![]() |
|
Yildirim zegt bedreigd te zijn door aanhangers Wilders
Uitgegeven: 24 augustus 2007 23:50 Laatst gewijzigd: 24 augustus 2007 23:50 DEN HAAG - SP-senator Düzgün Yildirim uit Zwolle heeft aangifte gedaan van bedreiging met de dood. Hij vermoedt dat de bedreigingen per post en e-mail afkomstig zijn van aanhangers van de Partij voor de Vrijheid. "Het gaat om tientallen bedreigingen met de dood. In die mails wordt tevens duidelijke steun betuigd aan Wilders." Yildirim stelde deze week vragen over de beveiliging van PVV-fractievoorzitter Geert Wilders. Yildirim suggereerde dat die door zijn opvattingen zelf schuldig is aan zijn onveilige leefsituatie. Bedreigingen Het Eerste Kamerlid ontving donderdag een envelop met daarin een 'cursus anti-islamitische inburgering'. Hierop is onder meer een afbeelding van de Turkse president te zien met achter hem hakenkruizen. Verder wordt gedreigd dat de vrouw van Yildirim, fractievoorzitter van de SP in Zwolle, zal worden verkracht. Yildirim wil geen beveiliging door de politie na deze bedreigingen. "Ik vind het alleen belangrijk dat deze geestelijk zieke mensen worden opgespoord en gepakt." ''...'' Bron Stelling: Partij van Vrijheid moet verboden worden want het roept duidelijk op tot haat!11
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is Yilidirim best wel een flapdrol door te beweren dat Wilders het over zichzelf afroept. Wilders kan niet helpen dat er behoorlijk wat Moslims met XXL tenen rondlopen die overal maar dan ook overal aanstoot aan nemen en dan ook direct reageren met kogelbrieven en doodsbedreigingen. De hele massa personen die beveiligd moet worden vanwege kritiek op de islam bewijst wel dat dit zeker niet aan Wilders ligt; ook andere personen hebben er last van.
Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 11:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@Kenjirro: Wat Yildirim zegt lijkt mij vrij relevant, aangezien daar de hele affaire mee begonnen is. En T_ID wijst er slechts op dat er moslims zijn met wel erg lange tenen, dat is niet haatzaaiend, noch storend.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat neemt toch niet weg dat zijn situatie ook te wijten is aan een stel boze moslims? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij alle respect, dat is in mijn ogen de meest normale omgang. Al die kneuzen in de afgelopen jaren met hun beveiliging, lekker stoer en zielig doen met je bedreiging, maar inhoudelijk nul komma nul iets te bieden hebben. Is gewoon een grote beschamende vertoning, vooral als je daar intrapt. Ik bedoel, als ik bij de joodse raad een hitlergroet ga brengen dan ga ik me ook niet verbazen als ik met de dood bedreigt word. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
?Tenzij je tegen het principe van een rechtsstaat ben, wil je alleen iemand arresteren als ze schade berokkenen aan een ander. Als je iemand haat, doe je dat niet. Thoughtcrime. In George Orwell's dystopian novel Nineteen Eighty-Four the government attempts to control not only the speech and actions, but also the thoughts of its subjects, labeling disapproved thoughts with the term thoughtcrime or, in Newspeak, "crimethink".
Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 12:26. |
![]() |
||
Citaat:
Dat Wilders bedreigt wordt komt doordat er een groep achterlijke Moslims is die overal aanstoot aan neemt en dan verbaal en fysiek geweldadig reageert, en niet zoals Yilidirim beweerd door de uitspraken van Wilders. Blaming the victim noemt men wat Yilidirim nu doet ook wel. Ik had van hem eigenlijk ook wel wat meer inzicht verwacht. Nadat hij zelf slachtoffer is geworden van de goelags in Oss mag Yilidirm zich best verheffen boven het niveau van populisme van de SP. Ja, populisme, want je maakt mij niet wijs dat Yilidirm niet in staat was zelf te bedenken wat ik de vorige alinea uiteen zette. Waarom hij dan bewust een foute uitspraak doet die de oorzaak van de bedreigingen aan het adres van Wilders (en impliciet andere islamcritici) is me een raadsel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die "achterlijke moslims" niet zo inferieur zouden zijn, zou Wilders die bedreigingen niet gehad hebben. Als Wilders niet zo inferieur zou zijn, zou Wilders die bedreigingen niet gehad hebben. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat Yilidirim beweerde is volstrekt foutief, en hij weet dat zelf ongetwijfeld ook. Dat Geert Wilders bedreigt wordt is geen gevolg van de uitspraken van Wilders, maar het gevolg dat een groep achterlijke Moslims meteen naar geweld wil grijpen zodra ze ergens aanstoot aan nemen, en ze overal maar dan ook echt overal aanstoot aan nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien steunt dat argument op de impliciete bewering dat je je mond moet houden om problemen te voorkomen. Ik hoef niet uit te leggen waarom die gedachte strijdig is met het recht op meningsuiting.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikzelf denk trouwens dat Wilders het net zo goed een deel aan zichzelf te danken heeft. Hij zaait haat en maakt van moslims tweederangsburgers. Hij zou bij mij thuis ook niet welkom zijn. Maargoed dat doet er verder niet toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jij houd er een vreemde gedachtegang op na door te stellen dat er maar een oorzaak is voor de bedreigingen richting Wilders. Ik reageer daarop en dan kom je met een verhaal over uitglijden op een trap. Dat Wilders bedreigd wordt is natuurlijk wel een gevolg van zijn uitspraken, EN van het feit dat er mensen zijn die aanstoot nemen aan deze uitspraken. Feit is simpelweg dat wanneer Wilders gematigder zou spreken hij waarschijnlijk niet op deze manier bedreigd zou worden. Dat valt niet te ontkennen, lijkt mij. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niets anders dan een menselijk zwakte van de maatschappelijk zwakkere medemensen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
In de categorie kansloze opmerkingen:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.bnr.nl/ShowANPNieuwsArtikel.asp?id=103730
||
Citaat:
Deadlock heeft gelijk, het ontbreken van debat versterkt Wilders en geeft hem gelijk. Als er gedebateerd kon worden zonder XXL tenen, geweld en kansloos apologisme dan had de PvdV al lang zijn opheffingsvergadering gehad.
|
![]() |
|
|