![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het soms ook wel een beetje bedenkelijk vind, al die verhalen. Als ik een meisje van 16 was en maagd, zou ik van dit forum de indruk krijgen dat ik een ouwe vrijster was...aangezien een groot gedeelte van de meisjes het hier normaal schijnt te vinden dat je het op je 15e al minstens in bed, in het bos, in de bioscoop, op het toilet moet hebben gedaan.
Overigens, Tisch, je moet niet vergeten dat de mensen die dit Seksualiteitsforum bezoeken, júist de mensen zijn die al ontmaagd en dergelijke zijn. De mensen die het níet zijn hebben natuurlijk ook weinig behoefte om er uitgebreid over te praten, dus het is een soort cirkelredenatie dat er hier veel meisjes zitten die het al jong gedaan hebben... |
![]() |
|
Als mensen erover liegen gaan ze dat hier heust niet toegeven hoor
![]() btw ik ben 4 maanden geleden ontmaagd. Ik was toen bijna 17, normale leeftijd lijkt me, maar ik vind het ook doodnormaal als mensen op hun 25e worden ontmaagd. Een vriendin van mij heeft nog nooit met iemand gezoend. Nou prima toch? Ze is ook 17 en het lijkt me niet dat je je op die leeftijd voor dat soort dingen moet schamen.
|
Verwijderd
|
Het is gewoon logisch dat op een seksualiteitforum allemaal mensen komen die al ervaring hebben. De mensen die geen ervaring hebben kunnen niet meepraten en posten daarom dus ook niet.
Als je op een autoforum komt (ik zeg maar wat) en iedereen die post weet alles over auto's, dan wil dat toch ook niet zeggen dat iedereen alles weet over auto's?! Natuurlijk zullen er mensen zijn die alles flink overdrijven, of het gewoon uit hun duim zuigen, maar van die mensen kan ik niets anders zeggen dan dat ze zwaar triest zijn. Overigens ben ik op m'n 16e ontmaagd en ik heb het ook nog niet in het bos gedaan. Wel een keer op het dak, maargoed, dat terzijde. Verder vind ik sperma inderdaad niet vies en slik ik meestal. Klink ik nu ongeloofwaardig? Dacht het niet. Het is normaal dat de mensen die op bepaalde fora komen, ook interesse / ervaring hebben met dat onderwerp. Of ze willen er dingen over te weten komen, maar diegenen lezen dan waarschijnlijk meer dan ze daadwerkelijk posten. Anyway, ik snap je vraag, maar ik denk dat het niet zo nep is als jij denkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ach als je op het muziekforum komt denk je ook dat 75% van de Nederlandse jeugd naar metal luistert, op sport hetzelfde met voetbal. Er nestelt zich op een forum toch een bepaalde groep mensen. Niks aan te doen.
|
Verwijderd
|
Nou als je dan toch een master voorbeeld wil hebben neem mij:
Ben nu 19, mijn vriendin is 23... Toen we wat kregen was ik 17 en zei 21... Beiden nog steeds gelukkig hoor. Maar ik snap eigenlijk niet wat er zo stoer aan is...? Ik berijp dat het aprt is, maar stoer? Wat moet ik nu zeggen dan? Dat die van 23 altijd 15x in de week willen neuken: BULLSHIT! Misschien wel juist niet |
![]() |
|
Vanaf toen ik 15,5 was had ik zoiets van 'ik wil sex hebben'.
Toen ik uiteindelijk april dit jaar mn eerste vriendje kreeg en het ervan zou komen trok ik trug, ik was er nog helemaal niet klaar voor. Overigens heb ik jaren lang gezegd dat ik op mn 12e voor het eerst gezoend had maar in werkelijkheid...was dat ook met mijn huidige vriend.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben was inderdaad 15, heb het wél in het bos gedaan en weet wel degelijk hoe sperma smaakt. Dus er zijn er wel degelijk die de waarheid spreken. Als ik zou willen romantiseren, zou ik je veel sterkere verhaaltjes gaan vertellen, geloof dat. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk niet dat er hier veel gelogen wordt..
het is een forum, je bent vrijwel voor iedereen anoniem dus waarom zou je jezelf stoerder voordoen dan je in werkelijkheid bent? Er zitten heus wel verzonnen reacties bij, dat denk ik ook wel, maar dat zullen er echt niet veel zijn. dénk ik.. |
![]() |
|
ach, ik heb 'het' ook nog nooit met een ander persoon gedaan (maagd dus); maar ik vind dit gewoon een leuke plek om m'n mening over de "vleeschelijke lusten" te geven...
![]() Denk dat er inderdaad wel trieste figuurtjes zijn die dingen uit hun duim zuigen, maar ja; er zijn zeker ook mensen die gewoon net als ik graag hun mening geven (anders bestonden forums niet ![]() |
![]() |
|
Zolang ik zelf maar weet hoe oud ik was en hoe sperma smaakt en hoe het was en hoe het voeld enzow....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kicken ze daarop ofsow is toch bullshit |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 15 en ik praat wel mee voor zover er mee te praten valt, maar verder ben ik nog zo maagd en groen als wat hoor.
Ik heb alleen maar wat seksueel geexpirementeerd tussen mijn 8e en mijn 10e maar dat is vrij normaal want toen was ik nog ongeremd, was nog niet in de puberteit. Verder heb k nog niks gedaan hoor. Nooit getongzoend of uberhaupt gezoend of een relatie gehad of iets dergelijks. Maar dat zegt nog niet dat ik niet weet waar het over gaat, ik ben wel op-de-hoogte. Overigens schep IK niet op, of verzin allerlei gruwelverhalen. |
![]() |
|
vraagje:
Wat heeft het voor zin als je hier op een forum zit... ...Met een nickname... ![]() Meeste nog zonder verdere gegevens... Om dan te gaan liegen over je sexleven?! ![]() Vind dit een behoorlijk domme topic en dat voor iemand die denkt dat ze/hij alles weet ![]() ^^^^ denk niet dat DAT ergens op sloeg maar dat kwam er zomaar uit ![]() xxx |
![]() |
|
mjah ik denk toch ook echt dat het meeste hier wel waar is... tuurlijk zit er weleens een idioot tussen maar goed die is meestal wel te herkennen... maar je moet dit niet als een gemiddelde zien, dit forum is pas echt interessant als je iets van ervaring hebt neem ik aan.... en noop ik lieg ook niet... kben vergeleken met de meeste meisjes hier ook erg lang een oude vrijster geweest
![]()
|
![]() |
Lieve mensjes maar dan vooral Tisch,
welkom in de wereld van tegenwoordig. Een wereld waarin veel pubertjes liegen om erbij te horen, maar nog meer pubertjes er gewoon lekker op los neuken. Het spijt me dat je in zo'n wereld moet leven. Ik kan niet over alles meepraten, zo hou ik er niet van om geslagen te worden en zit er hier in de omgeving weinig bos. Dat heb je wel vaker midden in de stad. Helaas, ik ben wel op mijn 15e ontmaagd, ook al had ik dit later liever anders gezien. Maar ik heb er wel vrede mee. Pas later heb ik de orale seks ontdekt. Vies hoor. Ik heb hier nooit een verhaal gelogen, sterker nog, een heleboel dingen vertel ik liever niet. Ow, maar Darkcat, waarom dan niet? Misschien omdat ik niet alles wil delen met het oh zo gezellige open internet. En als laatste, wil ik je nog iets vertellen, waar je misschien nooit bij stil hebt gestaan. Er zijn namelijk ook meisjes van 7 die voor het eerst kennis maken met volwassen seksualiteit.
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hte kan misschien zijn dat ik echt heel erg freakaccidents heb gehad maar het was wel waar wat ik zei,hoewel het in sommige gevallen toch aangenamer was geweest als t niet gebeurd was.....
![]() Besides, als je gaat geloven dat iedereen hier liegt over alles is dat net zo erg als geloven dat iedreen hier de waarheid zegt (wat gewoon wel zo is).... Stomme paranoia gedoe! De maanlandingen zijn wel echt, Elvis is echt dood, en er is echt een vliegtuig in het pentagon gevlogen! ![]() ![]() ![]()
|
Jij gelooft zeker ook nooit dat je vriendin echt is klaargekomen.
*'I'he Prophet, die met zn gedachten ergens anders is* ( ![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 20:26. |
![]() |
|
just leave the guy alone.als hij zegt da het waar is wat hij zegt dan neem da gewoon aan da het zo is.zegt hij van nie dan is het nie zo.zou flauw zijn om over zoget te liegen.kunt ge toch evengoed niks zegge.nie?
maja is mijn mening.you don't have to agree...
|
vind ik ook meisje.
iedereen zen eigen mening.dus iedereen recht om die mening te geven.staat ze u nie aan negeer ze dan. en 15 ja zo jong vind ik da nie.ik heb het nu nog niet gedaan ma kvind 15 toch nie te jong.en trouwens moet ge gewoon voor u eigen uitmaken vind ik.tata
||
![]() |
Citaat:
![]() en misschien liegt iemand wel eens, maar dan denk ik, wat schiet je daar mee op? ik bedoel, reageer dan niet imo. en trouwens, wat JIJ hebt gezien in je leventje hoeft niet de werkelijkheid te zijn he ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
red een boom eet een bever, wie heb jij vandaag geholpen? fizzle-fluffy | 89 | 04-07-2005 01:19 | |
Eten & Drinken |
vertel eens ff eerlijk over alcohol. bubbless | 35 | 09-02-2005 07:44 | |
Psychologie |
Van school wegens een lastige leraar Rabbi Daniel | 94 | 14-01-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: een manuscript over jeugd, fictie, dood, weeshuizen, ... Tisch | 8 | 01-08-2003 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |