Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voordeel is natuurlijk dat het relatief goedkoop is vergl. met een normaal hotel. Vaak is het ook zo dat als je eenmaal goedkoop wilt uitkomen je beter direct in een Hostel kunt duiken dan een cheap hotel regelen. Een cheap hotel is nl. ook vaak cheap (vlekken in je bed, op de muur enz. ![]() Jazz in the Park was bv. best relaxt, bedden hadden nét ff iets minder hard kunnen zijn maar een kniesoor die daarop let. Locatie is erg relaxt, direct naast Central Park in de Upper West Side. Lekker rustig dus, toen ik in 2001 vlak naast Times Square in een hotel zat had je de hele nacht door sirenes en dergelijke, dit was wel ff wat anders, maar bleek wel relaxt om wat buiten het 'centrum' te slapen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga nu boeken voor Hotel 31, gedeelde badkamers ed, maar het zit op een toplokatie (bij Empire State en een winkelstraat ![]() Ik heb er zinzinzin in!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vond het zeker de moeite waard om door brooklyn heights te lopen, prachtige huizen daar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het was dit jaar weer geweldig in NY, veel leuke mensen ontmoet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Method Acting met Robert Castle uit New York ITNY AMSTERDAM | 1 | 26-08-2010 19:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kindermishandeling door autoriteiten in New York Verwijderd | 41 | 07-12-2004 20:01 | |
Concorde verliest staart tijdens vlucht naar New York Gatara | 16 | 17-11-2004 21:06 | |
Muziek |
Politie New York vreest rappersoorlog Main | 14 | 05-11-2002 13:07 | |
West-Nijl virus in New York! Rabbi Daniel | 21 | 14-08-2002 15:12 |