Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2007, 18:20
Ravo
Ravo is offline
als ze zelf zegge dat ze geen emo's zijn..
dan zijn ze dus geen emo's.. dus geen emohaar
Advertentie
Oud 19-08-2007, 18:21
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:16 :
Zeg je nou dat 'P!atd' betere liedjes heeft geschreven dan Hitler?

Gód, wat houd ik van het internet.
God heeft er niks mee te maken (om maar te beginnen), ten tweede betekend kwaliteit niet alleen kwaliteit van muziek. Oei, gepwnd!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...oord=kwaliteit
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:19 :
Ik zeg ook niet dat ik dat niet begreep
Nee, dat heb je niet gezegd, maar dat laat je wel blijken uit je gedrag.
Ravo
Ravo is offline
begin nou niet tegen elkaar >.<
Oud 19-08-2007, 18:22
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:21 :
Nee, dat heb je niet gezegd, maar dat laat je wel blijken uit je gedrag.
Quote het correcte gedrag en win 5 euro.
Oud 19-08-2007, 18:22
Uice
Uice is offline

Natuurlijk.
Oud 19-08-2007, 18:23
quida
quida is offline
yea klopt ik kan idd niet tegen die klote opmerkingen op maar zo ben k nou eenmaal ik kom nooit uit mn woorden dus ik ben idd blij dat ravo en mapi dat wel kunnen

en juice waarom kap je me dan in het begin dan niet af nee dat doe je niet jij gaat gewoon door met het beledigen van..
dat je hitler erbij betrekt vind ik na joun uitleg nog dikke onzin

spotten met kanker hoe sneu

en hea ga niet tegen bij beginne dat ik anderen voor me laat praten ik kom gewoon niet uit mn woorden boeie! en ik laat ze niet voor me praten dat doen ze toch echt zelf

Panic at the disco vind IK gewoon te gek
jij mag hun wel afzeiken want dat mag nou eenmaal hierin ofzo zeg je? maar als ik over radio head beign is het weer niet goed gast je verdedigt nu gewoon joun muziek vind je het gek dat wij dat dan ook doen en ga nu niet iets doms zegge zoals: dat is geen mening dat is een feit, radiohead is goed daar valt niet over te praten of iets dergelijks
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:20 :
Je bent vergeten te reageren op mijn punt. 'P!atd' heeft heuse emokapsels. Jij vindt dat emokapsels voor sukkels zijn. Los van of Juice heet is [edit, backup] of niet [/edit, backup], emohaar heeft of niet, wat heb je te zeggen over dat je zelf 'P!atd' sukkels noemt door emohaar kut te verklaren?
Ze vinden zelf niet dat ze emo kapsels hebben
Ik neem aan dat ze dat zelf beter weten dan jou.
Ravo
Ravo is offline
als hier zogenaamd kindjes van "14 jaar zitten"
dan moetje ook taal doen die iedereen begrijpt
ik zeg niet dat ik het niet begrijp
maar misschien andere niet
Oud 19-08-2007, 18:25
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:22 :
[filmpje]

Natuurlijk.
Goede muziek. Overigens ze krijgen contracten als stromend water. Zo vals zullen ze dan toch niet zingen? Ik neem aan dat die platenbazen dat beter weten dan jou ;). En dat was weer ontopic. Nu jullie weer.
Oud 19-08-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:21 :
God heeft er niks mee te maken (om maar te beginnen), ten tweede betekend kwaliteit niet alleen kwaliteit van muziek. Oei, gepwnd!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...oord=kwaliteit
God zit overal en dus heeft hij altijd overal mee te maken

En wat voor andere overeenkomsten van kwaliteit vertonen 'P!atd' en Hitler dan volgens jou? Ik nam aan dat je het over muziek had, maar als je het bijvoorbeeld hebt over de hoeveelheid mensen die vermoord zijn door enerzijds Hitler en anderzijds 'P!atd' dan moet je het toch echt even uitleggen. Volgens mij had Hitler er meer.
Oud 19-08-2007, 18:27
Ravo
Ravo is offline
mapi is niet over hitler begonne..
dat deed die juice...
Mapi zei al dat het der niks mee te make had
Oud 19-08-2007, 18:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
quida schreef op 19-08-2007 @ 19:23 :
yea klopt ik kan idd niet tegen die klote opmerkingen op maar zo ben k nou eenmaal ik kom nooit uit mn woorden dus ik ben idd blij dat ravo en mapi dat wel kunnen
Helaas voor jou kunnen ze het ook niet echt.

Citaat:
en juice waarom kap je me dan in het begin dan niet af nee dat doe je niet jij gaat gewoon door met het beledigen van..
Ik heb geen idee wat je met deze zin bedoelt, maar laat het iig duidelijk zijn dat ik jou niet persoonlijk aangevallen heb; ik heb alleen gezegd dat Panic at the disco een kutband is, omdat men op dit forum zijn mening geeft over muziek.

Citaat:
Panic at the disco vind IK gewoon te gek
jij mag hun wel afzeiken want dat mag nou eenmaal hierin ofzo zeg je? maar als ik over radio head beign is het weer niet goed gast je verdedigt nu gewoon joun muziek vind je het gek dat wij dat dan ook doen en ga nu niet iets doms zegge zoals: dat is geen mening dat is een feit, radiohead is goed daar valt niet over te praten of iets dergelijks
Als je het er niet mee eens bent, val me dan aan met argumenten. Maak je standpunt sterk in plaats van mensen persoonlijk aan te vallen, want dat maakt absoluut geen indruk.
Oud 19-08-2007, 18:28
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:26 :
God zit overal en dus heeft hij altijd overal mee te maken

En wat voor andere overeenkomsten van kwaliteit vertonen 'P!atd' en Hitler dan volgens jou? Ik nam aan dat je het over muziek had, maar als je het bijvoorbeeld hebt over de hoeveelheid mensen die vermoord zijn door enerzijds Hitler en anderzijds 'P!atd' dan moet je het toch echt even uitleggen. Volgens mij had Hitler er meer.
Misschien bestaat goed niet eens? Het is nooit bevestigd dus hij heeft nergens mee te maken. Hitler had nooit iemand gedood, hij heeft echter wel bevelen uitgegeven om mensen te doden.
Oud 19-08-2007, 18:29
Ravo
Ravo is offline
ik heb van jou anders ook geen feit gehoord
Verwijderd
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:23 :
Ze vinden zelf niet dat ze emo kapsels hebben
Ik neem aan dat ze dat zelf beter weten dan jou.
Ok.

Ik vind 'P!atd' een kutband.
Ik neem aan dat ik dat beter weet dan jij.

Want wat je zelf vindt is waar, toch?

Ik vind overigens ook dat ik verschrikkelijk rijk ben en geniaal kunstenaar en leider van de hele wereld en ik vind ook dat er wereldvrede is.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:25 :
Goede muziek. Overigens ze krijgen contracten als stromend water. Zo vals zullen ze dan toch niet zingen? Ik neem aan dat die platenbazen dat beter weten dan jou . En dat was weer ontopic. Nu jullie weer.
Platenbazen weten het niet allemaal beter dan ik, nee. En op iedere hier gepostte band reageren met 'ja, maar ze zijn beroemd dus ze zijn wel goed' is volkomen kansloos. Bovendien heb ik dat hele argument al onzinnig bewezen met mijn Hitlervergelijking.
Oud 19-08-2007, 18:30
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:28 :
Helaas voor jou kunnen ze het ook niet echt.

Ik heb geen idee wat je met deze zin bedoelt, maar laat het iig duidelijk zijn dat ik jou niet persoonlijk aangevallen heb; ik heb alleen gezegd dat Panic at the disco een kutband is, omdat men op dit forum zijn mening geeft over muziek.

Als je het er niet mee eens bent, val me dan aan met argumenten. Maak je standpunt sterk in plaats van mensen persoonlijk aan te vallen, want dat maakt absoluut geen indruk.
Haha hij lult uit z'n nek het is namelijk Panic! at the disco (niet Panic at the disco). Dus tot nu toe heb je niemand gepost, maar je mag gerust deze vele posts gaan editten
Mr Pink
Mr Pink is offline
haha wat een failtopic
Ravo
Ravo is offline
ik word ziek..
laten we allemaal lekker denken wat we zelf vinden en hiermee ophoude >.<
Oud 19-08-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:28 :
Misschien bestaat goed niet eens? Het is nooit bevestigd dus hij heeft nergens mee te maken. Hitler had nooit iemand gedood, hij heeft echter wel bevelen uitgegeven om mensen te doden.
Ok, dus, wat is je punt? Hitler was een goed man en 'P!atd' bestaat ook uit goede mannen maar de laatstgenoemde mannen zijn kwalitatief beter dan de eerstgenoemde man?

Heb je daar misschien een betrouwbare bron van of een kwaliteitscertificaat of iets in die richting?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:30 :
Haha hij lult uit z'n nek het is namelijk Panic! at the disco (niet Panic at the disco).
Beter ga je op je eigen Nederlands letten in plaats van op mij te zeiken omdat ik de naam van een kutband verkeerd spel.
Ravo
Ravo is offline
ik weet waar dit ding over gaat...

NIEMAND zei.. dat radiohead ofzo slecht was

iemand zei.. dat Panic! slecht was, en daar waren andere het niet mee eens..

en nu

doen wij allemaall..
wie heb der gelijk? oohhhh wie oh wie
panic slecht of niet..
denk watje zelf wil en laat andere in hun waarde

punt
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:29 :
Platenbazen weten het niet allemaal beter dan ik, nee. En op iedere hier gepostte band reageren met 'ja, maar ze zijn beroemd dus ze zijn wel goed' is volkomen kansloos. Bovendien heb ik dat hele argument al onzinnig bewezen met mijn Hitlervergelijking.
Dat is anders niet zo kansloos, geld verdienen en goeie muziek maken, dat doen ze. Hitler liet mensen afslachten, die totaal onschuldig waren, zoals bijvoorbeeld homoseksuelen. Wie heeft er hier net iets over anale sex door 2 mannen gehad?

Dan lijkt die persoon toch echt meer op Hitler, of wil je dat ontkennen?
Oud 19-08-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Mr Pink schreef op 19-08-2007 @ 19:30 :
haha wat een failtopic
Je bent gewoon verdrietig omdat je niet zo kwalitatief goed bent als 'Panic!!! At the disco!' en daarom meer in de buurt komt van Hitler dan je zou willen
Oud 19-08-2007, 18:34
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:32 :
Beter ga je op je eigen Nederlands letten in plaats van op mij te zeiken omdat ik de naam van een kutband verkeerd spel.
Je benaderd nu weer een bepaalde groep mensen persoonlijk (de band, en automatisch hun fans). Jij beweerde toch dat je dat niet deed?

LEUGENS
Oud 19-08-2007, 18:35
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:34 :
Je bent gewoon verdrietig omdat je niet zo kwalitatief goed bent als 'Panic!!! At the disco!' en daarom meer in de buurt komt van Hitler dan je zou willen
Panic is met één uitroepteken: Panic!

Je praat weer poep.
Oud 19-08-2007, 18:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:32 :
Dat is anders niet zo kansloos, geld verdienen en goeie muziek maken, dat doen ze.
Ik heb niet gezegd dat geld verdienen kansloos is, ik heb gezegd dat bekendheid als maatstaf voor kwaliteit hanteren kansloos is.

Citaat:
Hitler liet mensen afslachten, die totaal onschuldig waren, zoals bijvoorbeeld homoseksuelen.
Wat is je punt knul?

Citaat:
Wie heeft er hier net iets over anale sex door 2 mannen gehad?

Dan lijkt die persoon toch echt meer op Hitler, of wil je dat ontkennen?
Je hebt en zult mij nooit zien ontkennen dat Tonsillitis op Hitler lijkt. Dat komt echter door haar kaspel, niet door haar posts.
Oud 19-08-2007, 18:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:34 :
Je benaderd nu weer een bepaalde groep mensen persoonlijk (de band, en automatisch hun fans). Jij beweerde toch dat je dat niet deed?

LEUGENS
Ik zeg niets over de persoonlijkheid van Panic at the disco en hun fans.
Oud 19-08-2007, 18:38
Ravo
Ravo is offline
nou.. blijkbaar zei jij datzee met hun "piemeltjes" in iemands reet moeste gaan zitte.. dus dats toch zeker wel persoonlijk
Uice
Uice is offline
God, dit loopt uit de hand. Ik ga Rear window kijken. Als ik terug kom ga ik ervan uit dat Mapi geband is en deze discussie verdwijderd.
Ravo
Ravo is offline
doen wij precies ff het zelfde
Oud 19-08-2007, 18:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ravo schreef op 19-08-2007 @ 19:38 :
nou.. blijkbaar zei jij datzee met hun "piemeltjes" in iemands reet moeste gaan zitte.. dus dats toch zeker wel persoonlijk
Nee, ik heb beweerd dat ze dat gedaan hadden bij Radiohead. Als metafoor welteverstaan, dus niet letterlijk.
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:35 :
Ik heb niet gezegd dat geld verdienen kansloos is, ik heb gezegd dat bekendheid als maatstaf voor kwaliteit hanteren kansloos is.

--> Dus beter als Hitler

Wat is je punt knul?

Je hebt en zult mij nooit zien ontkennen dat Tonsillitis op Hitler lijkt. Dat komt echter door haar kaspel, niet door haar posts.
--> Ik had het niet eens over Tonclitis zijn kapsel, wat is je punt knul?

We kunnen ook gewoon weer ontopic gaan, of net zo lang w8en tot er weer bedrijgingen zoals een kanker-toewening komt. Ik kom op voor mijn mening en jij flamet mij daarvoor. Ik heb niks tegen Radiohead ofzo, dus ik zie gewoon je probleem niet. Verklaar je nader, medelander.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ravo schreef op 19-08-2007 @ 19:38 :
doen wij precies ff het zelfde
Ook Rear window kijken?
Oud 19-08-2007, 18:40
Ravo
Ravo is offline
>.<
Oud 19-08-2007, 18:40
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:36 :
Ik zeg niets over de persoonlijkheid van Panic at the disco en hun fans.
"Panic at the disco is een kutband"

Dat schreef jij

NU POWN JE JEZELF ffs!
Oud 19-08-2007, 18:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:39 :
--> Ik had het niet eens over Tonclitis zijn kapsel, wat is je punt knul?
Waar heb jij het in godsnaam over? Jij beweerde dat Tonsillitis op Hitler leek, ik zei dat die overeenkomst alleen ligt in hun kapsel. Wat is er zo moeilijk te begrijpen?

Eh, nee. Rear window. Hup.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:40 :
"Panic at the disco is een kutband"

Dat schreef jij
Ja. Hun muziek dus. Dat heeft niets met hun persoonlijkheid te maken.
Verwijderd
Rear Window is kwalitatief stukken beter dan discussies over Hitler, Panic! At the disco!!!, anale seks en kwaliteit.

Maar wel minder grappig
Oud 19-08-2007, 18:42
Ravo
Ravo is offline
veel persoonlijkheid zit in de muziek >.<
als echte fan WEET ik dat
dus praat niet over dinge die je niet weet
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:39 :
Nee, ik heb beweerd dat ze dat gedaan hadden bij Radiohead. Als metafoor welteverstaan, dus niet letterlijk.
Als het niet letterlijk is typ dat dan ook niet, da's hetzelfde als ik niet letterlijk jou toewenst dat je sterft met een gezwel in je kontgat. Dat meen ik niet, want dat was een metafoor!!!!

Waardeloos excuus.
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha welk kapsel juiced ik ben wel half duits dus dat hebben hittielolz0rs en ik wel gemeen. en we houden er allebei van om harde duitse bevelen te roepen.

maar ik zie de link tussen het anale neuken ( wat mij overigens lang niet zo vreemd in de oren schijnt te klinken als die undercovers die er een probleem van maken) en hitler of homohaat niet. dus als 'ravi' of ehh 'mapo' of 'ravo' en 'mapi' zich nader willen verklaren dan zijn ze hartelijk welkom. doe ik alvast even schweinhundenburgers in de magnetron(L)
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:41 :
Rear Window is kwalitatief stukken beter dan discussies over Hitler, Panic! At the disco!!!, anale seks en kwaliteit.

Maar wel minder grappig
Lijkt me een mooie afsluiting van deze kankerdiscussie.
Oud 19-08-2007, 18:43
Ravo
Ravo is offline
adios
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 19:41 :

Maar wel minder grappig
Goed dat je het op discussies houd, want je kan niet oordelen over kwaliteit van een stem, aangezien dit nooit is vastgezet in een wetboek, en omdat hier geen metingen voor mogelijk zijn. Eindelijk word er iets nuttigs gezecht.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-08-2007 @ 19:42 :
hahaha welk kapsel juiced
Ik meen wel eens foto's gezien te hebben van jouw strakke hairdo.
Oud 19-08-2007, 18:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mapi schreef op 19-08-2007 @ 19:42 :
Als het niet letterlijk is typ dat dan ook niet, da's hetzelfde als ik niet letterlijk jou toewenst dat je sterft met een gezwel in je kontgat. Dat meen ik niet, want dat was een metafoor!!!!

Waardeloos excuus.
Het is geen excuus. Verkrachten is een bekende metafoor voor het op slechte manier coveren van het nummer. Dat is algemeen bekend. Daar hoef ik me niet voor te verklaren of verexcuseren.
Oud 19-08-2007, 18:45
Ravo
Ravo is offline
waarom zouden ze geen nummer moge coveren die zij GOED vinde
Oud 19-08-2007, 18:46
Mapi
Mapi is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-08-2007 @ 19:43 :
Ik meen wel eens foto's gezien te hebben van jouw strakke hairdo.
Posten maar! Overigens ik heb nog steeds geen adressen. Ik ben morgen weer gezellig terug. Latuur
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten