|
|
Bekijk resultaten poll: Mag je kwetsen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 57.89% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 42.11% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Da's een beetje psych-eigen lijkt het wel... |
![]() |
||
Citaat:
Om even iets erbij te pakken: Sinds de moord Van Gogh is er heel veel gerept over het recht van meningsuiting. En dat Van Gogh een felle voorstander was door scherpe kritiek te uiten. De beroemde/beruchte uitspraak 'geitenneuker' tegen een moslim zeggen werd verdedigt in het kader van datzelfde recht. Terwijl het gewoon een belediging was. Nu wil ik geen politieke discussies uitgaan lokken over de politieke ideeen van Van Gogh, maar de moord zelf heeft een bepaalde tendens gestart waar ik me eerlijk gezegt afvraag waar het naartoe zal leiden. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
1 persoon heeft hem vermoord, niet een hele gemeenschap. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bekijk eens alle reply's en zie dat hij er juist een spelletje van maakt om steeds opnieuw zichzelf als sterkste te beschouwen. Waarom is dat zo belangrijk voor hem? Het is voor het eerst dat ik me hier erger aan iemand, maar goed we hebben het dan ook over een nep onzeker mannetje. |
![]() |
|||
Citaat:
En @DoraRing: kap nou eens man. Dit begint een beetje zielig te worden... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 19:53. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe serieus neem jij "kwetsende" reacties op het internet? Als je internet serieus neemt, kan het een verschrikkelijk gevaarlijk medium zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post25744477 Deze post heeft Chimera "tactisch" genegeerd hij is idd hypocriet (let op, niet omdat het het negeert, dat getuigt gewoon van selectieve reactie, maar lees inhoud post) Het is slechts een voorbeeld.
||
![]() |
Citaat:
Als jullie een beetje hadden opgelet maakte hij een heel zinnige opmerking door te betogen dat je reacties op het internet anders moet evalueren dan reacties in het "echte leven". |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Dus het was niet 'slechts' een voorbeeld, stukjes uit zinnen knippen en naast andere zinnen plaatsen om ze een heel adner verband te geven is gewoon echt enorm sneu. Michael Moore technieken. Citaat:
Ik heb trouwens een topic op M&M geopend zodat hopelijk Medelief21 geweerd zal worden, want ze zit nu inderdaad opzettelijk dit topic te torpederen. Oh, trouwens, een reactie die ik via PM van iemand kreeg (kennelijk iemand in hun 'kliek'): Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2007 om 12:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Shimera, als je op je 27e hele dagen op dit forum zit en daar je gelijk wilt halen tegenover een gemidddelde leeftijd van 16-22 dan vind ik je toch wel een beetje zielig. Klein beetje maar..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Weet je, ik snap echt niet waarom je dit doet, want het enige wat je doet is jezelf echt compleet belachelijk te maken. Heb je nu echt zo'n laag EQ dat je niet door hebt dat het enige wat je bewerktstelligt is, dat je zelf nog minder serieus genomen wordt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij wil zijn beste vriend niet kwetsen!! sarah007 | 5 | 18-12-2011 13:11 | |
Psychologie |
jezelf kwetsbaar opstellen Co | 17 | 04-06-2004 21:20 | |
De Kantine |
kwetsen doe je zelf? fruitvliegje | 11 | 05-01-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Waarom gekwetst zijn als de ene zegt niet goed genoeg voor de ander te zijn? marlies | 7 | 23-11-2002 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Blijft ze bij me om me niet te kwetsen? AnoniemIemand | 20 | 21-10-2002 16:59 | |
Liefde & Relatie |
gekwetst worden? Loesje | 17 | 25-04-2002 21:38 |