Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Mag je kwetsen?
Ja 22 57.89%
Nee 16 42.11%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2007, 17:17
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 18:12 :
Domme antwoorden.... = Domme reacties

Dit is een beetje hetzelfde als autorijden en je niks aan trekken van mensen die dronken acher het stuur zitten, als je je daar druk over maakt kan je maar beter helemaal geen auto rijden toch..

Wat je zegt slaat feitelijk nergens op en is gewoon nogal dom. Als jij met zelfmoordneigingen rondloopt en hier hulpt zoekt, en een of andere flapdrol zegt doodleuk ja schiet jezelf maar dood, er houdt toch niemand van je.. Dat is toch niet echt leuk om te lezen. Kennelijk vind jij dat als je dat niet wilt je maar niet moet forummen, nee. Mensen die zulke trieste en daarmee kwetsende reacies geven zouden niet moeten forummen. Je bent nu een beetje de zaak aan het omdraaien in eigen belang.
Ik vind dat je hier goed voor jezelf kan opkomen, dus waarom niet als iemand zo een opmerking maakt. Er zitten gewoon best veel kneusjes op dit forum die leven in een oppervlakkige wereld. Daar moet je gewoon op poepen.
Advertentie
Oud 14-08-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 18:17 :
Ja precies, sommige mannen hier op het forum doen gevoelloze alfa apen na! Best jammer! haha.

Met vriendelijke groet,
Bokito hihi
Dat zijn de meest onzekere types die er maar bestaan.
Oud 14-08-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 18:23 :
Er zitten gewoon best veel kneusjes op dit forum die leven in een oppervlakkige wereld.

Als die oppervlakkige kneusjes dan eindelijk open durven te zijn moet je ze maar keihard de grond in boren?
Nee, want dan ben je net zo een kneus als hun.
Laat lekker, die komen zichzelf wel tegen.
Oud 14-08-2007, 17:28
madelief21
madelief21 is offline
haha, sommige mensen houden van liefdestrucs doaring! dus op dat gebied zullen dat soort types ook niet willen falen. (een reactie op een uitspraak vorige pagina)

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 17:33.
Oud 14-08-2007, 17:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Domme antwoorden.... = Domme reacties
Omdat je het niet met me eens bent, is mijn antwoord dom? Het gaat hier in de eerste plaats over meningen. IMHO moeten mensen die kennelijk zo kwetsbaar zijn dat ze zich wat aantrekken van een pukkelpuber achter een beeldscherm, zichzelf misschien beter beschermen.

Citaat:

Dit is een beetje hetzelfde als autorijden en je niks aan trekken van mensen die dronken acher het stuur zitten, als je je daar druk over maakt kan je maar beter helemaal geen auto rijden toch..
Wat een vergelijking

Mensen die lopen te zeiken op fora heb je toch. Daarnaast nemen een hoop mensen fora gewoon niet erg serieus, het ergste was je kan gebeuren is gebanned worden.

Citaat:

Wat je zegt slaat feitelijk nergens op en is gewoon nogal dom. Als jij met zelfmoordneigingen rondloopt en hier hulpt zoekt, en een of andere flapdrol zegt doodleuk ja schiet jezelf maar dood, er houdt toch niemand van je.. Dat is toch niet echt leuk om te lezen. Kennelijk vind jij dat als je dat niet wilt je maar niet moet forummen, nee. Mensen die zulke trieste en daarmee kwetsende reacies geven zouden niet moeten forummen. Je bent nu een beetje de zaak aan het omdraaien in eigen belang.
Als je hier post met zelfmoordneidingen en iemand reageert met schiet jezelf maar dood zou je de reactie moeten hebben "goh, er zijn kennelijk mensen die sneuer zijn dan ik", niet nog meer de neiging hebben jezelf van kant te maken. Als dat wel het geval is, lijkt het me alleen nog maar beter niet te forummen en professionele hulp te zoeken.

Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 18:15 :
Onzin, Dat is hetzelfde als je zou zeggen:' Als je bang bent om gekwetst te worden in de liefde moet je er niet aan beginnen'.
We hebben het over wat iemand vanachter z'n scherm tegen je zegt, niet over het echte leven. Internet is niet serieus. Zal het nooit worden ook.

Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 18:19 :
Dat zijn de meest onzekere types die er maar bestaan.
Als je daarmee op mij doelt: als je jezelf fijner voelt om anderen minder dan jezelf voor te stellen; prima. Ik ben een complete loser.
Oud 14-08-2007, 17:37
Verwijderd
Fuck hun en hun liefdestrucs.
Ze zouden eens in mijn positie moeten zitten met hun liefdestrucs.........
Oud 14-08-2007, 17:42
madelief21
madelief21 is offline
Ja maar Chimera waarom forum jij dan wel als je het forum niet serieus neemt? En je bent nu wel heel erg tegen de andere mannen aan het opbieden. Toch een bewijs van een Bokito, erg onaantrekkelijk dus.
Oud 14-08-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 18:36 :
We hebben het over wat iemand vanachter z'n scherm tegen je zegt, niet over het echte leven. Internet is niet serieus. Zal het nooit worden ook.
Voor mij is het niet serieus, maar voor de meeste gastjes die hier zitten is het bloedserieus. Ik vind het soms af en toe wel een beetje sneu als ik door sommige topics blader.
Maar toch, laat de ander in zijn waarde, niet iedereen maakt makkelijk vrienden.
Volgens mij ben JIJ ook ontzettend kwetsbaar op dit forum, alleen durf je dat niet toe te geven.
Oud 14-08-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Als je daarmee op mij doelt: als je jezelf fijner voelt om anderen minder dan jezelf voor te stellen; prima. Ik ben een complete loser.
Jij betrekt het tot jezelf, ik niet.
Die jongen had het over reacties waarin men een ander doodleuk als advies gaf om na zelfmoordgedachtes maar zelfmoord te plegen.

Ik weet niet hoe en wat, en heb jou of een ander dat nooit zien posten.

Maar dat zijn idd losers.
Oud 14-08-2007, 17:48
madelief21
madelief21 is offline
Chimera is zelfs 27 jaar!

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 17:54.
Oud 14-08-2007, 17:56
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Dat shimera het wel serieus neemt merk je wel aan zijn lange reactie, hij voelt zich wel degelijk op zijn spreekwoordelijke teentjes getrapt.
Oud 14-08-2007, 17:59
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
27.... Dat is best een behoorlijke leeftijd jongen!
Oud 14-08-2007, 18:02
madelief21
madelief21 is offline
Als iemand op die leeftijd nog met een masker oploopt ben je zeker oud! Hij is één van de oudere op het forum dus hij speelt eigenlijk gewoon met jonge mensen. Dat kan toch niet?
Oud 14-08-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 17:48 :
Nogmaals: als je je iets aantrekt van wat een of andere lul tegen je roept vanachter de veiligheid van z'n computerscherm, dan ben je gewoon verkeerd bezig en zou je misschien gewoon niet moeten gaan forummen.
eh dan kunnen heel veel mensen niet meer gaan forummen volgens jou. Overigens vind ik dit een ontzettend botte reactie
Oud 14-08-2007, 18:06
madelief21
madelief21 is offline
haha uhhhh, hij vindt zijn botheid zijn zwakke eigenschap haha!

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 18:10.
Oud 14-08-2007, 18:08
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Hoe botter de lul hoe meer gebrul
Oud 14-08-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 19:08 :
Hoe botter de lul hoe meer gebrul
Oud 14-08-2007, 18:13
Verwijderd
Waar gaat dit topic heen
Oud 14-08-2007, 18:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 18:42 :
Ja maar Chimera waarom forum jij dan wel als je het forum niet serieus neemt?
Tijdverdrijf

Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 18:42 :

En je bent nu wel heel erg tegen de andere mannen aan het opbieden. Toch een bewijs van een Bokito, erg onaantrekkelijk dus.
Ik heb een vriendin, dus of jij me aantrekkelijk vindt maakt me niet veel uit

Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 18:44 :
Volgens mij ben JIJ ook ontzettend kwetsbaar op dit forum, alleen durf je dat niet toe te geven.
Waarom wil je dat zo graag geloven dan? Ik snap dat niet zo goed. Dit topic gaat over of kwetsen mag of niet, dat is gewoon een onzinnige vraag. Je hebt altijd etters die lullige opmerkingen maken, daar doe je niks aan. Daarom moet je je er gewoon niks van aantrekken.

Maar vertel eens serieus, waarom zou ik (ook?) kwetsbaar zijn?

Citaat:
oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 18:59 :
27.... Dat is best een behoorlijke leeftijd jongen!
Klopt, ik val ook compleet uit de target-categorie, maar dat doe jij met je 22 jaar ook. En ik was jonger toen ik me aanmelde. Ik ben benieuwd of jij hier nog post over 5 jaar

Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 19:06 :
haha uhhhh, hij vindt zijn botheid zijn zwakke eigenschap haha!
Of je zit een serieus topic van iemand waar ik gewoon een serieus antwoord op geef opzettelijk te verneuken, of je bent gewoon getikt.

Citaat:
Rasmusje schreef op 14-08-2007 @ 19:13 :
Waar gaat dit topic heen
Idd
Oud 14-08-2007, 18:29
madelief21
madelief21 is offline
Je blijft anders nogsteeds reageren Chimera dus blijkbaar heb je toch nog iets te verdedigen! Je bent bijzonder goed in dingen verdraaien en manipuleren. Waar heb je dat geleerd?
Oud 14-08-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Onthoud goed dat zelfs Bokito inmiddels gefaald is! Hij heeft zich ook laten gaan een tijdje geleden! Dat weet inmiddels elk dagblad, dus ook elk mens.
Gefaald?

Hij heeft een groter buitenverblijf gekregen, iedereen wil hem nu ineens zien.. hij heeft het helemaal gemaakt

http://www.rotterdamzoo.nl/p3.php?RubriekID=2083

"Een voordeel van de nieuwe droge gracht is dat het leefgebied voor de gorilla's is vergroot van 1200 m2 naar ruim 2000 m2"
Oud 14-08-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dat zo graag geloven dan? Ik snap dat niet zo goed. Dit topic gaat over of kwetsen mag of niet, dat is gewoon een onzinnige vraag. Je hebt altijd etters die lullige opmerkingen maken, daar doe je niks aan. Daarom moet je je er gewoon niks van aantrekken.
Jij zegt dat je, je door internet niet moet laten kwetsen. Een ongelooflijke toffe kerel zoals jou heeft vast veel vriendjes gemaakt via dit forum de afgelopen jaren.
Neem je die ook niet serieus?
Oud 14-08-2007, 18:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 19:29 :
Je blijft anders nogsteeds reageren Chimera dus blijkbaar heb je toch nog iets te verdedigen! Je bent bijzonder goed in dingen verdraaien en manipuleren. Waar heb je dat geleerd?
Tegenargumenten aandragen is niet 'manipuleren'. Ik weet dat Psych een softe beol is waar het not-done is een discussie te hebben, maar in het echte leven worden in debat argumenten en tegenargumenten gegeven.

Ik heb je opmerking over m'n vriendin wel gelezen, en op de man spelen (ad hominem) is ongeveer wel de grootste loserstactiek.

Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 19:33 :
Jij zegt dat je, je door internet niet moet laten kwetsen. Een ongelooflijke toffe kerel zoals jou heeft vast veel vriendjes gemaakt via dit forum de afgelopen jaren.
Neem je die ook niet serieus?
Ik maak geen vriendjes via forums. Ik heb vroeger wel wat scharrels via het forum geregeld (het is enorm makkelijk hier iemand te regelen, helaas kom je er keer op keer achter dat de meeste redelijk getikt zijn). Ik kan je dus niet zeggen of ik forumvrienden serieus neem, die heb ik niet.
Oud 14-08-2007, 18:34
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 19:23 :
Tijdverdrijf ..haha

Ik heb een vriendin, dus of jij me aantrekkelijk vindt maakt me niet veel uit

..wat je vriedin vind is alles, en wat de rest vnd doet er niet toe.Tja

Maar vertel eens serieus, waarom zou ik (ook?) kwetsbaar zijn?

..Daar gaat het al dit halvo topic over

Klopt, ik val ook compleet uit de target-categorie, maar dat doe jij met je 22 jaar ook. En ik was jonger toen ik me aanmelde. Ik ben benieuwd of jij hier nog post over 5 jaar

..Ik hoop dat ik als ik 27 ben niet meer op dit topic zit als tijdverdrijf maar dan een beetje een boeiend leven heb.

Of je zit een serieus topic van iemand waar ik gewoon een serieus antwoord op geef opzettelijk te verneuken, of je bent gewoon getikt.

Idd
Oud 14-08-2007, 18:39
Chimera
Chimera is offline
Gast, leer quoten zeg...

Citaat:
oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 19:34 :

..wat je vriedin vind is alles, en wat de rest vnd doet er niet toe.Tja
Correctie: wat m'n vriendin, vrienden, teamgenoten, collegas en familie van me vinden is belangrijk. Dat zijn de mensen die dicht bij me staan en me (in meer of mindere mate) zouden kunnen kwetsen. Forummers per definitie niet. Ga gerust je gang, je mag me desnoods via PM de huid volschelden.

Citaat:

..Daar gaat het al dit halvo topic over
Ik vraag hoe iemand tot die conclusie komt. tot nu toe heb ik geen reactie gehad.

Citaat:

..Ik hoop dat ik als ik 27 ben niet meer op dit topic zit als tijdverdrijf maar dan een beetje een boeiend leven heb.
Je kunt je tijd verspillen op kantoor (ik heb zo een meeting met een paar amerikanen en zit tijd te doden) met een forum en prima een boeiend leven hebben hoor
Oud 14-08-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 19:33 :
Ik maak geen vriendjes via forums. Ik heb vroeger wel wat scharrels via het forum geregeld (het is enorm makkelijk hier iemand te regelen, helaas kom je er keer op keer achter dat de meeste redelijk getikt zijn). Ik kan je dus niet zeggen of ik forumvrienden serieus neem, die heb ik niet.
Oooo gelukkig maar, ik dacht dat het een grote billenlikkende vriendenclub was, maar jij valt er dus ook buiten .
Oud 14-08-2007, 18:40
madelief21
madelief21 is offline
Nou iniedergeval heeft Chimera zich nu dan toch nog even kwetsbaar opgesteld! Dank je wel.
Oud 14-08-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 19:40 :
Nou iniedergeval heeft Chimera zich nu dan toch nog even kwetsbaar opgesteld! Dank je wel.
Hij heeft wel enigzins gevoel hiervoor, al is het trots.
Oud 14-08-2007, 18:42
madelief21
madelief21 is offline
ja....

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 18:48.
Oud 14-08-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 19:42 :
Hij wilt zichzelf nog profileren ook op het forum! Waar zijn die Amerikanen nu dan?
Ja, probeert hij vrienden te maken ofzo?
Oud 14-08-2007, 18:49
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 19:39 :

Je kunt je tijd verspillen op kantoor (ik heb zo een meeting met een paar amerikanen en zit tijd te doden) met een forum en prima een boeiend leven hebben hoor
Dus omdat jij zo een meeting hebt met een paar amerikaanse hippie's moet ik nu denken wooow wat heb jij een boeiend leven? Werk je in een coffeshop met je amerikanen? Als jij het feit dat je staks een meeting hebt met wat hippie's uit de VS zo belangrijk vind dat je daardoor denkt dat je een boeiend leven hebt vind ik dat je weinig eigenwaarde hebt. Maar goed. Je Amerikaanse vriendjes zullen je vast helemaal geweldig vinden. Vergeet niet om een bordje bitterballen met ze te gaan eten, dan zullen ze je helemaal geweldig vinden man!

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 18:53.
Oud 14-08-2007, 18:52
trophus
trophus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 19:23 :
je bent gewoon getikt.
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 19:33 :

op de man spelen (ad hominem) is ongeveer wel de grootste loserstactiek.
Dus je markeert jezelf als een loser, handig om te weten
Oud 14-08-2007, 18:53
Verwijderd
Je hebt een punt, hij moet zichzelf perse bewijzen dat hij een boeiend leven heeft. En erg boeiend klinkt het niet een meeting met amerikanen.
Oud 14-08-2007, 18:53
Verwijderd
Dit heeft helemaal niks meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken en wordt nogal kinderachtig..
Oud 14-08-2007, 18:56
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Er gebeurt in zijn leven doorgaands geen ene moer dus amerikanen meeten is natuurlijk wel stoer.
Oud 14-08-2007, 19:05
Verwijderd
Het topic lijkt wel veranderd te zijn in een haatpropagande tegenover Chimera.
Zijn eigen arrogantie maakt hem uiteindelijk zelf belachelijk.
Oud 14-08-2007, 19:08
madelief21
madelief21 is offline
Dus het is precies wat Rhonda Byrne in haar boek The Secret schrijft de wet van aantrekkingskracht.
Oud 14-08-2007, 19:51
Nona
Nona is offline
Schatjes, wees eens lief en knuffelbaar.
Oud 15-08-2007, 02:50
Luki
Luki is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 15:09 :
Tuurlijk maar je hebt mensen die het steeds opnieuw opzoeken.
Bij zo iemand kan je kiezen:' Oog om oog, tand om tand of weglopen'.
Je vind wraak de beste weg?
Citaat:
madelief21 schreef op 14-08-2007 @ 17:41 :

Citaat:
Ieder zijn / haar mening natuurlijk. Maar ik denk dat mensen wel degelijk kunnen kiezen om wel of niet 'geraakt' te worden, of de eer aan henzelf te houden. Als je zo geraakt word door een ander, dan laat je je gevoelens leiden door anderen. Dan ben je kwetsbaar .
Waarom is het zo erg om kwetsbaar te zijn? Als ik het goed begrijp reageer je arrogant om niet kwetsbaar te zijn? Ga jij eerst maar eens iets over jezelf vertellen op dit forum! Ik ga er namelijk helemaal niet vanuit dat jij je elke dag de kanjer van het jaar voelt !
Omdat als je kwetsbaar bent ben je beinvloedbaar. Nee dat begrijp je verkeerd. Genoeg verteld. Zeker wel, ik voel me een superkanjer alle dagen van het jaar.
[QUOTE]oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 17:55 :
[B]
Citaat:
Luki schreef op 14-08-2007 @ 15:07 :
Corrigeer me als ik het mis heb, maar komt een ruzie niet van twee kanten meestal?
Ik zal je bij deze even corrigeren. Een ruzie komt niet per defenitie van twee kanten en daarbij gaat het topic over kwetsen en jij legt zellf de link met ruzie, waarmee je eigelijk al aangeeft dat je erop uit bent om iemand doelbewust te kwetsen zodat er een ruzie ontstaat.

Waarom zou je iemand die zich sociaal zwak opstelt en zijn probleem voorlegt nog verder de grond in gaan boren? Persoonlijk vind ik dat nogal triest, helemaal als dat via een internetforum gebeurt. Mensen die andere doelbewust de grond in boren zijn zelf nogal onzeker, hoe onzeker kan je zijn als je dan ook nog is voornamelij anoniem en via internet mensen gaat afzeiken. Dan laat je eigelijk zien dat je dit in et echte leven niet eens durft. Beetje zielig. Vind ik hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/RuzieEventjes om sense out of the nonsense te maken, ik leg de link met ruzie over een onderwerp in dit topic, zodat ik iemand doelbewust kan kwetsen, zodat er een ruzie onstaat? Ehhhmmm, nee, ik ben niet een soort persoon die 's morgens opstaat met het idee dat ik weer lekker met iemand ruzie ga starten op het forum van scholieren.com.
Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 18:07 :
Wauw wat een ongelooflijke stoere uitspraak, maar tegelijke tijd ook wat ongelooflijk naief om zo te denken. Hier trappen alleen net zulke naieve mensen als jou in .
En je veronderstelt dat door te denken dat ik niet hoef deel te nemen aan een ruzie ik naïef ben?
Citaat:
Onzin, Dat is hetzelfde als je zou zeggen:' Als je bang bent om gekwetst te worden in de liefde moet je er niet aan beginnen'.
Je neemt me de woorden uit de mond.
Citaat:
Ja precies, sommige mannen hier op het forum doen gevoelloze alfa apen na! Best jammer! haha. En Luki Volgens mij doe je gewoon ontzettend veel moeite om je zwakte te onderdrukken. Maar doe dat niet over de rug van iemand anders (lees: uitspraken zoals jezelf niet laten kennen, dan ben je kwetsbaar enzovoorts)

Onthoud goed dat zelfs Bokito inmiddels gefaald is! Hij heeft zich ook laten gaan een tijdje geleden! Dat weet inmiddels elk dagblad, dus ook elk mens.
'Ik probeer mijn zwakte te onderdrukken over de rug van anderen.' Is dat wat je zegt? Dat daarnaa moet je even verder toelichten want ik kan dr geen hout van maken.
Citaat:
DoraRing schreef op 14-08-2007 @ 20:05 :
Het topic lijkt wel veranderd te zijn in een haatpropagande tegenover Chimera.
Zijn eigen arrogantie maakt hem uiteindelijk zelf belachelijk.
'Lijkt wel veranderd te zijn.'? Ís veranderd. De haatpropagande voert hoogtij hier.

Jullie kiezen er duidelijk zelf voor om de dingen te zeggen die jullie zeggen, zo te reageren zoals jullie reageren, of niet?

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 03:05.
Oud 15-08-2007, 11:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Luki schreef op 15-08-2007 @ 03:50 :
Jullie kiezen er duidelijk zelf voor om de dingen te zeggen die jullie zeggen, zo te reageren zoals jullie reageren, of niet?
Ach

Om DoraRing te quoten:
Citaat:
Irl ben ik een stille jongen, laat me nou uiten op internet !
Hier kan 'ie lekker los gaan. Zwakke mensen hebben het nodig om anderen om hun heen omlaag te halen om zich beter te voelen. Dit heeft niks met fora te maken, maar omdat hij het lekker veilig kan doen nu komt het er ook daadwerkelijk uit. Zo'n stille jongen als hij zou nooit een vreemde durven zeggen dat 'ie eigenlijk maar zielig en kwetsbaar is, te bang dat ze hem uitlachen.

Hij zal zich wel aangesproken gevoeld naar aanleiding van m'n reactie over types die kwetsend losgaan omdat ze toch veilig achter hun schermpje zitten.

Dat, of hij heeft z'n pilletjes niet ingenomen:
Citaat:
VUILE TYFUS BIJWERKING VAN DE MEDICIJNEN!
Oud 15-08-2007, 11:23
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Nee dat is niet hetzelfde, omdat men in de liefde niet achter een computer zit. Het feit dat men maar een beetje achter een computertje zit maakt het allemaal veilig.
Oud 15-08-2007, 11:32
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 14-08-2007 @ 19:49 :
Dus omdat jij zo een meeting hebt met een paar amerikaanse hippie's moet ik nu denken wooow wat heb jij een boeiend leven? Werk je in een coffeshop met je amerikanen? Als jij het feit dat je staks een meeting hebt met wat hippie's uit de VS zo belangrijk vind dat je daardoor denkt dat je een boeiend leven hebt vind ik dat je weinig eigenwaarde hebt. Maar goed. Je Amerikaanse vriendjes zullen je vast helemaal geweldig vinden. Vergeet niet om een bordje bitterballen met ze te gaan eten, dan zullen ze je helemaal geweldig vinden man!
geef het toch op man. Zelfs in het proberen af te kraken van anderen ben je gewoon redelijk slecht. Lijkt me voldoende zo.
Oud 15-08-2007, 11:34
Verwijderd
Kruimel heeft er ook al wat over gezegd, dit is dus de laatste keer: nu allemaal ajb gewoon weer terug ontopic.

En dat het onderwerp van dit topic 'kwetsen' is, betekent niet dat de forumregels omtrent dat onderwerp in dit topic niet gelden.
Oud 15-08-2007, 12:11
Verwijderd
Luki, je begrijpt me helemaal verkeerd.
Wraak vind ik helemaal niet de beste weg, dat interpreteer je verkeerd. Het gaat om gekwetst voelen en niet om er gelijk op in te gaan. Jij zegt dat mensen ervoor kiezen om geraakt te worden of niet en dat spreek ik tegen. Veel mannen onderling doen veel alsof ze het niet voelen en uiten hun emoties dan op een andere manier, want zij moeten sterk blijven denken ze. De haatpropaganda was slechts een grap, ik maak er geen deel van uit. De enige kant die ik hier kies is mijn eigen kant.
Oud 15-08-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-08-2007 @ 12:10 :
Ach

Om DoraRing te quoten:

Hier kan 'ie lekker los gaan. Zwakke mensen hebben het nodig om anderen om hun heen omlaag te halen om zich beter te voelen. Dit heeft niks met fora te maken, maar omdat hij het lekker veilig kan doen nu komt het er ook daadwerkelijk uit. Zo'n stille jongen als hij zou nooit een vreemde durven zeggen dat 'ie eigenlijk maar zielig en kwetsbaar is, te bang dat ze hem uitlachen.

Hij zal zich wel aangesproken gevoeld naar aanleiding van m'n reactie over types die kwetsend losgaan omdat ze toch veilig achter hun schermpje zitten.

Dat, of hij heeft z'n pilletjes niet ingenomen:

Man, wat ben jij een trieste nerd zeg. Die reply over IRL was als grap bedoeld. Je hebt dus flink in me post gekeken om te proberen mij op me ziel te trappen. Ik vind dat dit wel heel erg veel over jezelf vertelt. En dat je over medicatie begint om mijn naar benede te halen is al helemaal zielig. Omdat ik ziek was en daarvoor medicatie nodig had moet jij daarover beginnen. Waarschijnlijk omdat je niet meer weet wat je moet zeggen en niet kan toegeven dat je jezelf klem lult.
Ik had je wel hoger als dit ingeschat.

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 12:24.
Oud 15-08-2007, 12:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 15-08-2007 @ 13:19 :
Man, wat ben jij een trieste nerd zeg.
Lieverd, doe nou eens lief en knuffelbaar. Ik vind je veel minder leuk als je zo boos doet.
Oud 15-08-2007, 13:10
madelief21
madelief21 is offline
Gewoon afgelopen nu! Dat betekent ook dat het nu bedtijd is voor de ietwat oudere forummer.

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 13:13.
Oud 15-08-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-08-2007 @ 13:23 :
Lieverd, doe nou eens lief en knuffelbaar. Ik vind je veel minder leuk als je zo boos doet.
Ontwijken is een teken van zwakheid en dat doe jij nu met deze reply.
Net als dingen erin betrekken die hier niet horen te staan. En dat jij de moeite neemt om al mijn post door te bladeren om mij onderuit te trappen geeft ook aan dat je erg zwak bent. Wel, leuk dat je die reply over IRL zag als jou overtuiging dat ik zo zwak was en daarom mensen moet onderuit trappen op internet. Jij bent daar meer mee bezig dan ik, ik geef mijn eigen mening en die zou ik niet snel inslikken en zeker niet voor een type zoals jou. Mensen die je in je rug aanvallen zijn ook zwak en dat doe jij ook door zonder aanleiding over mijn medicatie te beginnen en daar minderwaardig over doen. Zie je nu echt niet dat je jezelf beter voordoet dan je in de werkelijkheid bent? Want jij bent de zwakkeling hier.

Dit is trouwens de laatste reply aan jou besteed, want zo een persoon als jou vind ik mijn reply's niet waard.

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 14:33.
Oud 15-08-2007, 14:37
Luki
Luki is offline
Dames heren,

waar is al deze vlammewerperij goed voor? Kunnen we niet doorgaan met het topic op een normale manier?
Oud 15-08-2007, 15:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 15-08-2007 @ 15:30 :
Ontwijken is een teken van zwakheid en dat doe jij nu met deze reply.
Net als dingen erin betrekken die hier niet horen te staan. En dat jij de moeite neemt om al mijn post door te bladeren om mij onderuit te trappen geeft ook aan dat je erg zwak bent. Wel, leuk dat je die reply over IRL zag als jou overtuiging dat ik zo zwak was en daarom mensen moet onderuit trappen op internet. Jij bent daar meer mee bezig dan ik, ik geef mijn eigen mening en die zou ik niet snel inslikken en zeker niet voor een type zoals jou. Mensen die je in je rug aanvallen zijn ook zwak en dat doe jij ook door zonder aanleiding over mijn medicatie te beginnen en daar minderwaardig over doen. Zie je nu echt niet dat je jezelf beter voordoet dan je in de werkelijkheid bent? Want jij bent de zwakkeling hier.
Thanks for proving my point. Je moet je niet zoveel aantrekken van wat mensen tegen je zeggen. Het zou jou net zo weinig moeten schelen wat ik over je zeg als dat het mij wat kan schelen wat jij over me denkt. Als je je zo gevoelig opstelt zul je ongetwijfeld 'gekwetst' worden. of je al dan niet gekwetst wordt, is vooral afhankelijk van je eigen instelling. Mensen die zich enorm kwetsbaar opstellen kunnen absoluut nieteens tegen een geintje, laat staan als iemand een lullige opmerking maakt. 2 minuten zoeken en je flipt al, ik vraag me hard af wat je doet als iemand je dist die wel dicht bij je staat...

Citaat:
Luki schreef op 15-08-2007 @ 15:37 :
waar is al deze vlammewerperij goed voor? Kunnen we niet doorgaan met het topic op een normale manier?
Ik wil het zelf erg graag over het onderwerp 'kwetsen' houden inderdaad, wat andere mensen van me vinden boeit mij al weinig, laat staan de rest van de forummers. Als iemand me een lul vindt, prima, maar dan kunnen ze ook gewoon een PM sturen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten