| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bedankt voor de raad alvast! |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kunt maar beter wel alles even laten bij wat het is, want je hebt weinig keus Er zijn genoeg mensen met wie je momenteel beter kunt praten dan met haar. Helemaal omdat je denk ik ook óver haar wilt/moet praten, om er rustig overheen te kunnen komen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verschil is alleen dat hij en ik allebei achter de beslissing staan en daarom is het gemakkelijker om vrienden te proberen te zijn. Er is geen sprake van dat de een de ander terug wil ofzo, of dat de een de ander niet meer kan uitstaan. Als de beslissing om het uit te maken van haar kwam, kan ik me goed voorstellen dat zij zich ongemakkelijk voelt bij contact met jou - niet omdat ze je niet meer wil zien, maar omdat het heel lastig is om vrienden te zijn als je uit een relatie komt en helemaal als je niet allebei er van overtuigd bent dat het zo beter is....
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Leid je leven, en wees blij met wat je nu heb.. je kon het erger hebben. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Je wilt juist naar diegene toe waarmee je altijd het fijnst kon praten, maar diegene is er nu niet meer. Zoek daar een vervanger voor, anders blijf je steeds naar je ex toe willen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Fuiven, dát is tot in de vroege uurtjes in de ochtend naar feestjes gaan
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Spijt, kan me niet inhouden Jason234 | 39 | 11-04-2013 14:45 | |
| Liefde & Relatie |
Huisdier of relatie? Neko* | 40 | 31-08-2012 13:18 | |
| Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 15:54 | |
| Liefde & Relatie |
Vertrouwen weg = einde relatie?? Dott | 70 | 02-02-2007 08:21 | |
| Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 10:23 | |
| Liefde & Relatie |
einde relatie in de vakantie? ilse | 19 | 13-08-2004 17:51 | |