| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Doe er wat aan! Nu, meteen! ot: Net weer terug uit Almere, heerlijke paar dagen gehad met een vriendin die ik ongeveer 2 keer in het jaar zie. Echt te weinig als je het mij vraagt.. Maar als je elkaar dan weer ziet, is het dubbel zo leuk. Gezellig geshopt, gekaart, gekletst en een filmavondje gehad. wel stom dat ik mijn hamster dood in z'n hokje moest aantreffen toen ik net terug was van die leuke paar dagen. toch een beetje een domper.. Jammer dat ik m'n beste vriendinnetje al zo'n tijd niet meer gezien heb. (vergeleken met de bovenstaande vriendin is t niks, maar toch.) Ik mis haar. We moeten echt tijd inhalen ofzo. Ooit. Als we daar beiden tijd voor hebben? Bah. Ik vind t stom. Krijg t gevoel dat ik er niet genoeg voor dr ben... Morgen vriendlief nog even zien, voordat school en alle andere verplichtingen weer beginnen. Lekker knuffelen en film kijken, verheug me erop.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: gaat prima! vanmorgen deed ik chagrijnig tegen hem maar dat bedoelde ik niet zo. m'n ouders kwamen langs en ik ben gewoon ZO BLIJ dat ik eindelijk uit huis ben dat ik ze zo min mogelijk wil zien. en als ze dan langskomen word ik chagrijnig. ook al bedoelen ze het wel goed, hmm. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ex' klinkt alsof er veel meer afstand tussen ons is dan er is.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik doe dat alleen op het forum, irl gebruik ik gewoon z'n naam. Vind het altijd zo raar om naar mensen te verwijzen met hun 'functie'...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
en voor het forum helemaal
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() OT: Weinig nieuws, heel gezellig om samen te werken met mijn zus, ik zie haar in privétijd niet veel meer sinds ze samenwoont. En mijn beste vriendinnetje is lief, alhoewel ik haar veel te weinig zie.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik kwam hier aan, en iedereen in de buurt stond me op te wachten is een heel raar idee. Hier mag opeens gelachen worden; bij mij thuis in NL mag je niet lachen. Eten buiten de 'gezette tijden' mag niet, douchen na 11 uur s'avonds mag niet, vloeken als je van de trap valt mag niet. hier mag alles, en hoeft niets. niet zozeer omdat ik gast ben, maar dat is altijd al zo geweest.
![]() |
|
|