Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2007, 07:09
terror koekjes
terror koekjes is offline
oh ik realiseer me net dat ik zowel een kerstavatar als een kerstsignature heb en Billy Idol heeft in de lente een kerstplaat uitgebracht JEZUS
Oud 19-08-2007, 07:16
terror koekjes
het moet niet veel gekker worden ook ik zat zomaar wat in het rond te luisteren dus waarom komt er ineens een neukend KERSTNUMMER voorbij

wat is dit voor hint, moet ik kerstengeltje worden of zo

oh er was in de weggeefwinkel een jurk sandra en die wilde ik nemen maar het mocht alleen als het pastte maar een mouw zat verkeerd en toen werd ik agressief want ik was iemand kwijt en toen ging ik iedereen heel hard aan hun haren trekken
Oud 19-08-2007, 11:51
Verwijderd
Kom er nu pas achter dat Leftöver Crack morgen in Amsterdam speelt. Wel graag heen gewild.
Oud 19-08-2007, 12:42
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dan ga je heel wat missen, vorige week in engeland waren ze echt geweldig. Ik ben morgen dan ook wel degelijk van de partij!
Oud 19-08-2007, 13:19
vixen
vixen is offline
Ohja, daar ga ik ook heen. Wat gezellig.

Gisteren een dagje Lowlands gedaan, was best gezellig. Daarna naar huis, een groot drama. Toen lekker geslapen en vanochtend werd ik wakker gemaakt door een huisgenoot die graag zijn sexleven met me wilde delen. Straks even mijn kamer opruimen en afspreken met een vriendin die naar Amerika is geweest. EN dan vanavond weer naar mn vriendje.
Oud 19-08-2007, 14:08
Verwijderd
Ik heb vannacht Dogville gekeken en hij was teringbruut Toen wilde ik de nacht doorhalen met tekenfilms en Meerkat Manor en dubieuze documentaires maar ik viel vanochtend om 10 uur per ongeluk alsnog in slaap. Gelukkig werd ik een tijdje terug wakkergebeld door een vriendinnetje en nu heb ik haar overgehaald om mee te gaan naar kloosterweekend want yess meer gezelschap voor gave wandelingen in bossen en abdijbier drinken Nu moet ik eigenlijk even weer moe worden zodat ik in slaap val en tot morgenochtend in slaap blijf, want morgen moet ik drie miljoen dingen regelen en daarna britcoms kijken. Waarom ik dan energiedrank drink is me ook een raadsel, maar ik schuif het af op 'het leven is een onbegrijpelijk avontuur' ofzo want dan is het tenminste niet mijn eigen schuld als ik zometeen niet slaap.
Oud 19-08-2007, 15:12
capibara
capibara is offline
Ik was een weekje naar la France de tourist uithangen. Gisteren een buitenfeestje gehad op een mooi vage locatie, en nu is het tijd voor algemene brakheid.
Oud 19-08-2007, 16:04
kuik
kuik is offline
vanmorgen uitgeslapen en daarna thee gedronken op een heel relaxed plekje op de prinsengracht met een jongen die ik al lang heb duidelijk gemaakt dat ik hem niet leuk vind, maar blijkbaar ziet hij dit toch weer als een date. zzzzzz. dus blijkbaar kan dat gewoon niet. daarna boodschappen gedaan en nu ga ik bami maken voor een vriendin maar ik weet niet eens of ze komt aangezien ik haar niet kan bereiken
Oud 19-08-2007, 16:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
teruggekomen van pukkelpop omfg arcade fire <3, cocorosie <3, hanne hukkelberg <3, en de smashing pumpkins waren okay maar wel een beetje een nare vibe en omfg tool was gaaf en het vuurwerk na tool was echt de meest grandioze vuurwerkshow die ik ooit heb gezien. geslaagde editie dit jaar
Oud 19-08-2007, 16:52
first eror
first eror is offline
Ik heb vandaag besloten dat ik, als ik geen scenarist, regisseur, hoogleraar of restauranteigenaar wordt, dan maar de binnenhuisarchitectuur inga. Je moet toch wat met je talent.
Oud 19-08-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 19-08-2007 @ 13:42 :
Dan ga je heel wat missen, vorige week in engeland waren ze echt geweldig. Ik ben morgen dan ook wel degelijk van de partij!
Heb ze wel gezien op het Krikfest. In Hoogeveen. Vorig jaar geloof ik. Maar goed, toen viel het me een beetje tegen.
Oud 19-08-2007, 19:09
Verwijderd
gisteren een aantal vrienden bij me over de vloer gehad, waaronder de forummer 'Broeder' na het snacks-eetfestijn gingen we naar scheveningen waar half nederland met ons vuurwerk ging bekijken. vervolgens met veel mensen in een kleine auto opgepropt naar een feestje gereden. was leuk. taxi naar huis. <3

vandaga was ik brak en toen dacht ik heee laat ik eens gaan fietsen, misschien helpt het!! en toen verdwaalde ik en heb ik half den haga doorgefietst en viel ik uiteindelijk bijna van mijn fiets af. dolletjes.
Oud 19-08-2007, 19:14
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
DIY schreef op 19-08-2007 @ 18:07 :
Heb ze wel gezien op het Krikfest. In Hoogeveen. Vorig jaar geloof ik. Maar goed, toen viel het me een beetje tegen.
hoorde idd dat ze toen slecht waren. deze tour is dan wel in originele line up dus spelen ze sowieso een stuk beter. heb ze vorige tour idd ook gezien maar dan in engeland, haalde het niet bij deze tour.
Oud 19-08-2007, 20:22
Sargatanas
Sargatanas is offline
Dagje Noorderzon. Was goed te doen.
Oud 19-08-2007, 20:49
Electriq
Electriq is offline
Jij komt niet aan mijn komkommertje, jij blijft van mijn snijboon af. Lalalalalll
Oud 19-08-2007, 20:49
June bug
June bug is offline
Ik had een zwaar weekend want ik ging vrijdagavond uit in Eindhoven en toen had ik teveel gedronken en sliep ik veel te laat. Om 10 uur moest ik weer opstaan want degene bij wie ik sliep moest gaan werken dus toen was ik om 12 uur weer thuis in Tilburg. Regelrecht m'n bed weer ingedoken en nog tot 4 uur 's middags geslapen. Gedoucht en shizzle, naar Den Bosch gegaan, verjaardag van een vriendin, nog uitgeweest daar en blijven slapen. Vanmiddag was ik om 4 uur ofzo thuis, ff naar m'n moeder geweest en nu ben ik net thuis. Morgen ga ik zwemmen haha
Oud 19-08-2007, 21:11
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 19-08-2007 @ 20:09 :
gisteren een aantal vrienden bij me over de vloer gehad, waaronder de forummer 'Broeder' na het snacks-eetfestijn gingen we naar scheveningen waar half nederland met ons vuurwerk ging bekijken. vervolgens met veel mensen in een kleine auto opgepropt naar een feestje gereden. was leuk. taxi naar huis. <3

Ik ontdekte net dat één van de ratten hoogstwaarschijnlijk een tumor heeft, dus dat is wel weer een onplezant einde van kek weekend : (
Oud 19-08-2007, 21:23
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 18-08-2007 @ 21:04 :
mijn verstandskies is getrokken en het doet heel veel pijn en ik heb alles al eprobeerd maar het werkt niet of duurt allemaal te lang e
Kreeg je er geen pijnstillers bij dan? Ik had een hele doos en het smaakte nog best lekker ook.
Oud 19-08-2007, 21:49
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Vandaag naar Rotterdam geweest: Bavaria City Racing. Het was vermoeiend (al dat reizen en de hele dag staan), maar wel SUPER !
Oud 19-08-2007, 22:53
ZerO
ZerO is offline
Ik ben ontzettend schoor en ik weet echt niet waar het door komt en ik moest vandaag werken en ALLE KLANTEN maakten opmerkingen over mijn stem huhu haha lollig!!!
Oud 19-08-2007, 23:26
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 19-08-2007 @ 08:16 :
oh er was in de weggeefwinkel een jurk sandra en die wilde ik nemen maar het mocht alleen als het pastte maar een mouw zat verkeerd en toen werd ik agressief want ik was iemand kwijt en toen ging ik iedereen heel hard aan hun haren trekken
Iemand anders is er met die lachende vampier vandoor gegaan. En je sloeg me, waarom was dat?!
Oud 19-08-2007, 23:36
__
__ is offline
ikkkkk ga morgen beginnen met mijn introductieweek, als gids, en dat vind ik een beetje stom want ik heb ook pas 1 jaartje erop zitten en de helft van mijn 'gidsenkindjes' is waarschijnlijk ouder dan ik MAARJAAA het wordt vast een dolle boel. nu moet ik echt gaan slapen eigenlijk aangezien ik er morgen ergens midden in de nacht ofzo (06.45 ) uit moet want ja dan begint de lol he. en ik ga denk ik de hele week maar amper slapen, DUS al met al is het erg onverstandig dat ik nog wakker ben.
nouja dat wou ik maar even zeggen. nu ga ik venkelthee drinken
Oud 19-08-2007, 23:43
Verwijderd
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 19-08-2007 @ 22:49 :
Vandaag naar Rotterdam geweest: Bavaria City Racing. Het was vermoeiend (al dat reizen en de hele dag staan), maar wel SUPER !
ik moest werken en hoorde maar een keer NJOEEEEENG wat van daar kwam, de rest waren motoren die rond reden
Oud 19-08-2007, 23:45
terror koekjes
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 20-08-2007 @ 00:26 :
Iemand anders is er met die lachende vampier vandoor gegaan. En je sloeg me, waarom was dat?!
Nu je het zegt, geen flauw idee
Oud 19-08-2007, 23:59
Vice
Vice is offline
Kreeg vandaag van eBay bericht dat ik Harry Potter lego figuurtjes had gewonnen. 2 Potters en een ventje met een paarse tulband plus extra. Oei oei, wat spannend.

En de toilet in de trein was vanochtend te vies, dus moest ik wachten tot ik in Leiden was, maar daar was de toiletdinges gesloten. Gelukkig wel net de bus kunnen halen.
Oud 20-08-2007, 01:30
terror koekjes
Oud 20-08-2007, 11:47
kuik
kuik is offline
Citaat:
__ schreef op 20-08-2007 @ 00:36 :
ikkkkk ga morgen beginnen met mijn introductieweek, als gids, en dat vind ik een beetje stom want ik heb ook pas 1 jaartje erop zitten en de helft van mijn 'gidsenkindjes' is waarschijnlijk ouder dan ik MAARJAAA het wordt vast een dolle boel. nu moet ik echt gaan slapen eigenlijk aangezien ik er morgen ergens midden in de nacht ofzo (06.45 ) uit moet want ja dan begint de lol he. en ik ga denk ik de hele week maar amper slapen, DUS al met al is het erg onverstandig dat ik nog wakker ben.
nouja dat wou ik maar even zeggen. nu ga ik venkelthee drinken
aah ik wil ook mentor worden, maar ik heb herkansingen en ik moet werken
iig veel plezier

vandaag moet ik de hele dag werken, morgen 's ochtends en 's avonds en op sollicitatiegesprek voor een nieuwe baan yess. nu ben ik op zoek naar een gratis tweedehands fiets van de rabobank, want als ik mijn rekening overzet naar amsterdam dan krijg ik volgens mij zo'n fiets. ik hoop het, want ik kan nog wel een extra fiets gebruiken.
Oud 20-08-2007, 11:47
Crimson
Crimson is offline
nou sinds ik bij de videoland werk mag ik gratiss en voor nikss films huren dus dat ga ik vandaag maar doen
Oud 20-08-2007, 12:30
Jones
ik heb gisteren teveel gedronken en nu ben ik brak.
Oud 20-08-2007, 13:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
op tijd op gestaan en toen allleeeeemaal klusjes gedaan en nu ga ik naar het dorp met een vriendin. daarna simsen en bij mn vriendje eten.
Oud 20-08-2007, 14:05
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hahaha geweldig!!! wat is dit echt?
Oud 20-08-2007, 14:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kom net terug van Lowlands en ik ben nu aardig naar de tering, maar het was echt supervet. Hele goede voor mij onbekende dingen gezien en ook heel veel dingen die ik wel wou zien niet gezien.
Ik heb keelpijn, ik stink, ik heb een mysterieuze donkerpaarse/blauwe plek onder m'n oksel en ik moet nu eigenlijk gaan leren. Denk niet dat 't ervan komt.
Oud 20-08-2007, 14:59
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 20-08-2007 @ 15:05 :
hahaha geweldig!!! wat is dit echt?
Geheime zender-muziek
Oud 20-08-2007, 15:26
terror koekjes
Ik heb ineens twee puistjes op mijn lip... Wist niet eens dat het tot de mogelijkheden behoorde! Nog even en ik zie er uit als eehh dinges.
Oud 20-08-2007, 16:19
Moustache
Moustache is offline
Ik ben vanochtend teruggekomen van Lowlands en heb de rest van de dag geprobeerd mijn brakheid uit te slapen maar met nog niet zoveel resultaat. Vanavond wellicht weer feest bij een vriend en anders meer slapen.
Oud 20-08-2007, 16:23
vixen
vixen is offline
De hele dag gewerkt, wat best ok was. Vanavond eerst terug naar utrecht, snel eten en omkleden, en dan weer naar Amsterdam voor een concertje. Altijd gezellig als mensen uit NMGN ergens anders optreden.
Oud 20-08-2007, 16:47
Electriq
Electriq is offline
Ik heb een macbook gekocht en nu ben ik in de wolken
Oud 20-08-2007, 17:13
Verwijderd
ook vandaag terug gekomen van lowlands en oh wat verlang ik naar mijn eigen matras die dikker is dan 2 cm na twee weken bijna non stop op dat kutding te hebben geslapen. en ik heb berehonger dus ik ga me zo even uitleven in de AH. enn het is hier noorderzon maar ik denk dat ik vanavond toch maar op de bank ga liggen.
Oud 20-08-2007, 17:22
Verwijderd
ik ben vanmorgen terug gekomen van lowlands, en het was leeeuk! ik heb nu wel een voedselvergiftiging en ben onverstaanbaar schor, maarja.

morgen verhuizen en ik ben er nog niet helemaal over uit of ik er zin in heb.
Oud 20-08-2007, 17:31
first eror
first eror is offline
Ik ben bezig met een fraternity-oriëntatie, aangezien 't studeren in Amerika ietsiepietsie concreter aan het worden is, hoh.
Oud 20-08-2007, 18:48
terror koekjes
Huh nou ik heb eigenlijk een vriendje maar die woont in Timboektoe en ik wil het uitmaken dus negeer ik hem maar en ik blijf maar constant SMS'jes en mails krijgen dat ik heel erg gemist word en dat de locale meisjes het nare gevoel niet verhelpen Maar toevallig zaterdagnacht was ik een coward die moest reageren (hij heeft het snel door!) en ik was de grootste of enige 'crash' (?) van de afgelopen vijf jaar nou woepie. Gelukkig is mijn beltegoed niet toereikend dus ik kan er niets aan doen, dumpen via de mail is wel erg wreed Hij wilde ook wel antidepressiva kopen want dat had ik wel nodig volgens hem. Volgens mij word ik daar wat karakterloos van maar dat zal wel de bedoeling zijn Nu dus is het nog naarder want ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik, maar die heb ik vaker gehad, al jaren heb ik daar last van zo af en toe! Wat wel een goede reden is om iemand te dumpen. Maar dat deed ik ook al een keer en dat hielp ook niet zo. Ik ga me nu concentreren op een sympathiek bericht.

Oh en ik mag mijn OV-jaarkaart ophalen! WOW IK WORD SCHOLIER .COM

Misschien eens uitweiden naar Liefde en Relatie!
Oud 20-08-2007, 19:05
Drez
Drez is offline
Ik heb me weer aangepast aan het vakantieritme dus uitgeslapen, 5 nrcnexts gelezen in bed want ik heb een enorme stapel na de vakantie, was opgevouwen :/, koffie gedronken op de harmonie met vriendjes en toen naar mijn vriendje in het kraakpand, daar roti gegeten hoera, en nu heb ik chocola en is satc weer op tv aww. Oh en ik ben nog steeds ranzig verkouden.
Oud 20-08-2007, 19:16
Verwijderd
Ik kwam vanochtend vroeg terug van lowlands en het was echt weer gaaf (L)
en net wou ik bier kopen maar dat kwam er niet van dus nu kunnen morgen de mensen die op mijn feestje komen geen bier drinken hihaho
ik heb helemaal geen zin in mijn feestje want het is een afscheidsfeestje en eigenlijk zie ik liever iedereen gewoon per ongeluk niet meer en ga ik ineens weg want dan is dat ook niet zo verdrietig enzo.
zometeen ga ik ice age kijken hopelijk met mijn broer want ik vind mijn broer gaaf.
Oud 20-08-2007, 19:20
Haligh
Haligh is offline
ik herinner me net dat ik op sziget ergens in de ochtend nadat ik van een drum 'n bass dj afkwam wodka gedronken had wat achteraf 1 of ander schoonmaakmiddelachtig iets bleek te zijn .

dieptepunt.
Oud 20-08-2007, 19:43
Broeder
Broeder is offline
Ik wilde naar de Mediamarkt, maar ik kon de ingang niet vinden.
Oud 20-08-2007, 19:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag eerste schooldag en ik was teringmoe maar het was wel gaaf want we gingen fusingshizzle maken en ik dacht eerst dat het fusionshizzle heette dus ik voelde me reuze cornellerig. maarja, dat is dus glas smelten. met mooie kleurtjens enzo. en een korte introductie op glas in lood zetten gehad.
Oud 20-08-2007, 19:55
Verwijderd
Gisteren de hele dag gekaterd na een te bezopen avond in een Irish pub. Vandaag nog een beetje hoofdpijn geleden, maar hoofdzakelijk gewerkt. Bert Visscher gekeken. En LS een nieuwe fb bezorgd.
Oud 20-08-2007, 19:59
botulismf
botulismf is offline
Hou ons niet langer in spanning en meer van zulks.
Oud 20-08-2007, 20:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vast boebsie.
Oud 20-08-2007, 20:06
Verwijderd
Staat al gewoon erbij hoor, even opletten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten