Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2007, 17:40
Thunder Child
Thunder Child is offline
Ik zie net dat de reserved campground is verplaatst, dus ik weet niet of we dit jaar weer zeker zijn van ons gebruikelijke plekje op Camping E tegenover de plees/naast de caravan met tuinhekjes.

Dus naja, mensen die naar het wackenfeestje willen moeten maar op zoek gaan naar oranje slingers ed
Oud 03-07-2007, 21:36
Hippetitus
Hippetitus is offline
ik ga mooi in de biergarten zitten
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 21:17
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
Klopt, ik ga voor het 6de jaar ook maar weer lam in de biergarten zitten en savonds verplaatsen naar de 24uurs tent en daar lekker zwingen..

Ist al bijna?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 20:56
Thunder Child
Thunder Child is offline
Het is uitverkocht

En ik kreeg vandaag een envelop vol oranje vloei van Mascotte voor op het Wackenfeestje
Oud 30-07-2007, 10:16
Verwijderd
Topic needs up.

Morgen om 6 uur 's ochtends vertrekken we

[edit] Oja het nieuwe album van Tyr is kut dus beter spelen ze veel oude shite

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:39
Hippetitus
Hippetitus is offline
vertrekken morgen om 12 uur zijn we savonds een keer in wacken.

heb er zin in. lekker liter pulle bier drinken
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 23:42
EpicAlastis
EpicAlastis is offline
Ieder gelukzak die morgen naar Wacken vertrekt, wens ik veel plezier maar ik hoop dat het optreden van Immortal zwaar tegen steekt (zo heb ik minder hartzeer dat ik ze zelf niet ga zien).

Jammer genoeg kan ik er dit jaar niet bij zijn (werken). Ik vind de affiche niet zo bijzonder buiten een aantal kleppers van namen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 07:01
Hippetitus
Hippetitus is offline
at affiche is niet eens zo belangrijk...de beergarten daar in tegen wel.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 15:16
Verwijderd
Áhhhhhhhh het was zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 20:12
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-08-2007 @ 16:16 :
Áhhhhhhhh het was zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Mijn beste Wacken tot nu toe!
En ik heb wel 4 bands gezien
Oud 05-08-2007, 23:41
Hippetitus
Hippetitus is offline
net terug en iid dit was echt zeer vet.. wederom een super sfeer te veel bier en had kippevel bij sacred reich.....WAR PIGS!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Thunder Child schreef op 05-08-2007 @ 21:12 :
Mijn beste Wacken tot nu toe!
En ik heb wel 4 bands gezien
Ik heb voor het eerst alle bands gezien die ik wilde zien, wat neerkwam op 5 á 6 concerten per dag. En de laatste nacht heb ik doorgehaald want ik wilde de laatste vier concerten zien en we moesten om 5 uur 's ochtends vertrekken om de files voor te zijn. (Waren er wel files, eigenlijk? Iemand?)

Maar ik vond het ook het beste jaar, wat gaaf is want het is ook nog eens mijn 5de jaar Wacken en dus een jubileum. Toffe sfeer, allemaal gave mensen, vriendjes geworden met allemaal leuke mensen, lief bier, lieve muziek, ideale campingplaats, YES. En ik heb een Mambo Kurt shirt <3333
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:19
Hippetitus
Hippetitus is offline
heb mambo kurt vier keer gezien
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:31
Verwijderd
Ik heb trouwens nog een spannend verhaal, want ik had met nog iemand een meisje van een verstikkingsdood gered en een jongen van flinke onderkoeling. Was de nacht van woensdag op donderdag, toen was het toevallig eventjes stil (we hadden lui die flink hard muziek draaiden naast ons) en toen viel ons op dat er ergens héél zachtjes geroep om hulp vandaan kwam. Dus ik ging zoeken waar het vandaan kwam, bleek het uit een ingestorte tent vandaan te komen. Dus ik wat lui er bij roepen en proberen die tent uit elkaar te vouwen, lag er opeens een slapende kerel onder. Die heel boos werd want hij wilde verder slapen, maar ondertussen kwam er wel ergens uit de tententroep onder hem een meisjesstem die riep dat ze geen lucht meer kreeg. Dus wij die kerel optillen, wat nog een heel karwei was want hij was zwaar en hij had zich helemaal in de buitentent gewikkeld, en toen bleek dus dat onder hem een meisje lag. Hij was dronken tegen haar tent op gevallen, grotendeels boven op haar, en daar in slaap gevallen. Het meisje heeft daar naar eigen woorden zo'n twee uur gelegen en was inmiddels zowat buiten bewustzijn.

Toen ze eenmaal getroost was en die kerel duidelijk gemaakt was dat hij best zo bezopen mocht raken maar dat 'ie dan wel in een greppen moest vallen en niet bovenop onschuldige meisjes, besloten we hem te helpen bij z'n tentenkamp te komen. Eerste probleem: of we even wilden helpen zoeken naar zijn schoenen, vroeg 'ie. Okay, best, waar zijn die? Wist hij niet. Ze lagen niet in de buurt dus waarschijnlijk was hij ze al eerder kwijtgeraakt. Okay, zonder schoenen op pad dus. Door de gruwelijke modder. Tweede probleem: Hij wist niet waar z'n tentenkamp was, "maar er staat een vlag op". Welk veld wist hij ook niet. Inmiddels was hij aan het rillen en aan het hyperventileren, dus besloten we 'm maar te dumpen bij de eerste hulp. Ehhhhh en dat was ook een heel avontuur maar ik heb al heel veel getypt dus ik heb geen zin meer om dat af te maken. Hij was in elk geval bijna doodgegaan aan een hartstilstand toen de steward er een ambulance bij riep en hij die op zich af zag rijden, arme jongen. Maar uiteindelijk is het wel goedgekomen dus yes

We hadden overigens ook een meisje met een gebroken arm bij ons kamp want we hebben een student geneeskunde onder ons en ze vroeg zich dus af of 'r arm gebroken was. Maar ze wilde per se niet naar de eerste hulp en ik zat aan de andere kant van de kring dus ik hoorde uberhaupt niet dat 'r arm gebroken was, anders konden we 'r er alsnog naartoe slepen. Gebroken arm
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Hippetitus schreef op 06-08-2007 @ 12:19 :
heb mambo kurt vier keer gezien

Heb je ook gezien hoe hij z'n orgel kapotsloeg?

Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:22
grandaddy
grandaddy is offline
gast.
Oud 06-08-2007, 14:33
Thunder Child
Thunder Child is offline
K wij hadden minder bijna dooie mensen.
Maar we hadden wel een Manowar Killer. En een Metal Jihad. En koninginnedag!
Oud 06-08-2007, 23:44
Hippetitus
Hippetitus is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-08-2007 @ 12:32 :

Heb je ook gezien hoe hij z'n orgel kapotsloeg?

[filmpje]
OMG!

laatste keer liepen we er ff langs hebben 10 min staan kijken. ik denk dat ik het toen wel beu was die mambo, maar godver jammer dat ik dat niet gezien heb,
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Hippetitus schreef op 07-08-2007 @ 00:44 :
OMG!

laatste keer liepen we er ff langs hebben 10 min staan kijken. ik denk dat ik het toen wel beu was die mambo, maar godver jammer dat ik dat niet gezien heb,
Ja, ik vond het ook tyfusjammer, vooral omdat ik vlak voor het einde van dat concert nog heb rondgehangen daar, maar dus te vroeg weggegaan omdat ik Immortal nog moest zien én m'n tent inpakken en daarna nog 2 concerten. Nét voor hij begon met shit kapotslaan ging ik dus weg.

En ze deelden dus ook gewoon stukken van z'n orgel uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten