![]() |
TRA schreef op 17-08-2007 @ 17:31 :
De kortingsfunctie van je OV kaart is ook niet geldig als je OV kaart niet geldig is. ![]()
Verwijderd
TopDrop schreef op 17-08-2007 @ 16:21 :
Jep ![]() Het enige ernstig genaaide hieraan is, is dat ie pas vanaf september geldig is ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Tja, OV is nu eenmaal niet bedoeld om het milieu te beschadigen met 10-daagse rijopleidingen
![]() |
![]() |
Verwijderd
TopDrop schreef op 17-08-2007 @ 21:47 :
10 daagse rijopleiding ![]() en wat sylph zegt ![]() |
![]() |
Sylph schreef op 17-08-2007 @ 22:27 :
Tja, OV is nu eenmaal niet bedoeld om het milieu te beschadigen met 10-daagse rijopleidingen ![]()
Verwijderd
autobezitters zullen met pek en veren door de straten worden gejaagd
![]() |
![]() |
/care dat autogedoe, ontopic meeten kthx ja!
Verwijderd
Sylph schreef op 18-08-2007 @ 06:11 :
:groenlinks: |
![]() |
Verwijderd
White Trash schreef op 18-08-2007 @ 13:37 :
Halsema rijdt sindskort in een Toyota Prius om haar imago te verbeteren aangezien ze bovenaan de lijst stond van Bekende Nederlanders die een schadelijke auto bezitten. Ze veranderde pas van auto toen er grapjes werden gemaakt bij andere partijen. :hypocrit: ![]() |
![]() |
Tink* schreef op 18-08-2007 @ 13:13 :
/care dat autogedoe, ontopic meeten kthx ja!
Zeg als we lasergamen willen moeten we wel reserveren hè!
MadameMinke schreef op 19-08-2007 @ 20:32 :
Da's waar ja. Ik durf eigenlijk nog niet zeker te zeggen of ik kan komen. Waarschijnlijk wel hoor, maar misschien moet ik dus naar school, daar kan ik nog niets over zeggen. Kun je ook voor mij reserveren en het dan later eventueel annuleren? ![]() ![]() ![]() Verder stel ik voor dat we om 3 uur gaan lasergamen ofzo. Iemand tegen? Zo nee moet morgen (dinsdag) maar eens iemand die tent gaan bellen.
Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 10:06. |
![]() |
Ik kom misschien toch.. hangt er vanaf of ik die dag moet werken;x
en dat weet ik pas woensdag. |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
ik weet nu ook niet of ik nog kom
![]() |
![]() |
Naojan schreef op 20-08-2007 @ 13:47 :
Ik weet niet hoe duur lasergamen is, maar als het te duur is kom ik later. Misschien vinden andere mensen het ook te duur en kan ik met die mensen later afspreken op een punt en dat de latergamers daar ook heen komen. Of wij komen naar de lasergamers. ![]()
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
Naojan schreef op 20-08-2007 @ 13:47 :
Ik weet niet hoe duur lasergamen is, maar als het te duur is kom ik later. Misschien vinden andere mensen het ook te duur en kan ik met die mensen later afspreken op een punt en dat de latergamers daar ook heen komen. Of wij komen naar de lasergamers. |
![]() |
Verwijderd
fuck lasergamen
|
![]() |
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 14:06 :
fuck lasergamen
Verwijderd
Wat een top quote.
|
![]() |
Verwijderd
Ik kom aan op me 180er. Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 16:36. |
![]() |
Verwijderd
dus ergens in de middag?
|
![]() |
Verwijderd
ecnelis schreef op 16-08-2007 @ 12:30 :
* Cherry Springs * Daboman - Den Haag centraal - OV * Fieniks * _Mosquito_ * Tink* - Groningen - OV Misschien * DoraRing * Dr. Korsakov * Minke - Tilburg - OV. * Naomi (geen ov) * Trass Niet Komen: * Kunst * Le Soleil./Tommy/11 uc's * TopDropje * Pixeldansje * Ecnelis Contactpersonen: * Daboman Niet komen want ik heb een excursie met mijn nieuwe opleiding ![]() |
![]() |
Verwijderd
Daboman schreef op 20-08-2007 @ 18:41 :
Het is E9,50 p.p., hiervoor speel je 20 minuten. Daarna kost elk spel E7,00. Waarom staat biertank niet op de "komen" lijst. ![]() En tjah, aangezien niemand anders het blijkbaar wil doen bel ik morgen die tent wel. Dan reserveer ik voor 2 uur, dan kunnen degenen die niet willen lasergamen maar wel willen komen daarna nog wel komen. ![]() |
![]() |
![]()
Ik meld me af
![]()
TopDrop schreef op 17-08-2007 @ 17:34 :
Ja, dat snap ik. Maar ik ben Nederlander en ik heb geen zin om 40 euro te dokken als ik een nog-niet-geldige-ov in mn zak heb zitten ;x
Verwijderd
|
![]() |
Balance schreef op 20-08-2007 @ 20:03 :
Als je eerst probeert met een ongeldig OV binnen te komen en daarna nog probeert een roze strippenkaart te gebruiken, vraag ik me af of de chauffeur je niet gewoon zal weigeren of een boete zal geven. Ik heb in ieder geval wel eens gezien dat iemand die de chauffeur probeerde te neppen er niet meer in mocht van hem.
TopDrop schreef op 20-08-2007 @ 20:06 :
Vandaag op en neer geweest naar Rijswijk. Twee chagrijnige buschauffeurs die bij het zien van iets dat op een ov leek meteen knikten en wegreden. ![]()
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
ik kom zeker hoor.
en wie gaat dat lasergebeuren regelen? |
![]() |
Trass schreef op 20-08-2007 @ 21:56 :
Ik kom toch niet, zeker nu.. Ik mocht al niet van mijn ouders, maar daar viel misschien nog wel iets aan te doen. Maar vandaag kreeg ik ook mijn rooster (tenminste, hoorde ik te krijgen, maar dat heb ik niet gekregen ![]() ![]() ![]() Ach, ik kom ook niet. Dus zoveel zal er wel niet aan zijn ^_^
Tssss.
![]() ![]()
Verwijderd
ja en ik kom ook en tink en dp ook en dat wordt smullen
|
![]() |
Verwijderd
TopDrop schreef op 20-08-2007 @ 20:06 :
Vandaag op en neer geweest naar Rijswijk. Twee chagrijnige buschauffeurs die bij het zien van iets dat op een ov leek meteen knikten en wegreden. ![]() |