Advertentie | |
|
![]() |
|
Stél, je staat in de discotheek en je knoeit over je broek.
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wát als ze je maandverband zien?! Mensen met die vleugels zouden dan ongegeneerd rond kunnen huppelen in hun onderbroek, de mensen zónder de vleugels, tja. Die zouden de hele avond in hun vieze broek (met tequila-vlek) moeten rondlopen. Zo gaat dat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Btw; we weten nu wel dat maandverband een kutuitvinding is, maar om dat nou 100 keer te melden.. ![]()
|
Heb je al een mail naar libresse (of always?) gestuurd? Ben echt benieuwd hoe ze dit willen gaan goedpraten
![]() Moest opeens denken aan de man (want het is zeker weten een man ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach die meiden zijn ook allemaal wel eens ongesteld hoor. oh trouwens.. gaat het over onzichtbaarheid net als bij onzichtbare bandjes? dan heb je dus een glimmende onderbroek? ![]()
|
Verwijderd
|
ik snap ook niet wat mensen met string-maandverband moeten enzo......
ik bedoel: OF je doet een onderbroek aan met maandverband met dikke vleugels en je hebt iets aan waardoor dat niet boeit, OF je hebt een string aan en je doet gewoon een tampon in. Waarom zou je zulke dingen door elkaar halen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik snap er ook nix van maar ja ze moeten toch iets verzinnen om meer geld te verdienen. Ik ben wel een voorstander van maandverband, tampons krijg ik niet goed in
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik begrijp de logica erachter ook niet. Maar misschien zijn er van die mensen die denken: wow dat MOET ik hebben ![]() En ze moeten toch wat verzinnen, anders raken alle Libresse-uitvinders hun baan kwijt. Misschien verzinnen ze hierna wel maandvernad dat je niet ziet/doorzichtig maandverband. Zodat als er iemand ín je onderbroek kijkt niet kan zien dat je maandverband draagt. Het kan toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nah dat durf ik niet ![]() ![]() ![]() En zwarte inlegkruisjes snap ik wel; je hebt een zwarte onderbroek aan, je gaat aan de sex met je partner, je gooit je zwarte onderbroekje weg en dan zie je geen inlegkruisje zitten... Wacht eens *ping* *idee*! Zwart maandverband ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 08:54. |
![]() |
||
Citaat:
is het bloed niet kleurloos lijkt me? ![]() Stel, je bent ongesteld, hebt doorzichtig maandverband, en iemand kijkt in je onderbroek. Dan ziet diegene wel geen maandverband, (waar ik trouwens over twijfel), maar wel het bloed? *sorrie, krijg hier echt ranzige beelden van ![]() ![]() *juicht nog steeds voor tampons ![]()
|
Maandverband = onhandig
Ultra dun maandverband = nutteloos doe dan een inlegkruisje in Maandverband met vleugeltjes = dom, het blijft echt wel zitten en als je echt veel moet bewegen doe je toch gewoon een tampon in Maandverband met onzichtbare vleugeltjes = nog dommer, alsof iemand die vleugeltjes ooit ziet en de mensen die het zouden kunnen zien (tijdens omkleden voor sport dus allemaal meisjes of je vriend) die mogen toch wel zien dat je wat in hebt. Zwarte inlegkruisjes = een belachelijke uitvinding van gegarandeerd een man. Er is geen mens die in! je onderbroek kijkt. inlegkruisjes met vouwstrip zodat je ze om kunt vouwen tot string inlegkruisjes = ook al weer zo'n stomme uitvinding. die dingen buigen voor geen meter gewone inlegkruisjes kun je net zo makkelijk vouwen. string inlegkruisjes vind ik dan eindelijk een handige uitvinding, is iets klijner en dunner, handig voor mensen zoals mij die de eerste dag met een paar van die dingen af kunnen ![]() Het is niet gek het is een vliegtuig!
||
Citaat:
![]() (sex als je ongesteld bent lijkt me sowieso net echt lekker) |
![]() |
||
Citaat:
|
Ach ja ik vind t niet echt een geweldige uitvinding maar ok, ik zie er wel iets in. Het staat misschien voor jezelf iets charmanter, als je even een andere broek aantrekt dat je er niet zo uitdrukkelijk aan wordt herinnerd dat je ongesteld bent..
..maar ik gebruik liever tampons. Er schijnt iets nieuws te zijn toch? Een soort cup? Als het goed is ligt het al in de winkels!
||
Citaat:
![]() En dus cups; dat zijn net vrouwencondooms maar dan groter.. Lijkt me niets.. Zit alles in die cup.. Die moet je er dan uit peuteren.. Zittie beetje vast, moet je harder trekken, springt dat ding er ineens uit en ligt voor 5 dagen menstruatie bloed over de vloer.. ![]() Geloof dat dit een beetje ranzig klinkt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het "Hoe stel jij de persoon boven je voor" topic. mepsteen | 500 | 20-08-2007 23:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Een vlinder duivelaartje | 11 | 17-09-2004 12:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]Vervlogen leven..........[/VRIJ KORT VERHAAL(nu i.g. nog wel;))] Dreamerfly | 14 | 22-09-2003 18:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 |