Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2007, 18:35
Jones
Citaat:
Stefanie schreef op 22-07-2007 @ 18:31 :
Omdat je dan weinig privacy hebt, denk ik, als je álles met een ander samen doet.
Als ik privacy wil dan doe ik gewoon m'n deur dicht. Omdat de deuren normaal nooit dicht zijn is dat teken duidelijk genoeg. Als ze me dan nog nodig hebben wordt er netjes geklopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2007, 18:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Jones schreef op 22-07-2007 @ 19:35 :
Als ik privacy wil dan doe ik gewoon m'n deur dicht. Omdat de deuren normaal nooit dicht zijn is dat teken duidelijk genoeg. Als ze me dan nog nodig hebben wordt er netjes geklopt.
Klinkt ongeveer zoals het er nu bij ons aan toegaat, niets mis mee idd. Want je kan altijd bepalen wanneer je behoefte hebt aan je eigen privacy
Oud 22-07-2007, 19:18
Verwijderd
Ze doen allemaal aardig maar ondertussen doen ze achter je rug om kut
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 20:34
Luna
Luna is offline
ik woon met 3 anderen in een huis. 2 meisjes en 1 jongen. ik ben er als laatste bij gekomen maar heb nu na 8 maanden wel helemaal mn draai gevonden.
met 1 meisje ga ik heel goed om, we koken vaak samen, gaan samen uit en kletsen veel
met t andere meisje heb ik niet zoveel en we zien elkaar ook niet heel veel want we hebben een heel ander ritme en zij zit bij allerlei verenigingen én studeert geneeskunde dus eigenlijk altijd weg.
met de jongen kan ik het ook supergoed vinden, ook al zijn we heel verschillend. gister nog heel lang samen in de keuken/huiskamer zitten drinken en kletsen.
de sfeer is gewoon goed in huis.
Oud 22-07-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 22-07-2007 @ 17:57 :
jaja
ja iszo.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 21:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn 'huisgenoten' nu zijn m'n ouders. En die kunnen nogal irritant zijn, omdat ze bij elke beweging willen weten wat ik ga doen.
Maar daar gaat over een maand ongeveer verandering in komen, want dan ga ik verhuizen en dan schijn ik 1 huisgenote te hebben die er vrijwel nooit is. Dat lijkt me echt mijn soort huisgenoot.
Oud 22-07-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-07-2007 @ 14:45 :
Edit: Oh en ik heb een schijthekel aan mensen die hun afwas niet doen en hun groente- en fruitafval in de keuken laten liggen of de vuilniszakken niet opruimen of de badkamer niet schoonmaken. Ga dan in je eentje in een huis wonen als je zo smerig wilt zijn.
Omgekeerde wereld, Je bent student en hebt meestal wel wat beters te doen dan de afwas.
-
Ik heb het wel weer gezien hier in huis, de tofste huisgenoten zijn toch bijna nooit thuis en de anderen vind ik vervelend want ze zeuren zoveel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 22-07-2007 @ 23:36 :
Omgekeerde wereld, Je bent student en hebt meestal wel wat beters te doen dan de afwas.
-
Ik heb het wel weer gezien hier in huis, de tofste huisgenoten zijn toch bijna nooit thuis en de anderen vind ik vervelend want ze zeuren zoveel.
Haha, ja, dat zal wel. Er zijn inderdaad wel studentenhuizen waar het zo ranzig moet, maar ik vind dat echt belachelijk. Als je elke dag gewoon even je bordjes afwast heb jij er geen last van en verder ook niemand. Wat heeft het voor zin om het een maand te laten staan? Dan moet je het alsnog doen, maar al die tijd heb je wel in een smeerzooi gezeten en heb je niks gehad om mee te koken.

