![]() |
||
Citaat:
Vorig jaar was ik met een groep vrienden naar Blanes, en een van die gasten heeft nog steeds een relatie met een goede vriendin van me... Anyway, dat ging ook niet helemaal goed, net in die week, en ik geloof dat hij elke avond wel een uur of twee verdwenen was om te bellen en God mag weten hoeveel smsjes hij heeft gestuurd en gekregen... Ik moet eerlijk bekennen dat we er uiteindelijk wel een beetje de balen van hadden dat hij zoveel weg was. Tuurlijk, het is belangrijk, maar je bent op vakantie! Mjah, m'n punt is dat hij het waarschijnlijk heel rot voor je vindt en het waarschijnlijk jammer vindt dat hij je niet meer kan steunen, maar dat hij moeilijk dagelijks uren met je aan de phone kan hangen. Oké, hij kan wel wat gevoeliger zijn naar jou toe als in wat minder smsen over z'n escapades en misschien zo nu en dan bellen, al is het maar 10 minuten om ff te laten weten van hoe en van wat. Maar probeer het hem niet teveel te verwijten. Ofzo. Overigens snap ik jou ook weer verdomd goed. Puh, lastige situatie.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En hij gaf me veel complimentjes, hij had niet gedacht dat ik met hem zou zoenen ahhh. En hij vond het jammer dat hij vandaag weg ging. Ow en hij zoent ook heel lief en lekker. En ik moet niet gaan nadenken want dan word ik gek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder wel een beetje herkenbaar want mijn vriendje vertelt ook de hele tijd hoe leuk het is terwijl ik ook wel wil horen dat hij míj weer wil zien, maar daar ga ik dan natuurlijk weer niet om vragen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 13:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ dott; blij dat je je zo goed en verliefd voelt. ot: Ik mis hem! Maar ik zit vol leuke ideeën die we samen kunnen gaan doen als hij terug is. Dat helpt. ![]() en bijna Wacken ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: ik zit een beetje in een dip en geloof niet dat hij het door heeft. Tja.. dan niet. Weet dat ik niet altijd de makkelijkste ben, maar ik probeer het. Voelt beetje alsof ik de enige ben die iets aan het proberen is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ot: Net een smsje gehad hoelaat ze me vrijdag opkonden halen, en of we dan zullen gaan picknicken. Ik vind t allemaal best, zolang ik hem maar weer kan zien!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: morgen samen naar Spanje! (Barcelona, Valencia, Córdoba, Granada, Madrid en nog 2 kleine steden waarvan ik de naam niet kan onthouden ![]()
|
![]() |
|
|