![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik heb het wel weer gezien hier in huis, de tofste huisgenoten zijn toch bijna nooit thuis en de anderen vind ik vervelend want ze zeuren zoveel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, prima als mensen het niet willen doen, maar laat het dan lekker een maand lang op je kamer sudderen. Ik heb geen zin om te koken tussen de fruitvliegen of om de rottingsstank (en die komt snel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik woon met nog 4 andere vrouwen in een studentehuis met dakterras en mega badkamer midden in de stad ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar ik zal je op de hoogte houden van ons afwasleven hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je Robert zou ontmoeten begrijp je het misschien wel. Ookal is hij dronken, hij kan ontzettend leuk en gezellig zijn. Zolang de overige 12 huisgenoten zijn kwade dronk nog niet meegemaakt hebben, zullen ze hem aardig vinden en geloven. Ik heb hem helaas kwaad gemaakt en dat zal me bezuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
But...no....my red stapler....it .....it's my.....my stapler...no....please...I really need it ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb maar liefst 27 ganggenoten waar ik allemaal redelijk tot goed mee op kan schieten ![]() zelfs de lui die elkaar niet kunnen uitstaan kan ik beide wel mee opschieten ![]() Maar we krijgen 3 nieuwe mensen in de gang, heb met alle 3 al goed gesprek gehad in tegenstelling tot mn andere ganggenootjes dus t zal mij benieuwen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() stiekum heul verlegen maar ik doe t toch (aanspreken van mensen waar ik een legitieme rden voor heb om ze aan te spreken) ook al klapte ik wel een beetje dicht bij 1 van de meisjes die best knap was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon bij mijn pa, en heb soms de neiging om hem in elkaar te rossen, maar dat is nou vader/zoon liefde ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen met vriend Shebaa | 17 | 15-11-2011 10:50 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |