Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders koop je over een tijdje (als hij wat minder gromt en blaft) een piepspeeltje voor hem, misschien dat hij zich daarmee kan vermaken als hij zijn aandacht niet op jou heeft gericht. Ook kan je proberen vriendjes met hem te worden door koekjes mee te nemen, zo heb ik eens een doku gezien over een postbode die eerst achterna werdt gezeten en nu de beste vrienden is met die honden. Bespreek eerst even met de baasjes van de hond wat verstandig is om te doen, zij kennen hem teminste(als het goed is). Succes d'r mee. |
![]() |
|
![]() |
Nee.
Ik ben zelf heel voorzichtig met honden, ben er totaal niet bang voor, maar het blijft een dier. Is van kleins af in m'n hoofd gestampt dat ik nooit en te nimmer op een vreemde hond af mocht gaan. Zelf thuis wel honden gehad, van die suffige domme lieve schoothonden. De enige mensen die zij grijpen zijn de mensen die mij (of m'n ouders/broertje) pijn doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
vreemde angsten moon | 141 | 16-09-2008 18:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#45 Ruudje | 494 | 21-12-2005 15:48 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |