteit, ik haat de toekomst

maar ik kan het niet vergeten

ik doe zo mijn best maar het lukt niet

en het gaat slecht met me: ik heb geen zin in eten en als het hongergevoel me dwingt ben ik direct voldaan, ik kan niet studeren, morgen heb ik examens, ik voel me verwijderd van mijn familie, zij zijn de oorzaak en toch hou ik zielsveel van hen, ik slaap veel meer dan ik nodig heb, en toch ben ik doodmoe, nu en dan begint mijn lichaam te trillen en klappertand ik, terwijl het toch niet koud is, ik wil mijn vrienden niet zien, ze zullen het niet begrijpen...

en dan hoor ik hem, en hij weerspiegelt mijn eigen staat: ziek, vol onbegrip, moe, gedesconcentreerd, woede, frustratie...

en ik vertel hem hoe ik droom over hem, elke nacht, hoe ik hem mis, hoe ik bij hem wil zijn
en hij vertelt me dat hij me nodig heeft, dat hij me wil kunnen omhelzen, beter zijn en me kunnen zien

gestolen momenten

ik ben te zwak, en hij gaat het me verwijten, misschien nu nog niet, maar het is slechts een kwestie van tijd

en ik wou dat ik kon doen alsof, genieten van elk moment met hem en het noodlot vergeten
Creepy... hopelijk kom je snel uit je dal
Oud 23-07-2007, 09:35
Bloompje
Bloompje is offline
Ja heel snel maar ik ben weer verliefd en het is wederzijds
Oud 23-07-2007, 11:40
wup
wup is offline
Bluh.

Gister vét leuke dag gehad op mijn werk. Begin steeds meer met mijn collega's te hebben en na mijn dienst ben ik ben mijn baas ergens wat gaan eten
Daarna door naar hem, om daar te slapen. Maar ik schrok gewoon van hem. Ik kan er zo slecht tegen dat hij voor geen meter voor zichzelf zorgt en eruit ziet als een heroinejunk ongeveer. Vanmorgen was het ook helemaal niet gezellig en ben nog voor het ontbijt naar huis gegaan
Oud 23-07-2007, 11:58
Verwijderd
Dit weekend was echt super. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer we voor het laatst allebei een heel weekend vrij zijn geweest... Maar goed, het 2-jarig jubileum moest gevierd worden en het was zo leuk En het is grappig dat hij in slaap valt in de auto en dat ik in de bochten dan zijn hoofd moet vasthouden zodat hij geen zere nek heeft als hij wakker wordt
En vandaag nog een dagje vrij, mensen, wat een luxe!
Oud 23-07-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Bloompje schreef op 23-07-2007 @ 10:35 :
Ja heel snel maar ik ben weer verliefd en het is wederzijds
geniet er van!

OT: ik zit een beetje in een dip en geloof niet dat hij het door heeft. Tja.. dan niet. Weet dat ik niet altijd de makkelijkste ben, maar ik probeer het. Voelt beetje alsof ik de enige ben die iets aan het proberen is..
Oud 23-07-2007, 12:20
Verwijderd
Ik vind dat hij nou wel weer terug mag komen Heb zin om te knuffelen en ik heb iets waar ik over wil praten en dan zit dat de hele week nog in mijn hoofd te wachten tot ik het er ook daadwerkelijk met hem over kan hebben... Nja. Nog hooguit een week.
Oud 23-07-2007, 14:18
stout!
stout! is offline
@ Jones; heb t nog even nagevraagd maar tuinman was reeds aanwezig .

T is prima hier, we doen niet veel; lekker boekjes lezen, op het strand liggen, siesta houden en eten halen. Ik mis hem, maar we hebben wat contact via sms. Het is gek want normaal gesproken zou ik hem na die paar dagen uit elkaar nog niet zo missen, maar nu heb ik wel een beetje een raar leeg gevoel. Gelukkig wordt het wel beter en overheerst het niet de leuke dingen, ik kan het ook gewoon van me af zetten. Maar ik lees zijn smsjes wel een paar keer over .
Met vriendin is het eerlijk gezegd nog matig gezellig, hoop dat we er nog een beetje in moeten komen.
Oud 23-07-2007, 16:44
wup
wup is offline
Aangezien ik niet langer dan 10 minuten boos kan zijn, staat er nu een zelfgemaakte taart in de koelkkst, die ik morgen naar hem toe breng...
Oud 23-07-2007, 17:20
Toet0r
Toet0r is offline
Ouders + zus zijn op vakantie (morgen een week, nog 1,5 te gaan) en ik vind het alleen thuis zijn eigenlijk helemaal niks. Na het werken thuis komen in een stil huis en niemand om wat aan te vertellen. Spreek wel af met vrienden maar die kunnen/willen natuurlijk ook niet elke dag. Bah ben sip en alleen, verveel me en t is koud.
Oud 23-07-2007, 17:40
Miek
Miek is offline
Helemaal geweldig, had vorige week beetje wat onzekerheden maar dit weekend was weer super
Oud 23-07-2007, 18:40
Jenni
Jenni is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-07-2007 @ 22:50 :
ik heb de laatste tijd steeds vaker weer behoefte aan een maatje

om geheimen mee te delen, impulsief gek mee te doen en voor al uw wilde vrijpartijen
Je mag je geheimen wel met mij delen!?
Oud 23-07-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-07-2007 @ 13:20 :
Ik vind dat zij nou wel weer terug mag komen Heb zin om te knuffelen en ik heb iets waar ik over wil praten en dan zit dat de hele week nog in mijn hoofd te wachten tot ik het er ook daadwerkelijk met haar over kan hebben... Nja. Nog hooguit een week.
+1
Oud 23-07-2007, 20:19
Balance
Balance is offline
Hehe leuk hoor, zo'n vakantievriendje.
Maar de 'I love you' zinnetjes hoeven van mij niet zo nodig na die paar dagen.
Wat zal ik eens gaan antwoorden
'I like you too'
Oud 23-07-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 23-07-2007 @ 19:48 :
+1
*knuffelt*
Oud 23-07-2007, 20:24
Verwijderd
Na vier weken samengeweest te zijn ongelofelijk heerlijk <333333
Oud 23-07-2007, 20:41
George
George is offline
Oehlala, leuk mailtje. ♥
Oud 23-07-2007, 20:41
Verwijderd
Geweldig! Hij is zo vreselijk lief en leuk. En ik heb nu al heel erg zin in onze 2 vakanties samen, nog minder dan 2 weken!
Oud 23-07-2007, 20:44
Halflight
Halflight is offline
Haha, vandaag de hele dag met hem gewerkt en hij is echt errrg leuk . De hele tijd bij hem aangeklopt met de meest idiote vragen, hij ging overal op in en ging alles aanwijzen en telkens lachen en blabla. En toen we weggingen bleef hij nog even staan maar ik moest er van door. Nu werken we vrijdag weer samen en daar heb ik zin in. Over een paar weken is hij alleen drie weken weg dus daarvoor wil ik even z'n nummer/mailadres. Leuk

Oh en zaterdag was ik uit alleen toen had ik (per ongeluk, m'n pantygeval was gescheurd) een lichtelijk te kort rokje aan en ik liep door de stad en een groepje kerels zat te tyfen dat ze het wel sexy vonden maar dat ik toch iets te dik was en voor het eerst in waarschijnlijk mijn leven deed het me (bijna) niks. Rightt

Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 21:11.
Oud 23-07-2007, 20:52
Qimm
Qimm is offline
Eindelijk weer genoeg rust in m'n kont om daadwerkelijk te typen.

Vakantie met vriendinnetje was fantastisch, zo fijn om gewoon leuk samen dingen te doen die we beide zo fijn vinden

Het weerzien met het vriendje was ook zeer fijn. Terugdenkend heb ik hem sinds dat onze relatie (buh, wat een woord is dat toch ook he?) serieus werd ik hem nooit langer dan 2 á 3 dagen aan een moeten missen, nu een week. Heel vreemd, maar ik vond het heel fijn om hem te missen, en nog fijner om hem dan weer te zien.
Nu samen vakantie, helaas is die wel begonnen met een tegenslag. Zijn auto is (alweer!) ernstig ziek en dat is KUT! Daar is toch geen geld voor nu? Dus gaat die ook niet gemaakt worden *zucht*
Nou ja. overleven we ook wel weer. Om de teleurstelling te verzachten hebben we lekker gewinkelt en ijsjes gegeten. Mijn vriendje is stiekum een meisje (ben ik dan lesbisch?) haha.
Oud 23-07-2007, 22:03
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me schuldig, en dat zou ik me ook echt moeten vinden, ben echt lullig bezig. Maar heb wel veel zin in morgen, en daardoor voel ik me nog meer schuldig. Hopelijk ga ik niet mensen heel veel pijn doen..
Ow wacht, ik zou er niet over nadenken

Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 22:11.
Oud 23-07-2007, 22:12
Verwijderd
fan-tas-tisch weekend gehad! heb zelfs drie dagen gedaan over Harry Potter and the Deathly Hallows, dus dat wil ook echt wel iets zeggen over hoe graag ik bij hem ben (en dat ik hém dus verkies boven het nieuwste boek van HP, terwijl ik daar al SUPERLANG naar uitkijk )

oeh, en hij kan ge-wel-dig koken

en hoeveel te meer we elkaar leren kennen hoeveel te meer belachelijke kleine dingen blijken we te delen echt fijn

en met de moto meerijden is ZOOOOOO plezant! ben al echt op m'n gemak bij hem achterop.
hoewel die dubbele wheeley bij het vertrekken aan 't rood iéts minder fijn was toen heb ik me toch terug tien minuten aan hém vastgehouden ipv aan de moto manman, mij zo doen verschieten maargoed, het was per ongeluk en er is niks gebeurd, dus...
Oud 23-07-2007, 22:31
vedetje
vedetje is offline
en het enige wat ik me af vraag is 'beteken ik echt zo veel voor hem? ben ik hem zo veel waard'

voor het eerst heb ik weer wat meer vertrouwen, de leegte trekt stilletjes aan weg

als wij het kunnen doen met elkaar, dan maakt de rest van de wereld toch niets uit, of wel

