Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 11:40
Qamra
Qamra is offline
Leuk hoor; maandverband met vleugels die je niet ziet, kan je lekker elke onderbroek aan die je wilt; je ziet je maandverband toch niet!

Maar je loopt toch niet in alleen in je onderbroek rond? En we zijn ook niet allemaal Christina Aguilera's. En tijdens het zwemmen heb je wel een tampon in en geen verband..

Ik heb me al suf gepiekerd, maar ik zou echt niet weten wat je met onzichtbare vleugels moet....
Oud 24-10-2002, 11:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind die vleugels zoiezo onnoemelijk irritant.. zichtbaar of niet..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
stout! schreef:
Ow de onzichtbaarheid *sorry*
hmm zodat iemand als die onder je rokje kijkt niet ziet dat je maandverband draagt?
*kan niets beters bedenken*
Goede topic !
Dus je zou voor iemand die onder je rokje zit te gluren maandverband aandoen met vleugels die je niet ziet?!

Ik zou hem/haar een ram voor z'n kop geven ipv onzichtbaar maandverband aan te doen
Oud 24-10-2002, 11:43
S
S is offline
Flapflap...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:45
S
S is offline
Stél, je staat in de discotheek en je knoeit over je broek.
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wát als ze je maandverband zien?!

Mensen met die vleugels zouden dan ongegeneerd rond kunnen huppelen in hun onderbroek, de mensen zónder de vleugels, tja. Die zouden de hele avond in hun vieze broek (met tequila-vlek) moeten rondlopen.

Zo gaat dat.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
S schreef:
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wát als ze je maandverband zien?!

Mensen met die vleugels zouden dan ongegeneerd rond kunnen huppelen in hun onderbroek, de mensen zónder de vleugels, tja. Die zouden de hele avond in hun vieze broek (met tequila-vlek) moeten rondlopen.

Zo gaat dat.
Volgens mij is dit mannenlogica...
Oud 24-10-2002, 11:49
heldin
heldin is offline
net zo iets als die zwarte inlegkruisjes
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:50
eztah
eztah is offline
Maandverband is zowiezo een ongelooflijke klote-uitvinding.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:55
bessuhsletjuhs
bessuhsletjuhs is offline
maar als je een strak rokje aan hebt zie je sowieso dat maandverband zitten, of je moet zo'n string maandverband hebben maar dat zit ook niet lekker
Oud 24-10-2002, 12:22
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
eztah schreef:
Oud 24-10-2002, 12:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
eztah schreef:
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:47
Ninnoc
Ninnoc is offline
tjs voor als je een rokje aan hebt ofzo...
maar als je bhbandjes doorzichtig zijn zie je ze toch ook nog steeds
Oud 24-10-2002, 12:52
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
eztah schreef:
Oud 24-10-2002, 12:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
tjs voor als je een rokje aan hebt ofzo...
maar als je bhbandjes doorzichtig zijn zie je ze toch ook nog steeds
Je moet dan wel een rokje op Christina-formaat hebben wil er iemand onder kunnen kijken.. Daarbij; je gaat daarvoor toch geen onzichtbaar maandverband aandoen? Dan denk je toch een beetje krom?

Btw; we weten nu wel dat maandverband een kutuitvinding is, maar om dat nou 100 keer te melden..
Oud 24-10-2002, 14:07
stout!
stout! is offline
Heb je al een mail naar libresse (of always?) gestuurd? Ben echt benieuwd hoe ze dit willen gaan goedpraten.

Moest opeens denken aan de man (want het is zeker weten een man) die dit heeft bedacht. Ben je daar dan trots op? Kun je dan tevreden zijn? Voel je je dan goed over jezelf?
Oud 24-10-2002, 14:47
Verwijderd
nou ik heb welles bij gym dat je dan lekker zo die witte flappen hebt... (jaaa eindelijk 1 + ) Ben zelf niet zo fan van tampons, maar gebruik t beiden. Ik ben trouwens voorstander van de vleugeltjes
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:56
CraigDavid
CraigDavid is offline
ow??
weer wat geleerd
onzichtbare vleugels is dus onzin!
Oud 24-10-2002, 15:13
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
nou ik heb welles bij gym dat je dan lekker zo die witte flappen hebt... (jaaa eindelijk 1 + ) Ben zelf niet zo fan van tampons, maar gebruik t beiden. Ik ben trouwens voorstander van de vleugeltjes
dan doe je toch n witte slip aan? en gym is toch maar eens in de week en t zijn allemaal meisjes en die worden ook allemaal ongesteld, dus dan boeit t ook niet
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:16
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
? je bedoelt met omkleden?
ach die meiden zijn ook allemaal wel eens ongesteld hoor.

oh trouwens.. gaat het over onzichtbaarheid net als bij onzichtbare bandjes? dan heb je dus een glimmende onderbroek?
Oud 24-10-2002, 15:28
Verwijderd
ik snap ook niet wat mensen met string-maandverband moeten enzo......

ik bedoel:

OF je doet een onderbroek aan met maandverband met dikke vleugels en je hebt iets aan waardoor dat niet boeit,

OF je hebt een string aan en je doet gewoon een tampon in.

Waarom zou je zulke dingen door elkaar halen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:30
Quiana
Quiana is offline
hm.. t slaat idd nergens op,
je blijft het toch nog wel zien..
Mja, k hou sowieso al niet
van maandverband,
elke keer checken: 'ben ik doorgelekt?'
Nee, blaah, geef mij maar tampons..
Oud 24-10-2002, 15:34
Denise84
Denise84 is offline
voor als je je moet omkleden ofzo, dan ziet het er net iets charmanter uit?? geen idee.. Die zwarte inlegkruisjes vind ik nog meer onzin, die zie je al helemaal niet!
Oud 24-10-2002, 18:57
GRRR
GRRR is offline
tampons zijn een stuk makkelijker in te krijgen imho
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:13
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik snap er ook nix van maar ja ze moeten toch iets verzinnen om meer geld te verdienen. Ik ben wel een voorstander van maandverband, tampons krijg ik niet goed in die zitten dan echt kut.
Oud 24-10-2002, 19:18
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
tis maar waar je je druk over wil maken...

mij boeit t allemaal niet, kvind t allemaal wel best
Oud 24-10-2002, 19:31
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wat als ze je maandverband zien?!

Zo gaat dat.
Ben ik nou de enige die dit heel, heel erg grappig vindt?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:48
Breg
Breg is offline
Citaat:
GRRR schreef:
tampons zijn een stuk makkelijker in te krijgen imho
ik zou idd niet proberen een maandverband (met of zonder doorzichtige vleugels) in te brengen, denk niet dat dat erg makkelijk gaat.

Maar ik begrijp de logica erachter ook niet. Maar misschien zijn er van die mensen die denken: wow dat MOET ik hebben

En ze moeten toch wat verzinnen, anders raken alle Libresse-uitvinders hun baan kwijt.

Misschien verzinnen ze hierna wel maandvernad dat je niet ziet/doorzichtig maandverband. Zodat als er iemand ín je onderbroek kijkt niet kan zien dat je maandverband draagt.
Het kan toch?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:52
Mysterons
Mysterons is offline
heel erg loos. als je nou een rokje ala christina aguilera aan wilt gebruik je toch een tampon, en als je een broek aan wilt en liever maandverband hebt maandverband, ik bedoel..
Oud 24-10-2002, 20:53
Florine
Florine is offline
ik prefereer toch altijd nog tampons
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 08:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
stout! schreef:
Heb je al een mail naar libresse (of always?) gestuurd? Ben echt benieuwd hoe ze dit willen gaan goedpraten.

Libresse invisible met onzichtbare vleugels (dus een onzichtbaar verbandje heeft onzichtbare vleugels )

Nah dat durf ik niet Hoewel.. Ik ben nu wel errug benieuwd hoe ze bij libresse erover denken.. Ik tik wel wat, dan besluit ik laten wel of ik het op ga sturen

En zwarte inlegkruisjes snap ik wel; je hebt een zwarte onderbroek aan, je gaat aan de sex met je partner, je gooit je zwarte onderbroekje weg en dan zie je geen inlegkruisje zitten... Wacht eens *ping* *idee*! Zwart maandverband

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 08:54.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 08:38
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Breg schreef:

Misschien verzinnen ze hierna wel maandvernad dat je niet ziet/doorzichtig maandverband. Zodat als er iemand ín je onderbroek kijkt niet kan zien dat je maandverband draagt.
Het kan toch?
Uhm.. als je ongesteld bent,
is het bloed niet kleurloos lijkt me?
Stel, je bent ongesteld,
hebt doorzichtig maandverband,
en iemand kijkt in je onderbroek.
Dan ziet diegene wel geen maandverband,
(waar ik trouwens over twijfel),
maar wel het bloed?
*sorrie, krijg hier echt ranzige
beelden van *
*juicht nog steeds voor
tampons *
Oud 25-10-2002, 11:11
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
mijsje schreef:
net zo iets als die zwarte inlegkruisjes
jaw daar heb ik ook heel lang over naged8 en ik snap het nut daar nog steeds niet van
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:36
Black Sugar
Black Sugar is offline
Maandverband = onhandig
Ultra dun maandverband = nutteloos doe dan een inlegkruisje in
Maandverband met vleugeltjes = dom, het blijft echt wel zitten en als je echt veel moet bewegen doe je toch gewoon een tampon in
Maandverband met onzichtbare vleugeltjes = nog dommer, alsof iemand die vleugeltjes ooit ziet en de mensen die het zouden kunnen zien (tijdens omkleden voor sport dus allemaal meisjes of je vriend) die mogen toch wel zien dat je wat in hebt.
Zwarte inlegkruisjes = een belachelijke uitvinding van gegarandeerd een man. Er is geen mens die in! je onderbroek kijkt.
inlegkruisjes met vouwstrip zodat je ze om kunt vouwen tot string inlegkruisjes = ook al weer zo'n stomme uitvinding. die dingen buigen voor geen meter gewone inlegkruisjes kun je net zo makkelijk vouwen.
string inlegkruisjes vind ik dan eindelijk een handige uitvinding, is iets klijner en dunner, handig voor mensen zoals mij die de eerste dag met een paar van die dingen af kunnen

Het is niet gek het is een vliegtuig!
Oud 26-10-2002, 08:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Het is niet gek het is een vliegtuig!
Dus dáárom zit het niet lekker!!
Oud 27-10-2002, 11:49
Breg
Breg is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
En zwarte inlegkruisjes snap ik wel; je hebt een zwarte onderbroek aan, je gaat aan de sex met je partner, je gooit je zwarte onderbroekje weg en dan zie je geen inlegkruisje zitten... Wacht eens *ping* *idee*! Zwart maandverband
Ik denk dat je partner er uiteindelijk tijdens de sex ook wel achterkomt dat je ongesteld bent

(sex als je ongesteld bent lijkt me sowieso net echt lekker)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ik denk dat je partner er uiteindelijk tijdens de sex ook wel achterkomt dat je ongesteld bent

(sex als je ongesteld bent lijkt me sowieso net echt lekker)
Tenzij je een inlegkruisje gebruikt buiten je menstruatie (ik denk dat zij dat bedoelde)
Oud 27-10-2002, 11:58
Roozie
Roozie is offline
Ach ja ik vind t niet echt een geweldige uitvinding maar ok, ik zie er wel iets in. Het staat misschien voor jezelf iets charmanter, als je even een andere broek aantrekt dat je er niet zo uitdrukkelijk aan wordt herinnerd dat je ongesteld bent..

..maar ik gebruik liever tampons.

Er schijnt iets nieuws te zijn toch? Een soort cup? Als het goed is ligt het al in de winkels!
Oud 27-10-2002, 12:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:
Tenzij je een inlegkruisje gebruikt buiten je menstruatie (ik denk dat zij dat bedoelde)
Jeuh, en voordie laatste mini-druppels bloed die er af en toe nog wel eens uit willen vallen..

En dus cups; dat zijn net vrouwencondooms maar dan groter.. Lijkt me niets.. Zit alles in die cup.. Die moet je er dan uit peuteren.. Zittie beetje vast, moet je harder trekken, springt dat ding er ineens uit en ligt voor 5 dagen menstruatie bloed over de vloer..

Geloof dat dit een beetje ranzig klinkt
Oud 27-10-2002, 12:16
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Jeuh, en voordie laatste mini-druppels bloed die er af en toe nog wel eens uit willen vallen..

En dus cups; dat zijn net vrouwencondooms maar dan groter.. Lijkt me niets.. Zit alles in die cup.. Die moet je er dan uit peuteren.. Zittie beetje vast, moet je harder trekken, springt dat ding er ineens uit en ligt voor 5 dagen menstruatie bloed over de vloer..

Geloof dat dit een beetje ranzig klinkt
mm ja heerlijk
Oud 27-10-2002, 13:26
AtHell
AtHell is offline
Dat lijkt me echt iets als een tennisracet voor iemand zonder armen... zó nutteloos.
Reageren

Regels voor berichten