Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2007, 16:48
Mapi
Mapi is offline
En tot slot, the finishing touch:
P!atd is een stuk bekender als jou, beter gezegd, jij bent onbekend, zij zijn wereld-beroemd. Jou gedrag is uitermate kinderachtig, zeker het behandelen van losse stukjes uit een post, dat kan elke aap, ook jij dus. Wat mij betreft kan deze topic gesloten worden.
Advertentie
Oud 19-08-2007, 16:55
quida
quida is offline
bedankt mensen ik kon al niet goed uit mn woorden komen tegen hun jullie hebben me goed vertaald
Oud 19-08-2007, 17:06
Verwijderd
Haha, en dan ook echt 3 undercovers aanmaken speciaal voor dit topic.
Oud 19-08-2007, 17:13
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-08-2007 @ 18:06 :
Haha, en dan ook echt 3 undercovers aanmaken speciaal voor dit topic.
Niet echt ik ken haar gewoon. Ravo is een vriendin van haar, en die ken ik ook, en we hoorde van haar dat jullie bullshit praten, daarom. Laat een admin maar naar onze IP's & ISP's kijken, dan komen jullie er zelf wel achter.

Vrienden. Begrijp je dat niet? Da's iets wat jij hard nodig hebt.

pwnd
Oud 19-08-2007, 17:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ravo schreef op 19-08-2007 @ 17:27 :
what the fuck maakt het uit als je een opleiding heb gehad?
dat slaat dus echt helemaal nergens op.
Ik heb een opleiding gehad... en ik vind Panic! at the disco goede muziek...
Daar had mijn opmerking niets mee te maken. Het was een sarcastische reactie op quida's commentaar op mijn taalgebruik.
Oud 19-08-2007, 17:26
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 18:22 :
Daar had mijn opmerking niets mee te maken. Het was een sarcastische reactie op quida's commentaar op mijn taalgebruik.
Dan moet je er bij vermelden dat dat sarcasme was, want jij bent erg voorspelbaar met je over-volwassene gedrag. `sarcasme`
Oud 19-08-2007, 17:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg killertopic

panic at the disco moeten echt eens anaal genomen worden door een hele grote kerel van de bewaking en daarna moeten ze gevierendeeld door een gigantische houten billy corgan, thom yorke, en nog een billy corgan en thom yorke. en dat eerdergenoemden dan heel hard in hun oren kwekeren.
Oud 19-08-2007, 17:30
Mapi
Mapi is offline
Flauw hoor. Kortom je vind het 'raar' als iemand anaal genomen word. Kortom je vind homo's vies. Ook homohaat is verboden, zie de reglementen van dit forum. Overigens als je zo'n lafbekje of kaalkopje bent laat je adres achter en we sturen wat matties langs.

Het slaat gewoon nergens op, echt waar niet.
Oud 19-08-2007, 17:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind het niet raar, ik vind het hoognodig.

en pm me maar, dan krijg je mooi mijn adres ik wil namelijk ook graag nieuwe matties!
Oud 19-08-2007, 17:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 17:35 :
We willen je mening niet eens.
Ik heb ben dit topic begonnen, aap. Ik heb ook niet gevraagd om jullie afgezaagde 'dat is mijn mening!!!11'-gezeik.

Citaat:
Juice in RL (a.k.a. Neukfout van zijn moeder): http://forum.scholieren.com/fotoboek...I5f2XY5ChK.jpg
En dit is niet kinderachtig?

Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 17:48 :
P!atd is een stuk bekender als jou, beter gezegd, jij bent onbekend, zij zijn wereld-beroemd.
A. Ik ben geen band.
B. Hitler is wereldberoemd.

Citaat:
Jou gedrag is uitermate kinderachtig, zeker het behandelen van losse stukjes uit een post,
Wat is er mis met het behandelen van losse stukjes uit een post?

Citaat:
dat kan elke aap, ook jij dus.
Natuurlijk kan elke aap het. Sowieso kan elke aap op dit forum posten. Ik kan het alleen wat beter dan jij.

Citaat:
Wat mij betreft kan deze topic gesloten worden.
Gelukkig kan het niemand wat schelen wat er wat jou betreft
kan gebeuren. Maar om ervoor te zorgen dat deze wens van jou niet uitkomt, stel ik voor dat we gewoon weer ontopic gaan. Dit topic is bedoeld om slechte covers te posten ter vermaak, niet om te lopen janken omdat je favoriete band ertussen zit en je een pussy bent die dat blijkbaar niet kan hebben, zodat je je vrienden erbij moet halen om je te verdedigen omdat je zelf verbaal niet sterk genoeg bent. Probeer me hier niet weer te 'pwnen', want ik ben op dit gebied superieur aan jou en dit topic is daar niet voor bedoeld. Als je per se iets wil uitvechten pm je maar.
Oud 19-08-2007, 17:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 18:30 :
Flauw hoor. Kortom je vind het 'raar' als iemand anaal genomen word. Kortom je vind homo's vies. Ook homohaat is verboden, zie de reglementen van dit forum.
Lees ook even het stuk over off-topic posten, als je zo'n fan bent van de reglementen.

Deze hadden we volgens mij nog niet:

Oud 19-08-2007, 17:44
havana
havana is offline
Haha Juice jij hebt zo zwaar gelijk

Ik kan me nog zo goed herinneren dat mijn vader zei in de tijd dat OK Computer was uitgekomen. Dat het album door de kenners was benoemd tot 1 van de beste albums van de eeuw.

Toen vond ik dat ook maar belachelijk en ging ik weer verder luisteren naar bandjes als Korn , Limp Bizkit , Slipknot ( Al kan ik van die eerste 2 sommige nummers nog steeds wel waarderen)

Maar nu ik ouder ben ( en wijzer ) ben ik inmiddels al naar 4 concerten geweest van Radiohead en vind ik ze gewoon geniaal!
Oud 19-08-2007, 17:45
Mapi
Mapi is offline
Er is niks kinderachtigs aan wat ik zeg. Bovendien ben jij drie kwartier bezig geweest om deze post aan te maken, wat is dat toch zwaar hé? Het is niet kinderachtig dat jij een neukfout bent, dat IS gewoon zo. Ook Hitler is wereldberoemd, maar die leeft momenteel niet meer, en daar had ook de 9/10e wereldbevolking een hekel aan, aan Panic! at the disco niet, daar is het meer andersom. Fans, dat hebben ze genoeg. Hitler had dit echter niet. Ook ben jij niet superieur, je lijkt er niet eens op, zie jou pica. Jij bent geen band, een band is namelijk een groep met meerdere mensen, een verzamelnaam van een bepaalde groep zangers/zangeressen en ga zo maar door, soms ook een-persoon. Ook jij kan IN een band, maar niemand is een BAND, dus bullshit antwoord. Het probleem met losse stukjes post behandelen: Dan kan je op elk zinnetje wel commentaar geven, dat is droog en flauw, verzin iets origineels. Ook kan jij niet "beter posten", ik hoop voor jou dat je dit sarcastisch bedoelde want ik lach me hier helemaal dood, letterlijk. Ook gaan we niet ontopic, lieft mag deze topic wereld-beroemd worden, komt je droom toch nog uit. Wat zal je moeder trots zijn. Een pussy ben ik ook niet, maar je mag me gerust in het echt zien, als je toch begint met dreigen. Jou emokapsel alleen al toont aan dat je een sukkel bent. Ook PM ik je niet, dat zou natuurlijk flauw zijn, omdat jij per see het gelijk wilt hebben. Maar iedereen mag het weten. Jij probeert "ontopic" te gaan (zoals je verteld), maar dat zeg je alleen omdat je (gepwnd) bent en er om heen probeert te draaien, je wilt zo snel mogelijk van ONS af. Hoe kom je er bij dat je op dit gebied superieur bent? Jij toont macho gedrag, straks ga je ook nog posten dat je me in elkaar gaat slaan? Allemaal offtopic blijven graag tot er iets nuttigs word gezecht. Een aap, dat ben je toch echt. Helaas. Ja, mensen stammen af van apen, maar sommige mensen zijn er over heen gekomen, jij blijkbaar niet.

En tot slot aan Tonsillitis, ik vroeg het aan jou en dus post JIJ hier je adres, draai er niet omheen, ik was eerst. Nu mogen jullie weer flamen.

Dan geniet ik ondertussen van Lowlands Live. Bedankt
Oud 19-08-2007, 17:48
havana
havana is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 18:45 :
Er is niks kinderachtigs aan wat ik zeg. Bovendien ben jij drie kwartier bezig geweest om deze post aan te maken, wat is dat toch zwaar hé? Het is niet kinderachtig dat jij een neukfout bent, dat IS gewoon zo. Ook Hitler is wereldberoemd, maar die leeft momenteel niet meer, en daar had ook de 9/10e wereldbevolking een hekel aan, aan Panic! at the disco niet, daar is het meer andersom. Fans, dat hebben ze genoeg. Hitler had dit echter niet. Ook ben jij niet superieur, je lijkt er niet eens op, zie jou pica. Jij bent geen band, een band is namelijk een groep met meerdere mensen, een verzamelnaam van een bepaalde groep zangers/zangeressen en ga zo maar door, soms ook een-persoon. Ook jij kan IN een band, maar niemand is een BAND, dus bullshit antwoord. Het probleem met losse stukjes post behandelen: Dan kan je op elk zinnetje wel commentaar geven, dat is droog en flauw, verzin iets origineels. Ook kan jij niet "beter posten", ik hoop voor jou dat je dit sarcastisch bedoelde want ik lach me hier helemaal dood, letterlijk. Ook gaan we niet ontopic, lieft mag deze topic wereld-beroemd worden, komt je droom toch nog uit. Wat zal je moeder trots zijn. Een pussy ben ik ook niet, maar je mag me gerust in het echt zien, als je toch begint met dreigen. Jou emokapsel alleen al toont aan dat je een sukkel bent. Ook PM ik je niet, dat zou natuurlijk flauw zijn, omdat jij per see het gelijk wilt hebben. Maar iedereen mag het weten. Jij probeert "ontopic" te gaan (zoals je verteld), maar dat zeg je alleen omdat je (gepwnd) bent en er om heen probeert te draaien, je wilt zo snel mogelijk van ONS af. Hoe kom je er bij dat je op dit gebied superieur bent? Jij toont macho gedrag, straks ga je ook nog posten dat je me in elkaar gaat slaan? Allemaal offtopic blijven graag tot er iets nuttigs word gezecht. Een aap, dat ben je toch echt. Helaas. Ja, mensen stammen af van apen, maar sommige mensen zijn er over heen gekomen, jij blijkbaar niet.

En tot slot aan Tonsillitis, ik vroeg het aan jou en dus post JIJ hier je adres, draai er niet omheen, ik was eerst. Nu mogen jullie weer flamen.

Dan geniet ik ondertussen van Lowlands Live. Bedankt
Ik denk serieus dat er evenveel mensen zijn die een grafhekel hebben aan patd als fans. En bovendien Hitler geen fans? Hoe is hij ooit aan de macht gekomen dan?
Oud 19-08-2007, 17:48
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 18:38 :
Lees ook even het stuk over off-topic posten, als je zo'n fan bent van de reglementen.

[filmpje]
Volgens mij hadden we deze inderdaad niet. Weet je wie er begon met offtopic? Jij, met het flamen van mensen, mijn reactie daarop maakt niet uit aangezien jij de offtopic startte.
Oud 19-08-2007, 17:52
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
havana schreef op 19-08-2007 @ 18:48 :
Ik denk serieus dat er evenveel mensen zijn die een grafhekel hebben aan patd als fans. En bovendien Hitler geen fans? Hoe is hij ooit aan de macht gekomen dan?
Hitler onderdrukte. Dat zou een doorsnee persoon al moeten hebben geleerd op de basisschool. Lees alles over Adolfje, gratis en voor niets op http://en.wikipedia.org/wiki/Hitler. Dat vind je wel leuk hé? Kijk vooral naar die nazivlag!

Hij gebruikte propaganda, leugens en wapens als wapens. Na de crisis van de eerste wereld-oorlog moest er toch immers brood op de plank komen? Daar zat hij over te liegen, want er kwam helaas geen 'brood op de plank'. Maar hij was toen al aan de macht, soldaten goed opleiden voor weinig geld, profiteren van de situatie, net als Sap doet.
Oud 19-08-2007, 17:58
Ravo
Ravo is offline
Wat heb hitler hier in hemelsnaam mee te make?!!
Oud 19-08-2007, 17:58
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
havana schreef op 19-08-2007 @ 18:48 :
Ben jij toevallig een van zijn vele neonazi-fans? Nu herken ik je weer!
P.S. Het is P!atd, niet patd.
Oud 19-08-2007, 18:00
Ravo
Ravo is offline
als je bij dit soort dinge aan hitler gaat lope denken,.. ben je niet helemaal 100%
dit gaat om muziek..
niet over bepaalde gestoorde mannetjes die miljoenen mensen uitroeien...
Oud 19-08-2007, 18:00
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Ravo schreef op 19-08-2007 @ 18:58 :
Wat heb hitler hier in hemelsnaam mee te make?!!
Dan moet je ff goed Sap zijn posts bekijken, hij betrekt hitler erbij, omdat hij wereld-beroemd was.

Als ik morgen een wapen overkoop en Balkenende overhoop schiet, word ik ook wereldberoemd. Zo kan iedereen wereldberoemd worden.
Oud 19-08-2007, 18:02
havana
havana is offline
Haha wat insunieer jij nou weer met je nazi vlag?
Je maakt gewoon loze vergelijken die je daarna met lompe beledigigen en provocaties wil aansterken.

En bovendien maakt PATD gewoon kankermuziek en mogen ze nog niet eens de schoenen poetsen van Radiohead maar dat ga hopelijk zelfs jij ooit nog weleens inzien
Ravo
Ravo is offline
jaa,, ik heb het geleze.. ik vroeg het eigenlijk ook aan hem...
dit heb met Hitler te make... omdaatt.. hij ook wereldberoemd was..
nouu.. dat ken ik niet beroemd noeme
beetjee vreemd hoorr..
Ravo
Ravo is offline
als je over kanker gaat beginne mag je van mij helemaal dood neervalle
Oud 19-08-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Jou emokapsel alleen al toont aan dat je een sukkel bent.

Mapi, wat zit je mijn lievelingsband nou te dissen. Als iemand een emokapsel heeft betekent het heus niet dat ze gelijk sukkels zijn.
Oud 19-08-2007, 18:03
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 18:38 :

[filmpje]
Hoezo? Een van jou vriendjes ging er anale-sex bij betrekken, jou fout dat je je daar ook nog mee gaat bemoelen.

Stijlloos.
Oud 19-08-2007, 18:04
havana
havana is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 18:58 :
Ben jij toevallig een van zijn vele neonazi-fans? Nu herken ik je weer!
P.S. Het is P!atd, niet patd.
Interesseert mij het nou wat die afkorting van die cholera band is
En waarom reageer je zo agressief trouwens? Op je teentjes getrapt omdat wij een band beledigen waar normaal alleen 14 jarige meisjes achter aan lopen? En jij dan toevallig ook omdat je mentaal nog in ddie zelfde fase zit?
Ravo
Ravo is offline
sarcastisch : wat zijn dat nou voor een stel hitlers daarboveee.. omgg
havana
havana is offline
Citaat:
Ravo schreef op 19-08-2007 @ 19:02 :
als je over kanker gaat beginne mag je van mij helemaal dood neervalle
krijg kanker
Ravo
Ravo is offline
dankjeeweeeeeeeel
Oud 19-08-2007, 18:05
Ravo
Ravo is offline
Omgg.. dat waardeer ik echt
Oud 19-08-2007, 18:05
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:03 :
[afbeelding]

Mapi, wat zit je mijn lievelingsband nou te dissen. Als iemand een emokapsel heeft betekent het heus niet dat ze gelijk sukkels zijn.
Hun haar is netjes en gekamt en niet geverfd. Daarom valt het helaas niet onder emokapsel. Bovendien, als we dan toch beginnen, het is mijn lievelingsband niet eens
Oud 19-08-2007, 18:08
havana
havana is offline
Wat ik helemaal amusant vind is dat jullie volgens mij nu met zen 2tjes achter de pc zitten en als een stel debielen de hele tijd op F5 aan het drukken zijn om te kijken of er weer iemand gereageer dheeft
Oud 19-08-2007, 18:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Er is niks kinderachtigs aan wat ik zeg. Bovendien ben jij drie kwartier bezig geweest om deze post aan te maken, wat is dat toch zwaar hé?
Waarom denk je dat?

Citaat:
Het is niet kinderachtig dat jij een neukfout bent, dat IS gewoon zo.
Dergelijke persoonlijke aanvallen raken me niet. Hou er dus maar over op.

Citaat:
Ook Hitler is wereldberoemd, maar die leeft momenteel niet meer, en daar had ook de 9/10e wereldbevolking een hekel aan, aan Panic! at the disco niet, daar is het meer andersom. Fans, dat hebben ze genoeg. Hitler had dit echter niet. Ook ben jij niet superieur, je lijkt er niet eens op, zie jou pica. Jij bent geen band, een band is namelijk een groep met meerdere mensen, een verzamelnaam van een bepaalde groep zangers/zangeressen en ga zo maar door, soms ook een-persoon. Ook jij kan IN een band, maar niemand is een BAND, dus bullshit antwoord.
Er zijn best eenmansbands hoor, maar daar ging het niet om. Het was commentaar op jouw absurde manier van redeneren; Panic at the disco is beroemd en jij niet, zei je. Mijn reactie: ja, ik ben dan ook geen band, dus die vergelijking slaat nergens op.

Citaat:
Ook gaan we niet ontopic, lieft mag deze topic wereld-beroemd worden, komt je droom toch nog uit.
Mijn droom? Waar heb jij het in godsnaam over? Dit topic is gewoon bedoeld om te lachen om slechte covers, dat is alles. Dat er dan whiners komen die zich geraakt voelen omdat hun lievelingsband ertussen staat is hun probleem.

Citaat:
Jij probeert "ontopic" te gaan (zoals je verteld), maar dat zeg je alleen omdat je (gepwnd) bent en er om heen probeert te draaien, je wilt zo snel mogelijk van ONS af.
Natuurlijk wil ik dat; jullie komen hier om een vriendin te verdedigen die dat blijkbaar zelf niet kan en spammen een leuk topic vol met persoonlijke aanvallen.

Dat ik gepwnd ben is onzin.

Citaat:
Hoe kom je er bij dat je op dit gebied superieur bent?
Omdat mijn berichten beter geschreven zijn dan de jouwe en ik mijn punt sterk maak met geldige argumenten en jij niet.

Nu ga ik je aangeven op M&M vanwege persoonlijke aanvallen en offtopicspam, want ik wil inderdaad graag van je af.
Oud 19-08-2007, 18:09
Ravo
Ravo is offline
uuhhmm.. nee
ik krijg telkens mailtjes
en raar dat jullie toch ook weer telkens reageren dan
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
havana schreef op 19-08-2007 @ 19:04 :
krijg kanker
Niet toegestaan volgens de regelementen. Doe trouwens geen moeite, ik heb 't al gehad, inclusief chemokuur en 4 maanden in het ziekenhuis. Als je denk dat dat LEUK is, om er bijvoorbeeld mee te spotten, dan zit je fout. Maar goed je mag gerust een stukje in me kijken, wat ik heb doormaakt, terwijl jij met je dikke pens achter forums mensen zit te flamen. Bemoeial.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:00 :
Dan moet je ff goed Sap zijn posts bekijken, hij betrekt hitler erbij, omdat hij wereld-beroemd was.

Als ik morgen een wapen overkoop en Balkenende overhoop schiet, word ik ook wereldberoemd. Zo kan iedereen wereldberoemd worden.
Dat was precies mijn punt. Beroemdheid op zich zegt niets over kwaliteit.
Oud 19-08-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:05 :
Hun haar is netjes en gekamt en niet geverfd. Daarom valt het helaas niet onder emokapsel. Bovendien, als we dan toch beginnen, het is mijn lievelingsband niet eens

(Bron: http://www.panicatthedisco.com)

(Bron: http://hair.lovetoknow.com/Emo_Hair_Styles)
Oud 19-08-2007, 18:12
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:08 :
Waarom denk je dat?

Dergelijke persoonlijke aanvallen raken me niet. Hou er dus maar over op.

Er zijn best eenmansbands hoor, maar daar ging het niet om. Het was commentaar op jouw absurde manier van redeneren; Panic at the disco is beroemd en jij niet, zei je. Mijn reactie: ja, ik ben dan ook geen band, dus die vergelijking slaat nergens op.

Mijn droom? Waar heb jij het in godsnaam over? Dit topic is gewoon bedoeld om te lachen om slechte covers, dat is alles. Dat er dan whiners komen die zich geraakt voelen omdat hun lievelingsband ertussen staat is hun probleem.

Natuurlijk wil ik dat; jullie komen hier om een vriendin te verdedigen die dat blijkbaar zelf niet kan en spammen een leuk topic vol met persoonlijke aanvallen.

Dat ik gepwnd ben is onzin.

Omdat mijn berichten beter geschreven zijn dan de jouwe en ik mijn punt sterk maak met geldige argumenten en jij niet.

Nu ga ik je aangeven op M&M vanwege persoonlijke aanvallen en offtopicspam, want ik wil inderdaad graag van je af.
Fijn dat je zelf eindelijk eens wat dingen gaat toegeven. Ontkenningsfase! Ik heb overigens nog steeds geen adressen kunnen verzamelen, toch ineens te bang, of wat is er mis? Niks tegen gepwnd btw, dat is een dagelijks gebruikt begrip, door duizenden mensen Herhaling: P!atd is niet mijn lievelingsband, dus eigenlijk is niet een van jou geknipte quotes informatief, het slaat gewoon nergens op. Ga je me nu ook kanker toewensen net als je vriendjes, of ga je toch door met flamen? Kies uit. Ik val overigens niemand persoonlijk aan, het gaat namelijk om feiten, daar ga ik niet om liegen, als bepaalde mensen mij kanker toewensen, blijf ik rustig, persoonlijke aanvallen doen mij niks.

pwnd?
Oud 19-08-2007, 18:13
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:09 :
Dat was precies mijn punt. Beroemdheid op zich zegt niets over kwaliteit.
Ik heb wat over die kwaliteit gezecht. De kwaliteit van P!atd is een stukje hoger dan Hitler, dat is gewoon zo. Weer een nutteloze post.
Oud 19-08-2007, 18:14
havana
havana is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:09 :
Niet toegestaan volgens de regelementen. Doe trouwens geen moeite, ik heb 't al gehad, inclusief chemokuur en 4 maanden in het ziekenhuis. Als je denk dat dat LEUK is, om er bijvoorbeeld mee te spotten, dan zit je fout. Maar goed je mag gerust een stukje in me kijken, wat ik heb doormaakt, terwijl jij met je dikke pens achter forums mensen zit te flamen. Bemoeial.
Als we toch naar de reglementen gaan kijken heb jij je ook niet al te netjes gedragen hoor
En waar beweer ik dat leuk te vinden? Bpvendin krijg je geen dikke pens van van boksen en fitnessen.

Bovendien vind ik het fijn om te horen dat je genezen bent ( aaangezien je het gehad hebt ) want ik wens het niemand toe. ( Jaja die opmerking maar ze vroeg er gewoon om met zon opmerking )

Alleen mensen die gaan zeuren als je ermee scheld vind ik gewoon lichtgeraakt en moeten zich nie tzo aanstellen
Oud 19-08-2007, 18:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:13 :
Ik heb wat over die kwaliteit gezecht. De kwaliteit van P!atd is een stukje hoger dan Hitler, dat is gewoon zo. Weer een nutteloze post.
Het punt van mijn post was dat beroemdheid niets zegt over kwaliteit. Als voorbeeld daarvan noemde ik Hitler. Ik snap niet wat je daar niet aan begrijpt.
Oud 19-08-2007, 18:15
Ravo
Ravo is offline
uhmm.. ik vroeg er niet om
ik denk heel ernstig over kanker...
en niemand mag kanker worden toegewenst
Oud 19-08-2007, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:13 :
Zeg je nou dat 'P!atd' betere liedjes heeft geschreven dan Hitler?

Gód, wat houd ik van het internet.
Oud 19-08-2007, 18:17
havana
havana is offline
Citaat:
Ravo schreef op 19-08-2007 @ 19:15 :
uhmm.. ik vroeg er niet om
ik denk heel ernstig over kanker...
en niemand mag kanker worden toegewenst
bah ik ga er niet eens mee rop reageren alleen nog 1 vraagje

Zijn jullie niet stiekem van dezelfde leeftijd als die 14 jarige?

- gezegd met ch spellen
- De reacties van Ravo

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 18:19.
Oud 19-08-2007, 18:18
Ravo
Ravo is offline
je kent me nieteens
doe dan ook normaal aub
ik heb niks tegen jou gezegt waaruit opgemaakt ken worden dak je zogenaamd goed ken
Oud 19-08-2007, 18:18
Uice
Uice is offline
Mijn laatste off topic post: ik ben knapper dan de meeste jongens. Back me up on this, vrouwelijke forummers.
Oud 19-08-2007, 18:19
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:15 :
Het punt van mijn post was dat beroemdheid niets zegt over kwaliteit. Als voorbeeld daarvan noemde ik Hitler. Ik snap niet wat je daar niet aan begrijpt.
Ik zeg ook niet dat ik dat niet begreep, kortom het komt neer op je vorige gepwnde post. Hier hebben we niks aan, weer een nutteloze post.

/ontopic:
P!atd pwnd, da's mijn mening.

Hoplakee we zitten weer ontopic! Wie volgt? Hitler of de persoon die bepaalde mensen kanker toewenst, of anale sex toewenst? Kies maar.
Oud 19-08-2007, 18:19
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 17:48 :
P!atd is een stuk bekender als jou
Ja, ongeveer even bekend als jij met de Nederlandse taal.

Who the fuck is P!atd en waarom konden ze geen uitspreekbare naam verzinnen?
Oud 19-08-2007, 18:20
Verwijderd
Je bent vergeten te reageren op mijn punt. 'P!atd' heeft heuse emokapsels. Jij vindt dat emokapsels voor sukkels zijn. Los van of Juice heet is [edit, backup] of niet [/edit, backup], emohaar heeft of niet, wat heb je te zeggen over dat je zelf 'P!atd' sukkels noemt door emohaar kut te verklaren?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten