|
|
Bekijk resultaten poll: Mag je kwetsen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 57.89% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 42.11% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat lekker, die komen zichzelf wel tegen. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Mensen die lopen te zeiken op fora heb je toch. Daarnaast nemen een hoop mensen fora gewoon niet erg serieus, het ergste was je kan gebeuren is gebanned worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch, laat de ander in zijn waarde, niet iedereen maakt makkelijk vrienden. Volgens mij ben JIJ ook ontzettend kwetsbaar op dit forum, alleen durf je dat niet toe te geven. |
![]() |
|
![]() |
Dat shimera het wel serieus neemt merk je wel aan zijn lange reactie, hij voelt zich wel degelijk op zijn spreekwoordelijke teentjes getrapt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar vertel eens serieus, waarom zou ik (ook?) kwetsbaar zijn? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft een groter buitenverblijf gekregen, iedereen wil hem nu ineens zien.. hij heeft het helemaal gemaakt ![]() http://www.rotterdamzoo.nl/p3.php?RubriekID=2083 "Een voordeel van de nieuwe droge gracht is dat het leefgebied voor de gorilla's is vergroot van 1200 m2 naar ruim 2000 m2" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem je die ook niet serieus? |
![]() |
|||
Citaat:
Ik heb je opmerking over m'n vriendin wel gelezen, en op de man spelen (ad hominem) is ongeveer wel de grootste loserstactiek. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||
Gast, leer quoten zeg...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 18:53. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||||||||
Citaat:
Citaat:
[QUOTE]oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 17:55 : [B] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jullie kiezen er duidelijk zelf voor om de dingen te zeggen die jullie zeggen, zo te reageren zoals jullie reageren, of niet?
Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 03:05. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Om DoraRing te quoten: Citaat:
Hij zal zich wel aangesproken gevoeld naar aanleiding van m'n reactie over types die kwetsend losgaan omdat ze toch veilig achter hun schermpje zitten. Dat, of hij heeft z'n pilletjes niet ingenomen: Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Luki, je begrijpt me helemaal verkeerd.
Wraak vind ik helemaal niet de beste weg, dat interpreteer je verkeerd. Het gaat om gekwetst voelen en niet om er gelijk op in te gaan. Jij zegt dat mensen ervoor kiezen om geraakt te worden of niet en dat spreek ik tegen. Veel mannen onderling doen veel alsof ze het niet voelen en uiten hun emoties dan op een andere manier, want zij moeten sterk blijven denken ze. De haatpropaganda was slechts een grap, ik maak er geen deel van uit. De enige kant die ik hier kies is mijn eigen kant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had je wel hoger als dit ingeschat. Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 12:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als dingen erin betrekken die hier niet horen te staan. En dat jij de moeite neemt om al mijn post door te bladeren om mij onderuit te trappen geeft ook aan dat je erg zwak bent. Wel, leuk dat je die reply over IRL zag als jou overtuiging dat ik zo zwak was en daarom mensen moet onderuit trappen op internet. Jij bent daar meer mee bezig dan ik, ik geef mijn eigen mening en die zou ik niet snel inslikken en zeker niet voor een type zoals jou. Mensen die je in je rug aanvallen zijn ook zwak en dat doe jij ook door zonder aanleiding over mijn medicatie te beginnen en daar minderwaardig over doen. Zie je nu echt niet dat je jezelf beter voordoet dan je in de werkelijkheid bent? Want jij bent de zwakkeling hier. Dit is trouwens de laatste reply aan jou besteed, want zo een persoon als jou vind ik mijn reply's niet waard. Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 14:33. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij wil zijn beste vriend niet kwetsen!! sarah007 | 5 | 18-12-2011 13:11 | |
Psychologie |
jezelf kwetsbaar opstellen Co | 17 | 04-06-2004 21:20 | |
De Kantine |
kwetsen doe je zelf? fruitvliegje | 11 | 05-01-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Waarom gekwetst zijn als de ene zegt niet goed genoeg voor de ander te zijn? marlies | 7 | 23-11-2002 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Blijft ze bij me om me niet te kwetsen? AnoniemIemand | 20 | 21-10-2002 16:59 | |
Liefde & Relatie |
gekwetst worden? Loesje | 17 | 25-04-2002 21:38 |