Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat dat eigenlijk wel voor iedereen zal gelden.. Als je het leuk vindt kom je er toch wel ![]() (Maar dat neemt niet weg dat een creatieve naam idd wel leuk kan zijn ![]() (Lucky Duck)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Inpiratieloos gekrabbel' dan... en voor de Literatuur: 'Inspiratieloos gebrabbel'? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meer iets van 'Kunstbeeld' en Literatuur 'Woordendans'
|
Literatuur: Writersblock / Writersblok (Schrijversblok?)
Writer's Corner Kunst: ARTistiek Artcorner Artgallery ARTists at work Paar ideetjes, weet niet of er een goeie tussenzit, ben zowieso een beetje in een Engelse bui vandaag zo te zien ![]()
||
Citaat:
Ik vind trouwens Oehargabengwé Milillimessimutsatarg Onkwongwaribilitok Ajajaj-Hoe! wel een leuke naam.
|
Verwijderd
|
"Oehargabengwé Milillimessimutsatarg Onkwongwaribilitok Ajajaj-Hoe!" vind ik ook wel wat hebben. Nogal een post-dadaïstische inslag van het gegeven 'L'art pour l'art', maar toch met de nodige post-formalistische accenten om de boel een deconstructionolistische draai te geven.
LUH-3417 |
![]() |
||
Weet je, 'kunst' is een hele hoop. Daarom zou ik het in ieder geval niets met 'kunst' noemen, als het alleen tekeningen en ander grafisch materiaal betreft.
Je zou voor deze fora iets kunnen doen met de oud-Griekse muzen. Zij woonden zogezegd op de Olympus, als ik het me goed herriner. Ik quote: Citaat:
|
Mjah, waarom wordt het eigenlijk gesplitst?
zo druk is t hier niet. en kunst en literatuur hebben wel degelijk wat met elkaar te maken...
|
Aanvraag apart forum voor grafische kunst:
http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=220376 Aanvraag boekenforum: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=205726 Aanvraag boekenforum: http://forum.scholieren.com/showthr...ighlight=boeken In het kort: de samenwerking tussen K & L gaat leuk, maar het kan leuker. Nu de grafische kunst erbij komt, willen we ons er van vergewissen dat noch K noch L onder elkander moet lijden en vandaar een splitsing. Kunst komt niet bij Multimedia, kunst zal gewoon blijven bestaan uit de grafische kunst, de tekeningen, foto's e.d.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 20:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie het als een verlichte evolutionistische contemporaire.. laat ook maar ![]() Wat van "Boeken en Beelden" ?
|
![]() |
|
|