Kijk, prima als mensen het niet willen doen, maar laat het dan lekker een maand lang op je kamer sudderen. Ik heb geen zin om te koken tussen de fruitvliegen of om de rottingsstank (en die komt snel ) in het hele huis te hebben hangen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 11:43
wup
wup is offline
Als ik dit zo lees ben ik weer zoooooooo gelukkig met mijn eigen keukentje (L)
Het enige wat hier op het moment kut is, is dat er een is verhuisd en alles uit haar koelkast in haar keuken heeft gezet en dat al een week staat te verotten. De hele verdieping stinkt! En de douche is in haar keuken.. bah
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 12:10
Crimson
Crimson is offline
ja mijn vriend en ik wassen hier ook gewoon elke dag af hoor, en wij hebben ook wel wat beters te doen. beter ff wat borden af wassen dan één keer in de week uren bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 12:11
Verwijderd
Mijn huisgenoot is mijn man en onze band is prima
Ik heb nooit in een studentenhuis gewoond, en ik denk ook niet dat het een daverend succes geweest zou zijn. Ik heb de familietic van grote chaos namelijk overgenomen en heb de handicap dat ik rommel niet zie Mijn huisgenoot kan er gelukkig tegen, maar ik vraag me af of een ander dat had gekund
Mijn vorige huisje was een studentenappartement en dat was wel heel erg leuk. Allemaal jonge mensen die heel relaxed met elkaar om gingen. Je kon bij iedereen even aanbellen en gezellig kletsen. Als je iets nodig had kon je dat ook gewoon van iemand lenen, geen probleem. En in de zomer buiten zitten met een groepje, ook erg gezellig. Als er nou een slaapkamer extra was geweest dan had ik er waarschijnlijk nog steeds gewoond. Mijn buren nu zijn aan de ene kant bejaarden (prima, geen last van en ga ik wel eens koffie drinken) maar aan de andere kant woont een gezin met twee jonge kinderen die het leuk vinden om onder mijn slaapkamerraam liedjes te zingen Dan mis ik mijn oude 'gebouwgenoten' toch best.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 18:26
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-07-2007 @ 13:10 :
ja mijn vriend en ik wassen hier ook gewoon elke dag af hoor, en wij hebben ook wel wat beters te doen. beter ff wat borden af wassen dan één keer in de week uren bezig zijn
je woont dan ook al 3 dagen samen

ot:

Ik woon met nog 4 andere vrouwen in een studentehuis met dakterras en mega badkamer midden in de stad Ik heb met 3 van de 4 veel contact, we eten regelmatig samen, zitten soms uren te niksen bij elkaar op de bank en gaan soms samen uit. Soms zeiken we op elkaar maar over het algemeen is de sfeer prima. En als iemand zijn deur dicht heeft dan wordt dat gewoon gerespecteerd.
Oud 23-07-2007, 20:51
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb acht huisgenoten, een man van achter in de vijftig die we nooit zien, maar opzich een prima kerel.
Dan zes hele harige, miauwende poepfabriekjes (hopelijk zijn we er binnenkort vier kwijt) en dan nog vriendjelief.
Met iedereen een prima band, k zou niet anders willen.
Oud 23-07-2007, 21:08
Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-07-2007 @ 19:26 :
ik dacht ook al ja.
Oud 23-07-2007, 21:16
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriendje is mijn huisgenoot. Gaat heel goed, hij vult mijn gebreken goed aan (opruimen enzo ) Eigenlijk nooit onenigheid, de taken zijn zo'n beetje gelijk verdeeld, hij doet het alleen met meer enthousiastme.

Rommel? Oh ja, nu je het zegt. kan er mooi liggen...

Nja, maar dan gaat hij het dus opruimen waardoor ik het daarna weer kwijt ben. Ach, maar ik hou echt van koken en daar is hij minder van en ik ben de enige die de planten voert (en het is nota bene zijn dagelijks wérk )
Oud 23-07-2007, 21:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-07-2007 @ 19:26 :
mijn vriend woonde hiervoor ook op zich zelf en daar heb ik ook vaak genoeg weken doorgebracht, en dan werd er ook elke dag afgewassen

maar ik zal je op de hoogte houden van ons afwasleven hoor
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 21:44
Pluis
Pluis is offline
Ik heb 3 huisgenoten, 1 jongen en 2 meisjes. Met die jongen deel ik de keuken, en die is net zo netjes/onnetjes als ik. met als pluspunt dattie soms m'n afwas doet <3
een meisje is er haast nooit, ander meisje heb ik altijd heel gezellige gesprekken mee in de gang. Prima huis
Oud 23-07-2007, 23:46
Verwijderd
We wonen met 16 mensen in dit pand en dat is beetje veel om met allemaal contacten te onderhouden. De jongen in de kamer tegenover me is erg tof, met hem ga ik vaak spelletjes spelen en films kijken en liters thee en rode wijn drinken en over literatuur en filosofie praten.

De man naast me (hij is verdorie al 43 en woont hier nog steeds!!!!) probeert structureel mijn leven zuur te maken en dat vind ik erg klote
We hadden ooit een goede band, maar hij begon steeds meer te drinken en voor overlast te zorgen. Zo jatte hij mijn wijnvoorraad van mijn kamer wanneer ik niet thuis was en brandde hij gaten in de bekleding van mijn bankstel en in mijn vloerbedekking omdat hij met zijn dronken hoofd niet meer wist hoe hij een sigaret moest vasthouden. Of een dag kwam ik thuis uit het ziekenhuis nadat mijn vader een hartaanval had gehad en toen was Robert (zo heet de oude gek) weer ontzettend dronken. Hij deed heel stom en zei dingen als: "Je moeder heeft gewoon niet goed voor hem gezorgd, ik ga haar bellen en haar de waarheid vertellen!" en "Elena, je moet niet zo zielig doen, het leven gaat gewoon door!"
Toen werd ik dus boos en zei ik dat dit de druppel was en dat hij een drankprobleem had en dat ik hem niet meer wilde zien en spreken tenzij hij op ging houden met zuipen. Dat viel hem verkeerd en sindsdien is hij kwaad op me. Hij schreeuwt wanneer ik de toiletten niet goed genoeg heb schoongemaakt naar zijn idee en hij praat de hele tijd slecht over me tegen de rest van het huis. De mensen met wie ik vroeger goed kon opschieten negeren me nu volkomen, op drie mensen na en dat vind ik erg
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 06:53
Verwijderd
ik heb 2 kamergenoten.

De een is best aardig. Het valt me alleen op dat als ze spullen van me leent dat ik het altijd wel kapot terugkrijg. (doosje van de oogschaduw gebroken, haakje van bh half eruit, sproeiertje uit mn parfum). Verder is er nix mis met dr.

De ander is een ander verhaal. Ze is vies, ze maakt nooit schoon en ze denkt dat als ik wasmiddel haal, dat het automatisch voor haar is..plus de rest van mn spullen die ze zomaar leent..

maja hopelijk binnenkort een eigen huis en dan hoef ik daan alleen nog maar een bed en n tv te hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 06:55
Verwijderd
Citaat:
NuncaMas schreef op 24-07-2007 @ 00:46 :
De mensen met wie ik vroeger goed kon opschieten negeren me nu volkomen, op drie mensen na en dat vind ik erg
die mensen zijn je aandacht niet waard. Als ze je zelf niet eens komen vragen hoe t zit, zijn ze gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 24-07-2007 @ 07:55 :
die mensen zijn je aandacht niet waard. Als ze je zelf niet eens komen vragen hoe t zit, zijn ze gewoon stom.
En helemaal als ze zelf niet op het idee komen dat die kerel een drankprobleem heeft Dat is meestal vrij duidelijk te zien.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2007 @ 09:09 :
En helemaal als ze zelf niet op het idee komen dat die kerel een drankprobleem heeft Dat is meestal vrij duidelijk te zien.
Tja, ik snap het ergens wel. Voordat we ruzie kregen was er al een meisje dat me waarschuwde: "Robert is een innemend persoon, maar je moet niet aan zijn slechte kant staan."
Als je Robert zou ontmoeten begrijp je het misschien wel. Ookal is hij dronken, hij kan ontzettend leuk en gezellig zijn. Zolang de overige 12 huisgenoten zijn kwade dronk nog niet meegemaakt hebben, zullen ze hem aardig vinden en geloven.

Ik heb hem helaas kwaad gemaakt en dat zal me bezuren
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 15:49
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
nee die robbert is gewoon eikel. Helemaal als hij gaten in je bank brandt en jouw wijn van je kamer jat. Ga bij hem ook is drank jatten en een gat in zn bank branden, dan zal het huis te klein zijn maar hij mag het wel.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 10:37
11
11 is offline
Ik woon momenteel met 2 andere meiden in een appartementje. Eentje is een ICT studente en de andere is net afgestudeerd. We doen veel dingen samen zoals eten en uitgaan. Het is heel gewoon om elkaars spullen te lenen zonder te vragen. De kamerdeuren staan ook altijd gewoon open. We hebben gelukkig geen irritante takenlijst van "jij moet vandaag de wc's schoonmaken en jij doet de afwas". Er wordt nooit ruzie gemaakt. Ik kan met 1 huisgenootje heel goed opschieten, meestal praten we savonds urenlang of kijken we een filmpje op ons balkonnetje.
Oud 29-07-2007, 12:09
Verwijderd
Leuk topic

Ik woon in een studentenhuis met zeven huisgenoten. Ondanks dat er al twee nieuwe mensen zijn komen wonen sinds ik er bijna anderhalf jaar geleden ben gaan wonen, ben ik nog steeds de jongste. Vind het helemaal niet erg eigenlijk. Man/vrouw verhouding is ongeveer gelijk.

Het onderlinge contact wisselt een beetje. Iedereen kan het wel goed met elkaar vinden, maar omdat de meesten wat ouder zijn en dus bezig zijn met scripties, stages en afstuderen, zie je niet iedereen even vaak. We proberen eens in de paar maanden met z'n allen te eten, maar door alle drukke levens is dat soms moeilijk te plannen. De meesten hebben al langere tijd een vriendje/vriendinnetje, die vaak ook al helemaal 'ingeburgerd' zijn in huis. Ze eten dan ook vaak mee.

Er wordt nooit ruzie gemaakt om afwas of dingen die niet schoongemaakt zijn, omdat het altijd wel netjes gebeurt. Als je iemand tegenkomt, maak je daar eigenlijk altijd wel een praatje mee. Natuurlijk zijn er mensen die elkaar minder en meer mogen, maar dat berust voornamelijk op interesse.

Prima huis dus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 12:53
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
momenteel zijn mn ouders en zusje mn huisgenoten. tja, ik ga met ze om zoals ik met ze omging voor ik op kamers ging. heb mss iet meer moeite met mn ouders nu.

