Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 18:46
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pff, ik maak het mezelf wel moeilijk.
Oud 16-08-2007, 20:13
Signy
Signy is offline
overmorgen voor 7 dg naar maastricht met hem
Oud 16-08-2007, 21:16
Velma
Velma is offline
Citaat:
Ohmygosh! schreef op 16-08-2007 @ 19:46 :
Pff, ik maak het mezelf wel moeilijk.
You're not alone
Oud 16-08-2007, 21:50
Verwijderd
oh verdomme wat mis ik m
Oud 16-08-2007, 21:53
Verwijderd
I'm sooooooh pathetic
Oud 16-08-2007, 23:59
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Velma schreef op 16-08-2007 @ 22:16 :
You're not alone
Indeed.
Oud 17-08-2007, 00:18
Bloompje
Bloompje is offline
Oe kan het nog beter gaan tussen ons? Ik geloof dat dat niet mogelijk is.

Hij is lief. Ik had gisteravond opeens zin in Kip Nuggets en toen zijn we gelijk in de auto gesprongen om kip nuggets te gaan eten <3
Oud 17-08-2007, 07:01
farai
farai is offline
hm die ene is wel lief
Oud 17-08-2007, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 17-08-2007 @ 00:59 :
Indeed.
Gefeliciteerd

Ontopic: hoor ik van m'n zusje dat m'n moeder stiekem hoopt dat ik geheim hou dat ik een vriendje heb. Dat is schijnbaar nog altijd beter dan 21 zijn en nog nooit een jongen mee naar huis genomen hebben (nou ja, niet officieel als vriendje, al was ie dat toen wel, maar dat weet zij niet). Ouders
Oud 17-08-2007, 08:42
stout!
stout! is offline
Het is wel lang, soms vind ik het moeilijk om het gevoel op te roepen hoe het is als we samen zijn. Maar we zijn over de helft, we hebben goed contact en ik weet dat het weer terugkomt als ik hem zie, dus meer dan genoeg reden om nog een paar weken af te wachten.
Oud 17-08-2007, 08:43
Dvine
Dvine is offline
Superblij met mijn vriend, maar zijn moeder die kan écht boos kijken. Best raar dat ze zich zo kut eronder voelt wanneer ik 1 nachtje (van 8 uur) blijf slapen waarna ik s'ochtendsvroeg meteen vertrek. En dat terwijl hij en ik al anderhalfjaar samenzijn

Heeft misschien een van jullie een moeder die zo doet? Want mijn vriend en ik gingen zelf nadenken en konden op geen geval komen waarin het niet mocht in onze omgeving.
Oud 17-08-2007, 08:53
Verwijderd
hmm ik weet wel dat mijn moeder toen ik voor het eerst een meisje mee naar huis nam heel erg moest wennen eraan en ze idd ook niet bij mijn ouders thuis mocht slapen..

toen ik al veelvuldig bij haar had geslapen en we bijna een jaar hadden werd ze er pas wat soepeler mee

geloof dat mijn moeder vooral heel erg moest wennen aan iemand anders in hun huis ofzo, vond het toendertijd ook heel vaag

gelukkig is het sindsdien geen probleem meer en zelfs scharrels kunnen blijven slapen mocht ik de weg naar mijn eigen huis vergeten zijn
Oud 17-08-2007, 09:08
Verwijderd
Mijn ouders hebben eigenlijk nooit moeilijk gedaan en ik ben ook nooit andere ouders tegen gekomen die wel moeilijk deden. Misschien is zijn moeder jaloers o.i.d.?

Ontopic: het gaat heerlijk
Oud 17-08-2007, 09:21
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 17-08-2007 @ 09:33 :
Gefeliciteerd

Ontopic: hoor ik van m'n zusje dat m'n moeder stiekem hoopt dat ik geheim hou dat ik een vriendje heb. Dat is schijnbaar nog altijd beter dan 21 zijn en nog nooit een jongen mee naar huis genomen hebben (nou ja, niet officieel als vriendje, al was ie dat toen wel, maar dat weet zij niet). Ouders
wtf, je bent nog zo jong! Waarom hebben mensen zo'n haast?
Oud 17-08-2007, 09:27
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
Missy schreef op 16-08-2007 @ 15:53 :
Wat wil je in de toekomst gaan doen dan in het buitenland dat de kans op een goede relatie moeilijk is?

Ontopic: Stil. Rustig.
Grondstoffenwinning, mijnbouw, geologie etc. Of ik ben maanden van huis om erts te zoeken, of ik zit in een 9 dagen op-6 af roulatiesysteem in Australie of zo...
Oud 17-08-2007, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Kapee schreef op 17-08-2007 @ 10:27 :
Grondstoffenwinning, mijnbouw, geologie etc. Of ik ben maanden van huis om erts te zoeken, of ik zit in een 9 dagen op-6 af roulatiesysteem in Australie of zo...
Wie weet krijg je wel een relatie met iemand die dat ook doet, of die ook veel moet reizen. Of iemand die het niet erg/prettig vindt om weken/maanden alleen te wonen. Zeemannen en soldaten hebben meestal ook relaties, hoor. Zou me daar nu nog niet druk om maken, dat komt wel goed.
Oud 17-08-2007, 10:12
Jones
Citaat:
Kapee schreef op 17-08-2007 @ 10:27 :
Wat Morgan zegt dus. Er is niks mis met tot je dertigste een beetje rondballen in Australie (of tot je 40ste) Daarnaast zijn er zoveel mensen die in ploegendiensten/afgelegen plaatsen werken die wel een relatie hebben (en zelfs samen wonen en kinderen hebben) dat je je daar op je 21ste echt niet druk om hoeft te maken.

Overigens ben ik het levende bewijs dat het gewoon goed kan komen. Moeder 4 jaar in Kameroen en halve wereld rondgereisd en vader 12 jaar in Borneo en toch zijn ze in staat geweest om daarna nog kinderen te verwekken en een normaal leven op te bouwen in Nederland
Oud 17-08-2007, 10:14
bingomassacre
bingomassacre is offline
Toen ik 16 was wilde mijn moeder absoluut niet hebben dat mijn vriendje thuis bleef slapen. We hadden nog niet zo lang verkering, ik was nog erg jong en mijn moeders christelijke normen en waarden kwamen ineens naar boven drijven (niet dat ze ooit naar de kerk gaat ofzo) .
Daar hebben we destijds echt ontzettende ruzie over gehad en mijn moeder riep zelfs ooit in een vlaag van woede "Ik ken geen andere 16 jarige meisjes die al met hun vriendje slapen.. wat moet de omgeving wel niet denken van dat hoerige gedrag" aa-muhahah, al vond ik dat destijds niet zo grappig Maareh toen ging ik gewoon altijd bij mijn vriendje slapen en na 3/4e jaar sliep hij ook bij mij.. toen vond ze het nog steeds niet fijn, maar ze liet het wel toe.. pas na anderhalf jaar ofzo had ze er echt geen problemen meer mee -_-

Maar ik ken best veel gevallen in mijn omgeving waarin de ouders echt moeite hebben met het idee van dochter/seks en dochter/seks in het ouderlijk huis is dan al helemaal een no go
Oud 17-08-2007, 10:16
Jones
Citaat:
bingomassacre schreef op 17-08-2007 @ 11:14 :
Toen ik 16 was wilde mijn moeder absoluut niet hebben dat mijn vriendje thuis bleef slapen. We hadden nog niet zo lang verkering, ik was nog erg jong en mijn moeders christelijke normen en waarden kwamen ineens naar boven drijven (niet dat ze ooit naar de kerk gaat ofzo) .
Daar hebben we destijds echt ontzettende ruzie over gehad en mijn moeder riep zelfs ooit in een vlaag van woede "Ik ken geen andere 16 jarige meisjes die al met hun vriendje slapen.. wat moet de omgeving wel niet denken van dat hoerige gedrag" aa-muhahah, al vond ik dat destijds niet zo grappig Maareh toen ging ik gewoon altijd bij mijn vriendje slapen en na 3/4e jaar sliep hij ook bij mij.. toen vond ze het nog steeds niet fijn, maar ze liet het wel toe.. pas na anderhalf jaar ofzo had ze er echt geen problemen meer mee -_-

Maar ik ken best veel gevallen in mijn omgeving waarin de ouders echt moeite hebben met het idee van dochter/seks en dochter/seks in het ouderlijk huis is dan al helemaal een no go
Was er dan ook een algemene aversie tegen je vriendje of was het alleen maar het idee dat hij bleef slapen wat vervelend was? Als ik terug kijk naar het begin van mijn relatie deden haar ouders nooit moeilijk over slapen en dergelijke maar had ik wel altijd het idee dat ik daar eigenlijk niet echt gewenst was. Ik heb lang gedacht dat het aan mij lag maar begin steeds meer te zien dat het voor een groot deel ook aan haar ouders heeft gelegen.
Oud 17-08-2007, 10:21
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dvine schreef op 17-08-2007 @ 09:43 :
Superblij met mijn vriend, maar zijn moeder die kan écht boos kijken. Best raar dat ze zich zo kut eronder voelt wanneer ik 1 nachtje (van 8 uur) blijf slapen waarna ik s'ochtendsvroeg meteen vertrek. En dat terwijl hij en ik al anderhalfjaar samenzijn

Heeft misschien een van jullie een moeder die zo doet? Want mijn vriend en ik gingen zelf nadenken en konden op geen geval komen waarin het niet mocht in onze omgeving.
Is het niet juist daarom? Mijn ouders zijn ook niet graag hotel. 's Ochtends vroeg vertrekken kan behoorlijk ondankbaar overkomen.

Overigens hebben mijn ouders met één vriend altijd moeite gehad dat die bleef slapen, omdat ze hem gewoon haatten. Achteraf terecht, brutale en schijnheilige snotaap dat ie is.

Bij mijn eerste vriendje was ik erg jong en mochten we na negen maanden af en toe bij elkaar slapen, maar niet ieder weekend of zo. "Nergens voor nodig" kregen we dan te horen. -_-'.
Oud 17-08-2007, 10:37
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Jones schreef op 17-08-2007 @ 11:16 :
Was er dan ook een algemene aversie tegen je vriendje of was het alleen maar het idee dat hij bleef slapen wat vervelend was? Als ik terug kijk naar het begin van mijn relatie deden haar ouders nooit moeilijk over slapen en dergelijke maar had ik wel altijd het idee dat ik daar eigenlijk niet echt gewenst was. Ik heb lang gedacht dat het aan mij lag maar begin steeds meer te zien dat het voor een groot deel ook aan haar ouders heeft gelegen.
Nee geen algemene aversie tegen mijn vriendje. Ik denk dat het 'blijven slapen' gewoon te confronterend voor ze was. Voorheen had ik geen vriendjes die ik wel eens mee naar huis nam, dus ik denk dat ze totaal niet gewend waren aan het fenomeen "vriendjes", laat staan seks... Mijn vriendje voelde zich destijds ook best wel ongewenst. Ik denk dat ze een deel van die negatieve gevoelens misschien onbewust op mijn vriendje geprojecteerd hebben, maar dat kan ook komen omdat de sfeer/band in die tijd niet echt super was (en dat merkte hij en misschien dacht hij dat het aan hem lag ofzo). Preutse ouders en op de piek van je rebellerende pubertijd zitten gaat niet goed samen
Oud 17-08-2007, 10:40
Jones
Citaat:
bingomassacre schreef op 17-08-2007 @ 11:37 :
Nee geen algemene aversie tegen mijn vriendje. Ik denk dat het 'blijven slapen' gewoon te confronterend voor ze was. Voorheen had ik geen vriendjes die ik wel eens mee naar huis nam, dus ik denk dat ze totaal niet gewend waren aan het fenomeen "vriendjes", laat staan seks... Mijn vriendje voelde zich destijds ook best wel ongewenst. Ik denk dat ze een deel van die negatieve gevoelens misschien onbewust op mijn vriendje geprojecteerd hebben, maar dat kan ook komen omdat de sfeer/band in die tijd niet echt super was (en dat merkte hij en misschien dacht hij dat het aan hem lag ofzo). Preutse ouders en op het piek van je rebellerende pubertijd zitten gaat niet goed samen
Ik lig dus nog steeds in de clinch met haar ouders en dat komt waarschijnlijk door wat jij hier boven noemt. Ik was/ben het eerste vriendje dat ze mee naar huis nam om te blijven slapen, relatie met haar ouders is in ieder geval heel anders dan ik zelf gewend ben en ik hield er dus ook het ongewenste gevoel aan over. Waardoor ik me (onbewust) ook weer zo op ging stellen tegen over die ouders dat ze mij dan weer arrogant vonden. etc etc etc. Ben blij dat meer mensen hier last van hebben/gehad.
Oud 17-08-2007, 10:52
zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me echt zooo fijn bij hem. Ik vind het dan ook helemaal niet leuk dat zijn vakantie alweer voorbij is, en dat ie iedere dag weer moet werken. Maar dit is goed, voelt goed, ik wil gewoon altijd bij hem zijn.
Oud 17-08-2007, 12:16
Pluis
Pluis is offline
over de blijven slapen kwestie: mijn zus heeft voor mij het pad al gemaakt, zij had van haar 14e tot haar 18e een relatie met een jongen die vanaf haar 16e altijd mocht blijven slapen, en ik kreeg mijn eerste echte vaste vriendje pas toen ik 18 was, dus die mocht meteen wel blijven slapen (mede doordat mijn ouders toen inmiddels waren blijven gescheiden, mijn vader deed er namelijk wel altijd moeilijk over) Mijn moeder had namelijk liever dat we het in huis deden dan dat ik buiten ergens met iemand de bosjes in dook... Gaf haar toch een beetje en gevoel van controle, haha.

ot: over een paar uur zie ik hem weeeeeeeer En ik denk dat het na vandaag officieel aan is. Nu zijn we nog semi-vriendje en -vriendinnetje . Het is ook zo'n schatje... vandaag is hij speciaal voor mij al om 7 uur vanochtend gaan werken in plaats van om 10 uur zodat hij mij eerder en langer kan zien vandaag. *smelt*
Oud 17-08-2007, 12:38
Signy
Signy is offline
Citaat:
Pluis schreef op 17-08-2007 @ 13:16 :
over een paar uur zie ik hem weeeeeeeer
Oud 17-08-2007, 14:21
Verwijderd
Juh praten. Voel me eigenlijk wel goed over alles. Poging tot vriendschap met ex-lief lijkt nog steeds te werken, al kost het soms moeite omdat wij vriendschap anders zien, de kennis/vriend waarvan ik vermoed dat ie me leuk vindt doet iig geen pogingen om me te versieren (ik loop dan ook steeds te zeggen dat ik nog echt geen zin heb in jongens ) en mijn vrienden zijn tof Morgen feestje van Qimm, zin in.

Vind alleen dat het andere beste vriendinnetje nu wel even terug mag komen. Mis haar. En we moeten nodig samen op jacht, nu het weer kan
Oud 17-08-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2007 @ 15:21 :
Juh praten. Voel me eigenlijk wel goed over alles. Poging tot vriendschap met ex-lief lijkt nog steeds te werken, al kost het soms moeite omdat wij vriendschap anders zien, de kennis/vriend waarvan ik vermoed dat ie me leuk vindt doet iig geen pogingen om me te versieren (ik loop dan ook steeds te zeggen dat ik nog echt geen zin heb in jongens ) en mijn vrienden zijn tof Morgen feestje van Qimm, zin in.

Vind alleen dat het andere beste vriendinnetje nu wel even terug mag komen. Mis haar. En we moeten nodig samen op jacht, nu het weer kan
Hah, ik zit echt in een quasi identieke situatie!
Mijn 4-jarige relatie is een dikke maand geleden finaal op de klippen gelopen. Momenteel lukt het hele vriendschap-gedoe best behoorlijk...
Nu is er een meid die duidelijk behoorlijke interesse heeft, maar ik zie me niet echt in een nieuwe relatie storten (duh).
Volgende week afgesproken met een goeie vriend die ik al een tijdje niet meer gezien heb om mij de wondere wereld der vrijgezellen terug te laten ervaren.
Oud 17-08-2007, 14:41
gurl19
gurl19 is offline
Het is weer officieel aan tussen mijn ex en mij naar een hele poos scharrelen!
Ben zelfs al uitgenodigd voor een wintersportvakantie door mijn schoonfamilie.
Oud 17-08-2007, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 17-08-2007 @ 15:27 :
Mijn 4-jarige relatie is een dikke maand geleden finaal op de klippen gelopen. Momenteel lukt het hele vriendschap-gedoe best behoorlijk...
Nu is er een meid die duidelijk behoorlijke interesse heeft, maar ik zie me niet echt in een nieuwe relatie storten (duh).
Volgende week afgesproken met een goeie vriend die ik al een tijdje niet meer gezien heb om mij de wondere wereld der vrijgezellen terug te laten ervaren.
Rebounddaten?
Oud 17-08-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2007 @ 15:42 :
Rebounddaten?
Klinkt als een onfeilbaar plan!
Oud 17-08-2007, 16:18
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Dvine schreef op 17-08-2007 @ 09:43 :

Hmm, nogal apart van die moeder..
Mijn moeder is het tegenovergestelde, die vindt het heel normaal.
Ik heb nu bijna anderhalve maand met mijn vriendje en ze zou er geen problemen mee hebben als hij blijft slapen.
Oud 17-08-2007, 16:44
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Jones schreef op 17-08-2007 @ 11:40 :
Ik lig dus nog steeds in de clinch met haar ouders en dat komt waarschijnlijk door wat jij hier boven noemt. Ik was/ben het eerste vriendje dat ze mee naar huis nam om te blijven slapen, relatie met haar ouders is in ieder geval heel anders dan ik zelf gewend ben en ik hield er dus ook het ongewenste gevoel aan over. Waardoor ik me (onbewust) ook weer zo op ging stellen tegen over die ouders dat ze mij dan weer arrogant vonden. etc etc etc. Ben blij dat meer mensen hier last van hebben/gehad.
Komt volgens mij wel vaker hoor hoor. Mijn vriendje werd en is daarom nog steeds best wel stil als hij hier is, terwijl hij normaal heel outgoing is. En er is ook niet echt een bijzonder band ontstaan tussen mijn ouders en vriendje, niet zoals ik met zijn ouders. Niet dat mijn ouders zo'n vreselijk niet sociale mensen zijn, helemaal niet, ze zijn gewoon niet zo warm en veel nuchterder dan zijn ouders ofzo. Maargoed genoeg over mijn ouders enzo

Ontopic: het gaat ok olee.
Oud 17-08-2007, 17:37
Nuck
Nuck is offline
Vandaag 20 maanden samen, het gaat fantastisch
Oud 17-08-2007, 21:06
Velma
Velma is offline
Ik denk dat mijn gedrag wel bakvissig genoemd kan worden ;x
Oud 18-08-2007, 01:41
stout!
stout! is offline
gezellig en prima. merk dat ik hem niet wil missen (want vervelend) maar ook schrik van het moment dat ik hem niet mis (want raar en niet vertrouwd). Ik mis hem niet steeds omdat het normaal begint te worden dat hij er niet is, maar hij is nog wel bij me, ergens, niet altijd even sterk. Komende week INKOM en daarna nog meer, genoeg afleiding, en dan ga ik alweer naarhem toe.
Ook al drink ik niet eens zoveel (want klein), ik drink toch wel ech teveel op het moment. Nou ja. Straks wordt het allemaal weer serieus met master dus nog even onbezorgd zijn.
Oud 18-08-2007, 15:04
bingomassacre
bingomassacre is offline
Morgen is zijn afscheidsparty en hij hij heeft liever niet dat ik kom, want dat zou 'raar zijn'. Raar omdat hij niet zo heel lang geleden iets te enthousiast met een vrouwelijke collega is omgegaan en ik daar achter ben gekomen. Hij denkt dat ik dan kut ga doen (die kans is opzich wel reeel -_- ) en daarom kan ik beter thuis blijven. En nu weet ik niet wat ik moet doen want ik voel me in mijn trots gekrenkt omdat dat schaap wel vrolijk bij zijn feestje mag zijn. Ik heb drie jaar lang rekening moeten houden met dat bedrijf en en argh. Ik weet niet of ik nu heel boos moet worden, ik weet zoiezo niet zo goed of ik nog wel zin in hem heb.
kut dus
Oud 18-08-2007, 15:21
Verwijderd
Hij is op werk, ik bij hem thuis. Als ie vanavond thuis komt ga ik hem helemaal platknuffelen, want hij is lief en knuffelig en leuk.
Oud 18-08-2007, 17:56
lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Vandaag hem eindelijk weer gezien, na 3 weken vakantie! Hm, ik ben nog steeds helemaal verliefd
Oud 18-08-2007, 18:06
llell
llell is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 18-08-2007 @ 16:04 :
Morgen is zijn afscheidsparty en hij hij heeft liever niet dat ik kom, want dat zou 'raar zijn'. Raar omdat hij niet zo heel lang geleden iets te enthousiast met een vrouwelijke collega is omgegaan en ik daar achter ben gekomen. Hij denkt dat ik dan kut ga doen (die kans is opzich wel reeel -_- ) en daarom kan ik beter thuis blijven. En nu weet ik niet wat ik moet doen want ik voel me in mijn trots gekrenkt omdat dat schaap wel vrolijk bij zijn feestje mag zijn. Ik heb drie jaar lang rekening moeten houden met dat bedrijf en en argh. Ik weet niet of ik nu heel boos moet worden, ik weet zoiezo niet zo goed of ik nog wel zin in hem heb.
kut dus
wat een kutsituatie. Hij heeft zich toch 'misdragen', en nu moet jij maar wijken. lastig wel
Oud 18-08-2007, 18:47
Ireth69
Ireth69 is offline
Het is nu echt over. Er is teveel gebeurd om nog opnieuw een relatie te starten, het werkt gewoon niet meer. Een vriendschap daarentegen wel, en dat is fijn . In korte tijd hebben we elkaar op allerlei vlakken goed leren kennen en ik denk dat dat een hele goede basis voor een vriendschap vormt, we willen elkaar immers niet kwijt. We zijn het er allebei mee eens en dat lucht toch wel enorm op voor me .
Oud 18-08-2007, 19:40
Verwijderd
Echt top. Donderdag met zijn familie (ouders, broer +schoonzus en neefje) naar de efteling geweest. Echt supergezellig, lekker gebabbeld en ze zijn echt lief. Daarna doodop in elkaars armen in slaap gevallen. <3 Nu weer even tot dinsdag thuis en dat is prima, want hij is lief en belt alleen maar om even mijn stem te horen. Op naar de 2 jaar
Oud 18-08-2007, 19:41
Verwijderd
Jeej hij is nu bezig hierheen te komen ...
Oud 18-08-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
GuMM schreef op 18-08-2007 @ 20:41 :
Jeej hij is nu bezig hierheen te komen ...
Oud 18-08-2007, 23:54
Jones
Goed!
Oud 19-08-2007, 07:03
farai
farai is offline
Hij is een klootzak. Belde ik 'm gister, kzat er even doorheen en zeg dat ik wel een arm om me heen zou kunnen gebruiken. zegt ie:"nou van mij ga je 'm niet krijgen." Hij wilde toch vrienden zijn? mooie vriend ben je dan. ow en hij vond het belachelijk dak bang ben voor de tandarts. en ik ben echt bang
Oud 19-08-2007, 07:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-08-2007 @ 00:09 :
waaaaah Ik heb alle seizoenen van Grey's Anatomy gekregen *waarom is er hier niet zo'n stuiter-smiley?*

<3
Ooooh, Grey's Anatomy marathon meeting?

Verder gaat het met mij wel aardig. Ik hobbel maar een beetje door. Nare dromen blijven mij 's nachts nog achtervolgen, maar ik zit niet meer in de eerste fase van het liefdesverdriet. Ik kan gewoon mijn eigen ding doen, zonder hem 24/7 in mijn gedachten te hebben. Maar er helemaal uitgaan wil het nog niet
Oh, en nu komt de band die wij samen zo tof vinden weer naar Nederland. Laat dat nu net de band zijn waar wij elkaar na vijf maanden niet zien weer tegenkwamen
Oud 19-08-2007, 08:23
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Spare schreef op 17-08-2007 @ 15:27 :
Oeh Morgan en Spare, ik ook ik ook Het lijkt wel een epidemie
Oud 19-08-2007, 10:09
Dott
Dott is offline
Citaat:
Velma schreef op 16-08-2007 @ 22:16 :
You're not alone
+1

edit: ik zal ff details posten van het hoe en waarom het uit is, voor de geinteresseerden

hij heeft 3 x afgezegd, toen werd ik zo boos bij de 3e keer, toen belde die, ja ik kan alsnog wel komen (ja als ik boos ben kan het opeens wel, leg maar uit ) maar ik had op dat moment andere plannen gemaakt (en daar was ik dus ook mee bezig, ik was in de stad)

ik zo: ja ik heb nou andere plannen.
hij: ja dan MOET je die maar verzetten
en toen werd ik pas echt boos: Ik moet verdomme helemaal niks, jij laat me zitten en dan moet ik zeker alles om gaan gooien voor jou? krijg wat!
En toen hing ik op.

Een uurtje of 2 later had ik hem hysterisch huilend aan de telefoon, dat ik hem niet eens de kans gaf om het uit te leggen (wat valt er uit te leggen? ik ben kennelijk niet belangrijk genoeg om wat moeite voor te doen) ik dacht even dat de wereld verging, zo erg was ie zich aan het aanstellen.
Ik had daar helemaal geen zin in (ik was aan het koken bij 1 van mn beste vrienden thuis, waar mijn ex toevallig ook woont) ik had het ff helemaal gehad en heb opgehangen.

Hij smste en vroeg of het voorbij was, waarop mijn antwoord kort maar duidelijk was.
Huilen, oke, maar hysterisch janken en schreeuwen alsof de wereld vergaat, dat gaat me echt wat te ver.
Even later belde die nog een keer, en vroeg waar ik was.
Ik zei dat ik bij die vriend was, en hij vroeg of mijn ex daar ook was (die was op dat moment boven) en ik zei dat ie er was.
Hij hing op, en opeens was het allemaal mijn ex z'n schuld.. en dat pik ik echt niet, ik kan namelijk heel goed mn eigen beslissingen nemen.

De dag eropstuurt ie me een dag later een hangertje dat ie van zn overleden moeder heeft gekregen.
emotionele chantage, omdat ik weet wat dat voor hem betekend.
Waarschijnlijk stuur ik hem terug.. wat moet ik ermee??

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 10:44.
Oud 19-08-2007, 10:11
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 18-08-2007 @ 19:47 :
Het is nu echt over. Er is teveel gebeurd om nog opnieuw een relatie te starten, het werkt gewoon niet meer. Een vriendschap daarentegen wel, en dat is fijn . In korte tijd hebben we elkaar op allerlei vlakken goed leren kennen en ik denk dat dat een hele goede basis voor een vriendschap vormt, we willen elkaar immers niet kwijt. We zijn het er allebei mee eens en dat lucht toch wel enorm op voor me .
Kan ik me goed voorstellen.
En ergens wil ik je ervoor bedanken, dat klinkt heel lullig, maar daardoor spreek ik hem nu wel weer.
En ergens is dat ook best fijn soms.
Succes ermee
Oud 19-08-2007, 10:38
bingomassacre
bingomassacre is offline
Godverdomme hoe kan ik iemand zo intens haten en lief hebben tegelijk. Dit is echt het meest frustrerend gevoel dat ik ooit heb meegemaakt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten