Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nieuwe forumsoftware

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2007, 15:56
Verwijderd
Is er misschien ook een mogelijkheid dat je css styles voor het forum mag maken? Deze je weer kunt selecteren in opties?
Advertentie
Oud 29-08-2007, 16:17
Verwijderd
Nee!
Oud 29-08-2007, 22:22
ILUsion
ILUsion is offline
Ik zie er anders ook wel het nut van in: mits wat kleine aanpassingen aan de software kan iedereen dan zelf beslissen of bepaalde elementen al dan niet interessant zijn. Ik denk bijvoorbeeld maar aan de mensen die wel of niet voor de knoppen 'vorige/volgende topic' zijn, of mensen die liever het logo vanboven niet hebben enzovoorts. Als alles mooi met div'jes, id's en classes ingedeeld wordt, is dat best krachtig. (En ik denk dan ook aan mezelf: een signature vliegt dan direct in een andere kleur).
Oud 30-08-2007, 12:50
Chimera
Chimera is offline
Oh, please! Dat zou helemaal geweldig zijn! Ik ben helemaal niet gehecht aan die gele kleur bijvoorbeeld, ik zou flink los gaan kwa aanpassingen!
Oud 30-08-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zie er anders ook wel het nut van in: mits wat kleine aanpassingen aan de software kan iedereen dan zelf beslissen of bepaalde elementen al dan niet interessant zijn. Ik denk bijvoorbeeld maar aan de mensen die wel of niet voor de knoppen 'vorige/volgende topic' zijn, of mensen die liever het logo vanboven niet hebben enzovoorts. Als alles mooi met div'jes, id's en classes ingedeeld wordt, is dat best krachtig. (En ik denk dan ook aan mezelf: een signature vliegt dan direct in een andere kleur).
Idd, zo kan iedereen het forum een beetje instellen naar haar of zijn wens.
En misschien een leuk wedstrijdje ervan maken oid.
Oud 30-08-2007, 17:24
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Goed idee! Ik wil de oude kleur terug!
Oud 30-08-2007, 22:58
Verwijderd
Gebruik de addon 'stylish' voor firefox en je kunt zelf elke site stylen.
Oud 30-08-2007, 23:14
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Gebruik de addon 'stylish' voor firefox en je kunt zelf elke site stylen.
Daar heb je gelijk in, maar als de HTML die het forum uitpoept een beetje bijgeschaafd wordt (bij heel wat div'jes een id bijzetten is meer dan genoeg), dan kan je er heel wat meer mee gaan aanvangen: stukken weglaten enzo is dan geen probleem, terwijl dat nu zo goed als onmogelijk is (behalve in combinatie met GreaseMonkey misschien maar dat is weer veel werk, vind ik).
Oud 31-08-2007, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je gelijk in, maar als de HTML die het forum uitpoept een beetje bijgeschaafd wordt (bij heel wat div'jes een id bijzetten is meer dan genoeg), dan kan je er heel wat meer mee gaan aanvangen: stukken weglaten enzo is dan geen probleem, terwijl dat nu zo goed als onmogelijk is (behalve in combinatie met GreaseMonkey misschien maar dat is weer veel werk, vind ik).
Klopt.

Je kunt wel op # (zoveelste tag dit en dat) dingen weglaten. Het werkt, maar niet optimaal.
Advertentie

Regels voor berichten