hiervoor woonde ik in een studentenhuis met 3/4 mensen. met mn beste vriendin en n kerel die er woonde die ik van vroeger kende ging ik goed om, samen eten, soms wat doen enzo. er woonde ook n andere jongen die ik van vroeger kende, maar die is schuw en saai en nors, dus die meed ik nogal.
Oud 29-07-2007, 13:17
Verwijderd
Ik heb 4 huisgenoten, die eigenlijk allemaal net werken en ik ben dus het enige studentje. Ik heb eigenlijk bewust gekozen voor een plek waar iedereen redelijk op zichzelf is, want ik trek huisgenoten gewoon heel slecht. Ik ben vrij weinig thuis en als ik dan thuis ben, wil ik heel graag alleen zijn en niet nog eens sociale verplichtingen hebben. Met één jongen praat ik wel regelmatig en we drinken weleens THEE samen als hij naar zijn werk gaat en ik thuiskom van uitgaan. :') Met de anderen heb ik weinig contact en herken ik soms niet eens in de supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 15:18
Ieke
Ieke is offline
Ik woon alleen en dat vind ik echt prima. In de flat waar ik zit wonen ook geen andere studenten (dat is opzich misschien wel jammer), maar als ik mensen om me heen wil is dat meestal zo te regelen. Mijn buren zijn allemaal vrij oud, erg op hun rust gestelt maar wel aardig. 1 van de buren past op mijn huis en plantjes als ik op vakantie ben, dus dat is ook super fijn.
Ik geloof wel dat ze nogal schrokken toen ze hoorden dat er een student kwam wonen (zo van dan is het gedaan met de rust ) maar ik val geloof ik wel heel erg mee.
Oud 29-07-2007, 15:29
Mephisto
Mephisto is offline
Met mijn ganggenoten heb ik vrij weinig contact, met een aantal pandgenoten (woon met 90 studenten in een flat) zuip ik me met enige regelmaat een delirium
Oud 30-07-2007, 00:48
asjdfl
asjdfl is offline
ik woon met drie andere studenten in huis. ze zijn er nooit dus dat houdt in dat ik een groot herenhuis in het centrum voor mezelf heb en dat ik drie uur lang ongestoord in bad kan liggen op elk moment van de dag. ik stoor me wel aan het feit dat ze allemaal mooier zijn dan mij. vanaf september ga ik voor onbepaalde tijd naar het buitenland en daarna ga ik voor kortere en langere tijd bij verschillende vrienden/frenemies wonen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 03:41
Verwijderd
Ik woonde voordat ik een jaar naar het buitenland ging samen met 2 andere meisjes. Ze waren al wat ouder (rond de 25) maar wel superaardig. Ik kon het prima met ze vinden en er werd godzijdank regelmatig schoongemaakt. In Barcelona woonde ik samen met 4 Fransen. Dit was heel gezellig, omdat we ook vrienden waren. Ik heb hier dan ook een toptijd gehad . Nu woon ik in een studentenhuis in Boston. Ik deel de keuken en badkamer met 3 andere meisjes. Twee daarvan zijn Amerikaans en eentje komt uit Azië. Die uit Azië is heel irritant, want ze heeft smetvrees. Ze eist dat we ELKE DAG de badkamer en keuken schoonmaken. Gestoord. Gelukkig zijn de andere 2 wel heel relaxed. Volgende week ga ik weer terug naar Nederland en ik heb gehoord dat ik twee nieuwe mannelijke huisgenoten heb die het niet zo nauw nemen met schoonmaken. Het schijnt één ranzige bende in m'n huis te zijn, dus ik ga eerst maar eens een dagje schoonmaken en een fatsoenlijk schoonmaakrooster ophangen. Zucht... geen zin in .
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 05:41
Verwijderd
ze zijn alledrie gruwelijk dom. De ene heeft een halve - stinkende - dierentuin op haar kamer, de tweede is een attentionwhore deluxe, kan niets relativeren, maakt me wakker als ze 's nachts een spin op haar kamer ziet, zeikt overal over en denkt dat ze alles voor elkaar kan krijgen, maar komt meestal bedrogen uit. Met de derde kan ik het het beste vinden; hij vreet de hele koelkast leeg, rookt in de gemeenschappelijke ruimtes, maakt overal een gruwelijke teringzooi van, heeft de zelfreflectie van een autistische kleuter en heeft me vrij recent een blauw oog geslagen nadat ik voor de zoveelste keer het 'gore lef' had om mijn ongenoegen te uiten over zijn prehistorische levensstijl en omgangsvormen.

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 05:46.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 13:59
Antoni
Antoni is offline
Met m'n huisgenoten van m'n vorige huis had ik heel goed contact. We gingen regelmatig leuke dingen doen, samen eten, tot laat op de avond kletsen op de gang en zelfs met z'n allen op vakantie.

In het huis waar ik nu woon heb ik weinig contact met m'n huisgenoten. We eten bijvoorbeeld niet vaak samen, maar ik maak wel 's een praatje met ze en dan is het contact best goed. We hebben ook niet echt behoefte aan veel contact. 't Is wel relaxed zo.
Oud 30-07-2007, 14:25
tuttebel
tuttebel is offline
2 jongens die 2 en 3 jaar ouder zijn dan ik. beide goede vrienden van elkaar al, een andere jongen ging eruit en die goede vriend van mn huisgenoot wou wel; dus dat was geregeld.
heel gezellig altijd, niks gedwongen. ik eet eigenlijk nooit met hun samen omdat het gewoon niet uitkomt. we hebben echt aparte humor met z'n 3en..en met 1tje is t wel eens meer dan gezellig en dat gaat ook allemaal goed, we kunnen er verder normaal mee omgaan.
Oud 30-07-2007, 14:27
trophus
trophus is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 30-07-2007 @ 15:25 :
2 jongens die 2 en 3 jaar ouder zijn dan ik. beide goede vrienden van elkaar al, een andere jongen ging eruit en die goede vriend van mn huisgenoot wou wel; dus dat was geregeld.
heel gezellig altijd, niks gedwongen. ik eet eigenlijk nooit met hun samen omdat het gewoon niet uitkomt. we hebben echt aparte humor met z'n 3en..en met 1tje is t wel eens meer dan gezellig en dat gaat ook allemaal goed, we kunnen er verder normaal mee omgaan.
Offtopic: jouw avatar
But...no....my red stapler....it .....it's my.....my stapler...no....please...I really need it
<3 <3 <3 voor die film
Oud 30-07-2007, 15:23
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik heb tot begin juli dit jaar in een zusterhuis gewoont voor verpleegkundigen/verzorgenden/helpenden in opleiding. Ik heb een jaar naast 1 van mijn beste vriendinnen gewoont, we waren samen zelfs een poosje de enige 2 die er woonden . Verder waren er nog wat huisgenootjes waar ik heel erg goed mee kon. We gingen samen uit, koken, uit eten, dagjes weg etc.

Sommige kon ik soms wel door de wc spoelen, want ik deelde toilet, douche en keuken en woonkamer met ze. Dan stond het raam weer open, dan was het toilet weer vies en dan was de keukenvloer weer goor.

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:25
trophus
trophus is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 30-07-2007 @ 16:23 :
Sommige kon ik soms wel door de wc spoelen, maar dat hoort erbij...
hoeft niet
ik heb maar liefst 27 ganggenoten waar ik allemaal redelijk tot goed mee op kan schieten

zelfs de lui die elkaar niet kunnen uitstaan kan ik beide wel mee opschieten

Maar we krijgen 3 nieuwe mensen in de gang, heb met alle 3 al goed gesprek gehad in tegenstelling tot mn andere ganggenootjes dus t zal mij benieuwen
Oud 30-07-2007, 15:27
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
trophus schreef op 30-07-2007 @ 16:25 :
hoeft niet
ik heb maar liefst 27 ganggenoten waar ik allemaal redelijk tot goed mee op kan schieten
Doe je goed.
Oud 30-07-2007, 15:30
trophus
trophus is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 30-07-2007 @ 16:27 :
Doe je goed.
ik ben een heel vriendelijk mens
stiekum heul verlegen maar ik doe t toch (aanspreken van mensen waar ik een legitieme rden voor heb om ze aan te spreken) ook al klapte ik wel een beetje dicht bij 1 van de meisjes die best knap was
Oud 30-07-2007, 20:09
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb 16 huisgenoten. Op dit moment is onze samenwerking in een dieptepunt. Door de vakantie is er geen schoonmaakrooster, maar we hebben eens schoonmaakster die de wc's, douches en vloeren schoonmaakt . Laatste keer dat ik het vuilnis deed zaten er maden in/op de vloer en toen was ik niet zo blij.
We kopen om een of andere reden niks meer gezamenlijk, ook geen wc-papier en afwasmiddel en dat komt omdat 2 mensen er geen zin meer in hadden en niemand zin heeft om het te regelen.
We eten nooit samen met veel mensen.
We hebben een paar maanden geleden een gangfeest gehouden en dat was wel een groot succes en super gezellig, maar de weken van te voren is er bij bepaalde mensen regelmatig twijfel geweest over of ze nog wel mee wilden doen door het gezeik en sowieso deden er maar 9 mensen mee.
Mijn buren klagen wel eens over mn muziek en das wel terecht, maar ik vind dat ze niet moeten zeiken als het overdag is.

Er zijn een stuk of 5 huisgenoten die ik aardig vind en ook mee om ga. Daarmee kook ik wel eens als we nog boodschappen moeten doen en 2 zijn ook wel vrienden. Daarbij zit ik soms ook op de kamer of in de keuken bier te drinken. Maar zij zijn degenen die willen verhuizen omdat het niet meer zo gezellig is...
Dan hebben we nog een kuthuisgenoot. Ze is irritant, ze zeurt en ze doet niks behalve chagarijnig kijken en midden in de nacht ruzie maken met dr vriend.

Maar die 5 mensen zijn de mensen die het meest in de keuken zijn, dus het klinkt erger dan het is en het is er eigenlijk best okee
Oud 30-07-2007, 23:42
__
__ is offline
ik heb 1 huisgenootje, een jongen die tevens mn studiegenoot is en inmiddels ook een vriend. hij woont er nog niet zo heel lang maar het is echt een succes vergeleken met mn vorige huisgenootje, het is echt supergezellig bij ons
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 02:02
Verwijderd
Ik had liever een andere huisgenoot(e), enough said? ;x
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 21:35
Dvine
Dvine is offline
Geen, godzijdank. Mijn huisgenoten zijn een stelletje randdebielen/hangjongeren die geen ene fuck in het huishouden doen en mijn eten stelen.

Maar 1 van mijn huisgenoten is aardig, daar kan ik het verder dus ook heel goed mee vinden.
Oud 31-07-2007, 23:55
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
mijn huisgenoten (stuk of 6/7) zijn wel aardig, denk ik. allemaal ouder en werkend meest. het huishouden is hier wel goed geregeld en dat is maar goed voor mijn gemoedsrust ook.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Aaron schreef op 30-07-2007 @ 06:41 :
heeft me vrij recent een blauw oog geslagen nadat ik voor de zoveelste keer het 'gore lef' had om mijn ongenoegen te uiten over zijn prehistorische levensstijl en omgangsvormen.
En dat zal je leren!

Ik woon bij mijn pa, en heb soms de neiging om hem in elkaar te rossen, maar dat is nou vader/zoon liefde Als ik eenmaal genoeg bij elkaar gespaard heb, ben ik pleite
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 14:49
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik woon met mijn vriend samen in een appartenmentencomplex (groot woord ) en we hebben alleen maar lompe buren;

De overbuurvrouw heeft iedere week een ander vriendje en een soort pitbullbeest dat mij altijd opvreet. En verder maakt ze alleen maar keihard ruzie midden in de nacht.

De onderbuurman is half doof en is helaas altijd thuis keiharde muziek aan het draaien of aan het gillen (??) en anders gaat ie met zijn scooter rondcrossen.

Dan woont er nog een soort seriemoordenaar, die ik maar ontwijk.

En nog 2 irakeze mannen die heeeeel hard praten maar wel heel aardig zijn.

En er woont nog een brandweerman met een fiets, die altijd een praatje met je wil maken, maar dan kom je er niet meer vanaf, maar die is wel aardig.

Oh en er woont nog een chick die beveiligings-iets is en overdag dus slaapt, dus dan moet iedereen stil zijn.

Nouja dat zijn ze wel, blij als we een ander huis krijgen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 18:12
Verwijderd
Ik deel de keuken, douche en wc's met drie jongens en een meisje. Die jongens zie ik met goed geluk eens in de drie, vier weken en dan praten we over niks. Het meisje spreek ik wat vaker, een keer per week of zo, ze is wel aardig maar nooit thuis.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 18:19
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik woon met 3 anderen samen. Op het moment eigenlijk 2, 1 kamer staat leeg. het meisje is een vriendin van me, zit bij mij op school. Dus met haar kan ik het heel goed vinden. Soms laat ze de afwas wel eens opstapelen, maarja wie doet dat niet af en toe. De jongen zit ook bij mij op school, maar ik kon hem nog niet. Soms lachen we wel eens om hem, omdat ie op goofy lijkt en fan is van epica. Maar verder is het een superaardige jongen. We hebben geen woonkamer ofzo, dus iedereen is erg op zichzelf bij ons in huis. Maar dat vind ik niet erg.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 19:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 02-08-2007 @ 19:19 :
De jongen zit ook bij mij op school, maar ik kon hem nog niet. Soms lachen we wel eens om hem, omdat ie op goofy lijkt en fan is van epica.
Heet ie toevallig guus?
Oud 02-08-2007, 19:14
neardo
neardo is offline
Ik heb geen huisgenoten. En dat gaat heel goed
Reageren

Regels voor berichten