28 juli, bijna een jaar geleden begon alles

en alles wees in de richting dat het gedaan zou zijn voor die tijd, maar hij wil er voor vechten, hij heeft geduld
Oud 23-07-2007, 22:57
Dott
Dott is offline
Dank je Death-tears..

Heerlijk weekend gehad
Hij kwam zaterdag met de trein hierheen, waarna hij onverwacht is blijven slapen.
We zijn samen uit geweest en hij heeft een deel van mn vrienden leren kennen.

Zondagochtend naar zijn huis, daar lekker geweest, geknuffelt filmpje gekeken enz.
Met zn neefje en nichtje spelletjes gespeeld, voelde me er thuis.
Daar blijven slapen.

En snollekop als ik ben als ik slaap heb ik alle dekens gejat en hem bijna uit bed geduwt.
Lief als hij is heeft hij me laten slapen, en is ie een gedicht en een liedje gaan schrijven het schatje.
Hij heeft 30 min geslapen in de hele nacht en toen ik wakker werd (om half zeven ) lag ie aangekleed naast me naar me te kijken.
Hij is weer bij me in bed gekropen en we zijn weer samen in slaap gevallen.
Tot half 1 lekker in bed liggen knuffelen toen we eenmaal weer wakker waren.

Baal dat ik nu weer zonder hem thuis ben en de hele week moet werken.. ik mis hem nu al vond't best moeilijk/vervelend afscheid te nemen, en dat ken ik niet van mezelf.
Verder vinden zijn schoonzus & broer me een leuke meid (hij woont bij hun in huis)

Voel me op en top.. alleen moe...
Oud 24-07-2007, 00:31
Verwijderd
vandaag via via te horen gekregen dat dat hele leuk barmeisje van de tennisvereniging waar ik vorige week was mij onwijs ziet zitten..

via dezelfde via aan haar nummer gekomen en denk dat ik er maar werk van ga maken
Oud 24-07-2007, 01:09
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 23-07-2007 @ 23:12 :
hoewel die dubbele wheeley bij het vertrekken aan 't rood iéts minder fijn was toen heb ik me toch terug tien minuten aan hém vastgehouden ipv aan de moto manman, mij zo doen verschieten maargoed, het was per ongeluk en er is niks gebeurd, dus...
Als hij dat 'per ongeluk' doet kan hij absoluut niet op dat ding rijden of hij liegt.
Oud 24-07-2007, 09:23
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-07-2007 @ 21:52 :
Mijn vriendje is stiekum een meisje, haha.
De mijne ook!

ot: Net een smsje gehad hoelaat ze me vrijdag opkonden halen, en of we dan zullen gaan picknicken. Ik vind t allemaal best, zolang ik hem maar weer kan zien!
Oud 24-07-2007, 09:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
death-tears schreef op 24-07-2007 @ 09:23 :
De mijne ook!
Die van jou is niet stiekum
Oud 24-07-2007, 09:33
Kitten
Kitten is offline
Ik baal af en toe van mijn vriendin's 'Jij weet toch precies wat ik weet'-mentaliteit. Schrijft ze zaterdag dat ze op 'maandag' terugkomt, is het pas volgende week
Oud 24-07-2007, 09:47
I C U
I C U is offline
Muhahaha! Het gaat goed Ben goed bezig. Vermaak me prima. Ik mis exlief steeds minder. Tuurlijk heb ik zo m'n momenten en tuurlijk heb ik de neiging dingen over hem of ons te vertellen, maar dat mag en kan, vind ik. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar het doet geen pijn meer. Foto's kan ik al veel beter hebben. Ja, het gaat wel goed, eigenlijk.

Gisteravond was ook supergezellig! Eerst uit eten met wat vrienden, daarna met een deel ervan nog wat drinken hier in de buurt... Ja, was leuk. Die ene dude... Tja, ik weet het niet hoor, ik ga 'm eerst maar beter leren kennen.
Oh, en voor de toekomst heb ik nog een balkondate staan en een kookdate Hihi.
Oud 24-07-2007, 10:44
Verwijderd
Pissig. Zie hem morgen, ben benieuwd.
Oud 24-07-2007, 11:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2007 @ 11:44 :
Pissig. Zie hem morgen, ben benieuwd.
what's up?

OT: morgen samen naar Spanje! (Barcelona, Valencia, Córdoba, Granada, Madrid en nog 2 kleine steden waarvan ik de naam niet kan onthouden )

Regels voor berichten